500+ 2.0 (choć właściciwie powinno nazywać s ię 1.0) rozwala polski system bankowy

Data: 2019-07-01 07:18:56
Autor: Kris
500+ 2.0 (choć właściciwie powinno nazywać s ię 1.0) rozwala polski system bankowy
W dniu poniedziałek, 1 lipca 2019 16:06:13 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
A przynajmniej system mBanku - całkowicie zdechła im możliwo¶ć składania wniosków, nawet mLinka nie daje rady.
Taki niecierpliwy jeste¶ że nawet na mLinie dzwoniłe¶ w sprawie 500plus?

Data: 2019-07-01 07:23:37
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu poniedziałek, 1 lipca 2019 16:18:57 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]
Taki niecierpliwy jeste¶ że nawet na mLinie dzwoniłe¶ w sprawie 500plus?

Dzwoniłem bo mi ST przy logowaniu płacze, że podobno nie maj± daty ważno¶ci mojego dowodu - a o 500+ mówi bardzo smutny głos zaraz po odebraniu przez automat.
A i tak takim masochist± nie jestem, żeby przez mB±k składać wniosek o cokolwiek sensownego.

Data: 2019-07-01 09:04:21
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 1 lipca 2019 16:23:38 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

[...]

Ci±gle piszesz że jak±¶ reklamacje składasz, dzwonisz na infolinie, marmurki w ramach spaceru odwiedzasz, hamburgery na prezentacji w banku żresz więc to hobby zwane wi¶niobraniem drogo Ciebie kosztuje. Albo swego czasu nie szanujesz.
Ja nie pamiętam kiedy ostatni raz na infolinie banku musiałem dzwonić, w marmurku bankowym byłem ostatnio w 2010 roku ale tylko dlatego że konto zmarłego Taty zamykałem.
 Ala ja mam jedno konto na które wpływa wynagrodzenie, do tego dwie debetówki(dla mnie i żony) oraz konto w mbanku przez sentyment od nastu już lat.
Konto w mbanku kosztuje mnie 0zł, konto osobiste + debetówki kosztuje mnie co¶  ok 150zł rocznie- je¶li dobrze kojarzę to taka kwota była na zestawieniu opłat i prowizji które mi za ubiegły rok przesłali..
Fakt faktem ze z wi¶ni to tylko wino gazowane od mbanku dostałem kilka miesięcy temu. Ale się o nie nie prosiłem. I reklamacji że niedobre nie składałem;)

Data: 2019-07-01 10:22:21
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu poniedziałek, 1 lipca 2019 18:04:23 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]

Fakt faktem ze z wi¶ni to tylko wino gazowane od mbanku dostałem kilka miesięcy temu. Ale się o nie nie prosiłem. I reklamacji że niedobre nie składałem;)

Piszesz jak baba - "ci±gle", "zawsze".
WeĽ lepiej policz.
Czytasz p.b.b. i mimo to płacisz za usługi bankowe.
Ja z tego hobby mam przychody - i pewnie nie uwierzysz, ale czasu nie zajmuje to wcale bardzo dużo, poza tym nie jest to czas na pracę tylko na zabawę.
Kto tu swojego czasu nie szanuje?
Ale co poradzić, ten typ tak ma - nawet wino z banku dostał niedobre.
Całe szczę¶cie, że czasem daje się sensownie podyskutować - bo na takim tle jak "z" czy "ń", widz±c post podpisany "Kris" można się nawet ucieszyć ;P

Data: 2019-07-01 22:33:41
Autor: z
A może w końcu SPAMERZE zrozumiesz że kto¶ nie lubi dotykać tego bankowego gówna bo ¶mierdzi.
Nie lubi a zachęty które tu zapodajesz powinny mieć przynajmniej jedno zero więcej żeby zwykłemu Kowalskiemu poniżej ¶redniej krajowej się opłacało w to bawić.

Twoja sprawa co robisz w wolnym czasie. Ja Ci pod kołdrę zagl±dać nie będę. Za to Twoje SPAMY niedługo będę mi wyłazić z lodówki.

W dodatku nie podajesz całej prawdy w swoich wypocinach.

Dzisiaj skłamałe¶ że Revoult jest płatna dostawa karty a Ty mnie przed tym uchronisz.

GRUBO? Czasem trzeba bo grzecznie nie dociera.
Masz swojego bloga to go sobie kontempluj.

Ja wolę posłuchać muzyki z kasety Condora (takie mam hobby) To uspokaja moje schorowane serce i dzięki temu jutro więcej zarobię.

Generalnie idĽ już spać.

PS. Wła¶nie wypełniłem dwa wnioski w bankowym systemie.
Wykorzystałem mój miesięczny limit.
Tak nie muszę tam łazić ale smród i przez monitor przechodzi ;-)

Data: 2019-07-01 22:42:17
Autor: z
Co to ten smród?

A  np. duży przycisk taki sam jak powrót do konta po wypełnieniu 500+ który prowadzi do zamówienia niepotrzebnej mi usługi.

To jest gówniarzeria a nie poważne traktowanie klienta. A gówno ¶mierdzi ;-)

500+ 2.0 (choć właściciwie powinno nazywać s ię 1.0) rozwala polski system bankowy