53 bańki vs 18 szczepionek

Data: 2021-01-06 09:18:48
Autor: Runt
53 bańki vs 18 szczepionek
O tym, że "aktorzy" dali się podejść jak małe dzieci pisałem. Pisałem też ze PiS chce przykryć tym jakąś kolejną aferę. No i prosze! Podatnicy (nie Sasin) wyłożą 53 bańki za wybory które się nie odbyły!

Ile dawek szczepionek mozna byłoby kupić za te 53 bańki?
Pewnie starczyłoby dla wszystkich aktorów. Nawet prowincjonalnych.

--
Runt

Oculum pro oculo dentem pro dente!
Thanks for visiting and have a fantastic day!

Data: 2021-01-06 09:22:39
Autor: A. Filip
53 bańki vs 18 szczepionek [PO co wybory w zabĂłjczą pandemię? :-) ]
Runt <runt@anakumena.prv> pisze:
[...]

Ile dawek szczepionki dałoby by się kupić gdyby odłożyć wybory dopóki
trwa zabójcza pandemia  tak jak chciał euro Tusk (EPL/PO) a po nim
jełopozycja?

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2021-01-06 09:26:21
Autor: Runt
53 bańki vs 18 szczepionek
W dniu 2021-01-06 o 09:22, A. Filip pisze:
[...]

Masz coś do powiedzenia w temacie? Jak nie to WON!

Data: 2021-01-06 11:55:43
Autor: A. Filip
53 bańki vs 18 szczepionek - Won Wybory Tusk czyli "demokracja" bez wyborów
[...]

Rozwijam konsekwentnie twój temat. PiS nie chciał tego terminu w  którym
wybory się nie odbyły.  PO/Tusk nie chciała nawet  tego terminu w którym
wybory się odbyły.  Chcieli "PO zabójczej pandemii" czyli jeszcze by ich
nie było, czyli zaoszczędzone na odbytych wyborach pieniądze byłyby nawet
"na szczepienia".

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2021-01-06 22:09:39
Autor: Runt
53 bańki vs 18 szczepionek
W dniu 2021-01-06 o 11:55, palant A. Filip pisze:
[...]

Jasne. wina ;-)))
PO/Tusk
Jasne, wina Tuska! Nie Sasina! ;-)))
nie chciała nawet  tego terminu w którym wybory się odbyły.
Premier i prezydent zapędzali otumaniony naród na wybory. Wina Tuska.
Chcieli "PO zabójczej pandemii" czyli jeszcze by ich
nie było, czyli zaoszczędzone na odbytych wyborach pieniądze byłyby nawet
"na szczepienia".
Przestań chłopino bełkotać!

https://wyborcza.pl/7,75398,26657938,pis-owska-nagonka-na-elity-piec-wnioskow-z-jandagate.html

Data: 2021-01-06 12:45:57
Autor: _Master_
53 bańki vs 18 szczepionek
Masz Ty tę obsesję na temat Kaczyńskiego.

Prawie masz rację że JANDA się podłożyła.

Tylko że nie trzeba tym wszystkim popaprańcom pomagać.

Oni sami się wykładają pod przywództwem swego wodza Budki.

Nie trzeba nic robić. Tylko PATRZEĆ ;-)

Data: 2021-01-06 13:15:20
Autor: A. Filip
53 bańki vs 18 szczepionek [Ile byłoby szczepionek za diety posłów/senatorĂłw opozycji?]
_Master_ <Master@z.pl> pisze:
[...]

A nie "podkreślać" jak się gwarantowanie co jakiś czas wyłożą?
Podkreślać *bez nadgorliwości* bo na _na długa metę_ (wiele
wykorzystanych okazji) obniży skuteczność gdy do wyborów jeszcze daleko.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2021-01-06 22:09:48
Autor: Runt
53 bańki vs 18 szczepionek

W dniu 2021-01-06 o 12:45, pajac _Master_ pisze:
Masz Ty tę obsesję na temat Kaczyńskiego.
Kaczyński to zło które niszczy Polskę,
Prawie masz rację że JANDA się podłożyła.
Wrobili ich jak dzieci.Patrz temat.
Tylko że nie trzeba tym wszystkim popaprańcom pomagać.
Tzn komu?
Oni sami się wykładają pod przywództwem swego wodza Budki.
Masz obsesję na punkcie Budki pis-owski konfederacie?
Nie trzeba nic robić. Tylko PATRZEĆ ;-)
Nie. Trzeba to złodziejskie towarzystwo demaskowac.
Przyjdzie czas i wymierzyć sprawiedliwość. Jak w Rumunii.