510 900 900 - cena!!

Data: 2013-05-08 12:30:25
Autor: who
510 900 900 - cena!!
czesc,

dzis rozmawialem z orange (via Blekitna Linia) i zostalem
przekierowany z pomoca techniczna Centertela. Cos tam pytalem....ale
zapytalem jak sie mozna do nich bezposrednio dodzwonic. Pani podala 2
numery

510 900 900 - koszt 1.5/min ....(w orange gsm *900)
510 600 600 - koszt 1.5/polaczenie

Troche jestem zszokowany cena na zwykly numer komorkowy.
Na jakiej podstawie operator chce (mialby) mnie skasowac wg takich
stawek? Nie sa to przeciez numery specjalne.

OK. dzwoniac z gsm orange (na *900) - to mogliby, ale z obcej sieci
(play lub numer stacjonarny) na dlugi numer telefonu?

Sciema, czy prawda? Moglby mi to ktos wytlumaczyc?

Data: 2013-05-09 00:24:38
Autor: zlotowinfo
510 900 900 - cena!!
Uzytkownik <who@z.pl> napisal w wiadomosci news:s0ako8dmmgq79q2cssd3bqalrublk213ur4ax.com...
[...]