500+ 2.0 (choć właściciwie powinno nazywać się 1.0) rozwala polski system bankowy

Data: 2019-07-01 07:06:11
Autor: Dawid Rutkowski
500+ 2.0 (choć właściciwie powinno nazywać się 1.0) rozwala polski system bankowy
A przynajmniej system mBanku - całkowicie zdechła im możliwość składania wniosków, nawet mLinka nie daje rady.
Serwery tzw. "rządowe" też poszły się poopalać.

Data: 2019-07-01 07:18:56
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 1 lipca 2019 16:06:13 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
A przynajmniej system mBanku - całkowicie zdechła im możliwość składania wniosków, nawet mLinka nie daje rady.
Taki niecierpliwy jesteś że nawet na mLinie dzwoniłeś w sprawie 500plus?

Data: 2019-07-01 07:23:37
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu poniedziałek, 1 lipca 2019 16:18:57 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]
Taki niecierpliwy jesteś że nawet na mLinie dzwoniłeś w sprawie 500plus?

Dzwoniłem bo mi ST przy logowaniu płacze, że podobno nie mają daty ważności mojego dowodu - a o 500+ mówi bardzo smutny głos zaraz po odebraniu przez automat.
A i tak takim masochistą nie jestem, żeby przez mBąk składać wniosek o cokolwiek sensownego.

Data: 2019-07-01 09:04:21
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 1 lipca 2019 16:23:38 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

[...]

Ciągle piszesz że jakąś reklamacje składasz, dzwonisz na infolinie, marmurki w ramach spaceru odwiedzasz, hamburgery na prezentacji w banku żresz więc to hobby zwane wiśniobraniem drogo Ciebie kosztuje. Albo swego czasu nie szanujesz.
Ja nie pamiętam kiedy ostatni raz na infolinie banku musiałem dzwonić, w marmurku bankowym byłem ostatnio w 2010 roku ale tylko dlatego że konto zmarłego Taty zamykałem.
 Ala ja mam jedno konto na które wpływa wynagrodzenie, do tego dwie debetówki(dla mnie i żony) oraz konto w mbanku przez sentyment od nastu już lat.
Konto w mbanku kosztuje mnie 0zł, konto osobiste + debetówki kosztuje mnie coś  ok 150zł rocznie- jeśli dobrze kojarzę to taka kwota była na zestawieniu opłat i prowizji które mi za ubiegły rok przesłali..
Fakt faktem ze z wiśni to tylko wino gazowane od mbanku dostałem kilka miesięcy temu. Ale się o nie nie prosiłem. I reklamacji że niedobre nie składałem;)

Data: 2019-07-01 10:22:21
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu poniedziałek, 1 lipca 2019 18:04:23 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]

Fakt faktem ze z wiśni to tylko wino gazowane od mbanku dostałem kilka miesięcy temu. Ale się o nie nie prosiłem. I reklamacji że niedobre nie składałem;)

Piszesz jak baba - "ciągle", "zawsze".
Weź lepiej policz.
Czytasz p.b.b. i mimo to płacisz za usługi bankowe.
Ja z tego hobby mam przychody - i pewnie nie uwierzysz, ale czasu nie zajmuje to wcale bardzo dużo, poza tym nie jest to czas na pracę tylko na zabawę.
Kto tu swojego czasu nie szanuje?
Ale co poradzić, ten typ tak ma - nawet wino z banku dostał niedobre.
Całe szczęście, że czasem daje się sensownie podyskutować - bo na takim tle jak "z" czy "ń", widząc post podpisany "Kris" można się nawet ucieszyć ;P

Data: 2019-07-01 22:33:41
Autor: z
A może w końcu SPAMERZE zrozumiesz że ktoś nie lubi dotykać tego bankowego gówna bo śmierdzi.
Nie lubi a zachęty które tu zapodajesz powinny mieć przynajmniej jedno zero więcej żeby zwykłemu Kowalskiemu poniżej średniej krajowej się opłacało w to bawić.

Twoja sprawa co robisz w wolnym czasie. Ja Ci pod kołdrę zaglądać nie będę. Za to Twoje SPAMY niedługo będę mi wyłazić z lodówki.

W dodatku nie podajesz całej prawdy w swoich wypocinach.

Dzisiaj skłamałeś że Revoult jest płatna dostawa karty a Ty mnie przed tym uchronisz.

GRUBO? Czasem trzeba bo grzecznie nie dociera.
Masz swojego bloga to go sobie kontempluj.

Ja wolę posłuchać muzyki z kasety Condora (takie mam hobby) To uspokaja moje schorowane serce i dzięki temu jutro więcej zarobię.

Generalnie idź już spać.

PS. Właśnie wypełniłem dwa wnioski w bankowym systemie.
Wykorzystałem mój miesięczny limit.
Tak nie muszę tam łazić ale smród i przez monitor przechodzi ;-)

Data: 2019-07-01 22:42:17
Autor: z
Co to ten smród?

A  np. duży przycisk taki sam jak powrót do konta po wypełnieniu 500+ który prowadzi do zamówienia niepotrzebnej mi usługi.

To jest gówniarzeria a nie poważne traktowanie klienta. A gówno śmierdzi ;-)

Data: 2019-07-01 16:16:38
Autor: Pete

Godzinę temu działy i emp@tia i Alior - bez problemu złożyłem.

--
Pete

Data: 2019-07-01 07:25:30
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu poniedziałek, 1 lipca 2019 16:16:41 UTC+2 użytkownik Pete napisał:
> [...]
> Serwery tzw. "rządowe" też poszły się poopalać..

O, to jest coś, może polskie/państwowe/rządowe/reżimowe (niepotrzebne skreślić) banki mają pierwszeństwo?
Bo mBąk marudzi smutnym głosem nawet o tym, że potwierdzenia z emp@tii mogą dochodzić z kilkugodzinnym opóźnieniem. Być może moja nadinterpretacją było to, że rządowym serwerom przygrzało - mogło przygrzać tylko mBąkowym, że nie wyrabiają się z odbieraniem potwierdzeń.

Data: 2019-07-01 07:29:03
Autor: Dawid Rutkowski
500+ 2.0 (choć właściciwie powinno nazywać s ię 1.0) rozwala polski system bankowy
PS.: Santander też ma na stronie informację, że nie działa.
Może dopiero pół godziny temu się posypało?
Hmmm, pierwsza zmiana wróciła z roboty i za wnioski się wzięła?
Trzeba było z rana w robocie załatwić...

Data: 2019-07-01 16:39:39
Autor: Pete
PS.: Santander też ma na stronie informację, że nie działa.
Może dopiero pół godziny temu się posypało?
Hmmm, pierwsza zmiana wróciła z roboty i za wnioski się wzięła?
Trzeba było z rana w robocie załatwić...

Z rana nie działało nigdzie.
Około 15 działała empatia i Alior.
ING od rana ma info na stronie że nie działa.

P.S.
teraz empatia działa.

--
Pete

Data: 2019-07-01 19:51:25
Autor: ąćęłńóśźż
500+ 2.0 (choć właściciwie powinno nazywać się 1.0) rozwala polski system bankowy
Tuż po po północy nie działały jeszcze ani ZUS ani banki (ten sam komunikat, że 29-30 VI przerwa techniczna i zapraszają od 1 VII), ale empatia już działała.

-- -- -

Data: 2019-07-02 00:11:14
Autor: radekp@konto.pl
500+ 2.0 (choć właściciwie powinno nazywać się 1.0) rozwala polski system bankowy
Mon, 1 Jul 2019 16:39:39 +0200, w <5d1a1b2d$0$519$65785112@news.neostrada.pl>,
Pete <nobody@nowhere.com> napisał(-a):

P.S.
teraz empatia działa.

No, działała :)

HTTP Status 500 -

type Exception report

message

descriptionThe server encountered an internal error () that prevented it from
fulfilling this request.

Data: 2019-07-03 01:08:02
Autor: radekp@konto.pl
500+ 2.0 (choć właściciwie powinno nazywać się 1.0) rozwala polski system bankowy
Tue, 02 Jul 2019 00:11:14 +0200, w
<o71lhep5nqlc73jrjcmi1ap0spsumebnn9@4ax.com>, "radekp@konto.pl"
<radekp@konto.pl> napisał(-a):

> [...]

message

descriptionThe server encountered an internal error () that prevented it from

Empatia leży już 3 dzień.
500+ złożone przez ZUS PUE.
Jest jakaś inna metoda na 300+ niż Empatia? mBank też leży.

Data: 2019-07-03 01:14:43
Autor: radekp@konto.pl
<radekp@konto.pl> napisał(-a):

> [...]

message

descriptionThe server encountered an internal error () that prevented it from

Przez pocztowy też się nie da...

"Niepoprawna identyfikacja użytkownika.."

O 1 w nocy.

To chyba glebnęło po całości.

Data: 2019-07-02 20:59:55
Autor: Budzik
500+ 2.0 (choć właściciwie powinno nazywać się 1.0) rozwala polski system bankowy
Użytkownik Dawid Rutkowski drutkow1@wp.pl ...

Trzeba było z rana w robocie załatwić...

?W jakim celu trzeba to zrobic tak szybko?
Przeciez to norma ze jak tyle ludzi sie rzuca na jakis system to on sie wiesza, pada etc.
Nie lepiej poczekac kilka dni?

--
Pozdrawia... Budzik
....i to by było na tyle

Data: 2019-07-02 23:11:22
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-07-02 o 22:59, Budzik pisze:
[...]

Jakby tak każdy czekał, to by się zawiesił za kilka dni :)

A tak, podobno, z tego co internety pisały, to niektórzy już 500+ dostali, mimo że wcześniej zapowiadali, że pierwsze wpłaty będą za kilka miesięcy z wyrównaniem po 1500zł.

--
Liwiusz

Data: 2019-07-03 10:59:54
Autor: Budzik
500+ 2.0 (choć właściciwie powinno nazywać się 1.0) rozwala polski system bankowy
Użytkownik Liwiusz lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl ...

[...]

:)
A jednak statystycznie ruch sie wtedy rozłozy...

A tak, podobno, z tego co internety pisały, to niektórzy już 500+ dostali, mimo że wcześniej zapowiadali, że pierwsze wpłaty będą za
kilka miesięcy z wyrównaniem po 1500zł.

No jezeli komus brakuje do pierwszego to moze i pospiech zrozumiały...
Ale ile jest takich osób?

--
Pozdrawia... Budzik
Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

Data: 2019-07-01 18:27:45
Autor: Animka
[...]

Termin składania wniosków zakończony.

--
animka

Data: 2019-07-01 09:51:49
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu poniedziałek, 1 lipca 2019 18:28:59 UTC+2 użytkownik Animka napisał:
> A przynajmniej system mBanku - całkowicie zdechła im możliwość składania wniosków, nawet mLinka nie daje rady.
> Serwery tzw. "rządowe" też poszły się poopalać..

Termin składania wniosków zakończony.

Że co?

Data: 2019-07-01 19:07:56
Autor: Animka
[...]

Tak mi się gdzieś o oczy obiło na jakiejś stronie.

--
animka

Data: 2019-07-01 10:23:58
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu poniedziałek, 1 lipca 2019 19:08:32 UTC+2 użytkownik Animka napisał:

Tak mi się gdzieś o oczy obiło na jakiejś stronie.

Obstawiam "AszDziennik" - i coś w tym w sumie jest, ciekawe, czy im to z rana padło pod naporem wniosków czy w ogóle się nie przejmowali tym, że niby wnioski można składać od 1 lipca - bo przecież do 30 września, komu tak się śpieszy strasznie?

Data: 2019-07-01 20:56:03
Autor: Animka
500+ 2.0 (choć właściciwie powinno nazywać się 1.0) rozwala polski system bankowy
Obstawiam "AszDziennik"

Jak go zwał tak zwał. ;-)

[...]

Podobno tej nocy robili już przelewy 500+, więc dużo ludzi ma juz forsę na kontach.

--
animka

Data: 2019-07-01 21:22:17
Autor: ąćęłńóśźż
500+ 2.0 (choć właściciwie powinno nazywać się 1.0) rozwala polski system bankowy
I co się dziwić, że chcą np. przed wyjazdem dzieci na wakacje.

-- -- -
dużo ludzi ma juz forsę na kontach.

Data: 2019-07-03 17:06:49
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
500+ 2.0 (choć właściciwie powinno nazywać się 1.0) rozwala polski system bankowy

"Dawid Rutkowski" 1f34acf5-4cc3-4697-8f0c-d1c2445de23a@googlegroups.com

: A przynajmniej system mBanku - całkowicie zdechła im możliwość
: składania wniosków, nawet mLinka nie daje rady.
: Serwery tzw. "rządowe" też poszły się poopalać.

Ciesz się -- to inwestycja, dzięki której będziesz miał ogromną emeryturę!!! ;)

-=-

BTW -- w FR chyba też ma być odpowiednik 500+; w Rosji
przyrost naturalny od 10 lat jest wyższy od zera, choć
od r. 2014 lekko spada...

--

500+ 2.0 (choć właściciwie powinno nazywać się 1.0) rozwala polski system bankowy