50cc 85cc czy 125cc?

Data: 2014-09-05 18:28:22
Autor: EnduroIsAwesome
50cc 85cc czy 125cc?
domeczek93 napisal

Witam mam pewien problem ponieważ nie mogę się zdecydować na wybranie
sprzętu chodzi o crossa typu suzuki rm. Mam 14 lat mam 180 cm wzrostu i
ważę 58kg. Proszę o poradę na crossie jeździłem może ze 3 razy w życiu i
nie chce zmieniać maszyny co rok.

Myślę że solidna ,pięćdziesiątka ci wystarczy. Zawsze przecież można wymienić cylek. Zależy też od twoich funduszy. 80cc zwykle chodzą taniej. Ja na twoim miejscu nie ryzykowałbym jazdy 125 :)

Data: 2014-09-05 22:31:17
Autor: domeczek93
50cc 85cc czy 125cc?
EnduroIsAwesome napisal

[...]