500+ i pozamiatane :-)

Data: 2019-02-23 05:12:09
Autor: bytomir.torpeksowy
500+ i pozamiatane :-)
użytkownik z napisał:
Przychodzę ja ci do domu i jak zawsze włączam tvn24 i słyszę że 500+ na każde dziecko i jeszcze coś dla emerytów...
szachmat ;-)

Na każde urodzone oczywiście. Skoro pis uznaje nienarodzone
dzieci za dzieci, powinni wypłacać pińcetki od chwili
poczęcia.

:)

Pińcetki dla zamożnych nie są sprawiedliwe:(

Data: 2019-02-23 15:06:17
Autor: z
500+ i pozamiatane :-)
W dniu 2019-02-23 o 14:12, bytomir.torpeksowy@gmail.com pisze:
użytkownik z napisał:
[...]

Idziesz w starą absurdalną śpiewkę. Zatkało? :-)

:)

Pińcetki dla zamożnych nie są sprawiedliwe:(

Emerytura obywatelska czy dochód gwarantowany czy podatek progresywny czy udogodnienia dla samotnych matek (grubo ;-) ) też nie są sprawiedliwe.

I dopiero teraz tłumaczenie że koszt biurokratyczny sprawdzania dochodowości przewyższa koszt 500+ dla bogatych.
Fakt że trochę za późno ale oni to zrobią.

Oczywiście trzeba pamiętać o tych co podatku dochodowego nie płacą a np. gruntowy.

JASNO, PROSTO, POZAMIATANE :-)

Data: 2019-02-23 09:17:19
Autor: bytomir.torpeksowy
500+ i pozamiatane :-)
użytkownik z napisał:

[...]

W to raczej wiary nie daję. Myślę że pisy kombinują inaczej tzn.
jak uzależnimy 500+ od dochodu, to lud zaraz zacznie kombinować
jak tu na papierku u pracodawcy dostać mniej żeby progu
nie przekroczyć, co oczywiście dla wadzy jest nieopłacalne
bo wpływy zmaleją.

Data: 2019-02-23 20:22:04
Autor: z
500+ i pozamiatane :-)
W dniu 2019-02-23 o 18:17, bytomir.torpeksowy@gmail.com pisze:

[...]

Można to także i w ten sposób tłumaczyć

Ale można jak to wszyscy fachowcy od podatków i prawa ;-) że proste prawo nie dające się interpretować i nie dające WŁADZY urzędnikowi to DOBRE prawo.

Może to przebłysk normalności i zdrowego rozsądku?

Ale NIEEEE. Na pewno ten parszywy Kaczyński daje pieniądze żeby trzymać za mordy.

Ciekawe jak PO za trzy-cztery kadencje (stawka rośnie ;-) ) wprowadzi podatek liniowy ;-) znajdziesz podobnie debilną interpretację :-)

Data: 2019-02-23 13:46:02
Autor: bytomir.torpeksowy
500+ i pozamiatane :-)

https://m.demotywatory.pl/4911656

Data: 2019-02-23 17:07:28
Autor: boukun
500+ i pozamiatane :-)
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

W Niemczech Kindergeld nawet Schumacher czy Lewandowski dostaje...

boukun

500+ i pozamiatane :-)