57 na 57 senatorow glosowalo ZA referendum o JOWach

Data: 2015-05-21 00:09:49
Autor: mcmlxxi.xi.xi
57 na 57 senatorow glosowalo ZA referendum o JOWach
No i w referendum kolejny przekręt ze niby sPOleczenstwo będzie przeciw (PO dokładnym urobieniu w te kilka miesięcy przez media publiki) i Kukizowi układ gebe zapcha wynikami referendum...POdcinając tym samym pecinki ruchowi społecznemu i partii zmian -przed samymi wyborami do sejmu...

Uklad rzadzi, układ radzi...układ nigdy cie nie zdradzi ;P

Data: 2015-05-21 09:22:24
Autor: Piotr Rezmer
W dniu 2015-05-21 o 09:09, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
[...]

Czyli co, źle? Wolałbyś żeby referendum nie było? Zaproponuj Twoim zdaniem najlepsze rozwiązanie.

Osobiście, nie znam się zupełnie na ordynacji wyborczej i nie wiem jaki byłby w praktyce wpływ zmian proponowanych przez Kukiza. Myślę też że gdyby zadać to pytanie stu ekspertom, otrzymaliśmy 100 sprzecznych ze sobą teorii :) Chyba jedyne rozwiązanie to unikanie teorii a bardziej oparcie się o praktyczne wyniki taKich zmian w innych krajach (najlepiej podobnych jeśli chodzi o aktywność społeczną - np. udział w wyborach)

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-05-21 00:33:23
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu czwartek, 21 maja 2015 09:22:21 UTC+2 użytkownik Piotr Rezmer napisał:
> [...]

Czyli co, źle? Wolałbyś żeby referendum nie było? Zaproponuj Twoim zdaniem najlepsze rozwiązanie.

Z komentaży w necie: "Takich rzeczy nie robi się z dnia na dzień! Za kilka dni Trybunał Konstytucyjny uzna to referendum za niekonstytucyjne. I w ten sposób JOWy upadną a PO umyje ręce!

Data: 2015-05-21 01:25:18
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu czwartek, 21 maja 2015 09:33:24 UTC+2 użytkownik mcmlxx...@gmail.com napisał:
> Z komentaży w necie: "Takich rzeczy nie robi się z dnia na dzień! Za kilka dni Trybunał Konstytucyjny uzna to referendum za niekonstytucyjne.. I w ten sposób JOWy upadną a PO umyje ręce!

O! Już piszą o tym portale:
Referendum o JOW-ach. Pomysły Komorowskiego niezgodne z konstytucją?:
http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/referendum-o-jow-ach-pomysly-komorowskiego,93,1,1805149.html

Data: 2015-05-21 09:00:49
Autor: Budzik
57 na 57 senatorow glosowalo ZA referendum o JOWach
Użytkownik  mcmlxxi.xi.xi@gmail.com ...

Z komentaży w necie:

Z komentaŻy w necie, powiadasz :)

Data: 2015-05-21 03:25:11
Autor: donek999bronek
57 na 57 senatorow glosowalo ZA referendum o JOWach
użytkownik Piotr Rezmer napisał:

Czyli co, źle? Wolałbyś żeby referendum nie było? Zaproponuj Twoim zdaniem najlepsze rozwiązanie.

Niech se Kukiz zbierze ludzi i wystartuje.

Osobiście, nie znam się zupełnie na ordynacji wyborczej i nie wiem jaki byłby w praktyce wpływ zmian proponowanych przez Kukiza.

Jak to jaki? Patologia:)

Data: 2015-05-21 11:47:25
Autor: Przedstawiciel_narodu
<mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:cb5e0a99-8f6b-4d5a-9947-3acccaa2b283googlegroups.com...
[...]

Ja na pewno będę przeciw, jeśli będę miał okazję wziąć udział... Jescze nam takich resortowych senatorów w sejmie potrzeba... Teraz mamy ich dosyć, a po JOWach byliby zabetonowani na amen.

57 na 57 senatorow glosowalo ZA referendum o JOWach