50 zł i 5% na Lokacie Happy w Idea Bank, 3 edycja - tylko do 31.12

Data: 2014-12-29 09:50:53
Autor: jakoszczedzic.pl
50 zł i 5% na Lokacie Happy w Idea Bank, 3 edycja - tylko do 31.12
Dzisiaj pojawiła się trzecia odsłona promocji Lokaty Happy z premią 50 zł.

http://www.jakoszczedzic.pl/2014/12/idea-bank-lokata-happy-last-minute-5-procent-z-premia-50-zl.html

Proste warunki i brak potrzeby zakładania konta. Niestety oferty tylko dla nowych klientów (można założyć na kogoś z rodziny :))

Data: 2014-12-31 11:28:56
Autor: Wiwo

Użytkownik <jakoszczedzic.pl@gmail.com> napisał w wiadomości news:f6b6c71f-9352-499c-bf55-cdd87b103725googlegroups.com...
[...]

Ja właśnie próbuję złożyć reklamację. Okazuje się, że to nie takie proste. IdeaBank się wypiął, bo nie jest organizatorem, co więcej nie są w stanie podać maila lub telefonu do kogoś odpowiedzialnego w Agorze.
W regulaminie jest mowa o składaniu reklamacji przez aplikację, do której miałem dostać wcześniej linka. Problem w tym, że ja linka nie dostałem i na to chcę złożyć reklamację...

Na razie zgłosiłem problem przez formularz na którym się rejestrowałem, zobaczę jaki będzie z tego efekt.

Wiwo

Data: 2015-01-19 21:49:02
Autor: Wiwo

Użytkownik "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> napisał w wiadomości news:m80j55$hgm$1node2.news.atman.pl...

Na razie zgłosiłem problem przez formularz na którym się rejestrowałem, zobaczę jaki będzie z tego efekt.

Jeśli kogoś to interesuje, to moja reklamacja została załatwiona pomyślnie.
Dodam też, że odzew był bardzo szybki, żeby nie napisać błyskawiczny. Zostałem poproszony o wysłanie potwierdzenia złożenia lokaty, a półtorej godziny później dostałem linka do formularza, gdzie mogłem podać numer konta.

Niecałe dwa tygodnie później bonus pojawił się na koncie.

Podsumowując, chciałbym, żeby banki tak reklamacje załatwiały... ;-)

Wiwo

50 zł i 5% na Lokacie Happy w Idea Bank, 3 edycja - tylko do 31.12