500 km na ostrym kole

Data: 2009-07-27 08:16:16
Autor: Paweł Suwiński
500 km na ostrym kole
Dnia pon, 27 lip 2009 tako rzecze Flash:

W sobote raze z kolegami zorganizowalismy sobie "Czestochowa Tour",
czyli takijednodniowy rajdzik z Elblaga do....tym razem Czestochowy
(rok temu byl Torun z troche innym wariantem).

Aby bylo czytelniej, relacja znajduje sie tutaj:
http://flash.bikestats.pl/index.php?did=210060

Wiedziałem,  wiedziałem, że  coś  takiego będziesz  robić  z OK  ;|...
zamiast jak większość  ścigać się po mieście z  samochodami, bawić się
ruchem miejskim, skidować, stójkować bez trzymanki w pierwszym rzędzie
na największych skrzyżowaniach albo kręcić tam kółka do tyłu ;).

Ciekawi mnie, ilu jeszcze mamy tu takich... hmm...desperatow?

Flash jest tylko jeden :).  Ale na  poważnie, ostatnio w Gda  pojawiło się nowe OK  - Ostry Karol.
Trochę  z nim  pojeździłem.  IMHO ma  potencjał  do napierania.  Nawet
zaczął od przełożenia 4:1 :). Jakby co to mogę służyć kontaktem.

--
Uzdrawiam
Paweł Suwiński

Data: 2009-07-27 12:36:29
Autor: Flash
500 km na ostrym kole
[...]

Spokojna glowa,na trasie znalazlo sie kilka okazji to wymiennionych
elementow jazdy na OK... poza skidowaniem, bo mialem wylne kolo
pozyczone od travis'a i stojkowaniem bez trzymanki, bo ja dopiero
niedawno zaczalem stojkowac, a poczas tej wycieczki  dopiero zaczalem
lapac stojkowanie z uzyciem jednej reki, taki ze mnie leszcz :P ... no
i jazda do tylu,tego elementu chyba nigdy sie nie naucze, jednak
nauczony doswiadczeniem ze stojka..."nigdy nie mow nigdy" :)

Flash jest tylko jeden :).

;))

Ale na  poważnie, ostatnio w Gda  pojawiło się nowe OK  - Ostry Karol.
Trochę  z nim  pojeździłem.  IMHO ma  potencjał  do napierania.  Nawet
zaczął od przełożenia 4:1 :). Jakby co to mogę służyć kontaktem.

Nie mialem okazji poznac,chociaz nie wykluczone ze widzialem bo  obok
mojegomiejsca pracy pzewijalosie juz tuzin roznych ostrokolowcow...
dzis byl jakis z rozowymi obreczami i sakwami, no i byl tez travis ze
swoim Peugeotem koloru kawy :)
Co do 4:1,moze kiedys sprobjewszak mam blacik 52 i koronke do piasty
13...ale jakos nie jestem przekonany,czy poza Zulawami chcialoby mi
sie tym gdzies wyjezdzac... predkosci ponizej 35 km/h musza byc dla
niego strasznie mulace.

Moze zorganizujemy jakies trojmiejskie spotkanie ostrokolowcow?

--
Flash
http://flash.bikestats.pl

Data: 2009-07-28 08:31:40
Autor: Paweł Suwiński
500 km na ostrym kole
[...]

No to spory masz tam ruch, bo ja jakoś na nikogo nie mogę trafić (poza
Ostrym Karolem ostatnio).
[...]

No  fakt, start  ze  świateł  ma wolny  ;)...  pewnie  też skończy  na
mniejszym przełożeniu  ~3.4:1, bo taką  zębatkę ma po  drugiej stronie
(piasta Novatec). Natomiast subiektywne  podejście do przełożeń pewnie
też zależy od wagi, jak ktoś waży  ~100kg i w tym większość mięśnia to
pewnie może  sobie cisnąć  na twardszym,  szczególnie jak  lubi często
stawać na pedały.  No nie wiem. Jak tam lubię  przyspieszenie i szybki
start :) i iu siebie mam 2.88:1.

Moze zorganizujemy jakies trojmiejskie spotkanie ostrokolowcow?

Ja jestem  za. Tym bardziej, że  parę razy już próbowałem  jakiś skład
zebrać i nic.  No i fajnie jakby się to  bardziej regularnie odbywało.

Z  drugiej  strony  natomiast,  dobrze   jakby  to  się  nie  kończyło
przejazdem Gdańsk - Gdynia przez  Kościerzynę czy inną Częstochowę, bo
to już nie dla mnie ;).

Co do ogłaszania to przydało by się w necie jakieś stałe jedno miejsce
ogłoszeń gdzie  byłyby wrzucane  informacje o  ustawkach. No  nie wiem
tutaj, albo grono Ostre Koło i jakiś wątek "[3m] ustawki".