50cc 85cc czy 125cc?

Data: 2014-09-03 21:10:11
Autor: domeczek93
50cc 85cc czy 125cc?
Witam mam pewien problem ponieważ nie mogę się zdecydować na wybranie sprzętu chodzi o crossa typu suzuki rm. Mam 14 lat mam 180 cm wzrostu i ważę 58kg. Proszę o poradę na crossie jeździłem może ze 3 razy w życiu i nie chce zmieniać maszyny co rok. --

Data: 2014-09-04 09:49:24
Autor: Konspirator
50cc 85cc czy 125cc?
W dniu 2014-09-03 23:10, domeczek93 pisze:
nie chce zmieniać maszyny co rok

To pozostaje chyba tylko KTM 450 SX-F.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-09-05 18:28:22
Autor: EnduroIsAwesome
50cc 85cc czy 125cc?
domeczek93 napisal

[...]

Myślę że solidna ,pięćdziesiątka ci wystarczy. Zawsze przecież można wymienić cylek. Zależy też od twoich funduszy. 80cc zwykle chodzą taniej. Ja na twoim miejscu nie ryzykowałbym jazdy 125 :)

Data: 2014-09-05 22:31:17
Autor: domeczek93
50cc 85cc czy 125cc?
EnduroIsAwesome napisal

domeczek93 napisal

[...]

Jaką 50 masz na myśli?

Data: 2014-09-05 22:10:32
Autor: Piotr Rezmer
50cc 85cc czy 125cc?
W dniu 2014-09-03 23:10, domeczek93 pisze:

 Proszę o poradę na crossie jeździłem może ze 3 razy w życiu i
nie chce zmieniać maszyny co rok.

No i jak, spodobalo sie jezdzenie motocyklem, czy raczej to nie to? Jezdziles po torze czy po prostu off-road?

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-09-05 22:17:24
Autor: domeczek93
50cc 85cc czy 125cc?
Piotr Rezmer napisal

[...]

spodobało się? czułem się jak w niebie i teraz 50 czy 85 bo 125 polecę. jeździłem po torze

Data: 2014-09-05 22:42:53
Autor: domeczek93
50cc 85cc czy 125cc?
domeczek93 napisal

[...]

 bo w sumie gdybym kupił 85 cc to mógłbym powoli zaczynać poprostu ale radzę się was ;)

Data: 2014-09-10 18:38:39
Autor: Piotr Rezmer
50cc 85cc czy 125cc?
W dniu 2014-09-06 00:42, domeczek93 pisze:
domeczek93 napisal

[...]

jeśli ma to być dwusuw to przy tej wadze 85 wystarczy, jednak przy 180 cm wzrostu może być zbyt niska. Rozważyłbym 125 dwusuw lub 250 czterosuw.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-09-11 20:28:30
Autor: James
50cc 85cc czy 125cc?
"Piotr Rezmer"  wrote...
W dniu 2014-09-06 00:42, domeczek93 pisze:
Mam 14 lat mam 180 cm wzrostu i ważę 58kg.

Rozważyłbym 125 dwusuw lub 250 czterosuw.

Czy to trochę nie za dużo dla kogoś w wieku 14 lat????
Jazda bez uprawnień...

--
James

Data: 2014-09-12 05:10:04
Autor: pk
50cc 85cc czy 125cc?
W dniu czwartek, 11 września 2014 20:28:30 UTC+2 użytkownik James napisał:

Czy to troch� nie za du�o dla kogo� w wieku 14 lat????

Jazda bez uprawnieďż˝...
 Po szosie owszem to problem ale w terenie problem polega na tym że nie ma takiego 50 co by pojechało 85 kx to minimum. A 125 w DT czy w DR to inne 125 niż w EXC, które owszem dla nastolatka jako pierwsze enduro jest za dzikie. KJ

Data: 2014-09-14 22:13:35
Autor: domeczek93
50cc 85cc czy 125cc?
pk@benefitit.pl napisal

[...]

a co wy na KTM exc 85 z 2015 roku?

Data: 2014-09-15 08:49:57
Autor: KillJohn
50cc 85cc czy 125cc?
W dniu poniedziałek, 15 września 2014 00:13:35 UTC+2 użytkownik domeczek93 napisał:

a co wy na KTM exc 85 z 2015 roku?

Że z KTM pojemności 85 to raczej w serii SX czyli wyczynowej, która to linia SX jest zauważalnie droższa w serwisie od linii EXC oraz zapomnij zarejestrowaniu SX na szosę. KJ

Data: 2014-09-15 16:51:20
Autor: domeczek93
50cc 85cc czy 125cc?
KillJohn napisal

napisał:

[...]

 no mnie interesuje EXC będzie na mnie dobry?

Data: 2014-09-15 13:42:21
Autor: KillJohn
50cc 85cc czy 125cc?
W dniu poniedziałek, 15 września 2014 18:51:20 UTC+2 użytkownik domeczek93 napisał:

no mnie interesuje EXC b�dzie na mnie dobry?
 Będzie, tylko jest kłopot bo nie ma takiego modelu jak EXC85. Jest SX 85, albo EXC 125. KJ

Data: 2014-09-15 22:05:55
Autor: domeczek93
50cc 85cc czy 125cc?
KillJohn napisal

napisał:

no mnie interesuje EXC b�dzie na mnie dobry?

no na allegro wprowadzono mnie w błąd przepraszam za pomyłkę a sx 85 nie można na zawody?