59% Polaków za zniesieniem zakazu handlu w niedzielę w pandemii a 23% pełnego cofnięcia niedzielnej PiS-rewolucji

Data: 2020-11-11 01:20:56
Autor: A. Filip
59% Polaków za zniesieniem zakazu handlu w niedzielę w pandemii a 23% pełnego cofnięcia niedzielnej PiS-rewolucji
japanizer@japanizer.org pisze:
Jest nadzieja na to, że po następnych wyborach i wykopaniu złodziei z pistargowicy Polska znormalnieje:

https://www.bankier.pl/wiadomosc/Wiekszosc-Polakow-za-zniesieniem-zakazu-handlu-w-niedziele-7998592.html

  Za zniesieniem zakazu handlu w niedzielę opowiada się 59
  proc. Polaków - wynika z opublikowanego we wtorek badania agencji
  Inquiry. Połowa badanych uważa, że niedzielny handel zwiększy
  bezpieczeństwo przebywania w galeriach handlowych.

  Z badania wynika też, że 68 proc. Polaków uważa, że przywrócenie
  niedziel handlowych pozwoliłoby sklepom odrobić straty z okresu
  zamknięcia spowodowanego wprowadzeniem obostrzeń epidemiologicznych,
  a 67 proc. twierdzi, że ułatwiłoby to robienie zakupów.  Ponadto 50
  proc. ankietowanych jest zdania, że handel w niedzielę zwiększyłoby
  bezpieczeństwo związane z przebywaniem w galeriach handlowych.

"W sumie - jak czytamy - za zniesieniem zakazu handlu w niedzielę
opowiada się 59 proc. Polaków. Przy czym powrotu do sytuacji sprzed
zakazu chce *23 proc*. badanych, 19 proc. uważa, że sprzedawcy powinni
dostawać za pracę w niedzielę wyższe wynagrodzenie,"

<ironia> Ja jestem za zakazem handlu z soboty! ;-) </ironia>

--
A. Filip : Pij mleko!!