500 zł rocznie za członkostwo w PTTK !!!

Data: 2017-06-10 07:05:26
Autor: 65aniutek65
500 zł rocznie za członkostwo w PTTK !!!
Inflacja, kurwa. Najnowsze info ze strony CMAS.pl

Ważność uprawnień klubowych na dany rok kalendarzowy przedłużana jest po spełnieniu następującego warunku:

    Opłacenie rocznej składki klubowej w wysokości 500 zł.

       Rabaty:

    W przypadku wniesienia rocznej składki klubowej do 31 stycznia roku, na który przedłużane są uprawnienia           wysokość składki wynosi 300 zł.
    W przypadku wniesienia rocznej składki klubowej do 31 marca roku, na który przedłużane są uprawnienia          wysokość składki wynosi 400 zł.

Opłat rocznych można dokonać bezpośrednio w biurze lub wpłacić na rachunek bankowy OCSP KDP PTTK:

Co może zrobić komunista, jak chce zarobić. Te uprawnienia klubowe można sobie włożyć w dupę.

Ziomal

Data: 2017-06-10 07:08:08
Autor: 65aniutek65
500 zł rocznie za członkostwo w PTTK !!!
KDP przekroczył właśnie barierę, w której członkostwo w PTTK jest droższe od samego kursu nurkowania. Ja pierdolę.

Organizacja "non-profit"

Data: 2017-06-11 03:32:51
Autor: dejki89
500 zł rocznie za członkostwo w PTTK !!!
Też mam wrażenie że z tą składką do mocno przesadzili. Ludzie liczą pieniądze, a 500 zł za frajer to przesada.

Pozdrawiam,
NICKY

Data: 2017-06-11 10:58:25
Autor: termiter72
500 zł rocznie za członkostwo w PTTK !!!
Przesada, przesada. Ludzie się buntują, jak mają płacić za nic takie sumy. ja nie zapłacę

t.

Data: 2017-06-13 17:28:32
Autor: Pszemol
<dejki89@gmail.com> wrote in message news:a35f4ce1-b69c-44aa-b5fc-877a806cc700googlegroups.com...
Też mam wrażenie że z tą składką do mocno przesadzili. Ludzie liczą pieniądze, a 500 zł za frajer to przesada.

No ale po co ludzie chcą być członkami PTTK?
Nurkować można też po otrzymaniu licencji PADI czy innych.
A PADI nie wymaga corocznych opłat aby "utrzymać uprawnienia".

Data: 2017-07-12 07:53:55
Autor: termiter72
500 zł rocznie za członkostwo w PTTK !!!
Ludzie nie chcą. Jak mają płacić po 500 zł za friko komunistycznym darmozjadom - to nie chcą. Piszę ku przestrodze.

Data: 2017-07-26 12:31:02
Autor: ąćęłńóśźż
500 zł rocznie za członkostwo w PTTK !!!
Uprawnienia ("plastiki") CMAS są przecież bezterminowe.
A członkostwo w jakimkolwiek klubie dobrowolne.
Wystarczy 15-25 osób (nie pamiętam dokładnie statutu PTTK) i mogą sobie założyć własny klub zrzeszony w PTTK.
Albo zrzeszony gdzie indziej, albo w ogóle niezrzeszony (jako odrębne stowarzyszenie).

-- -- -
A PADI nie wymaga corocznych opłat aby "utrzymać uprawnienia".

Data: 2017-07-27 01:11:06
Autor: termiter72
[...]

Tu nie chodzi o plastiki, tylko o rubrykę w książeczce nurkowej - przynależność klubowa. Jak chcesz nurkować z PTTK, to nie możesz być niezrzeszony - tylko musisz należeć do jakiegoś klubu. I ten wpis kosztuje 500 zł rocznie.

PTTK się wpierdolił. Z jednej strony chcą być stowarzyszeniem i generują składkę członkowską w wysokości 500 zł rocznie, jako stowarzyszenie non-profit. A z drugiej strony chcieliby być jako organizacja zarobić w ogóle jakieś pieniądze i stąd wysokość składki. Jak nie zarobimy na kursach - to zarobimy na samej składce. Pierdolę.

Mogę sobie założyć własny klub bez statutu PTTK. Dużo taniej. 15 osób w klubie to znaczy, że będę musiał rocznie odprowadzić do PTTK 7,5 tys zł za czytanie statusu. Naprawdę pierdolę takie stowarzyszenie.

Data: 2017-07-27 01:43:08
Autor: 65aniutek65
[...]

To dokładnie na tym polega, że ci z PTTK nie umieją liczyć pieniędzy, nawet tych które sami kradną. Za 7,5 tys. można kupić lekko używaną sprężarkę - i już masz coś pożytecznego we własnym klubie, na początek.

Anka

Data: 2017-09-09 23:30:45
Autor: fornewsgroups2017
W dniu niedziela, 3 września 2017 20:17:35 UTC+2 użytkownik termi....@gmail.com napisał:
> To dokładnie na tym polega, że ci z PTTK nie umieją liczyć pieniędzy, nawet tych które sami kradną. Za 7,5 tys. można kupić lekko używaną sprężarkę - i już masz coś pożytecznego we własnym klubie, na początek.

Ciekawe, ilu frajerów znaleźli w tym roku?

a dlaczego w ogóle płacić, przecież żeby nurkować gdziekolwiek to przynależność nie jest ważna. Jeśli ma się plastik z certyfikatem to to czy należę do jakiegokolwiek stowarzyszenia nie ma znaczenia.

A jeśli się boję do jest SSI, PADI a oni przyjmują inne organizacje. To jest tylko kwestia znalezienia lokalnego centrum nurkowego.. Chociaż - każde centrum nurkowe ma w duszy czy opłaciłem składkę członkowska.

Pytanie - w czym jest problem?

Data: 2017-09-10 05:13:48
Autor: aklimski11
W dniu niedziela, 10 września 2017 08:30:46 UTC+2 użytkownik fornewsg...@gmail.com napisał:

> [...]

A jeśli się boję do jest SSI, PADI a oni przyjmują inne organizacje. To jest tylko kwestia znalezienia lokalnego centrum nurkowego. Chociaż - każde centrum nurkowe ma w duszy czy opłaciłem składkę członkowska.

No właśnie KDP nie ma tej składki w duszy. Jak chcesz zrobić kurs podlodowy,  koszt ok 350 zł, to sprawdzają czy masz opłaconą składkę. I wtedy 500 plus.
W wysokości składki jest problem.

AK

Data: 2017-09-12 09:21:18
Autor: fornewsgroups2017
[...]

Dalej pozostaje pytanie dlaczego płacić. Przecież kurs podlodowy mogę zrobić w PADI lub SSI. Oni uznają kwitki CMAS-a.
Ja akurat robiłem kurs w SSI mając kwitek PADI i wszyscy go uznają.

Jeśli chodzi np. o jakość szkolenia. To w PADI/SSI też się znajdą dobrzy instruktorzy. Są oczywiście też zarabiacze ale są i pasjonaci.

Data: 2017-09-13 03:43:44
Autor: aklimski11
[...]

Ja też jestem za tym, żeby nie płacić za frajer, tylko nurkować z normalnymi organizacjami jak PADI czy SSI. Prawdę mówiąc nie mogę już patrzeć na te PTTK-owskie podrygi. A to wysokość składek, a to badania lekarskie. Czego sie nie dotkną to spieprzą.

AK

Data: 2017-11-03 06:28:22
Autor: sebatrocki45
500 zł rocznie za członkostwo w PTTK !!!
Prawdę mówiąc nie mogę już patrzeć na te PTTK-owskie podrygi. A to wysokość składek, a to badania lekarskie. Czego się nie dotkną to spieprzą.

AK

fakt

Data: 2017-11-13 03:03:12
Autor: termiter72
500 zł rocznie za członkostwo w PTTK !!!
Ustawa dezubekizacyjna weszła w życie - to ko0lesie chcą sobie wyrównać.

Data: 2019-06-19 12:40:12
Autor: zielonyt210
500 zł rocznie za członkostwo w PTTK !!!
Ile składki w tym roku?
2019

500 zł rocznie za członkostwo w PTTK !!!