50284 kryminalistów poparło oszusta z PO

Data: 2010-07-05 11:04:56
Autor: sam
50284 kryminalistów poparło oszusta z PO
"W aresztach i zakładach karnych Bronisław Komorowski zdobył 91,9 proc. poparcia. Jego rywal z drugiej tury wyborów prezydenckich, Jarosław Kaczyński, uzyskał 8,1 proc. głosów - podał Centralny Zarząd Służby Więziennej."

Data: 2010-07-05 10:00:02
Autor: Reakcjonista
On 5 Lip, 18:04, "sam" <s...@sam.pl> wrote:
[...]

A to niespodzianka, tylko 91,9%...

[Reakcjonista]

Data: 2010-07-05 18:15:45
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 5 Jul 2010 11:04:56 -0500, sam napisał(a):

[...]

Za łamanie ciszy wyborczej nie zamykają, więc nie znajdziesz się następnym
razem w gronie tych drugich 8,1 proc.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-05 18:50:23
Autor: zenek
sam pisze:
[...]

Bo widzisz nawet wiezniowie poznali sie na faszyscie koniotrzepie kaczynskim.

Data: 2010-07-05 18:54:02
Autor: u2
W dniu 2010-07-05 18:50, zenek pisze:
Bo widzisz nawet wiezniowie poznali sie na faszyscie koniotrzepie
kaczynskim.

Raczej poznali się na swoim kandydacie Bronku :)

Data: 2010-07-05 18:55:32
Autor: zenek
u2 pisze:
W dniu 2010-07-05 18:50, zenek pisze:
Bo widzisz nawet wiezniowie poznali sie na faszyscie koniotrzepie
kaczynskim.

Raczej poznali się na swoim kandydacie Bronku :)

poprzednik Kaczyński swoją popularność szeryfa zdobył w ten sposób, że

powsadzał do więzień alimenciarzy i drobnych pijaczków rowerzystów (za jego kadencji jako ministra sprawiedliwości zaludnienie więzień wzrosło o 30%), więc nie rozumiem szczekania moherów, bo jedynym przewinieniem sporej części tych więzniów, jest, że podwinęła im się noga, a państwo zamiast im pomóc, wsadza ich do więzienia..

Data: 2010-07-05 19:00:15
Autor: u2
W dniu 2010-07-05 18:55, zenek pisze:
[...]

Po pierwsze nie podajesz  żadnych danych tylko swoje fantazje. Po drugie
alimenciarze powinni płacić na utrzymanie swoich dzieci, a kierowcy w
tym rowerzyści nie powinni jeździć po pijaku.

Taka atmosfera przyzwolenia na niepłacenie alimentów czy jazdę po pijaku
powoduje konkretne tragedie.

Data: 2010-07-05 19:13:06
Autor: DoQ
u2 pisze:

Po pierwsze nie podajesz  żadnych danych tylko swoje fantazje. Po drugie
alimenciarze powinni płacić na utrzymanie swoich dzieci, a kierowcy w
tym rowerzyści nie powinni jeździć po pijaku.

Tak durniu, beda placic alimenty siedzac w pierdlu na twoj koszt.

Data: 2010-07-05 19:34:48
Autor: marek czaplicki
u2 napisał na pl.soc.polityka:
Po pierwsze nie podajesz  żadnych danych tylko swoje fantazje.
to ja może podam ze swojej okolicy
Frekwencja Zakład Karny, ul.Strefowa 17, Koszalin  68.25%
Areszt Śledczy, ul.Młyńska 71, Koszalin  74.02%
Wyniki:
Zakład Karny, ul.Strefowa 17, Koszalin  Jarosław Kaczyński 10.63% Bronisław
Komorowski 89.38%, Areszt Śledczy, ul.Młyńska 71, Koszalin Jarosław
Kaczyński 1.94% Bronisław Komorowski 98,06%
ze strony: http://prezydent2010.pkw.gov.pl/PZT/PL/WYN/W/326101.htm

Data: 2010-07-05 20:17:03
Autor: 'heÂŽsk'
50284 kryminalistów poparło oszusta z PO

 no i co to oznacza ?

--

 HeSk

Data: 2010-07-05 19:38:00
Autor: zenek
u2 pisze:
[...]

Bo glupku jakbyus wiedzial to nedza i bezrobocie wpedza ludzi do wiezien a wiec tacy degeneraci jak kaczynski, zamiast budowac miejsca pracy buduja sobie koryto.

Data: 2010-07-05 10:49:41
Autor: DJ MC Donald Musk
On 5 Lip, 19:38, zenek <ze...@op.pl> wrote:
u2 pisze:

> Po pierwsze nie podajesz   adnych danych tylko swoje fantazje. Po drugie
> alimenciarze powinni p aci na utrzymanie swoich dzieci, a kierowcy w
> tym rowerzy ci nie powinni je dzi po pijaku.

> Taka atmosfera przyzwolenia na niep acenie aliment w czy jazd po pijaku
> powoduje konkretne tragedie.

Bo glupku jakbyus wiedzial to nedza i bezrobocie wpedza ludzi do wiezien
a wiec tacy degeneraci jak kaczynski, zamiast budowac miejsca pracy
buduja sobie koryto.

Balcerowicz z PObandy powiedzial "w tej sytuacji Polacy powinni wiecej
pracowac" (chodzilo mu o to by na emeryture isc pozniej. Nie
powiedzial, ze trzeba tworzyc nowe miejsca pracy i w ten sposob
tworzyc kase dla dochodu narodowego. Nie powiedzial tak bo jest z
POstwa i ma w dupie ludzi - ciebie rowniez ma w dupie.
Teraz mozesz zaczac sie bac...

Data: 2010-07-05 19:42:42
Autor: u2
W dniu 2010-07-05 19:38, zenek pisze:
Bo glupku jakbyus wiedzial to nedza i bezrobocie wpedza ludzi do wiezien
a wiec tacy degeneraci jak kaczynski, zamiast budowac miejsca pracy
buduja sobie koryto.

Kaczyński jako minister sprawiedliwości nie odpowiadał za bezrobocie.

Rządy AWS nie zakończyły się happy endem, ale jednak próbowali
reformować. Leniuszków z pełobandy to nie interesuje. Ich interesuje
własna kabza. I byle do kolejnych wyborów :)

Data: 2010-07-05 20:29:12
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "zenek" <zenek@op.pl> napisał w wiadomości news:i0t59l$gv9$1news.onet.pl...
u2 pisze:
[...]

Hej głupku. Nie nędza i bezrobocie tylko lenistwo. Kaczyński nie jest od budowania miejsc pracy.

Data: 2010-07-05 21:31:54
Autor: DoQ
Bogdan Idzikowski pisze:

Hej głupku. Nie nędza i bezrobocie tylko lenistwo. Kaczyński nie jest od budowania miejsc pracy.

Smiesznie popiardujesz, tym bardziej ze twoj guru twierdzi inaczej:

http://jaroslawkaczynski.info/wideo/artykul/a,283

"Polityk zadeklarował, że jeśli zostanie prezydentem, będzie wspierał dialog społeczny. Wskazywał, że, związki zawodowe, podobnie jak przedsiębiorcy, zainteresowane są szybkim wzrostem gospodarczym i tworzeniem nowych miejsc pracy. Oceniał, że pracodawcom na pewno nie zależy na zaostrzaniu konfliktów społecznych."

Data: 2010-07-05 21:55:21
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:i0tc43$7v8$1mx1.internetia.pl...
Bogdan Idzikowski pisze:

Hej głupku. Nie nędza i bezrobocie tylko lenistwo. Kaczyński nie jest od budowania miejsc pracy.

Smiesznie popiardujesz, tym bardziej ze twoj guru twierdzi inaczej:

Trafiłeś kulą w płot.
A miejsce pracy to se sam wybuduj.
Albo przemieść się tam, gdzie są.

Data: 2010-07-05 22:43:25
Autor: DoQ
50284 kryminalistów poparło oszusta z PO
Bogdan Idzikowski pisze:

Trafiłeś kulą w płot.

Bo?

A miejsce pracy to se sam wybuduj.
Albo przemieść się tam, gdzie są.

Ale ja nie potrzebuje miejsca pracy, wiec niech jarek spada na drzewo

Data: 2010-07-05 21:40:01
Autor: zenek

u2 pisze:
[...]

A od czego jest panstwo od okradanie obywateli ?

Data: 2010-07-05 21:56:50
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "zenek" <zenek@op.pl> napisał w wiadomości news:i0tcec$7rk$2news.onet.pl...
Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

Państwo nie jest od budowania miejsc pracy.

Data: 2010-07-05 22:18:00
Autor: Kaczysta

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c320fa1$0$17090$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tak czy siak jedno jest pewne: Kaczyńskiego nie cierpią pijaczkowie, alimenciarze, przekręciarze i bandyci. To nie jest wcale zła rekomendacja.
Te wyrzutki społeczne za to mocno popierają Komorowskiego (albo ktoś ich dobitnie do tego przekonał) - a to dla lekta chyba spory dyskomfort.
AC

Data: 2010-07-06 05:50:09
Autor: zenek
Kaczysta pisze:
[...]

Za to kochaja go poldebile ze sciany wschodniej co to nawet jezyka polskiego dobrze nie znaja.

Data: 2010-07-06 08:34:34
Autor: HaMMeR
On 2010-07-05 18:55, zenek wrote:
u2 pisze:
[...]

-- -- -- -- -- --

Ja w sprawie 'szczekania'!
Nic nie dorowna szczekaniu bezpanskich kundli kopulujacych na trawniku
bez wzgledu na plec... Tak widziana jest PO!
Chwytasz miernoto ekskremencka?

Data: 2010-07-06 08:48:04
Autor: Zahir

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:i0uips$q66$1newsread1.aster.pl...
On 2010-07-05 18:55, zenek wrote:
u2 pisze:
[...]

Czytam to grupę i nie mogę wyjść ze zdumienia! Najgorsze kmioty obwiniają innych o szczekanie. Przecież to wy nieustanie szczekacie od 05 lipca. Zachłystujecie się tym szczekaniem.

Zahir

Data: 2010-07-06 06:46:29
Autor: cytryna
sam pisze:
> [...]

Bo widzisz nawet wiezniowie poznali sie na faszyscie koniotrzepie kaczynskim.

Swój do swego ciągnie. Więźniowie dobrze wiedzą, że i na "biznesmenów z WSI" przyjdzie kolej więc z utęsknieniem czekają na kolegę skazanego.

--

50284 kryminalistów poparło oszusta z PO