5800

Data: 2009-10-30 19:42:36
Autor: tl
5800

Użytkownik "Miki" <spion@interia.eu> napisał w wiadomości news:hcfbic$7ak$1nemesis.news.neostrada.pl...
Szanowi użytkownicy 5800, mam 4 pytania odnośnie tego modelu nokii:

1) Czy jesteście zadowoleni z wyboru takiego urządzenia czy może jednak tęsknicie za klasycznym aparatem w przyciskami?

Mam go 2 tyg. i jestem zadowolony. Przyciski nie zabierają połowy ekranu. Zwiesił mi się 2 x ale
do przeżycia.

2) Jak wydajny jest akumulator w sytuacji kiedy uzywacie telefonu w 90% do dzwonienia (kilka-kilkanascie minut dziennie) ?

Mało dzwonię, raczej jako przeglądarka na 30 min dziennie. Na 2G 5 dni.

3) Jak sprawuje sie mapy i nawigacja GPS - rozumiem ze specjalnej oplaty wymaga tylko modul wyznaczania trasy, natomiast wszystko inne jest dostepne i nie wymaga pobierania danych z sieci?

Nokiowe na miesiąc. Pobrałem do offline. Nie mam porównania z innymi ale nie mam
też zastrzeżeń.

4) Czy jest jakiś sensowny pokrowiec  (nie etui) dla tego modelu, ktory umozliwia korzystanie z ekranu dotykowego bez wyjmowaia z niego aparatu?

Nie szukałem.

5800