53% wyborców w dniu 21.10.2007 wybrało KRYZYS

Data: 2009-09-05 16:15:44
Autor: awe
53% wyborców w dniu 21.10.2007 wybrało KRYZYS
http://finanse.wp.pl/kat,111116,oid,9032729,title,Szykuje-sie-nam-rekordowy-deficyt-budzetu,wid,11464100,opinie.html
Tych nie żałuję, szkoda reszty. No ale cóż mądrych jest zawsze mniej niż głupich.
Może w nastepnych wyborach wyborcy ( jak dostaną w pupę przez PO ) to zmądrzeją.
Tylko czy Kaczyńscy będą chcie rządzic takim ,,mądrym społeczenstwem'' - mogę miec obawy

Data: 2009-09-05 18:00:39
Autor: bolek

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h7trpa$vmd$1news.onet.pl...
[...]

Jaki jest poziom PO to wszyscy widzą.
Jaki pokazał poziom PiS wszyscy widzieli.
Największa tragedia Polaków polega na tym, że nie mają na kogo
głosować. Nawet Polacy mieszkający w Angli /od czasów wojny/,
są zniesmaczeni tym szambem. Wspomagali "Solidarność", a teraz mają kaca moralnego.
A wybory będą prędzej niż się niektórym wydaje. Na zachodzie kryzys już wygasa.
U nas dopiero się zaczyna. /dziura budżetowa już ponad 50 mld pln, a gdzie jest koniec roku ?/

bolek

Data: 2009-09-05 18:28:16
Autor: mund
Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości

Jaki jest poziom PO to wszyscy widzą.
Jaki pokazał poziom PiS wszyscy widzieli.

Jacy "wszyscy"?

Data: 2009-09-05 19:05:23
Autor: bolek

Użytkownik "mund" <mundraj@mailmix.pl> napisał w wiadomości news:h7u46e$pp$1nemesis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości

Jaki jest poziom PO to wszyscy widzą.
Jaki pokazał poziom PiS wszyscy widzieli.

Jacy "wszyscy"?

A co nie widzisz, ani nie widziałeś ?
Możesz uważać ten poziom za wyższy niż ja uważam,
ale widzisz.
Dla mnie dno totalne.
Rów Mariański to tylko koleina przy tych baranach.

bolek

Data: 2009-09-05 19:15:43
Autor: mund
Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h7u6bt$3eu$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Skąd się wzięły?
Z narodu, który ich wybrał.

A naród też wybrany...?

Data: 2009-09-05 21:21:45
Autor: bolek

Użytkownik "mund" <mundraj@mailmix.pl> napisał w wiadomości news:h7u6ve$497$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Naród nie ma nic do gadania w wyborach.
Spęd baranów do urn.

bolek

Data: 2009-09-05 21:36:27
Autor: awe
53% wyborców w dniu 21.10.2007 wybrało KRYZYS
To parchy z PO nadaja taki ton. Te swinskie ryje, ten Niesiolowski - wszystko to lumpiarstwo
awe

53% wyborców w dniu 21.10.2007 wybrało KRYZYS