500 zł na Polaka, 10000 Euro na bambusa.

Data: 2015-09-07 16:00:41
Autor: Budzik
500 zł na Polaka, 10000 Euro na bambusa.
Użytkownik Marek mwisniewski2008@gmail.com ...

Liczebnosc Polakow ma wynosic 32 Mln w 2050 roku.

Co jeszcze Unia szykuje dla naszego Narodu ?

Na bambusa? Rodzice cie bili ze masz takie kompleksy?

Data: 2015-09-07 12:47:43
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 7 września 2015 18:00:43 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik Marek mwisniewski2008@gmail.com ...

> Liczebnosc Polakow ma wynosic 32 Mln w 2050 roku.

Na bambusa? Rodzice cie bili ze masz takie kompleksy?

Nie pamietasz: "Murzynek Bambo, w Afryce mieszka..."
Stad:"Bambusy"

Tak komuna wychowywala dzieci.
Rodzice bili, kiedy sie tego nie chcialem uczyc.
Ile Ty masz lat, naiwniaku ?

Data: 2015-09-07 22:00:29
Autor: Budzik
> [...]

Stad:"Bambusy"

Tak komuna wychowywala dzieci.
Rodzice bili, kiedy sie tego nie chcialem uczyc.

Czyli bambusy od Bambo? o matko...

Ile Ty masz lat, naiwniaku ?

Tyle, zeby poznać troche swiata i nie nazywac kogos delikatnie odmiennego ode mnie bambusem. Moze dlatego, ze mnie wychowywali rodzice a nie komuna...
Ehh...

Data: 2015-09-08 05:23:29
Autor: Alkon
500 zł na Polaka
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości news:XnsA50EEBED750D9budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...

Jego wychowywał Hitlerjugend.

Data: 2015-09-08 12:44:07
Autor: Marek
W dniu wtorek, 8 września 2015 00:00:30 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik Marek mwisniewski2008@gmail.com ...

> Stad:"Bambusy"
> Rodzice bili, kiedy sie tego nie chcialem uczyc.

Czyli bambusy od Bambo? o matko...

A od czego to okreslenie wg ciebie ?

Data: 2015-09-09 16:00:42
Autor: Budzik
> [...]
Użytkownik Marek mwisniewski2008@gmail.com ...

> Stad:"Bambusy"
> Rodzice bili, kiedy sie tego nie chcialem uczyc.

Juz pisałem. Od twoich kompleksów.

Data: 2015-09-09 12:08:02
Autor: Marek
W dniu środa, 9 września 2015 18:00:43 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik Marek mwisniewski2008@gmail.com ...

> Juz pisałem. Od twoich kompleksów.

A o jakim kompleksie ty pisales ?

500 zł na Polaka, 10000 Euro na bambusa.