54-latek był poszukiwany przez rodzinę, która obawiała się, że może popełnić samobójstwo

Data: 2017-10-20 05:06:15
Autor: Jakub A. Krzewicki
54-latek był poszukiwany przez rodzinę, która obawiała się, że może popełnić samobójstwo
W dniu pi±tek, 20 pa¼dziernika 2017 13:50:21 UTC+2 u¿ytkownik boukun napisa³:
http://wawalove.pl/54-latek-podpalil-sie-przed-Palacem-Kultury-i-Nauki-Policja-przesluchala-cztery-osoby-a27406

Go¶æ 7 minut temu
Jak widaæ g³upota dobrze siê pali

Vgg 10 minut temu
PO-wcy podzucili ulotki .

Go¶æ 19 minut temu
I co KOD-owcy nie nagrali takiego spektakularnego widowiska i nie onanizuj±
sie teraz przed monitorami?

serenity 22 minuty temu
Biedny cz³owiek zosta³ wykorzystany przez stare styropiany takie jak
Frasyniuk.Mo¿e Soros zasponsorowa³ to samospalenie.Prawie ca³y swój maj±tek
przeznaczy³ na majdany i inne pucze.

jA 28 minut temu
jednego wariata mniej...

Agata 76 31 minut temu
A mówi±, ze w Polsce nie ma terroryzmu. Jest, tylko w innej postaci. Szukaj±
wariata, ka¿± mu siê podpaliæ (pójdziesz do nieba...), a przedtem daj± mu
ulotki...

Bob 33 minuty temu
S³ysza³em jak krzycza³ Tusku ahbarr!!

bogna 42 minuty temu
ciekawe ¿e akurat by³ i megafon i radna z opozycji!!-wszystko pzrez czysty
pzrypadek

Julka Mniej ni¿ minutê temu
Jeszcze jedna OFIARA (dos³ownie i w przeno¶ni) KODU! Jak trzeba mieæ wyp³ukany mózg przez GW i TVN ¿eby nie ceniæ sobie ¿ycia, w dodatku w³asnego i po¶wiêciæ go dla jaki¶ politycznych mrzonek!

Nie pierdolcie, ¿e to jest ofiara KOD-u.
KOD jest za s³aby, ¿eby kogokolwiek przekonaæ, natomiast proces, który siê
odbywa pod rz±dami PiS-u jest bardzo podstêpny i powolny.
To jest tzw. gotowanie ¿aby.

Powoli drenuje siê pieni±dze z liberalnej bur¿uazji, ludzi alternatywnych opcji
politycznych, Polaków wyznaj±cych mniejszo¶ciowe religie, artystów, hipsterów,
cyklistów, wegetarian, joginów szaradzistów, fetyszystów stopy etc. do
monokultury ¿ytnio-kartoflanej, wzmacnia siê tê monokulturê kosztem
inteligenckiej i artystycznej bohemy. W kraju robi siê duszno - mo¿e kto¶
to okno na ¶wiat wreszcie przewietrzy?

Data: 2017-10-20 14:14:05
Autor: boukun
54-latek by³ poszukiwany przez rodzinê, która obawia³a siê, ¿e mo¿e pope³niæ samobójstwo
U¿ytkownik "Jakub A. Krzewicki"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Te¿ ju¿ jeste¶ ob³±kany prymitywn± propagand± PO, Nowoczesnej i KODziarzy...

- List nieszczê¶nika spod PKiN nie pozostawia w±tpliwo¶ci; ca³e frazy ¿ywcem z propagandowego be³kotu PO-N i "tefa³enów" - napisa³ na swoim profilu na Twitterze Rafa³ Ziemkiewicz

boukun

Data: 2017-10-20 06:24:37
Autor: Jakub A. Krzewicki
54-latek był poszukiwany przez rodzinę, która obawiała się, że może popełnić samobójstwo
W dniu pi±tek, 20 pa¼dziernika 2017 14:14:07 UTC+2 u¿ytkownik boukun napisa³:
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Te¿ ju¿ jeste¶ ob³±kany prymitywn± propagand± PO, Nowoczesnej i KODziarzy...

W ogóle nie czytam ¿adnych tekstów PO, Nowoczesnej i KOD-ziarzy.
Te pogl±dy wisz± w powietrzu jak efekt 101-szej ma³py i na to nic nie poradzisz.
Jestem dostrojony do nich bez s³ów, wiem co mam powiedzieæ bez ¿adnej
podpowiedzi z zewn±trz, zbokunie.

Data: 2017-10-20 06:31:13
Autor: Jakub A. Krzewicki
54-latek był poszukiwany przez rodzinę, która obawiała się, że może popełnić samobójstwo
W dniu pi±tek, 20 pa¼dziernika 2017 15:24:38 UTC+2 u¿ytkownik Jakub A. Krzewicki napisa³:
> [...]

Jestem dostrojony do nich bez s³ów, wiem co mam powiedzieæ bez ¿adnej

PS. Czyta³e¶ trylogiê Illuminatus Roberta Antona Wilsona albo ksi±¿ki Ursuli
Le Guin? Ja siê wychowywa³em na takich lekturach. Oraz na Sir Terrym
Pratchetcie m.in.

Data: 2017-10-20 16:38:54
Autor: boukun
> [...]

poradzisz.
Jestem dostrojony do nich bez s³ów, wiem co mam powiedzieæ bez ¿adnej
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Polak
23 min. temu

Uwa¿am, ¿e powód samospalenia by³ tylko jeden, s³abszy psychicznie cz³owiek,
nie wytrzyma³ tego festiwalu nienawi¶ci, jaki od 2 lat odprawia tzw. totalna
opozycja. Moim zdaniem, wszyscy szczekaj±cy na polski rz±d lewacy, maj± jego
krew na swoich rekach i s± za to osobi¶cie odpowiedzialni.

Data: 2017-10-20 10:12:56
Autor: Jakub A. Krzewicki
54-latek był poszukiwany przez rodzinę, która obawiała się, że może popełnić samobójstwo
W dniu pi±tek, 20 pa¼dziernika 2017 18:03:02 UTC+2 u¿ytkownik Trefni¶ napisa³:
W dniu .10.2017 o 16:38 boukun <boukun@gmail.com> pisze:

(...)
> [...]
> opozycja. Moim zdaniem, wszyscy szczekaj±cy na polski rz±d lewacy, maj±  > jego
> krew na swoich rekach i s± za to osobi¶cie odpowiedzialni.

Bardzo przydatny incydent w okolicy rocznicy mordu politycznego w biurze  PiS w £odzi.
Z by³go dzia³acza PO Ryszarda Cyby bohatera zrobiæ siê nie da, ale ju¿ z  owego kolesia mo¿na zrobiæ mêczennika.
Ju¿ wiecie, dlaczego PiS wygra samorz±dowe i kolejne parlamentarne?

Tyle gadania... po prostu czê¶æ ludzi traci cierpliwo¶æ.
Nigdy nie przypuszcza³em, ¿e prawica mo¿e tak ³atwo w ka¿dej chwili byæ zdolna
do przykrêcania ¶ruby swobodom, ulgom i luzowi wywalczonym przez libera³ów.
Co innego ³apaæ z³odziei, a co innego bawiæ siê w obyczajow± ciotkê przyzwoitkê
w kulturze, sztuce etc. Powtarzam, ¿e w kraju robi siê duszno na skutek
tym podobnych dzia³añ.

Data: 2017-10-21 10:03:49
Autor: Trefni¶
W dniu .10.2017 o 19:12 Jakub A. Krzewicki <patrick.o.hooligan@gmail.com>  pisze:

> [...]

w kulturze, sztuce etc. Powtarzam, ¿e w kraju robi siê duszno na skutek

Naprawdê chcesz tê ¶mieræ zredukowaæ do "braku cierpliwo¶ci"???
To o co gard³uj± "a³torytety" totalnej opozycji profesor Hartman i  magister ¯akowski?

--
Trefni¶

Data: 2017-10-25 10:28:28
Autor: Jakub A. Krzewicki
54-latek był poszukiwany przez rodzinę, która obawiała się, że może popełnić samobójstwo
W dniu sobota, 21 pa¼dziernika 2017 10:03:53 UTC+2 u¿ytkownik Trefni¶ napisa³:
[...]

No o te swobody, które nie w smak s± rz±dowi.
O z³ot± wolno¶æ szla... oops! inteligenck± tym razem, Mociumpanie.

Data: 2017-10-21 11:55:12
Autor: Totalna Opozycja
54-latek by³ poszukiwany przez rodzinê, która obawia³a siê, ¿e mo¿e pope³niæ samobójstwo
U¿ytkownik "Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:ebeaa5e3-1951-43bf-

[...]

Nareszcie Sami Zostali¶my Z³odziejami! "Ojczyznê dojn± racz nam zwróciæ Panie!" - (c) A.Duda. Prezydent?

CL

Data: 2017-10-26 04:46:50
Autor: jacekbialy80
54-latek był poszukiwany przez rodzinę, która obawiała się, że może popełnić samobójstwo
Ty albo mieszkasz w powie¶ci fantasy, albo takiego udajesz. Bo je¶li nie udajesz, to nie ³ud¼ siê ksi±¿ê, ¿e kto¶ przewietrzy twoja duszn± komnatê... Je¶li kto¶ przyjdzie po kaczych rz±dach, to tylko po to, ¿eby wymierzyæ ekipie Tuska surow± sprawiedliwo¶æ, a przy okazji starym komuchom zrobiæ spó¼nion± norymberge.
Módlcie siê platfusy o d³ugie ¿ycie Kaczusia bo on tylko gro¼nie kwacze

Data: 2017-10-29 05:18:18
Autor: Jakub A. Krzewicki
54-latek był poszukiwany przez rodzinę, która obawiała się, że może popełnić samobójstwo
W dniu czwartek, 26 pa¼dziernika 2017 13:46:51 UTC+2 u¿ytkownik jacekb...@gmail.com napisa³:
[...]

Akurat do Platfusów, N, KOD to ja nie mam specjalnego zaufania, ¿e mog± w naszym kraju, tak trudnym do zaprowadzenia tu jakiegokolwiek ¶wiatowego uniwersalizmu, cokolwiek zrobiæ. No ale co panie Jacku zrobi³ PiS, ¿eby u¶mierzyæ sekciarstwo
do³ów? Przecie¿ nic - pose³ Kaczyñski siê z tymi do³ami niemal identyfikuje,
jest w przyja¼ni z ks. Rydzykiem, z Szyszk± (który moim zdaniem narazi³ siê
ostro Szaremu Nied¼wiedziowi z sutry skomponowanej przez Gary Snydera) oraz
z innym szkodliwym populistycznym elementem. Co prawda mniejsz± znacznie mam
ostatnio antypatiê do Kaczorka ni¿ dawniej, ale to co on robi, raczej u³atwiæ
mo¿e ni¿ utrudniæ ewentualne akcje tym, którzy przyszliby w razie jego
ewentualnej przegranej na rzecz bardziej "prawilnych" kó³ politycznych.

Przecie¿ represywno¶æ Kaczorka przynajmniej deklarowana jest nie tylko do
czerwonych, ale równie¿ do modnych zagranicznych importów z czasu III RP, a to
ju¿ nie jest racjonalne, szczególnie budz±c zaniepokojenie tych Polaków, którzy
¿yj± finansowo albo atencyjnie z ich sprowadzania. Równie¿ takich, którzy
z komun± bezpo¶rednio do czynienia nie mieli ze wzglêdu na wiek albo na pole
dzia³ania ma³o j± interesuj±ce.

Ja osobi¶cie niepokojê siê najbardziej, ¿e Kaczor ho³ubi ¶rodowisko "Frondy",
które zniechêca Polaków do mojej ulubionej dzia³ki tj. ezoteryki. Ze wzglêdu
na sk³ad tego ¶rodowiska (marrani) coraz bardziej ci±gnie mnie niestety
do klimatów antysemicko-moczarystowskich zw³aszcza na bardzo pro-dalekowschodni±
orientacjê tego by³ego partyjnego tzw. "betonu". I to pomimo, ¿e nie mam z t±
grup± czy ze "Stowarzyszeniem Grunwald" ¿adnych powi±zañ rodzinnych czy
znajomych w rodzinie. Po prostu nawi±za³em niedawno, tj. za pó¼nego Tuska
trochê odno¶nych znajomo¶ci, najpierw na gruncie pracy i byznesu, nastêpnie
na trochê bardziej towarzyskim. Nic tak nie jednoczy, jak wspólny przeciwnik ;)

Data: 2017-10-29 07:00:21
Autor: jacekbialy80
54-latek był poszukiwany przez rodzinę, która obawiała się, że może popełnić samobójstwo
W³adza nie jest od kreowania zwi±zków towarzyskich. W³adza jest od pilnowania kasy i porz±dku. Czym wiêksza dyscyplina w szeregach w³adzy tym lepiej dla tych, którzy t± w³adzê utrzymuj±, czyli dla wiêkszo¶ci podatników.

Data: 2017-10-29 07:36:47
Autor: Jakub A. Krzewicki
54-latek był poszukiwany przez rodzinę, która obawiała się, że może popełnić samobójstwo
W dniu niedziela, 29 pa¼dziernika 2017 15:00:21 UTC+1 u¿ytkownik jacekb...@gmail.com napisa³:
[...]

Otó¿ chodzi mi o kasê a w dodatku o ideologizacjê w³adzy i jej prowincjonalizm.
Czyli zwalczanie importu idei z rozwiniêtych pañstw centralnych.
To blokuje awans do tych krajów i do gremiów miêdzynarodowych polskim
intelektualistom czyli ¿e Polak wychowany w warto¶ciach powiedzmy
oko³okatolickich nie ma szans awansu w globalistycznym ¶wiecie, a Polak, który
chce awansowaæ w oparciu o globalistyczne warto¶ci rodz±c siê tu i rozpoczynaj±c od polskiego systemu edukacyjnego, jest przez ten system blokowany. Z tego
powodu nikt z Polski nie trafia do gremiów najwy¿szych decydentów ¶wiatowych. A je¿eli trafia, to ju¿ zosta³ zra¿ony do Polski przez to sito selekcji
negatywnej i zaczyna jej szkodziæ umy¶lnie w ramach rewan¿u, je¿eli nie zacz±³
tego robiæ ju¿ w kraju, jak Donald Tusk. Skutkiem tego nie mamy swoich
Junckerów, Timmermansów czy innych Barroso.

Data: 2017-10-29 08:22:27
Autor: jacekbialy80
54-latek był poszukiwany przez rodzinę, która obawiała się, że może popełnić samobójstwo
Nie wiem jakie idee masz tu na my¶li. Je¶li chodzi o ezoterykê, czy tradycje orientalne jak np. buddyzm, to zawsze bêd± one funkcjonowaæ w diasporze zanurzonej w systemie cywilizacyjnym opartym na jakiej¶ prostszej obrzêdowo¶ci. No wiêc jakiej?
Laicka kultura Europy zach. tworzy pró¿niê, która zasysa obrzêdowo¶æ muzu³mañsk±. A ci po ujarzmieniu tamtejszych atestów i resztek chrze¶cijan zabior± siê za tamtejszych buddystów, joginów, teozofów i tak dalej...
Jeszcze gro¼niejsza jest cywilizacja sowiecka, która je¶li czego¶ fizycznie nie likwiduje, to tylko po to, ¿eby zniszczyæ od wewn±trz. W PRL mog³y funkcjonowaæ tylko takie zwi±zki religijne, których bezpo¶redni przywódcy mieszkali na terenie PRL i kolaborowali z systemem na poziomie ideowym (czyli uwiarygadniali ten system). Wyj±tkiem sta³ siê nasz karnawa³ 80/81, kiedy ludzie przestali siê baæ i zaczêli rejestrowaæ ró¿ne zwi±zki religijne maj±ce swoich guru w dalekich krajach.
Reasumuj±c - najlepszym polem ochronnym dla funkcjonowania w Polsce pluralizmu wyznaniowego jest chrze¶cijañstwo. Po prostu wszyscy gromadnie nie nawróc± siê na buddyzm, czy Hare Kryszna, ale masowe przej¶cie na islam lub sowietyzm jest jak najbardziej mo¿liwe..
Pozdrawiam
jacek

Data: 2017-10-29 09:34:19
Autor: Jakub A. Krzewicki
54-latek był poszukiwany przez rodzinę, która obawiała się, że może popełnić samobójstwo
W dniu niedziela, 29 pa¼dziernika 2017 16:22:28 UTC+1 u¿ytkownik jacekb...@gmail.com napisa³:
[...]

Co do sowietyzmu - niekoniecznie w wersji rosyjskiej, ale te¿ amerykañskiej
(sic!) nie jestem A¯ tak pesymistycznie nastawiony.
Wiesz mo¿e, co to jest Fundacja Roericha?
Czyta³e¶ przypadkiem ksi±¿kê "A³taj-Himalaje"?

Chocia¿ w sumie w±tpiê czy na "Czerwon± Szambhalê" mo¿na liczyæ, skoro s±
bardziej przekonuj±ce mo¿liwo¶ci. A to ujrzeæ kr±g S³oñca Szambhali w ³opocz±cej
na pancernikach fladze Hi-no-Maru, w p³atkach Z³otej Chryzantemy i w obliczu
Zielonego Smoka ;)

Data: 2017-10-29 10:08:34
Autor: jacekbialy80
54-latek był poszukiwany przez rodzinę, która obawiała się, że może popełnić samobójstwo
Marksizm mówi, ¿e ¶wiadomo¶æ jest widmem materii, której fundamentaln± cech± rozwojow± jest konflikt. Znaczy to tyle, ¿e warto¶ci takie jak wolno¶æ i szczê¶cie s± w przyrodzie ca³kowicie przeliczalne, jak np. ilo¶æ wody, czy powietrza i s± ¿e sob± w nieustannym konflikcie.
Je¶li wiêc rewolucjoni¶ci pal± ku³acki m³yn, to bilans szczê¶cia pozostaje ten sam, gdy¿ odbieraj±c szczê¶cie jednym, uwalniaj± je dla innych. Podobnie Marks pisa³ o wolno¶ci, ¿e jej osi±ganie jest mo¿liwe tylko kosztem wolno¶ci odebranej.
Tego rodzaju nauki przyci±ga³y do siebie osobników sadystycznych, nastawionych wobec innych roszczeniowo, bardzo czêsto chorych psychicznie. Dlatego ³adunek cierpienia jaki stworzy³ sowietyzm jest tak ogromny, ¿e jest oparty na chorej ideologii wywodz±cej siê z rozmaitych chrze¶cijañskich herezji (konieczno¶æ ofiary, 'odkupienia' win itp). Nawet wrogom ¿yczby³bym trzymaæ siê z da³a od czerwonej schizofrenii.
Jacek

Data: 2017-10-29 11:05:53
Autor: Jakub A. Krzewicki
54-latek był poszukiwany przez rodzinę, która obawiała się, że może popełnić samobójstwo
W dniu niedziela, 29 pa¼dziernika 2017 18:08:35 UTC+1 u¿ytkownik jacekb...@gmail.com napisa³:
[...]

W±tpiê, czy pó¼ny sowietyzm ma co¶ wspólnego z marksizmem.
Komunizm by³ od pocz±tku niejednorodny - oczywi¶cie marksizm by³ w nim
najsilniejszym nurtem, ale zaraz drugim by³a quasi-religia rosyjskiego kosmizmu.
Dlatego wspomnia³em tu Fundacjê Roericha jako reprezentuj±c± ten mistycyzm.
Zw³aszcza, ¿e wyznawc± kosmizmu, wspó³pracownikiem Fundacji by³ Andropow,
a nastêpnie Michai³ Gorbaczow. I ¿e koñcowe lata CCCP to wrêcz odwrót od
materializmu nawet w najwy¿szych krêgach w³adzy. Ca³a rzesza ró¿nych
Kaszpirowskich, Czumaków i Jurijów Longo. Bioenergoterapia, kaba³a, syberyjski
szamanizm z przychylnym stosunkiem w³adz i oburzeniem cerkwi.

Co wa¿ne marksizm miw³ swoich zwolenników naprawdê tylko w jednym filarze
spo³eczno¶ci sowieckiej tzn. w Politbiurze partii, a kosmizm by³ wyznawany we
wszystkich trzech, czyli oprócz tego KGB i GRU. Gdyby ich zwolennicy byli
marksistami, to Zwi±zek Rad rozpad³by siê znacznie wcze¶niej, prawdopodobnie
jeszcze przed ugruntowaniem siê systemu w³adzy Stalina. Marksizm promowa³
nieograniczon± rewolucjê seksualn±. Artyku³ nt. homoseksualizmu w I wydaniu
Wielkiej Encyklopedii Sowieckiej, której pe³nym skannem wszystkich 3 wydañ
dysponujê by³ przepisany z pism dr. Magnusa Hirschfelda. Stalinizm po³o¿y³
wpierw kres w³a¶ciwemu marksizmowi jako "lewicowemu odchyleniu", a pó¼niej wraz ze ¶mierci± dyktatora i pozbyciem siê Berii zosta³ zast±piony jakim¶ rodzajem
etatyzmu/nie-wiadomo-czego, gdzie elementy pism Marksa wyjête z kontekstu
otoczone by³y kultem cargo, podczas gdy de facto panowa³ autorytarny kapitalizm
pañstwowy z "czerwon± bur¿uazj±", w¶ród której to kosmizm ¶wiêci³ triumfy,
a partia sta³a siê tylko operetkow± przybudówk± do mundurowej dyktatury ze stylu znanego tak¿e w po³udniowej Ameryce.

Data: 2017-10-29 11:17:20
Autor: Jakub A. Krzewicki
54-latek był poszukiwany przez rodzinę, która obawiała się, że może popełnić samobójstwo
W dniu niedziela, 29 pa¼dziernika 2017 19:05:54 UTC+1 u¿ytkownik Jakub A. Krzewicki napisa³:
> [...]

a partia sta³a siê tylko operetkow± przybudówk± do mundurowej dyktatury ze stylu znanego tak¿e w po³udniowej Ameryce.

PS. CCCP upad³ dlatego, ¿e czerwona bur¿uazja oparta o fundusze s³u¿b
mundurowych i Fundacji w rodzaju Roericha powiedzia³a "adiu fruziu" partii
i marksizmowi jako pi±temu ko³u u wozu. Teraz najbli¿sz± moskiewskiemu
establishmentowi imperialnemu ideologi± s± jakie¶ w³a¶nie odpryski kosmizmu
w rodzaju eurazjatyzmu Dugina. Czê¶ciowo wzmacnia siê te¿ cerkiew, islam
i tradycyjne odmiany buddyzmu. Marksizm jest w sporej mierze zapomniany, a wiêc
wspó³czesny rosyjski sowietyzm jest pod jeszcze mniejszym jego wp³ywem ni¿
w CCCP.

Data: 2017-10-29 13:00:58
Autor: jacekbialy80
54-latek był poszukiwany przez rodzinę, która obawiała się, że może popełnić samobójstwo
CCCP upad³, bo nie wytrzyma³ wy¶cigu zbrojeñ narzuconego przez Reagana. Po sowietach pozosta³y sowieckie s³u¿by na górze oraz sowieciarstwo na dole, czyli powszechny kompleks niewolnika.. Oczywi¶cie w takim spo³eczeñstwie s± jednostki szlachetne (szczególnie w takim), lecz nie jest to dla nich najlepsz± przepustk± do kariery.

Data: 2017-10-29 14:47:16
Autor: Jakub A. Krzewicki
54-latek był poszukiwany przez rodzinę, która obawiała się, że może popełnić samobójstwo
W dniu niedziela, 29 pa¼dziernika 2017 21:00:58 UTC+1 u¿ytkownik jacekb...@gmail.com napisa³:
[...]

Co z Reagana i Busha seniora, jak ju¿ od Billa Clintona sowieciarstwo w US ma w³adzê (pn. NWO) i nic nie wskazuje, aby j± utraci³o - szczególnie na czele
z Trumpem? Moskwa trietij Rim a Waszington czetwiortyj.
Stany mia³y ju¿ swoj± epokê julijsko-klaudyjsk±, swojego Wespazjana od petroleum
non olet, swojego Heliogabala Abu Sashê, a teraz wkraczaj± w okres dominatu
z czuprynk±.

Data: 2017-10-29 15:02:45
Autor: jacekbialy80
54-latek był poszukiwany przez rodzinę, która obawiała się, że może popełnić samobójstwo
Trump im poka¿e NWO! Na Marsie bêd± go budowaæ lemingi popaprane..

Data: 2017-10-29 20:11:29
Autor: andal
54-latek
On Sun, 29 Oct 2017 11:17:20 -0700, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]

mierze zapomniany, a wiêc wspó³czesny rosyjski sowietyzm jest pod
jeszcze mniejszym jego wp³ywem ni¿ w CCCP.

teraz wszendzie panuje demo-N-kracja

wszystkie ustroje sa be, tylko wladza jest cacy

Data: 2017-10-29 18:49:04
Autor: jacekbialy80
54-latek był poszukiwany przez rodzinę, która obawiała się, że może popełnić samobójstwo
Skoro cacy, to do pracy rodacy!

Data: 2017-10-29 12:40:30
Autor: jacekbialy80
54-latek był poszukiwany przez rodzinę, która obawiała się, że może popełnić samobójstwo
Klasyczny marksizm upad³ wraz ze zwyciêstwem bolszewickiej rewolty. Na przyk³ad Komintern musia³ pousuwaæ z Marksa i Engelsa wszelkie akcenty rasistowskie, wszelkie ostrzejsze uwagi na temat ¯ydów, S³owian i innych "brudnobialych" ras, "ludzkich odpadów" niezdolnych do przeprowadzenia ¶wiatowej rewolucji, gdy¿ rewolucja ta dokona³a siê w³a¶nie w tyglu narodów dalekim od nordyckiego idea³u.
Pod warszaw± runê³a perspektywa ¦wiatowego Zwi±zku Rad a wraz z wprowadzeniem przez Lenina NEP-u, odpuszczono ortodoksyjn± marksow± ekonomiê. Jedyne co zosta³o, to bandycka praktyka bolszewików i ich strach przed zemst±. Represje mo¿na by³o ³agodziæ wraz z degenerowaniem siê sowieckiego spo³eczeñstwa, czyli jego postêpuj±cej niezdolno¶ci do moralnego oporu, wraz ucieczk± jednostek najbardziej warto¶ciowych itp.
Szczerze w±tpiê, czy Józef Stalin wierzy³ w leninowski socjalizm - wszystko co robi³, to cynicznie wykorzystywa³ sytuacjê, ¿eby zaspokoiæ w³asny instynkt dyktatora. I podobny cynizm mo¿na zauwa¿yæ u wszystkich jego nastêpców, tyle ¿e mniej opresyjny w praktyce.
W efekcie mieli¶my cerkiew zarz±dzaj± przez ludzi KGB, potem pojawiali siê ró¿ni nauczyciele, uzdrowiciele, szamani... Ale tak na prawdê bez zgody s³u¿b specjalnych nic tam siê nie mog³o dziaæ. Powód jest prosty - instynktowny lêk przed prawd± i odwetem, który rodzi³ odruch kontrolowania ka¿dej ludzkiej inicjatywy.
Poniek±d tak jest w Rosji do dzi¶, ¿e ca³a gospodarka i mass-media s± uzale¿nione od jednego kartelu o proweniencji mundurowo-partyjnej. Dzia³aæ pozwala siê ludziom, na których s± jakie¶ haki. Có¿ mi wiêc za po¿ytek z filozofa, który piêknie mówi o Szambali, a z drugiej strony musi pelzaæ przed towarzystwem, które od pokoleñ boi siê w³asnego narodu.

Data: 2017-10-29 16:47:41
Autor: jacekbialy80
54-latek był poszukiwany przez rodzinę, która obawiała się, że może popełnić samobójstwo
Sam by³em hipsterem w latach 70. I wiesz jak te gnoje walczy³y z d³ugow³os± subkultur±? Za gomu³ki Milicja Obywatelska robi³a na komisariatach za darmowych fryzjerów. Ale w latach 70, czyli za Gierusia, to ju¿ znale¼li inny sposób - wynale¼li kontrkulture gitowców, czyli wypuszczon± na wolno¶æ wiêzienn± grypserê. Git-ludzie inspirowani przez SB robili bójki w klubach studenckich i dyskotekach, gdzie zapatrzona w zgni³y zachód m³odzie¿ próbowa³a siê wyalienowaæ z dusznej socjalistycznej rzeczywisto¶ci.
Pomys³ zreszt± nienowy, gdy¿ jak opowiada³ mój ojciec, w latach 50 aktywi¶ci ZMP atakowali tak zwanych bikiniarzy, czyli amatorów amerykañskiego d¿ezu, amerykañskich krawatów, kolorowych koszulek rodem z Hawajów, tudzie¿ butów na "podwójnej s³oninie" (chodzi³o o obcasy - zdaje siê, ¿e Elvis takie nosi³).
Teraz dzieci i wnukowie tych pojebanych aparatczykow próbuj± odreagowaæ w³asne kompleksy kosztem strony, której najbardziej nienawidz±. To trochê tak, jak z tymi 'polskimi obozami' wy¶nionymi przez oprawców po wojnie (oprawca zwykle nienawidzi swojej ofiary - widzi w jej istnieniu g³ówn± okoliczno¶æ w³asnego upadku).

Data: 2017-11-01 09:47:51
Autor: Jakub A. Krzewicki
54-latek był poszukiwany przez rodzinę, która obawiała się, że może popełnić samobójstwo
W dniu poniedzia³ek, 30 pa¼dziernika 2017 00:47:42 UTC+1 u¿ytkownik jacekb...@gmail.com napisa³:

[...]

Ano w ten sposob?
https://youtu.be/TQcKPbei8Tg
Roman Polanski - Rozbijemy Zabawe (We Destroy this Party)

Data: 2017-11-01 11:05:42
Autor: jacekbialy80
54-latek był poszukiwany przez rodzinę, która obawiała się, że może popełnić samobójstwo
Nie do koñca w taki sposób.
Film pozwoli³a nakrêciæ Polañskiemu frakcja Gomu³ki, która wtedy by³a u w³adzy i w ramach tzw. odwil¿y zaprzestano ¶cigaæ amerykañski styl ¿ycia (z reszt± i tak nie na d³ugo). W tym czasie bardzo popularny by³ jazz, a czynniki oficjalne nawet siê tym chwali³y.
Jednak jeszcze te parê lat do tylu, obowi±zywa³y zabawy ludowe z murarskim walczykiem itp. Inny styl ¿ycia by³ o¶mieszany przez takie oto filmy:
 https://m.youtube.com/watch?v=Ys7ywCbpZlY
 https://youtube.com/watch?v=Ys7ywCbpZlY

To jest fragment tzw. Polskiej Kroniki Filmowej, któr± puszczano przed g³ównym seansem filmowym w peerelowskich kinach. I jeszcze jedno - przypuszczam, ¿e g³ówni aktorzy graj±cy bikiniarzy i chuliganów s± postawieni, aby obrzydziæ widzom 'wrogów ludu'. I niestety - ludzie w wiêkszo¶ci w t± propagandê wierzyli (bo niby sk±d mia³y siê wzi±æ pó¼niejsze lemingi?)

Data: 2017-11-01 13:19:11
Autor: Zenek Kapelinder
54-latek był poszukiwany przez rodzinę, która obawiała się, że może popełnić samobójstwo
Akurat Rozbijemy zabawe to byla etiuda jaka musial nakrecic na studiach zeby rok zaliczyc. Zadna wladza nie miala z tym filmem nic wspolnego. Nikt mu nie zabranial ani nie nakazywal go krecic. Filmy jakie nakrecaja studenci sa do uzytku wewnetrznego i gdyby nie net to nikt by go teraz nie ogladal.

Data: 2017-11-01 15:14:39
Autor: jacekbialy80
54-latek był poszukiwany przez rodzinę, która obawiała się, że może popełnić samobójstwo
To¿ to w³a¶nie piszê, ¿e mu pozwolili, czyli nikt nie zabrania³. Jednak przed pa¼dziernikiem 56 takiego filmu by nie nakrêci³. Dlaczego?
Po pierwsze nie znalaz³by materia³u, bo w czasach stalinowskich takich jazzowych zabaw na tym poziomie nie by³o.
Po drugie, nawet jak by znalaz³, nie zaliczy³by roku i poszed³by w kamasze .

Data: 2017-11-01 17:25:21
Autor: andal
54-latek
On Wed, 01 Nov 2017 09:47:51 -0700, Jakub A. Krzewicki wrote:

[...]

moskowe szmiry

54-latek był poszukiwany przez rodzinę, która obawiała się, że może popełnić samobójstwo