500 mil Twizy

Data: 2018-03-02 07:57:55
Autor: kk
500 mil Twizy
Data: 2018-03-02 10:23:03
Autor: T.
500 mil Twizy
W dniu 2018-03-02 o 07:57, kk pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=hrzvrcJxe9U :-)

Za długie, żeby ciurkiem obejrzeć...
Ale widać, jaka to wielka PRZYGODA. I ta adrenalina - dojedzie czy nie do następnego punktu ładowania... :-)
Pan chyba nie włączał ogrzewania na wszelki wypadek.
T.

Data: 2018-03-06 11:14:28
Autor: robot
500 mil Twizy
W dniu 2018-03-02 o 07:57, kk pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=hrzvrcJxe9U :-)

Pisz o co chodzi na przyszłość.
Kliknąłem na link, i jeb. Wielka obrzydliwa gęba jakiegoś potwora na cały ekran.
Mam duży monitor i siedzę blisko niego. Aż mnie odrzuciło. Odruchowo, szybko
przewinąłem w inny losowy fragment filmu. I co? Drugie uderzenie:
wielka obrzydliwa gęba jakiegoś potwora na cały ekran i coś pierdoli.
Ja wiem, że teraz internet się tylko na fonach ogląda, to i na małym
ekraniku taka gęba nie straszna. Ale ja jestem przestarzały i mam duży monitor.
Trzeciej próby nie podejmuje, dziękuję.

Data: 2018-03-06 18:45:46
Autor: Cavallino
500 mil Twizy
W dniu 06-03-2018 o 11:14, robot pisze:
W dniu 2018-03-02 o 07:57, kk pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=hrzvrcJxe9U :-)

Pisz o co chodzi na przyszłość.
Kliknąłem na link, i jeb. Wielka obrzydliwa gęba jakiegoś potwora na cały ekran.

Po prostu nie klika się w gołe linki zaspamowane na grupę przez jakiegoś debila.

Data: 2018-03-08 09:15:03
Autor: robot
500 mil Twizy
W dniu 2018-03-06 o 18:45, Cavallino pisze:
[...]

Wiem. Ale ten dreszczyk emocji jest czasami nie do odparcia.

500 mil Twizy