500+ i pozamiatane :-)

Data: 2019-02-23 12:38:06
Autor: z
500+ i pozamiatane :-)
Przychodzę ja ci do domu i jak zawsze włączam tvn24 i słyszę że 500+ na każde dziecko i jeszcze coś dla emerytów...
szachmat ;-)

Data: 2019-02-23 05:12:09
Autor: bytomir.torpeksowy
500+ i pozamiatane :-)
użytkownik z napisał:
Przychodzę ja ci do domu i jak zawsze włączam tvn24 i słyszę że 500+ na każde dziecko i jeszcze coś dla emerytów...
szachmat ;-)

Na każde urodzone oczywiście. Skoro pis uznaje nienarodzone
dzieci za dzieci, powinni wypłacać pińcetki od chwili
poczęcia.

:)

Pińcetki dla zamożnych nie są sprawiedliwe:(

Data: 2019-02-23 15:06:17
Autor: z
500+ i pozamiatane :-)
W dniu 2019-02-23 o 14:12, bytomir.torpeksowy@gmail.com pisze:
użytkownik z napisał:
[...]

Idziesz w starą absurdalną śpiewkę. Zatkało? :-)

:)

Pińcetki dla zamożnych nie są sprawiedliwe:(

Emerytura obywatelska czy dochód gwarantowany czy podatek progresywny czy udogodnienia dla samotnych matek (grubo ;-) ) też nie są sprawiedliwe.

I dopiero teraz tłumaczenie że koszt biurokratyczny sprawdzania dochodowości przewyższa koszt 500+ dla bogatych.
Fakt że trochę za późno ale oni to zrobią.

Oczywiście trzeba pamiętać o tych co podatku dochodowego nie płacą a np. gruntowy.

JASNO, PROSTO, POZAMIATANE :-)

Data: 2019-02-23 09:17:19
Autor: bytomir.torpeksowy
500+ i pozamiatane :-)
użytkownik z napisał:

[...]

W to raczej wiary nie daję. Myślę że pisy kombinują inaczej tzn.
jak uzależnimy 500+ od dochodu, to lud zaraz zacznie kombinować
jak tu na papierku u pracodawcy dostać mniej żeby progu
nie przekroczyć, co oczywiście dla wadzy jest nieopłacalne
bo wpływy zmaleją.

Data: 2019-02-23 20:22:04
Autor: z
500+ i pozamiatane :-)
W dniu 2019-02-23 o 18:17, bytomir.torpeksowy@gmail.com pisze:

[...]

Można to także i w ten sposób tłumaczyć

Ale można jak to wszyscy fachowcy od podatków i prawa ;-) że proste prawo nie dające się interpretować i nie dające WŁADZY urzędnikowi to DOBRE prawo.

Może to przebłysk normalności i zdrowego rozsądku?

Ale NIEEEE. Na pewno ten parszywy Kaczyński daje pieniądze żeby trzymać za mordy.

Ciekawe jak PO za trzy-cztery kadencje (stawka rośnie ;-) ) wprowadzi podatek liniowy ;-) znajdziesz podobnie debilną interpretację :-)

Data: 2019-02-23 13:46:02
Autor: bytomir.torpeksowy
500+ i pozamiatane :-)

https://m.demotywatory.pl/4911656

Data: 2019-02-23 17:07:28
Autor: boukun
500+ i pozamiatane :-)
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

W Niemczech Kindergeld nawet Schumacher czy Lewandowski dostaje...

boukun

Data: 2019-02-23 06:07:24
Autor: Bruno Brunowski
500+ i pozamiatane :-)
W dniu sobota, 23 lutego 2019 12:38:35 UTC+1 użytkownik z napisał:
Przychodzę ja ci do domu i jak zawsze włączam tvn24 i słyszę że 500+ na każde dziecko i jeszcze coś dla emerytów...
szachmat ;-)

Zrzynka z programu PO. Ustawa zgłoszona przez PO leży w sejmowej zamrażarce, a propozycje zmian do ustawy 500+ PiS jednogłośnie odrzucił.

Najpierw kradli żywność i ubrania, a teraz przerzucili się na programy? Ależ desperacja.

--
Bruno

Data: 2019-02-23 09:24:54
Autor: bytomir.torpeksowy
500+ i pozamiatane :-)
użytkownik Bruno Brunowski napisał:

Zrzynka z programu PO. Ustawa zgłoszona przez PO leży w sejmowej zamrażarce, a propozycje zmian do ustawy 500+ PiS jednogłośnie odrzucił.

Nu tak, ale na każdą uwagę ze strony peło, pisy mogą przypomnieć
Rostoskiego (pijendzy ni ma i nie będzie)

Najpierw kradli żywność i ubrania

Ukradli ale wg. GW, 20 ton jabłek nie wiem czy to nie te które zostały kupione przez agencję rolną, to żadna afera. Po ile w hurcie te jabłka? Po 20 groszy?
Wychodzi 4 tysie czyli mało, ale GWno wie jak krakać i pisze o tonach
żywności co ma mieć mocniejszy wydźwięk.

a teraz przerzucili się na programy? Ależ desperacja.

Nu tak, toć pisy nie jeden pomysł pełoski w życie wprowadzili,
tym samym wincyj peło oberwie, o to właśnie chodzi.

Data: 2019-02-23 15:30:39
Autor: z
500+ i pozamiatane :-)
Ale żeby tak banalnymi zagrywkami załatwić Schetynę? Sam w to jeszcze nie wieżę. Myślałem że będę czekał ze dwie kadencje żeby dostać 500+  ;-)

Data: 2019-02-23 06:43:12
Autor: Zenek Kapelinder
500+ i pozamiatane :-)
Jelopozycja powinna do laski zglosic propozycje wczesniejszego rozwiazania sejmu i nie wystartowac w wyborach. Po co maja wydawac kase zeby zdobyc tyle miejsc co ma mniejszosc niemiecka?

Data: 2019-02-23 17:10:10
Autor: boukun
500+ i pozamiatane :-)
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Obniżenie wieku emerytalnego tez kradli z programu PO? O ile chce teraz w swoim programie PO obniżyć wiek emerytalny?

boukun

Data: 2019-02-23 15:39:41
Autor: Pisiorowy Escobar
500+ i pozamiatane :-)
z <z@z.pl> napisał(-a):

Przychodzę ja ci do domu i jak zawsze włączam tvn24 i słyszę że 500+ na każde dziecko i jeszcze coś dla emerytów...
szachmat ;-)

może słuchałeś programu archiwalnego z 2015 ?

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-02-23 16:46:53
Autor: Lord Donald
500+ i pozamiatane :-)
W dniu 23.02.2019 o 15:39, Pisiorowy Escobar pisze:
z <z@z.pl> napisał(-a):

Przychodzę ja ci do domu i jak zawsze włączam tvn24 i słyszę że 500+ na
każde dziecko i jeszcze coś dla emerytów...
szachmat ;-)

może słuchałeś programu archiwalnego z 2015 ?

Może twoje TVN jeszcze o tym nie pierdzi. Myślą jak tu upierdolić sprawę. Zaraz Rostowski i Balcerowiczem zaczną napierdalać jak to nasz kraj wejdzie długi gdy POsrane mafie VATowskie przestaną okradać nasze państwo a PiSiory dadzą zwykłym Polakom.

Data: 2019-02-23 17:23:48
Autor: z
500+ i pozamiatane :-)
W dniu 2019-02-23 o 16:46, Lord Donald pisze:

Ciekawe jak posrańcy będą próbować teraz swój upadek zamienić w sukces.
Może jakoś zadać pytanie do jakiegoś sadu i powstrzymać nawałę 500+ ;-)

Może jakoś wplątać w to wolności obywatelskie czy sądownictwo?

Kurde... Coraz trudniej... :-)

Data: 2019-02-25 09:45:17
Autor: Pisiorowy Escobar
500+ i pozamiatane :-)
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

> [...]

przyjęta ustawa budżetowa nie przewiduje wydatków na 500+ i dla emerytów
szachmat ruskie dziwki :DDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-02-25 14:21:56
Autor: z
500+ i pozamiatane :-)
W dniu 2019-02-25 o 09:45, Pisiorowy Escobar pisze:

przyjęta ustawa budżetowa nie przewiduje wydatków na 500+ i dla emerytów

Nie takie cyrki nad budżetem wyprawiał Wincenty o normalnej nowelizacji nie wspominając

PS. Dawno tego nikt nie przypominał:
"Trzeba było sobie wygrać wybory i mieć możliwość nowelizowania budżetu" :-)

Data: 2019-02-26 15:37:01
Autor: Pisiorowy Escobar
500+ i pozamiatane :-)
z <z@z.pl> napisał(-a):

W dniu 2019-02-25 o 09:45, Pisiorowy Escobar pisze:

> przyjęta ustawa budżetowa nie przewiduje wydatków na 500+ i dla emerytów

Nie takie cyrki nad budżetem wyprawiał Wincenty o normalnej nowelizacji nie wspominając

fakt, weźmie się kredyt i nowela nie będzie potrzebna :DDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-02-26 20:15:22
Autor: z
500+ i pozamiatane :-)
W dniu 2019-02-26 o 15:37, Pisiorowy Escobar pisze:
fakt, weźmie się kredyt i nowela nie będzie potrzebna :DDD

To may brać przykład z europy czy nie?

Czyli brać kredyty żeby wyjść z długów ;-)

500+ i pozamiatane :-)