500 zł rocznie za członkostwo w PTTK !!!

Data: 2017-06-10 07:05:26
Autor: 65aniutek65
500 zł rocznie za członkostwo w PTTK !!!
Inflacja, kurwa. Najnowsze info ze strony CMAS.pl

Ważność uprawnień klubowych na dany rok kalendarzowy przedłużana jest po spełnieniu następującego warunku:

    Opłacenie rocznej składki klubowej w wysokości 500 zł.

       Rabaty:

    W przypadku wniesienia rocznej składki klubowej do 31 stycznia roku, na który przedłużane są uprawnienia           wysokość składki wynosi 300 zł.
    W przypadku wniesienia rocznej składki klubowej do 31 marca roku, na który przedłużane są uprawnienia          wysokość składki wynosi 400 zł.

Opłat rocznych można dokonać bezpośrednio w biurze lub wpłacić na rachunek bankowy OCSP KDP PTTK:

Co może zrobić komunista, jak chce zarobić. Te uprawnienia klubowe można sobie włożyć w dupę.

Ziomal

Data: 2017-06-10 07:08:08
Autor: 65aniutek65
500 zł rocznie za członkostwo w PTTK !!!
KDP przekroczył właśnie barierę, w której członkostwo w PTTK jest droższe od samego kursu nurkowania. Ja pierdolę.

Organizacja "non-profit"

Data: 2017-06-11 03:32:51
Autor: dejki89
500 zł rocznie za członkostwo w PTTK !!!
Też mam wrażenie że z tą składką do mocno przesadzili. Ludzie liczą pieniądze, a 500 zł za frajer to przesada.

Pozdrawiam,
NICKY

Data: 2017-06-11 10:58:25
Autor: termiter72
500 zł rocznie za członkostwo w PTTK !!!
Przesada, przesada. Ludzie się buntują, jak mają płacić za nic takie sumy. ja nie zapłacę

t.

Data: 2017-06-13 17:28:32
Autor: Pszemol
<dejki89@gmail.com> wrote in message news:a35f4ce1-b69c-44aa-b5fc-877a806cc700googlegroups.com...
Też mam wrażenie że z tą składką do mocno przesadzili. Ludzie liczą pieniądze, a 500 zł za frajer to przesada.

No ale po co ludzie chcą być członkami PTTK?
Nurkować można też po otrzymaniu licencji PADI czy innych.
A PADI nie wymaga corocznych opłat aby "utrzymać uprawnienia".

500 zł rocznie za członkostwo w PTTK !!!