500 zł na dziecko

Data: 2015-10-27 08:58:42
Autor: zdumiony
500 zł na dziecko
Mam nadzieję że to nie zostanie wprowadzone. To zwykłe złodziejstwo, zabieranie temu co nie ma dzieci, być może biedniejszy od tego co ma, który może wyda wszystko na alkohol.

Data: 2015-10-27 05:02:10
Autor: brat_olin
500 zł na dziecko
zdumiony wrote:

Mam nadzieję że to nie zostanie wprowadzone. To zwykłe złodziejstwo, zabieranie temu co nie ma dzieci, być może biedniejszy od tego co ma, który może wyda wszystko na alkohol.

A ja mam nadzieje, ze wprowadza.  Tyle ze nie w 2016 r., bo przeciez budzet na 2016 dawno ustalony przez pelo.  Ale moze PiSowi uda sie jednak znalezc troche pieniedzy, przynajmniej dla dzieci juz ochrzczonych? --
Smart questions to stupid answers

Data: 2015-10-27 05:40:55
Autor: brat_olin
500 zł na dziecko
Lord Donald wrote
brat_olin pisze:

> [...]
> przeciez budzet na 2016 dawno ustalony przez pelo.  Ale moze
> PiSowi uda sie jednak znalezc troche pieniedzy, przynajmniej dla

POsrańcy mogli sobie pisać budżet, to niech go teraz zgłosz± i uchwal±

On juz dawno uchwalony i przez Bronka zatwierdzony, o ile sie nie myle.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2015-10-27 15:37:48
Autor: stevep
500 zł na dziecko
W dniu .10.2015 o 13:40 brat_olin <brat_olin@yahoo.com> pisze:

Lord Donald wrote
brat_olin pisze:

> [...]
POsrańcy mogli sobie pisać budżet, to niech go teraz zgłosz± i uchwal±

On juz dawno uchwalony i przez Bronka zatwierdzony,

Nie mylisz się, ale analfabeta i tak nie zrozumie.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-28 09:47:26
Autor: Lord Donald
500 zł na dziecko
W dniu 27.10.2015 o 13:40, brat_olin pisze:
Lord Donald wrote
brat_olin pisze:
zdumiony wrote:

Mam nadzieję że to nie zostanie wprowadzone. To zwykłe złodziejstwo,
zabieranie temu co nie ma dzieci, być może biedniejszy od tego co ma,
ktĂłry moĹĽe wyda wszystko na alkohol.

[...]

POsrańcy mogli sobie pisać budżet, to niech go teraz zgłoszą i uchwalą

On juz dawno uchwalony i przez Bronka zatwierdzony,
o ile sie nie myle.

--
Smart questions to stupid answers

Mogą napisać nowy lub zmodyfikować ten, nikt im nie zabrania, tu ani DeBul ani POsrańcy nie mają nic do gadania.

Data: 2015-10-27 15:35:11
Autor: stevep
500 zł na dziecko
W dniu .10.2015 o 13:02 brat_olin <brat_olin@yahoo.com> pisze:

zdumiony wrote:

[...]

To na nieochrzczone nie będzie 500 zł?
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-27 17:35:33
Autor: wolim
500 zł na dziecko

zdumiony wrote:

[...]

Niechrzczonych nie będzie. Będzie przymus chrzczenia, a jak nie, to zabior±.

Pozdrawiam,
MW

Data: 2015-10-27 13:37:32
Autor: donek999bronek
500 zł na dziecko
użytkownik wolim napisał:

Niechrzczonych nie będzie. Będzie przymus chrzczenia, a jak nie, to zabior±.

Pozdrawiam,
MW

Nie wiem sk±d Pan jeste¶, ale w wawce dzieci co na religię
nie chodz±, przykro¶ci żadnych nie maj± i nie miały
20 lat temu.

A jak Pan że¶ jedyne wła¶ciwe media przedawkował,
może czas na urlopik?

Data: 2015-10-27 17:49:43
Autor: Piotr Rezmer
500 zł na dziecko
W dniu 2015-10-27 o 17:35, wolim pisze:

Niechrzczonych nie będzie. Będzie przymus chrzczenia, a jak nie, to
zabior±.

W sensie że zabior± i za nóżki o ¶cianę? Kto będzie zabierać, księża?

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-10-27 13:38:54
Autor: donek999bronek
500 zł na dziecko
użytkownik Piotr Rezmer napisał:
W dniu 2015-10-27 o 17:35, wolim pisze:

> Niechrzczonych nie będzie. Będzie przymus chrzczenia, a jak nie, to
> zabior±.

W sensie że zabior± i za nóżki o ¶cianę? Kto będzie zabierać, księża?

Jeste¶cie bardziej pierdolnięci niż ultramohery,
tylko to przychodzi mi do głowy.

Data: 2015-10-28 06:13:57
Autor: stevep
500 zł na dziecko
W dniu .10.2015 o 21:38 <donek999bronek@gmail.com> pisze:

> [...]

W sensie że zabior± i za nóżki o ¶cianę? Kto będzie zabierać, księża?

Jeste¶cie bardziej pierdolnięci niż ultramohery,

Eeee, przecież pisowskie oszolomy tak właż± w dupę hierarchom, że niczego  nie można wykluczyć.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-28 08:24:33
Autor: Piotr Rezmer
500 zł na dziecko
W dniu 2015-10-27 o 21:38, donek999bronek@gmail.com pisze:

Jeste¶cie bardziej pierdolnięci niż ultramohery,
tylko to przychodzi mi do głowy.

A co¶ takiego jak ironia znasz?

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-10-28 16:05:53
Autor: stevep
500 zł na dziecko
W dniu .10.2015 o 08:24 Piotr Rezmer <konta@doman.pl> pisze:

W dniu 2015-10-27 o 21:38, donek999bronek@gmail.com pisze:

Jeste¶cie bardziej pierdolnięci niż ultramohery,
tylko to przychodzi mi do głowy.

A co¶ takiego jak ironia znasz?

Pisowiec miałby się znać na czym¶ takim,raczysz żartować?
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-27 17:52:27
Autor: Marek Czaplicki
500 zł na dziecko
Piotr Rezmer pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 27 paĹşdziernika 2015 17:49:

W dniu 2015-10-27 o 17:35, wolim pisze:

Niechrzczonych nie będzie. Będzie przymus chrzczenia, a jak nie, to
zabiorÄ….

W sensie że zabiorą i za nóżki o ścianę? Kto będzie zabierać, księża?

Strażacy z wodą święconą w motopompach. Po ośmiu latach ancychrystów u sterów cała Polska wymaga egzorcyzmu. :-)

Data: 2015-10-27 20:51:48
Autor: andal
500 zł na dziecko
On Tue, 27 Oct 2015 17:49:43 +0100, Piotr Rezmer wrote:

W dniu 2015-10-27 o 17:35, wolim pisze:

Niechrzczonych nie będzie. Będzie przymus chrzczenia, a jak nie, to
zabiorÄ….

W sensie że zabiorą i za nóżki o ścianę? Kto będzie zabierać, księża?

takie huje jak wy obaj

Data: 2015-10-28 06:11:59
Autor: stevep
500 zł na dziecko

zdumiony wrote:

[...]

O porca miseria, nie do wiary.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-27 15:36:22
Autor: stevep
500 zł na dziecko

zdumiony wrote:

[...]

Jak się nie znasz na finansach to zamknij swoj± lordowsk± gębusię.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-27 09:04:36
Autor: boukun
500 zł na dziecko
"zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> schrieb im Newsbeitrag news:
Mam nadzieję że to nie zostanie wprowadzone. To zwykłe złodziejstwo, zabieranie temu co nie ma dzieci, być może biedniejszy od tego co ma, który może wyda wszystko na alkohol.

Dureń jesteś! Na wojsko mniej wydawać, a ludziom płacić i płacić!

boukun

Data: 2015-10-27 09:28:29
Autor: zdumiony
500 zł na dziecko
W dniu 27.10.2015 o 08:58, zdumiony pisze:
Mam nadzieję że to nie zostanie wprowadzone. To zwykłe złodziejstwo,
zabieranie temu co nie ma dzieci, być może biedniejszy od tego co ma,
ktĂłry moĹĽe wyda wszystko na alkohol.

Czyli ciężko pracujący człowiek ma płacić po 108 tysięcy złotych na czyjegoś bachora?

Data: 2015-10-27 04:09:26
Autor: Zenek Kapelinder
500 zł na dziecko
Koszt życia w społeczno¶ci. Opiekowania się i dbanie o innych to nie wynalazek człowieka. W ¶wiecie zwierz±t podobne zachowania s± znane.

Data: 2015-10-27 12:10:49
Autor: zdumiony
500 zł na dziecko
Koszt życia w społeczno¶ci. Opiekowania się i dbanie o innych to nie wynalazek człowieka. W ¶wiecie zwierz±t podobne zachowania s± znane.

Ale jedne zwierzęta, które nie przekazuj± swoich genów nie s± zmuszone dbać o geny konkurenta

Data: 2015-10-27 04:34:05
Autor: Zenek Kapelinder
500 zł na dziecko
Może dlatego ze same chc±. Kury opiekuj± się małymi kaczkami. Psy małymi kotami a koty małymi psami. U małp takie zachowania to norma. Jeste¶ z tych co by gówno spod siebie zjedli?

Data: 2015-10-27 12:42:43
Autor: zdumiony
500 zł na dziecko
Może dlatego ze same chc±. Kury opiekuj± się małymi kaczkami. Psy małymi kotami a koty małymi psami. U małp takie zachowania to norma. Jeste¶ z tych co by gówno spod siebie zjedli?

Tu chodzi o ZMUSZANIE jednych by byli niewolnikami innych.
Dzielenie ludzi na ludzi pierwszej i drugiej kategorii.
Kto¶ kto nie ma dzieci lub ma jedno i ciężko pracuje musi płacić na dzieci alkoholika który ma dziesi±tkę i dostaje 5 tysięcy. Żeby to było chociaż dofinansowanie żłobków i przedszkoli ale tu mamy kwotowe dofinansowanie które alkoholik przeznaczy na alkohol i ruletkę.

Data: 2015-10-27 05:34:48
Autor: Zenek Kapelinder
500 zł na dziecko
Dziecko nie należy do rodziców tylko jest państwowe. Od zawsze tak było ze ludzie byli czyis a nie swoi. Wolno¶ć człowieka jest bardzo ograniczona je¶li żyje w społeczeństwie. Rodzice maja jedynie prawo do wychowywania własnych dzieci. Jak im cos nie wychodzi to dzieci s± im odbierane bo s± własno¶ci± wszystkich. To samo z dorosłymi. Jak jest wojna i taki co powinien walczyć się miga to szybciej dostanie kulkę od swoich niż od wroga. Ponieważ dzieci należ± do wszystkich to wszyscy maja w zakresie obowi±zków składać się na nie żeby nie tylko ich rodzice ponosili koszty. Im bogatsze państwo tym wynagrodzenie dla rodziców wyższe.

Data: 2015-10-27 14:42:40
Autor: Wiesiaczek
500 zł na dziecko
Dziecko nie należy do rodziców tylko jest państwowe. Od zawsze tak było ze ludzie byli czyis a nie swoi.
Wolność człowieka jest bardzo ograniczona jeśli żyje w społeczeństwie. Rodzice maja jedynie prawo do wychowywania własnych dzieci.
  Jak im cos nie wychodzi to dzieci sÄ… im odbierane bo sÄ… wĹ‚asnoĹ›ciÄ… wszystkich.

CoĹ› mi to zalatuje Hitler Jugend :)

http://www.dws-xip.pl/reich/hj/HJ_4.html

--
Wiesiaczek (dziĹ› z DC)

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-10-27 14:45:57
Autor: zdumiony
500 zł na dziecko
Ponieważ dzieci należ± do wszystkich to wszyscy maja w zakresie obowi±zków składać się na nie żeby nie tylko ich rodzice ponosili koszty. Im bogatsze państwo tym wynagrodzenie dla rodziców wyższe.

Najwięcej korzy¶ci będ± mieli alkoholicy z 10 dziećmi.
Kto chce mieć dzieci niech sam na nie łoży.

Data: 2015-10-27 07:15:21
Autor: Zenek Kapelinder
500 zł na dziecko
Alkoholików z dziesi±tka dzieci państwo zabiera dzieci. Teraz takie czasy ze jak się w domu uchlasz i będzie w nim twoje male dziecko to je¶li nie za bior± to będziesz miał spore problemy zbsadem. I tyle w temacie.

Data: 2015-10-27 13:27:04
Autor: boukun
500 zł na dziecko
[...]

Pierdolnij łbem o ¶cianę dobilu i wychowanku skurwysyna antyczłowieka Korwina...

boukun

Data: 2015-10-27 15:30:01
Autor: stevep
500 zł na dziecko
W dniu .10.2015 o 13:27 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Nie rozbij głupiego łba jak będziesz sobie robił baranka żydowski  komunisto.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-27 15:41:24
Autor: andal
500 zł na dziecko
On Tue, 27 Oct 2015 12:42:43 +0100, zdumiony wrote:

Może dlatego ze same chcą. Kury opiekują się małymi kaczkami. Psy
małymi kotami a koty małymi psami. U małp takie zachowania to norma.
JesteĹ› z tych co by gĂłwno spod siebie zjedli?

Tu chodzi o ZMUSZANIE jednych by byli niewolnikami innych.
Dzielenie ludzi na ludzi pierwszej i drugiej kategorii.
Ktoś kto nie ma dzieci lub ma jedno i ciężko pracuje musi płacić na
dzieci alkoholika który ma dziesiątkę i dostaje 5 tysięcy. Żeby to było
chociaĹĽ dofinansowanie ĹĽĹ‚obkĂłw i przedszkoli ale tu mamy kwotowe
dofinansowanie ktĂłre alkoholik przeznaczy na alkohol i ruletkÄ™.

zainteresuj sie skad pochodzi pieniadz

wowczas zrozumiesz problem

Data: 2015-10-27 15:41:42
Autor: andal
500 zł na dziecko

http://michaeljournal.org/wyspa.htm

Data: 2015-10-27 15:28:24
Autor: stevep
500 zł na dziecko
W dniu .10.2015 o 12:09 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Koszt życia w społeczno¶ci. Opiekowania się i dbanie o innych to nie  wynalazek człowieka. W ¶wiecie zwierz±t podobne zachowania s± znane.

Eeeee, np u drapieżników zabija się młode, aby zmusić samice do kopulacji.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-27 10:28:51
Autor: boukun
500 zł na dziecko
"zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> schrieb im Newsbeitrag news:n0ncje$5jj$1node1.news.atman.pl...
[...]

Głupek do potęgo N-tej...
Dlaczego takie debile nie burzÄ… siÄ™, ĹĽe muszÄ… pĹ‚aćić miliardy na banksterĂłw i politykĂłw, tylko  czepiajÄ… siÄ™ maluczkich?
Motłoch szczuty na motłoch...

boukun

Data: 2015-10-27 13:10:58
Autor: Lord Donald
500 zł na dziecko
W dniu 27.10.2015 o 09:28, zdumiony pisze:
[...]

czyjegoĹ› bachora?
Ale za kilka lat ten ciężko pracujący bachor będzie płacił na ciebie dziada.

Data: 2015-10-27 09:56:02
Autor: A. Filip
500 zł na dziecko
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> pisze:
Mam nadzieję że to nie zostanie wprowadzone. To zwykłe złodziejstwo,
zabieranie temu co nie ma dzieci, być może biedniejszy od tego co ma, który
moĹĽe wyda wszystko na alkohol.

To co TY proponujesz zamiast tego by RP3 przestała być krajem zwijającym się
demograficznie?

Ja się całkiem łatwo zgodzę że to "niekoniecznie" jest najlepszy pomysł ale
żeby go wbić solidnie w glebę wypadałoby podać przynajmniej jedną alternatywę
inną niż "siedzieć na dupie, robić pod siebie i tylko czekać jak debil na
demograficzne bankructwo ZUS albo PolskÄ™ nie dla PolakĂłw".

„Dobrymi chęciami piekło jest wybrukowane”

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Ni to pies, ni zajÄ…c.  (PrzysĹ‚owie polskie)

Data: 2015-10-27 09:58:32
Autor: zdumiony
500 zł na dziecko
W dniu 27.10.2015 o 09:56, A. Filip pisze:
To co TY proponujesz zamiast tego by RP3 przestała być krajem zwijającym się
demograficznie?

Czyli trzeba przekupywać ludzi by łaskawie chcieli mieć dzieci i karać tych co nie mają?

Data: 2015-10-27 10:13:09
Autor: A. Filip
500 zł na dziecko
[...]

tych co nie majÄ…?

<ironia> Skoro nawet taki geniusz jak ty nie potrafi pokazać jak można inaczej
to jasno widać że TRZEBA! </ironia>

RP3 jasno i dobitnie _udowodniła_ że jak dotąd nie jest krajem w którym Polacy
chcieliby (statystycznie) mieć dzieci.  To _trzeba_ zmienić choć niekoniecznie
idąc drogą "500 PLN (dopłaty) na dziecko".

Ja osobiście jestem zwolennikiem kwotowych ulg podatkowych na utrzymywane
dzieci, ulg przy ktĂłrych byle idiota z PO nie grzebie inaczej niĹĽ
"absolutnie na koĹ„cu".  IMHO PO z Tuskiem i Rostowskim na dĹ‚ugo rozpierdolili w
drobny mak zaufanie ĹĽe jakikolwiek finansowy system wspieranie dzieci w RP3
przetrwa 18 lat, rozpierdolili _wiele_ ze skuteczności takich systemów.

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Co w czyim sercu na dnie, to wĂłdka wywiedzie snadnie.  (PrzysĹ‚owie polskie)

Data: 2015-10-27 10:17:55
Autor: zdumiony
500 zł na dziecko
W dniu 27.10.2015 o 10:13, A. Filip pisze:
RP3 jasno i dobitnie _udowodniła_ że jak dotąd nie jest krajem w którym Polacy
chcieliby (statystycznie) mieć dzieci.  To _trzeba_ zmienić choć niekoniecznie
idąc drogą "500 PLN (dopłaty) na dziecko".

To najwyżej w Polsce będzie trochę mniej ludzi.

Data: 2015-10-27 10:20:44
Autor: zdumiony
500 zł na dziecko
W dniu 27.10.2015 o 10:17, zdumiony pisze:
To najwyżej w Polsce będzie trochę mniej ludzi.

Kwota, którą trzeba płacić na czyjeś dzieci jest tak duża że potem przez całą emeryturę się nie zwróci

Data: 2015-10-27 10:32:33
Autor: szklanynocnik
500 zł na dziecko
użytkownik zdumiony napisał:
W dniu 27.10.2015 o 10:17, zdumiony pisze:
> To najwyżej w Polsce będzie trochę mniej ludzi.

Kwota, któr± trzeba płacić na czyje¶ dzieci jest tak duża że potem przez cał± emeryturę się nie zwróci

Może z tym jest podobnie:
http://img6.demotywatoryfb.pl//uploads/201309/1378066983_nonj8m_600.jpg

Jak nie polskie, to muslimowe.

Data: 2015-10-27 18:59:12
Autor: Ikselka
500 zł na dziecko
Dnia Tue, 27 Oct 2015 10:32:33 -0700 (PDT), szklanynocnik@gmail.com
napisał(a):

[...]

100/100
--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice,56445.html

Data: 2015-10-27 13:18:04
Autor: Lord Donald
500 zł na dziecko
[...]

Tak na prawdę wydaje mi się jakbyśmy byli krajem normalnie zarabiających ludzi to nie potrzebne były by nam zapomogi i ulgi, po prostu rządy sami tworzą biedę, a leczą skutki, gdy sami są przyczyną, mniemy nadzieją że czas ośmiorniczek w towarzystwie Kulczyków, itp... minął, i hasło jałmużna dla biednych przestanie być hasłem wyborczym i będzie tyczyć się 90% społeczeństwa.

Data: 2015-10-27 10:29:57
Autor: szklanynocnik
500 zł na dziecko
użytkownik zdumiony napisał:

Czyli trzeba przekupywać ludzi by łaskawie chcieli mieć dzieci i karać tych co nie maj±?

Nie wiem, może przeci±gn±ć sznurek w kierunku
państw gdzie polki rodz± jak szalone?

Polski Bejbi Bum w  UK zapomniałe¶?

Data: 2015-10-27 11:27:16
Autor: Piotr Rezmer
500 zł na dziecko
W dniu 2015-10-27 o 09:56, A. Filip pisze:

[...]

ZUS: Zabrać przywileje emerytalne rolników, mundurówek, agentom tomkom. Spadnie liczba pożeraczy pieniędzy z zusu.
Demografia: zachęcić UK do wystąpienia z UE, tak by Polacy nie mieli dokąd wyjeżdżać po socjal.
Podatki: Uczynić z Polski raj podatkowy, niech zagraniczne firmy rejestrują się tutaj i tutaj płacą podatki.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-10-27 11:30:50
Autor: zdumiony
500 zł na dziecko
W dniu 27.10.2015 o 11:27, Piotr Rezmer pisze:
ZUS: Zabrać przywileje emerytalne rolników, mundurówek, agentom tomkom.
Spadnie liczba pożeraczy pieniędzy z zusu.

A wiesz jakie "wielkie" emerytury majÄ… rolnicy?

Demografia: zachęcić UK do wystąpienia z UE, tak by Polacy nie mieli
dokąd wyjeżdżać po socjal.

Podatki: Uczynić z Polski raj podatkowy, niech zagraniczne firmy
rejestrują się tutaj i tutaj płacą podatki.

Należy zlikwidować wszystkie raje podatkowe

Data: 2015-10-27 15:24:49
Autor: Marek Czaplicki
500 zł na dziecko
zdumiony pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 27 paĹşdziernika 2015 11:30:

[...]

Ciekawym jak? To suwerenne terytoria. Bombardowania? :-)

Data: 2015-10-27 15:34:16
Autor: stevep
500 zł na dziecko
W dniu .10.2015 o 15:24 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:

zdumiony pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 27 paĽdziernika 2015  11:30:

W dniu 27.10.2015 o 11:27, Piotr Rezmer pisze:
ZUS: Zabrać przywileje emerytalne rolników, mundurówek, agentom tomkom.
Spadnie liczba pożeraczy pieniędzy z zusu.

A wiesz jakie "wielkie" emerytury maj± rolnicy?

Demografia: zachęcić UK do wyst±pienia z UE, tak by Polacy nie mieli
dok±d wyjeżdżać po socjal.

Podatki: Uczynić z Polski raj podatkowy, niech zagraniczne firmy
rejestruj± się tutaj i tutaj płac± podatki.

Należy zlikwidować wszystkie raje podatkowe

Ciekawym jak? To suwerenne terytoria. Bombardowania? :-)

Eeeee, wysłać husarię z Jarkiem na kocie na czele.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-27 15:43:20
Autor: Marek Czaplicki
500 zł na dziecko
stevep pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 27 paĹşdziernika 2015 15:34:

Należy zlikwidować wszystkie raje podatkowe

Ciekawym jak? To suwerenne terytoria. Bombardowania? :-)

Eeeee, wysłać husarię z Jarkiem na kocie na czele.

Na miły Bóg. Jeszcze by Jarka internowali i zapełniłby brakującą lukę w życiorysie. :-)

Data: 2015-10-28 06:09:08
Autor: stevep
500 zł na dziecko
W dniu .10.2015 o 15:43 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:

stevep pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 27 paĽdziernika 2015  15:34:

Należy zlikwidować wszystkie raje podatkowe

Ciekawym jak? To suwerenne terytoria. Bombardowania? :-)

Eeeee, wysłać husarię z Jarkiem na kocie na czele.

Na miły Bóg. Jeszcze by Jarka internowali i zapełniłby brakuj±c± lukę w
życiorysie. :-)

Raczej przy wsiadaniu po grzbiecie Brudzińskiego złamałby nogę.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-27 15:32:31
Autor: stevep
500 zł na dziecko
W dniu .10.2015 o 09:56 A. Filip <anfi@buntownik.pl> pisze:

zdumiony <zdumiony@jestem.pl> pisze:
Mam nadzieję że to nie zostanie wprowadzone. To zwykłe złodziejstwo,
zabieranie temu co nie ma dzieci, być moĹĽe biedniejszy od tego co ma,  ktĂłry
moĹĽe wyda wszystko na alkohol.

To co TY proponujesz zamiast tego by RP3 przestaĹ‚a być krajem zwijajÄ…cym  siÄ™
demograficznie?

Ja siÄ™ caĹ‚kiem Ĺ‚atwo zgodzÄ™ ĹĽe to "niekoniecznie" jest najlepszy pomysĹ‚  ale
ĹĽeby go wbić solidnie w glebÄ™ wypadaĹ‚oby podać przynajmniej jednÄ…  alternatywÄ™
inną niż "siedzieć na dupie, robić pod siebie i tylko czekać jak debil na
demograficzne bankructwo ZUS albo PolskÄ™ nie dla PolakĂłw".

„Dobrymi chęciami piekło jest wybrukowane”

A prund im wyłączyć w długie zimowe wieczory, niech się pieprzą.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-27 10:25:28
Autor: bronek.tallar
500 zł na dziecko
użytkownik zdumiony napisał:
Mam nadzieję że to nie zostanie wprowadzone. To zwykłe złodziejstwo, zabieranie temu co nie ma dzieci, być może biedniejszy od tego co ma, który może wyda wszystko na alkohol.

W jakiej formie?

Idziesz do banku i dostajesz 500PLN, czy "nie zabior± ci 500PLN"?

Jaki próg? Dla każdego?

Data: 2015-10-27 19:55:17
Autor: Piotr Rezmer
500 zł na dziecko
W dniu 2015-10-27 o 18:25, bronek.tallar@gmail.com pisze:

W jakiej formie?

Idziesz do banku i dostajesz 500PLN, czy
"nie zabior± ci 500PLN"?

Jaki próg? Dla każdego?

Szczegóły projektu pewnie nadal tkwi± w tej teczce pokazywanej przez pani± Szydło?
Nie wiadomo też wielu innych rzeczy, np. czy chodzi o dzieci które urodz± się po wej¶ciu ustawy w życie, czy też istniej±ce.
Prawdę mówi±c takie pieni±dze mogłyby być przekazywane w bonach za których można kupić jedzenie, ksi±żki, ubrania ale nie da się kupić 0.7l

Pomijam to, że skutkiem tej ustawy będzie zwiększenie deficytu budżetowego i zwiększenie bezrobocia. Oczywi¶cie bezrobotni nie płac± zusu i cały plan ratowania emerytur bierze w łeb.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

500 zł na dziecko