500 zł od Allianza?

Data: 2010-07-08 07:19:11
Autor: Ola Cieślik
500 zł od Allianza?
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,8112672,Polec_znajomym_konto_w_
Allianz_Banku__a_dostaniesz.html

Niby płacą za otwarcie konta tylko. Nie ma nic ani o przelewaniu pensji ani o innych opłatach. To gdzie jest haczyk? O.

Data: 2010-07-08 15:39:04
Autor: Animka
500 zł od Allianza?
W dniu 2010-07-08 09:19, Ola Cieślik pisze:
[...]

Jeśli konto to i przelewy pensji i innych.

--
animka

Data: 2010-07-08 22:20:39
Autor: wspolna-flaszka.pl
500 zł od Allianza?

Jeśli konto to i przelewy pensji i innych.

animka :-)

--
Ja wiem czego potrzebujesz ....
http://programdofakturowania.info.pl

Data: 2010-07-09 07:39:50
Autor: Animka
500 zł od Allianza?
W dniu 2010-07-08 22:20, wspolna-flaszka.pl pisze:
>Jeśli konto to i przelewy pensji i innych.

animka:-)

-- Ja wiem czego potrzebujesz .... http://programdofakturowania.info.pl

Dlaczego powielasz  i co to za dziadostwo mi podklejasz? Ponadto przy moim nicku nie było Ĺźadnego smiley'a. Stuknij się w głowę trollu.

--
animka

Data: 2010-07-09 23:01:39
Autor: dym
500 zł od Allianza?
Gdyby ktoś chciał zarobić (przy tym i ja) to sam posiadam już konto.
W dniu dzisiejszym jedna osoba została już poczęstowana Zaproszeniem i zdążyła
założyć sobie swoje.
Mam jeszcze kilka zaproszeń do realizacji wiec jak coś to pisz na adres d y m
@ o 2 . p l w temacie "Promocja Allianz"

Podobno iPody szybko się kończą. :)

Data: 2010-07-10 17:47:17
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
500 zł od Allianza?
[...]

w tym że płacą tylko za te osoby ktore akurat wykażą się zdolnością
kredytową i zaciągną w allianz banku kredyt gotówkowy?

Data: 2010-07-10 18:59:37
Autor: RobertS
500 zł od Allianza?

w tym że płacą tylko za te osoby ktore akurat wykażą się zdolnością
kredytową i zaciągną w allianz banku kredyt gotówkowy?

nie czytałem regulaminu, ale w ten sposób jest w nim właśnie napisane?

RobertS

Data: 2010-07-10 19:32:34
Autor: Andrzej Kubiak
500 zł od Allianza?
Dnia Sat, 10 Jul 2010 18:59:37 +0200, RobertS napisał(a):

nie czytałem regulaminu, ale w ten sposób jest w nim właśnie napisane?

Ja czytałem na szybko i wyszło mi, że płacą za każdego, dla tych od
kredytów/ek są dodatkowo grajki, a podpisanie umowy wiąże się z
koniecznością osobistego potuptania do oddziału. Jeśli coś jest nie tak,
proszę o korektę.

AK

Data: 2010-07-10 20:11:50
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
500 zł od Allianza?
Ola Cieślik pisze:
[...]

Czy ja dobrze rozumiem, że za jedną kartę dają 2 iPody - dla polecającego i polecanego? Czy też obaj muszą karty dostać, aby dwa grajki się należały?

Nie dostrzegłem żadnego ograniczenia co do rodzaju konta i wielkości wymaganego wpływu (poza tym, że ma być wpływ). Dobrze rozumiem, że wystarczy założyć darmowe konto ("Na Start") i przelać tam 1 grosz, by załapać się na premię?

--
MiCHA

Data: 2010-07-11 00:41:35
Autor: Clegan
500 zł od Allianza?

Czy ja dobrze rozumiem, że za jedną kartę dają 2 iPody - dla
polecającego i polecanego? Czy też obaj muszą karty dostać, aby dwa
grajki się należały?
Każdy z nich musi otrzymać produkt kredytowy - § 5 ust. 2 regulaminu.

Na to wychodzi.

500 zł od Allianza?