500 zł na Polaka, 10000 Euro na bambusa.

Data: 2015-09-06 14:34:45
Autor: Marek
500 zł na Polaka, 10000 Euro na bambusa.
Liczebnosc Polakow ma wynosic 32 Mln w 2050 roku.

Co jeszcze Unia szykuje dla naszego Narodu ?

Data: 2015-09-06 23:42:52
Autor: Alkon
500 zl na Polaka

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisal w wiadomosci news:37e82ae8-5e33-46ae-b53d-f4290e8b1bd5googlegroups.com...
Liczebnosc Polakow ma wynosic 32 Mln w 2050 roku.

Co jeszcze Unia szykuje dla naszego Narodu ?

Miszczyniu, a co, Unia zabrania ci rozmnazac sie ?

Data: 2015-09-07 05:33:09
Autor: Zenek Kapelinder
500 zl na Polaka
Unia nie zabrania, ale co zrobisz jak on nie umie?

Data: 2015-09-07 12:58:22
Autor: Marek
500 zl na Polaka
W dniu poniedziałek, 7 wrze¶nia 2015 04:31:44 UTC+2 użytkownik Alkon napisał:
> [...]
> Liczebnosc Polakow ma wynosic 32 Mln w 2050 roku.
>
> Co jeszcze Unia szykuje dla naszego Narodu ?

Miszczyniu, a co, Unia zabrania ci rozmnazac sie ?

Ja robie, co moge...
Ale kobiety chca miec gwarancje.
Tymczasem wprowadzili pigulke 24h.
Na kobiete dziala oferta zasilku, lub nawet comiesiecznej renty, po urodzeniu dziecka.
Polska oferuje 500 złotych.
Tymczasem probuje sie wciskac jakichs bambusow, argumentujac, ze oni beda pracowac na nasze emerytury, i plac±c 10000 euro na kazdego.

Uwazam, ze za 10000euro, wiele Polek chetnie urodzi dzieci w Polsce i bedzie je wychowywac.

Data: 2015-09-07 22:00:29
Autor: Budzik
500 zl na Polaka
Użytkownik Marek mwisniewski2008@gmail.com ...

Uwazam, ze za 10000euro, wiele Polek chetnie urodzi dzieci w Polsce i
bedzie je wychowywac.

Cos czuje, ze za 10.000 euro sam bys chetnie wiele zrobił.
Nic o humanitaryzmie, człowieczenstwie, duzo o pieniadzach - taka dziwka po prostu...

Data: 2015-09-08 06:37:25
Autor: A. Filip
500 zl na Polaka
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
UĹĽytkownik Marek mwisniewski2008@gmail.com ...

[...]

A dla ciebie Izrael nie jest wzorem humanitaryzmu w tej sprawie antysemito ?! :-)

--
A. Filip
Kto w naszych czasach jeszcze mĂłwi o eksterminacji Ormian?

Data: 2015-09-08 12:51:00
Autor: Marek
500 zl na Polaka
W dniu wtorek, 8 wrze¶nia 2015 00:00:30 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

Nic o humanitaryzmie, człowieczenstwie, duzo o pieniadzach - taka dziwka po prostu...

To przyjmij do swojego domu paru "uciekinierów przed pewna smiercia".
Tylko nie zapomnij dac im miejsca do naladowania I-Phonow, bo oni musza sie z innymi komunikowac,zeby wiedziec gdzie jest lepsze zarcie i lokum z klim±.

Data: 2015-09-08 22:14:24
Autor: andal
500 zl na Polaka
On Tue, 08 Sep 2015 12:51:00 -0700, Marek wrote:

W dniu wtorek, 8 września 2015 00:00:30 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

Cos czuje, ze za 10.000 euro sam bys chetnie wiele zrobił.
Nic o humanitaryzmie, człowieczenstwie, duzo o pieniadzach - taka

To przyjmij do swojego domu paru "uciekinierĂłw przed pewna smiercia".
Tylko nie zapomnij dac im miejsca do naladowania I-Phonow, bo oni musza
sie z innymi komunikowac,zeby wiedziec gdzie jest lepsze zarcie i lokum
z klimÄ….

no i szmate swej zonie na buzie zalozyc
bo inaczej moga zgwalcic

Data: 2015-09-09 16:00:42
Autor: Budzik
500 zl na Polaka
> [...]

Tylko nie zapomnij dac im miejsca do naladowania I-Phonow, bo oni
musza sie z innymi komunikowac,zeby wiedziec gdzie jest lepsze zarcie
Nasłuchałes sie pierdół i teraz je powtarzasz. Zenada.

Data: 2015-09-07 12:59:18
Autor: Marek
500 zl na Polaka
> [...]
> Liczebnosc Polakow ma wynosic 32 Mln w 2050 roku.
>
> Co jeszcze Unia szykuje dla naszego Narodu ?

Miszczyniu, a co, Unia zabrania ci rozmnazac sie ?

Pigulka 24h cos ci mowi ?

Data: 2015-09-08 05:26:55
Autor: Alkon
500 zl

napisał:
> [...]
> Liczebnosc Polakow ma wynosic 32 Mln w 2050 roku.
>
> Co jeszcze Unia szykuje dla naszego Narodu ?

Miszczyniu, a co, Unia zabrania ci rozmnazac sie ?

Mowi : jak chcesz to używaj.

A zmuszaj± cię ?
Partia Franciszka mówi, że Bóg dał woln± wolę
i dlatego oni mog± pedałować i pedofilować.

Data: 2015-09-07 14:36:34
Autor: A. Filip
500 zl na Polaka
"Alkon" <rt5sa2@qui.pl> pisze:
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisal w wiadomosci
Liczebnosc Polakow ma wynosic 32 Mln w 2050 roku.

Co jeszcze Unia szykuje dla naszego Narodu ?

Miszczyniu, a co, Unia zabrania ci rozmnazac sie ?

Zabrania? Nie. "Zniechęca" *w Polsce*? Sądząc po efektach jak najbardziej.
W końcu nie po to 3 miliony Polaków i Polek wyjechało by mieli ich w Polsce
zastąpić Polacy :-)

Data: 2015-09-07 19:10:06
Autor: Marek Czaplicki
500 zl na Polaka
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w poniedziałek, 7 września 2015 14:36:

"Alkon" <rt5sa2@qui.pl> pisze:
[...]

Zniechęca do fiku miku? Myślisz, że ludzi można do tego zniechęcić? :-)

Data: 2015-09-07 19:45:48
Autor: A. Filip
500 zl na Polaka

"Alkon" <rt5sa2@qui.pl> pisze:
[...]

Promowanie "edukacji seksualnej" nie służy także seksowi *bez konsekwencji*?
Postępowi Europejczycy nie promują tego twardo wbrew "ciemnogrodowi"? ;-)

Data: 2015-09-07 02:27:11
Autor: andal
On Sun, 06 Sep 2015 14:34:45 -0700, Marek wrote:

Liczebnosc Polakow ma wynosic 32 Mln w 2050 roku.

Co jeszcze Unia szykuje dla naszego Narodu ?

jaka unia

zydostwo uwazasz za zwiazek ?

Data: 2015-09-07 14:17:25
Autor: the_foe
W dniu 2015-09-06 o 23:34, Marek pisze:
Liczebnosc Polakow ma wynosic 32 Mln w 2050 roku.

Co jeszcze Unia szykuje dla naszego Narodu ?

lubisz ciasnotę? Ja nie, wolałbym zeby już dzis było 32 mln Polaków w Polsce.

--
@foe_pl

Data: 2015-09-07 18:37:47
Autor: andal
On Mon, 07 Sep 2015 14:17:25 +0200, the_foe wrote:

[...]

strzel se w leb

nie bedziesz nikogo dookola ciebie

Data: 2015-09-07 21:02:05
Autor: A. Filip
andal <andal@andal.com> pisze:
[...]

Zastosujesz siÄ™ sam do swojej "rady" *pierwszy*?

Data: 2015-09-07 19:37:46
Autor: andal
On Mon, 07 Sep 2015 21:02:05 +0200, A. Filip wrote:

andal <andal@andal.com> pisze:
[...]

ja na ciasnote nie narzekam

Data: 2015-09-09 10:38:47
Autor: szklanynocnik
użytkownik the_foe napisał:
Ja nie, wolałbym zeby już dzis było 32 mln Polaków w Polsce.

Co¶ cię chyba w czerep rypie.

PL gęsto¶ć 123os./km2
Niemcy 220os./km2

Data: 2015-09-10 00:08:02
Autor: the_foe
W dniu 2015-09-09 o 19:38, szklanynocnik@gmail.com pisze:
użytkownik the_foe napisał:
Ja nie, wolałbym zeby już dzis było 32 mln Polaków w
Polsce.

Co¶ cię chyba w czerep rypie.

PL gęsto¶ć 123os./km2
Niemcy 220os./km2

Przeciętna liczba ludzi na mieszkanie:
PL 2,8
GER: 2,0

WskaĽnik przepełnienia mieszkań
PL 46,3%
GER: 6,6%

Przeciętna liczba metrów^2 na mieszkańca
PL 25
GER 55

--
@foe_pl

Data: 2015-09-07 16:00:41
Autor: Budzik
500 zł na Polaka, 10000 Euro na bambusa.
Użytkownik Marek mwisniewski2008@gmail.com ...

Liczebnosc Polakow ma wynosic 32 Mln w 2050 roku.

Co jeszcze Unia szykuje dla naszego Narodu ?

Na bambusa? Rodzice cie bili ze masz takie kompleksy?

Data: 2015-09-07 12:47:43
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 7 wrze¶nia 2015 18:00:43 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik Marek mwisniewski2008@gmail.com ...

> Liczebnosc Polakow ma wynosic 32 Mln w 2050 roku.

Na bambusa? Rodzice cie bili ze masz takie kompleksy?

Nie pamietasz: "Murzynek Bambo, w Afryce mieszka..."
Stad:"Bambusy"

Tak komuna wychowywala dzieci.
Rodzice bili, kiedy sie tego nie chcialem uczyc.
Ile Ty masz lat, naiwniaku ?

Data: 2015-09-07 22:00:29
Autor: Budzik
> [...]

Stad:"Bambusy"

Tak komuna wychowywala dzieci.
Rodzice bili, kiedy sie tego nie chcialem uczyc.

Czyli bambusy od Bambo? o matko...

Ile Ty masz lat, naiwniaku ?

Tyle, zeby poznać troche swiata i nie nazywac kogos delikatnie odmiennego ode mnie bambusem. Moze dlatego, ze mnie wychowywali rodzice a nie komuna...
Ehh...

Data: 2015-09-08 05:23:29
Autor: Alkon
500 zł na Polaka
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomo¶ci news:XnsA50EEBED750D9budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...

Jego wychowywał Hitlerjugend.

Data: 2015-09-08 12:44:07
Autor: Marek
> [...]
Użytkownik Marek mwisniewski2008@gmail.com ...

> Stad:"Bambusy"
> Rodzice bili, kiedy sie tego nie chcialem uczyc.

A od czego to okreslenie wg ciebie ?

Data: 2015-09-09 16:00:42
Autor: Budzik
> [...]
Użytkownik Marek mwisniewski2008@gmail.com ...

> Stad:"Bambusy"
> Rodzice bili, kiedy sie tego nie chcialem uczyc.

Juz pisałem. Od twoich kompleksów.

Data: 2015-09-09 12:08:02
Autor: Marek
W dniu ¶roda, 9 wrze¶nia 2015 18:00:43 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik Marek mwisniewski2008@gmail.com ...

> Juz pisałem. Od twoich kompleksów.

A o jakim kompleksie ty pisales ?

Data: 2015-09-09 18:04:21
Autor: u2
500 zł na Polaka, 10000 Euro na bambusa.
W dniu 2015-09-06 o 23:34, Marek pisze:
Liczebnosc Polakow ma wynosic 32 Mln w 2050 roku.

Co jeszcze Unia szykuje dla naszego Narodu ?

80% uciekinierow to mlodzi pislamisci, zrobia jatke w jewropie, to typowy kun trojanski panstwa pislamskiego:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywajÄ… slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-09-09 10:51:24
Autor: Zenek Kapelinder
500 zł na Polaka, 10000 Euro na bambusa.
Po co 80% na Polske zeby ludzie bali sie wyjsc na ulice wystarczy pieciu takich co trzema workami saletrzaku i trzydziestoma litrami oleju napedowego pofrafia rozpierdolic kazdy budynek. Bezpieczni jestesmy jak w okupacje Zydzi w gettach. Polska Policja nie daje rady zrobic porzadku z kibolami to z tamtymi szans nie ma.

500 zł na Polaka, 10000 Euro na bambusa.