500 Euro -> Alior Sync

Data: 2012-09-26 17:14:56
Autor: @
500 Euro -> Alior Sync
Jak najpro¶ciej wpłacić 500E do AS? Sprzedać w kantorze i wpłacić na poczcie (ale to chyba zapłaci się jak±¶ prowizję)? Sprzedać i wpłacić we wpłatomacie (bior± jak±¶ prowizję)? A może można wpłacić Euro we wpłatomatach?
Konto mam od tygodnia więc się jeszcze nie orientuję w tych sprawach :)

Data: 2012-09-26 17:20:34
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
500 Euro -> Alior Sync
[...]
:)

Może warto kupić EUR w internetowym kantorze
i przelać je bezpo¶rednio na konto.
Sam tak robię; zero problemów.
Np. w tym https://internetowykantor.pl
Zajefajnie prosto, szybko i pewnie.

P.S. nie jest to kryptoreklama.

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2012-09-26 22:48:16
Autor: Krzysztof
500 Euro -> Alior Sync

Użytkownik <@> napisał w wiadomo¶ci news:50631bec$0$1316$65785112news.neostrada.pl...
[...]
-- -- -- -- -- -
internetowy kantor Aliora lub jak masz EUR to otworz konto w EUR w Aliorze (wplac EUR) i przelej bezplatnie do AliorS jako przelew europejski.

Data: 2012-09-27 07:39:41
Autor: xbartx
500 Euro -> Alior Sync
Dnia Wed, 26 Sep 2012 22:48:16 +0200, Krzysztof napisał(a):

internetowy kantor Aliora lub jak masz EUR to otworz konto w EUR w
Aliorze (wplac EUR) i przelej bezplatnie do AliorS jako przelew
europejski.

Jak założy konto w kantorze aliorowym to może wpłacić również w okienku aliora.

500 Euro -> Alior Sync