500 osób i tylko półtorej godzinki?

Data: 2011-04-09 20:37:28
Autor: Zennon
500 osób i tylko półtorej godzinki?
I to ma być demonstracja sprzeciwu wobec Federacji Rosyjskiej? Cieniutko.
A pod Belwederem tylko jeden krzyż i trzy flagi. Coś się nie starają PiSowcy.

Zennon

Data: 2011-04-09 20:45:52
Autor: Zennon

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201104091837.UTC.inq91u$laf$1tioat.net...
I to ma być demonstracja sprzeciwu wobec Federacji Rosyjskiej? Cieniutko.
A pod Belwederem tylko jeden krzyż i trzy flagi. Coś się nie starają PiSowcy.

Zennon

Poprawka. Nie pięćset, tylko "kilkaset", co w języku PAP oznacza około trzystu.

Zennon

Data: 2011-04-09 13:48:46
Autor: Darecki
500 osób i tylko półtorej godzinki?

Poprawka. Nie pięćset, tylko "kilkaset", co w języku PAP oznacza około trzystu.

Zennon

Moze chrabia Bul-Komorowski gdzies poleci, nie wroci i wszystko sie zmieni. Trzymam za to kciuki ;)

Data: 2011-04-09 20:51:12
Autor: Zennon

Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:inqa7o$i1b$1mx1.internetia.pl...

[...]

Jak się odliczy dziennikarzy i tajniaków, to może ze dwieście zostanie.

Zennon

Data: 2011-04-09 13:54:34
Autor: Darecki
500 osób i tylko półtorej godzinki?

Jak się odliczy dziennikarzy i tajniaków, to może ze dwieście zostanie.

Zennon

Nie dwiescie, a dwadziescia. Tutaj widac:
http://mm.salon24.pl.s3.amazonaws.com/07/76/0776eed6a04f4e9d639818b7614d4424,2,0.jpg

Data: 2011-04-09 20:56:10
Autor: Zennon

Użytkownik "Darecki" <1123krtv@onet.pl> napisał w wiadomości news:inqa18$f8e$1speranza.aioe.org...

[...]

No nie, ja tu widzę około 40-tu.

Zennon

Data: 2011-04-09 14:00:54
Autor: Darecki
500 osób i tylko półtorej godzinki?

No nie, ja tu widzę około 40-tu.

Zennon

Nic dziwnego, reszta na fejsbuku razem z toba czarne woreczki liczy ;)

Data: 2011-04-09 21:06:48
Autor: Zennon

Użytkownik "Darecki" <1123krtv@onet.pl> napisał w wiadomości news:inqad4$gcv$1speranza.aioe.org...

No nie, ja tu widzę około 40-tu.

Zennon

Nic dziwnego, reszta na fejsbuku razem z toba czarne woreczki liczy ;)

No dobrze. Wrzuciłem pod Photoshopa, rozjaśniłem i wyszło mi 27 osób. Może ponumeruj osoby na zdjęciu i wrzuć gdzieś w sieć, zobaczymy ile ich tam naprawdę jest.

Zennon

Data: 2011-04-09 14:14:52
Autor: Darecki
500 osób i tylko półtorej godzinki?

No dobrze. Wrzuciłem pod Photoshopa, rozjaśniłem i wyszło mi 27 osób.

Moze nosisz okulary, a moze okulary dostales na recepte, a recepte wypisl ci znajomy weterynarz.

Może ponumeruj osoby na zdjęciu i wrzuć gdzieś w sieć, zobaczymy ile ich tam naprawdę jest.

Ale po mam to robic? Masz tu zdjecie i numeruj, do rana bedziesz mial jakies zajecie :)
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/51,80271,9405370.html?i=10

Data: 2011-04-09 21:20:21
Autor: Zennon

Użytkownik "Darecki" <1123krtv@onet.pl> napisał w wiadomości news:inqb7b$ic5$1speranza.aioe.org...

[...]

Około dziewięćdziesiąt. Odlicz dziennikarzy.

Zennon

Data: 2011-04-09 14:27:19
Autor: Darecki
500 osób i tylko półtorej godzinki?

Około dziewięćdziesiąt.

Policz raz jeszcze, bo ci czarne woreczki jedno oko zaslonily.

Odlicz dziennikarzy.

Wedlug twojego systemu liczenia, bylo ich tam dwoch :)

Data: 2011-04-09 21:29:37
Autor: Zennon

Użytkownik "Darecki" <1123krtv@onet.pl> napisał w wiadomości news:inqbuk$jn1$1speranza.aioe.org...

Około dziewięćdziesiąt.

Policz raz jeszcze, bo ci czarne woreczki jedno oko zaslonily.

Wedlug twojego systemu liczenia, bylo ich tam dwoch :)

Nudzisz. Wrzuć jpga z ponumerowanymi ludźmi to pogadamy. Ale ja rozumiem, że stanięcie oko w oko z rzeczywistością i prawdą jest dla Pisiora niemożliwe. Takie zderzenie z faktem może być dekompensujące dla osobowości.

Zennon

Data: 2011-04-09 14:36:15
Autor: Darecki
500 osób i tylko półtorej godzinki?

Nudzisz.

Nie kazdy moze byc taki rozrywkowy jak ty. Opowiedz cos jeszcze o tym swoim fejsbuku. No i dlaczego juz nie liczysz czarnych woreczkow?

Wrzuć jpga z ponumerowanymi ludźmi to pogadamy.

To jest zajecie dla przyglupow.

Ale ja rozumiem, że stanięcie oko w oko z rzeczywistością i prawdą jest dla Pisiora niemożliwe. Takie zderzenie z faktem może być dekompensujące dla osobowości.

No pewnie, dzisiaj juz nie zasne ze zdenerwowania :) Jak ida przygotowania do lotu chrabiego? Drzwi od stodoly przygotowane? Ciekawe czym  ten jolop poleci i czy wroci, mam nadzieje, ze nie i trzymam za to kciuki.

Data: 2011-04-09 21:38:25
Autor: Zennon

Użytkownik "Darecki" <1123krtv@onet.pl> napisał w wiadomości news:inqcfd$ljq$1speranza.aioe.org...

[...]

To jest zajęcie, dla kogoś, kto dąży do obiektywnej prawdy. Statystycznego Pisiora to przerasta, bo wynik obiektywnego pomiaru jest dla niego nie do zaakceptowania.

[...]

To ilu ludzi jest na tym zdjęciu? Liczymy głowy, a jeśli nie widać głowy, to drzewce flagi, potem odejmujemy liczbę aparatów i kamer. Ciekawe co wyjdzie ;))))

Zennon

Data: 2011-04-09 14:47:24
Autor: Darecki
500 osób i tylko półtorej godzinki?

To jest zajęcie, dla kogoś, kto dąży do obiektywnej prawdy.

Pewnie, ale musisz przyznac, ze ci sie te czarne woreczki rzucily na glowke i teraz juz nic tylko liczysz i liczysz.

Statystycznego Pisiora to przerasta, bo wynik obiektywnego pomiaru jest dla niego nie do zaakceptowania.

Tak, po prostu tragedia z ktorej PiS juz sie nigdy nie podniesie. Czy ty Zenus nie popijasz sobie wieczorami za duzo na dyzurze? Straszny belkot produkujesz, cos na wzor i podobienstwo alkoholika MH.

To ilu ludzi jest na tym zdjęciu?

27 a reszta to dziennikarze :)

Data: 2011-04-09 21:49:08
Autor: Zennon

Użytkownik "Darecki" <1123krtv@onet.pl> napisał w wiadomości news:inqd49$n3l$1speranza.aioe.org...

[...]

Widzisz jak prawda Cię przeraża. A wystarczy spokojnie siąść i policzyć. Zajęłoby Ci to ze trzy minuty. No, ale to nie moje zmartwienie. Żyj sobie w Twojej krainie ułudy, gdzie tłumy PiSowców rozmnażają się na ulicach jak króliki ;) Pa! ;)))

Zennon

Data: 2011-04-09 15:00:39
Autor: Darecki
500 osób i tylko półtorej godzinki?

Widzisz jak prawda Cię przeraża.

Nie prawda mnie przeraza Zenus, tylko twoja glupota, byc moze podlewana alkoholem. Chyba nie sadzisz, ze ktos bedzie sie z toba bawil w liczenie glow :)

Zajęłoby Ci to ze trzy minuty. No, ale to nie moje zmartwienie. Żyj sobie w Twojej krainie ułudy, gdzie tłumy PiSowców rozmnażają się na ulicach jak króliki ;)

Gdyby nie mialo to dla ciebie znaczenia, nie zaprzatalbys sobie tym swojej glowki, a skoro tak pilnie liczysz, to chyba chcesz sobie cos udowodnic. Czego sie Zenus boisz? Przegranej w totolotka?

Data: 2011-04-09 22:02:47
Autor: Zennon

Użytkownik "Darecki" <1123krtv@onet.pl> napisał w wiadomości news:inqdt4$p13$1speranza.aioe.org...

[...]

Ale to miłe jest tak się pławić we własnych urojeniach o tłumach zwolenników PiSu na ulicach. Prawda? ;))))

Zennon

Data: 2011-04-09 15:09:28
Autor: Darecki
500 osób i tylko półtorej godzinki?

Ale to miłe jest tak się pławić we własnych urojeniach o tłumach zwolenników PiSu na ulicach. Prawda? ;))))

Prawda :) Policz Zenek kolegow na fejsbuku, bo mozesz dzisiaj nie zasnac. To liczenie wszystkiego to masz od urodzenia, czy od alkoholu? ;)

Data: 2011-04-09 22:13:32
Autor: Zennon

Użytkownik "Darecki" <1123krtv@onet.pl> napisał w wiadomości news:inqedl$q36$1speranza.aioe.org...

[...]

A skąd u Ciebie urojenia wielkościowe? Chmm???

Zennon

Data: 2011-04-09 15:21:57
Autor: Darecki
500 osób i tylko półtorej godzinki?

A skąd u Ciebie urojenia wielkościowe? Chmm???

Odziedziczylem to po chrabim z budy ruskiej ;)

Data: 2011-04-09 22:37:02
Autor: raff

"Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote in message news:201104091920.UTC.inqbiq$m2t$1tioat.net...

[...]

Zeniu ma wprawe w liczeniu na oko tlumu. Robil to przez cale lata siedemdziesiate i osiemdziesiate ;)

R.

Data: 2011-04-09 21:21:30
Autor: zinek
[...]

noooo - zdjcie oczywiscie jedynnie sluszne - z Gowna.
na tvp info jakos kilkaset osob bylo...
Gowno pozakzuje niczym wizyte papieza :D LOL

500 osób i tylko półtorej godzinki?