Data: 2015-05-30 05:25:36 | |
Autor: kogutek444 | |
50+ w terenie zabudowanym | |
W dniu sobota, 30 maja 2015 13:13:11 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:
Kto¶ pisał, że trzeba na znaki patrzeć, wczoraj zauważyłem tak± sytuację: To granice administracyjne miast decyduj± odk±d jest teren zabudowany a nie ilo¶ć drzew. Spytaj na pi¶mie, list polecony albo zaniesione na dziennik, dlaczego w takiej sytuacji nie ma znaków podwyższaj±cych prędko¶ć maksymaln±. Urz±d musi odpowiedzieć i będziesz wiedział dlaczego. Zawsze możesz się z urzędem nie zgodzić i zmusisz ich do pracy. To że tutaj opiszesz swoje żale nic nie daje. |
|
Data: 2015-05-30 14:39:54 | |
Autor: yabba | |
50+ w terenie zabudowanym | |
Użytkownik <kogutek444@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:30cb6e65-091f-42df-8dc0-0a8d08f71e22googlegroups.com...
W dniu sobota, 30 maja 2015 13:13:11 UTC+2 użytkownik Shrek napisał: Kto¶ pisał, że trzeba na znaki patrzeć, wczoraj zauważyłem tak± sytuację: To granice administracyjne miast decyduj± odk±d jest teren zabudowany a nie ilo¶ć drzew. A w przypadku wsi, to co decyduje? Chyba jednak nie masz racji. Granice administracyjne oznacza się zielonymi tablicami. -- Pozdrawiam, yabba |
|
Data: 2015-05-30 19:37:36 | |
Autor: Cavallino | |
50+ w terenie zabudowanym | |
Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych: To granice administracyjne miast decyduj± odk±d jest teren zabudowany Nie. Na granicach administracyjnych stawia się tablice zielone, białe tylko tam gdzie jest taka potrzeba. Realna a nie ubzdurana. Przynajmniej tak być powinno. |
|
Data: 2015-05-30 14:40:39 | |
Autor: Shrek | |
50+ w terenie zabudowanym | |
On 2015-05-30 14:25, kogutek444@gmail.com wrote:
To granice administracyjne miast decyduj± odk±d jest teren zabudowany a nie ilo¶ć drzew. Ale podstawę prawn± to stwierdzenie ma? Bo nie trzyma się ono kupy - obwodnica Warszawy w dużej mierze przebiega przez granice administracyjne i jest wył±czona z terenu zabudowanego - po to wymy¶lono zielone tablice. Spytaj na pi¶mie, list polecony albo zaniesione na dziennik, dlaczego w takiej sytuacji nie ma znaków podwyższaj±cych prędko¶ć maksymaln±. Urz±d musi odpowiedzieć i będziesz wiedział dlaczego. Zawsze możesz się z urzędem nie zgodzić i zmusisz ich do pracy. To że tutaj opiszesz swoje żale nic nie daje. Ale ja to napisałem raczej w charakterze anegdoty. Co do realnych działań - preferuję samoobronę obywatelsk±, czyli janosika. Pro¶ciej, a przede wszystkim skuteczniej. Niestety społecznie działam już w innych organizacjach i czasu na pisanie do urzędów mi po prostu nie starcza - kiedy¶ trzeba na życie zarabiać:( Shrek. |
|
Data: 2015-05-31 12:39:22 | |
Autor: Sebastian Biały | |
50+ w terenie zabudowanym | |
On 2015-05-30 14:25, kogutek444@gmail.com wrote:
Urz±d musi odpowiedzieć Obawiam się że nie istnieja przepisy reguluj±ce sens odpowiedzi. Równie dobrze może odpowiedzieć cytuj±c kodeks drogowy i co mu zrobisz. To przećwiczone w przypadku policji - pytanie generuje defaultow± odpowiedĽ nie na temat. |
|
Data: 2015-06-01 17:11:21 | |
Autor: J.F. | |
50+ w terenie zabudowanym | |
Użytkownik napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:30cb6e65-091f-42df-8dc0-0a8d08f71e22@googlegroups.com...
W dniu sobota, 30 maja 2015 13:13:11 UTC+2 użytkownik Shrek napisał: https://www.google.pl/maps/@52.267651,20.877807,3a,75y,169.54h,97.11t/data=!3m4!1e1!3m2!1sXTxpRLBNqc7X2aGIUqXzbA!2e0 Nie po to mamy dwa znaki, zeby bylo tak jak piszesz. Zreszta wystarczy obrocic widok zeby sie okazalo, ze Klaudyn sie zaczyna, a teren zabudowany konczy. Ba - tu sobie zobacz https://www.google.pl/maps/@51.179254,16.987619,3a,75y,317.71h,90t/data=!3m4!1e1!3m2!1sIJOsH-68vZpXr9Q6ooNzAw!2e0!6m1!1e1 "Srodek" Wroclawia i koniec terenu zabudowanego. Nie na dlugo - kilometr dalej poczatek https://www.google.pl/maps/@51.188372,16.979172,3a,75y,336.62h,75.39t/data=!3m4!1e1!3m2!1sBvsUUEjwn-pJpQsPH-XQtw!2e0!6m1!1e1 I za zabudowaniami sie konczy razem z Wroclawiem. Mozesz tez spojrzec tu i odpowiedzec na pytanie https://www.google.pl/maps/@50.900591,15.878269,3a,75y,270.56h,75.59t/data=!3m4!1e1!3m2!1sMa7zRIoZ5gcq1m_0lzM11w!2e0!6m1!1e1 W jakiej odleglosci od granicy Jeleniej Gory zaczyna sie obszar zabudowany. Spytaj na pi¶mie, list polecony albo zaniesione na dziennik, dlaczego w takiej sytuacji nie ma znaków podwyższaj±cych prędko¶ć maksymaln±. Urz±d musi odpowiedzieć i będziesz wiedział dlaczego. Skoro postawili znak terenu zabudowanego, to znaczy ze maja uzasadnienie :-P Przejscie dla pieszych, skrzyzowanie z droga prowadzaca do/z osiedla - wystarczajace :-) Zawsze możesz się z urzędem nie zgodzić i zmusisz ich do pracy. Jak ? "W odpowiedzi na pana brak zgody informujemy ze pana zasr* zgoda nie jest nam do niczego potrzebna. Niniejsza odpowiedz nie stanowi decyzji, i nie przysluguje na nia odwolanie". Protestowac to trzeba bylo decyzje o ustawieniu tego znaku. Teraz jest juz prawomocna. I trzeba odkrecac przez stosowny wniosek, najlepiej przez radnych lub pania prezydent. J. |
|
Data: 2015-06-01 20:35:26 | |
Autor: jerzu | |
50+ w terenie zabudowanym | |
On Sat, 30 May 2015 05:25:36 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com wrote:
To granice administracyjne miast decydują odkąd jest teren zabudowany a nie ilość drzew. Jesteś pewien? Art. 5.2.48.2. Rozporządzenia w sprawie warunków technicznych znaków i sygnałów drogowych. Ustalenie granic obszaru zabudowanego Granica obszaru zabudowanego wyznaczonego znakiem D-42 powinna być powiązana z wystąpującą wzdłuż drogi zabudową o charakterze mieszkalnym i występującym na drodze ruchem pieszych. Znak D-42 powinien bya umieszczony w pobliżu miejsca, w którym nastepuje wyraźna zmiana charakteru zagospodarowania otoczenia drogi. Znak D-42 powinien być powiązany z takimi elementami zagospodarowania drogi, jak: – początek chodnika, – wyjazdy bramowe z posesji, – pas postojowy lub parking wyznaczony wzdłuż jezdni, – skrzyżowanie. Jako obszar zabudowany nie powinny być oznakowane miejsca, w których: – zabudowa mieszkalna jest oddalona od drogi i nie jest z nią bezpośrednio związana, – strefy przedmieść, w których zabudowa ma charakter handlowo-usługowy (hurtownie, warsztaty, duże sklepy), jeżeli nie wiąże się z nią intensywny ruch pieszych w pobliżu drogi, – konieczność ograniczenia prędkooeci wynika jedynie z warunków geometrycznych i technicznych drogi, – występujący ruch pieszych wynika jedynie z lokalizacji przystanku autobusowego, skrzyżowania dróg lub ma charakter sezonowy. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@interia.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t |
|
Data: 2015-06-01 20:43:20 | |
Autor: Shrek | |
50+ w terenie zabudowanym | |
On 2015-06-01 20:35, jerzu wrote:
Art. 5.2.48.2. Rozporządzenia w sprawie warunków technicznych znaków i O - tego szukałem (słabo widać) - dzięki. Shrek |
|