500 zł na dziecko

Data: 2015-10-27 05:02:10
Autor: brat_olin
500 zł na dziecko
zdumiony wrote:

Mam nadzieję że to nie zostanie wprowadzone. To zwykłe złodziejstwo, zabieranie temu co nie ma dzieci, być może biedniejszy od tego co ma, który może wyda wszystko na alkohol.

A ja mam nadzieje, ze wprowadza.  Tyle ze nie w 2016 r., bo przeciez budzet na 2016 dawno ustalony przez pelo.  Ale moze PiSowi uda sie jednak znalezc troche pieniedzy, przynajmniej dla dzieci juz ochrzczonych? --
Smart questions to stupid answers

Data: 2015-10-27 05:40:55
Autor: brat_olin
500 zł na dziecko
Lord Donald wrote
brat_olin pisze:

> [...]
> przeciez budzet na 2016 dawno ustalony przez pelo.  Ale moze
> PiSowi uda sie jednak znalezc troche pieniedzy, przynajmniej dla

POsrańcy mogli sobie pisać budżet, to niech go teraz zgłosz± i uchwal±

On juz dawno uchwalony i przez Bronka zatwierdzony, o ile sie nie myle.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2015-10-27 15:37:48
Autor: stevep
500 zł na dziecko
W dniu .10.2015 o 13:40 brat_olin <brat_olin@yahoo.com> pisze:

Lord Donald wrote
brat_olin pisze:

> [...]
POsrańcy mogli sobie pisać budżet, to niech go teraz zgłosz± i uchwal±

On juz dawno uchwalony i przez Bronka zatwierdzony,

Nie mylisz się, ale analfabeta i tak nie zrozumie.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-28 09:47:26
Autor: Lord Donald
500 zł na dziecko
W dniu 27.10.2015 o 13:40, brat_olin pisze:
Lord Donald wrote
brat_olin pisze:
zdumiony wrote:

Mam nadzieję że to nie zostanie wprowadzone. To zwykłe złodziejstwo,
zabieranie temu co nie ma dzieci, być może biedniejszy od tego co ma,
ktĂłry moĹĽe wyda wszystko na alkohol.

[...]

POsrańcy mogli sobie pisać budżet, to niech go teraz zgłoszą i uchwalą

On juz dawno uchwalony i przez Bronka zatwierdzony,
o ile sie nie myle.

--
Smart questions to stupid answers

Mogą napisać nowy lub zmodyfikować ten, nikt im nie zabrania, tu ani DeBul ani POsrańcy nie mają nic do gadania.

Data: 2015-10-27 15:35:11
Autor: stevep
500 zł na dziecko
W dniu .10.2015 o 13:02 brat_olin <brat_olin@yahoo.com> pisze:

zdumiony wrote:

[...]

To na nieochrzczone nie będzie 500 zł?
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-27 17:35:33
Autor: wolim
500 zł na dziecko

zdumiony wrote:

[...]

Niechrzczonych nie będzie. Będzie przymus chrzczenia, a jak nie, to zabior±.

Pozdrawiam,
MW

Data: 2015-10-27 13:37:32
Autor: donek999bronek
500 zł na dziecko
użytkownik wolim napisał:

Niechrzczonych nie będzie. Będzie przymus chrzczenia, a jak nie, to zabior±.

Pozdrawiam,
MW

Nie wiem sk±d Pan jeste¶, ale w wawce dzieci co na religię
nie chodz±, przykro¶ci żadnych nie maj± i nie miały
20 lat temu.

A jak Pan że¶ jedyne wła¶ciwe media przedawkował,
może czas na urlopik?

Data: 2015-10-27 17:49:43
Autor: Piotr Rezmer
500 zł na dziecko
W dniu 2015-10-27 o 17:35, wolim pisze:

Niechrzczonych nie będzie. Będzie przymus chrzczenia, a jak nie, to
zabior±.

W sensie że zabior± i za nóżki o ¶cianę? Kto będzie zabierać, księża?

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-10-27 13:38:54
Autor: donek999bronek
500 zł na dziecko
użytkownik Piotr Rezmer napisał:
W dniu 2015-10-27 o 17:35, wolim pisze:

> Niechrzczonych nie będzie. Będzie przymus chrzczenia, a jak nie, to
> zabior±.

W sensie że zabior± i za nóżki o ¶cianę? Kto będzie zabierać, księża?

Jeste¶cie bardziej pierdolnięci niż ultramohery,
tylko to przychodzi mi do głowy.

Data: 2015-10-28 06:13:57
Autor: stevep
500 zł na dziecko
W dniu .10.2015 o 21:38 <donek999bronek@gmail.com> pisze:

> [...]

W sensie że zabior± i za nóżki o ¶cianę? Kto będzie zabierać, księża?

Jeste¶cie bardziej pierdolnięci niż ultramohery,

Eeee, przecież pisowskie oszolomy tak właż± w dupę hierarchom, że niczego  nie można wykluczyć.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-28 08:24:33
Autor: Piotr Rezmer
500 zł na dziecko
W dniu 2015-10-27 o 21:38, donek999bronek@gmail.com pisze:

Jeste¶cie bardziej pierdolnięci niż ultramohery,
tylko to przychodzi mi do głowy.

A co¶ takiego jak ironia znasz?

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-10-28 16:05:53
Autor: stevep
500 zł na dziecko
W dniu .10.2015 o 08:24 Piotr Rezmer <konta@doman.pl> pisze:

W dniu 2015-10-27 o 21:38, donek999bronek@gmail.com pisze:

Jeste¶cie bardziej pierdolnięci niż ultramohery,
tylko to przychodzi mi do głowy.

A co¶ takiego jak ironia znasz?

Pisowiec miałby się znać na czym¶ takim,raczysz żartować?
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-27 17:52:27
Autor: Marek Czaplicki
500 zł na dziecko
Piotr Rezmer pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 27 paĹşdziernika 2015 17:49:

W dniu 2015-10-27 o 17:35, wolim pisze:

Niechrzczonych nie będzie. Będzie przymus chrzczenia, a jak nie, to
zabiorÄ….

W sensie że zabiorą i za nóżki o ścianę? Kto będzie zabierać, księża?

Strażacy z wodą święconą w motopompach. Po ośmiu latach ancychrystów u sterów cała Polska wymaga egzorcyzmu. :-)

Data: 2015-10-27 20:51:48
Autor: andal
500 zł na dziecko
On Tue, 27 Oct 2015 17:49:43 +0100, Piotr Rezmer wrote:

W dniu 2015-10-27 o 17:35, wolim pisze:

Niechrzczonych nie będzie. Będzie przymus chrzczenia, a jak nie, to
zabiorÄ….

W sensie że zabiorą i za nóżki o ścianę? Kto będzie zabierać, księża?

takie huje jak wy obaj

Data: 2015-10-28 06:11:59
Autor: stevep
500 zł na dziecko

zdumiony wrote:

[...]

O porca miseria, nie do wiary.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-27 15:36:22
Autor: stevep
500 zł na dziecko

zdumiony wrote:

[...]

Jak się nie znasz na finansach to zamknij swoj± lordowsk± gębusię.
--
stevep
-- -- -

500 zł na dziecko