500 elektrycznych samochodów od jutra w Warszawie

Data: 2019-04-02 20:23:51
Autor: Poldek
500 elektrycznych samochodów od jutra w Warszawie

Gdyby ktoś chciał się przekonać, jak się jeździ elektrycznym samochodem, to od jutra za 1 grosz może się przejechać jednym z 500 BMW i3.
http://moto.pl/MotoPL/7,88389,24608051,innogy-go-czyli-500-elektrycznych-bmw-dla-warszawy-rusza.html

Data: 2019-04-02 12:21:55
Autor: przemek.jedrzejczak
500 elektrycznych samochodów od jutra w Warszawie
Zobaczymy ile będzie w całości po 2 tygodniach ;-) nawet w Niemczech biorą fele jak ktoś w kiepskiej dzielnicy odstawi ;-)

Data: 2019-04-02 21:57:09
Autor: Poldek
W dniu 2019-04-02 o 21:21, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:

Zobaczymy ile będzie w całości po 2 tygodniach ;-) nawet w Niemczech biorą fele jak ktoś w kiepskiej dzielnicy odstawi ;-)

Co mnie to obchodzi?
Interesuje mnie, czy będzie samochód w pobliżu, gdy będę go chciał.

Data: 2019-04-02 22:39:09
Autor: przemek.jedrzejczak
500 elektrycznych samochodów od jutra w Warszawie
-- Co mnie to obchodzi? Interesuje mnie, czy będzie samochód w pobliżu, gdy będę go chciał.

no zasadniczo bedzie tylko bez np kol czy lusterek :-)

Data: 2019-04-03 11:13:57
Autor: Poldek
W dniu 2019-04-03 o 07:39, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
-- Co mnie to obchodzi? Interesuje mnie, czy będzie samochód w pobliżu, gdy będę go chciał.

no zasadniczo bedzie tylko bez np kol czy lusterek :-)

Dziś będę testował :-)

Data: 2019-04-03 13:36:37
Autor: T.
W dniu 2019-04-03 o 11:13, Poldek pisze:
[...]

Na pl. Piłsudskiego wygląda to tak:
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/56852700_10218741602194899_7231485441852047360_o.jpg?_nc_cat=100&_nc_ht=scontent-frt3-1.xx&oh=5186fa0b0d8130f8495421c45cad0ebd&oe=5D4524FB

T.

:-))))

Data: 2019-04-03 05:43:10
Autor: przemek.jedrzejczak
500 elektrycznych samochodów od jutra w Warszawie
Inngogy to corka/spolka RWE i nie najlepiej to wyglada

Nicht zufriedenstellend verlief für Innogy das Geschäft in der abgelaufenen Berichtsperiode. Der Konzern schrieb rote Zahlen, der Verlust belief sich auf 653 Mio. Euro. Innogy hatte Waren und Dienstleistungen im Wert von 35,1 Mrd. Euro umgesetzt. Neue Geschäftszahlen werden für den 30. April 2019 erwartet.

i tak wlasciwie to juz ich nie ma :-)

Den derzeitigen Minderheitsaktionären von Innogy hatte E.ON im Rahmen eines freiwilligen öffentlichen Übernahmeangebots den Kauf ihrer Aktien in bar angeboten. Für 9,4 Prozent der simmerechtigten Aktien wurde das Übernahmeangebot angenommen, dadurch wird der Gesamtanteil von E.ON an Innogy nach Vollzug der Transaktion auf 86,2 Prozent steigen.[15]

https://www.ariva.de/news/kolumnen/e-on-und-rwe-wollen-innogy-zerschlagen-7484478

w tej sytuacji rozkrecanie takiej akcji bez (widoku na zyski w najblizszej perspektywie) jest co najmniej zastanawiajacy, logika mowi ze trzeba inwestowac w Niemczech gdzie diesle sa systematycznie wyganiane z miast zamiast liczyc na ekoentuzjazm Polakow :-)

Data: 2019-04-03 15:04:16
Autor: J.F.
Użytkownik przemek napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:45244346-32c9-4a4a-88e4-30fb6d83c284@googlegroups.com...

[...]

Korporacje miewaja dlugie zycie.

[...]

Innogy nie ma warszawskiej sieci ?
Moze bardziej liczy na sprzedaz pradu ... i przylaczy, jak sie zrobi moda na elektryki ...

J.

Data: 2019-04-03 16:57:42
Autor: tck
W dniu 03.04.2019 o 14:43, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
[...]

Ty może byś się w końcu nauczył, żeby na polskich grupach pisać po polsku...
To, że siedzisz ch.. wie gdzie nie znaczy, żeby co chwilę ctrl+c ctrl+v klepać z tekstem w lokalnym narzeczu.

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2019-04-03 14:39:06
Autor: Robert Wańkowski
W dniu 2019-04-03 o 13:36, T. pisze:
[...]

Tylko elektryczne. Przypadek? :-)

Robert

Data: 2019-04-03 15:07:21
Autor: J.F.
Użytkownik "Robert Wańkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5ca4a967$0$495$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Moze postawili gdzies w nocy, a o 6 rano przyjechala SM ... i tylko je zastala.

Ale taki parking w stolicy i pusty ?
Moze tylko dla uprawnionych ... i te inne sa uprawnione ...

J.

Data: 2019-04-03 16:29:06
Autor: Robert Wańkowski
W dniu 2019-04-03 o 15:07, J.F. pisze:
[...]

GM pokazuje, że był tam przystanek. Teraz chyba nie ma.
https://www.google.com/maps/@52.2419327,21.0125848,3a,90y,228.04h,71.02t/data=!3m6!1e1!3m4!1sSgJMhOJI0O57KIdlxbF85w!2e0!7i16384!8i8192

Robert

Data: 2019-04-03 18:02:39
Autor: Poldek
[...]

Samochody elektryczne mają darmowe parkowanie. Tam jest parking miejski, płatny. Jeżeli nie zapłacone za parkowanie to SM daje mandaty/zakłada blokady - nie patrzy, czy samochód elektryczny, czy spalinowy. Gdzieś czytałem, że żeby mieć darmowe parkowanie nie wystarczy mieć samochód elektryczny, ale potrzebna jest jeszcze odpowiednia plakietka, czy coś.

Data: 2019-04-03 18:31:22
Autor: kk
On 2019-04-03 07:39, przemek.jedrzejczak@gmail.com wrote:
-- Co mnie to obchodzi? Interesuje mnie, czy będzie samochód w pobliżu, gdy będę go chciał.

no zasadniczo bedzie tylko bez np kol czy lusterek :-)

Czemu inne nie są?

Data: 2019-04-03 13:40:28
Autor: z
W dniu 2019-04-02 o 21:57, Poldek pisze:
Co mnie to obchodzi?
Interesuje mnie, czy będzie samochód w pobliżu, gdy będę go chciał.

Tylko spisz protokół ze światkami i dokumentacją fotograficzną ;-)

Data: 2019-04-03 12:59:52
Autor: Mateusz Viste
On Wed, 03 Apr 2019 13:40:28 +0200, z wrote:
W dniu 2019-04-02 o 21:57, Poldek pisze:
Co mnie to obchodzi?
Interesuje mnie, czy będzie samochód w pobliżu, gdy będę go chciał.

Tylko spisz protokół ze światkami

Jak taki protokół wygląda? Nigdy o tym nie słyszałem.

Mateusz

Data: 2019-04-13 10:47:09
Autor: jerzu.xyz
500 elektrycznych samochodów od jutra w Warszawie
On Tue, 2 Apr 2019 12:21:55 -0700 (PDT), przemek.jedrzejczak@gmail.com
wrote:

Zobaczymy ile będzie w całości po 2 tygodniach ;-) nawet w Niemczech biorą fele jak ktoś w kiepskiej dzielnicy odstawi ;-)

Jeden wygląda tak:
https://elektrowoz.pl/transport/no-i-bec-pierwszy-wypadek-bmw-i3-innogy-go-w-warszawie-foto/?fbclid=IwAR2aIshGK0xz5dLZHDZn0HTHxcsZgSbc4qzDq1IystqrpWKQG5NrtmVDkXg

Długo nie pojeździł ;)

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2019-04-13 11:21:06
Autor: tck
wrote:

[...]

i kolejnego brakuje do miliona... trzeba poprawić temat na 499;)

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2019-04-03 13:26:07
Autor: z
W dniu 2019-04-02 o 20:23, Poldek pisze:

[...]

Wczoraj w radiu usłyszałem że branża wypożyczalni samochodów na minuty/godziny jest jedną z najbardziej zadłużonych w Polsce.
U mnie w mieście Panek ale jak poczytałem opinie to nie dotknę kijem.
Wychodzi na to że łatając budżet polują na jeleni co da im się wmówić że popsuli auto na 1000 zł.

Data: 2019-04-03 13:52:35
Autor: J.F.
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5ca49850$0$499$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

No wiesz - 500 samochodow po 150 tys, to 75 mln zl ... mld to jeszcze nie sa, ale dlug jest.

U mnie w mieście Panek ale jak poczytałem opinie to nie dotknę kijem.
Wychodzi na to że łatając budżet polują na jeleni co da im się wmówić że popsuli auto na 1000 zł.

No to szybko zostana bez dochodow, za to z ratami.

J.

Data: 2019-04-03 14:50:41
Autor: Poldek
W dniu 2019-04-03 o 13:52, J.F. pisze:
[...]

Kupując 500 szt. samochodów nie płaci się ceny detalicznej!

U mnie w mieście Panek ale jak poczytałem opinie to nie dotknę kijem.
Wychodzi na to że łatając budżet polują na jeleni co da im się wmówić że popsuli auto na 1000 zł.

No to szybko zostana bez dochodow, za to z ratami.

To już problem właściciela. W każdym razie nie mój :-)

Data: 2019-04-03 15:45:31
Autor: z
W dniu 2019-04-03 o 14:50, Poldek pisze:

To już problem właściciela. W każdym razie nie mój :-)

Jak dostaniesz pismo z kancelarii prawniczej do zapłaty parę tysi bo kiedyś skorzystałeś z usługi ale coś poszło nie tak i masz zapłacić...

Data: 2019-04-04 10:14:19
Autor: Poldek
W dniu 2019-04-03 o 15:45, z pisze:
[...]

Codziennie korzystam z rozmaitych usług i jakoś żyję :-)

Data: 2019-04-13 10:45:58
Autor: jerzu.xyz
On Wed, 3 Apr 2019 13:26:07 +0200, z <z@z.pl> wrote:

U mnie w mieście Panek ale jak poczytałem opinie to nie dotknę kijem.
Wychodzi na to że łatając budżet polują na jeleni co da im się wmówić że popsuli auto na 1000 zł.

Korzystam z Panka, Traficara, 4Mobility. Wielu znajomych też. I
jeszcze nikt nie został obciążony jakąkolwiek karą. Te "jelenie", jak
ich nazwałeś musieli naprawdę nieźle nawywijać.