5G co daje Kowalskiemu?

Data: 2020-04-25 08:25:07
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
Bez teorii spiskowych. Tak z poziomu zwykłego użytkownika.

Co mi da 5G?
Mieszkam w bloku i mam z 5 dostawców netu światłowodami.

Mam telefony w Pleju nie mam problemu w mieście z oglądaniem tv a nawet udostępniam net na tablet i też na nim da się oglądać czy jutuba czy UPC. Dwa transfery jednocześnie.

Za to mam problemy na wsi.
Takie miejsce że każdy nadajnik troszeczkę za daleko.

Co mi da wprowadzenie 5G?

Data: 2020-04-25 08:33:37
Autor: PiteR
5G co daje Kowalskiemu?
in <news:5ea3d7c4$0$553$65785112news.neostrada.pl>
user z pisze tak:

Za to mam problemy na wsi.
Takie miejsce że każdy nadajnik troszeczkę za daleko.

Co mi da wprowadzenie 5G?

Może nic ci nie da. Nie musi ci dawać.
Da tym na stadionach, lotniskach, dworcach.

--
Piter

człowiek chciał być królem planety
więc matka natura dała mu koronę

Data: 2020-04-25 10:01:05
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 2020-04-25 o 09:33, PiteR pisze:
Da tym na stadionach, lotniskach, dworcach.

Co konkretnie?

Będą mogli na tych lotniskach oglądać filmy na smartfonach i pobierać terabajty danych? Po Co?

To niech sobie 5G postawią na lotnisku i wystarczy.

Na wichurze i tak to nic nie da bo trzeba by budować w huj masztów a to będzie nieopłacalne.
Po co komu 5G?

Pytam się głupkowato a może praktycznie?

Data: 2020-04-25 10:15:30
Autor: PiteR
5G co daje Kowalskiemu?
in <news:5ea3ee41$0$519$65785112news.neostrada.pl>
user z pisze tak:

Da tym na stadionach, lotniskach, dworcach.

Co konkretnie?

pojemność sieci powiększą, podłączą rzeczy do sieci

Będą mogli na tych lotniskach oglądać filmy na smartfonach i
pobierać terabajty danych? Po Co?

ja oglądam yt na lotnisku z nudów inni pewnie też z nudów.

chciałbym też mieć zasięg w metrze.

To niech sobie 5G postawią na lotnisku i wystarczy.

co ty możesz kazać inwestorom na co kasę wydają.

Data: 2020-04-25 11:24:10
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
Żaden z tych argumentów nie uzasadnia 5G.
Można dopracować 4G (wifi) i wystarczy dla Twojego "metra" ;-)

Do inwestorów nic mi...
Ale dramatyczne podwyższenie norm to już może mnie interesować.

Dlatego UE się tym nie zajęła? Dlaczego nie podjęto debaty nad łamaniem praworządności arbitralnie zmieniając przepisy bez długotrwałych i mozolnych dyskusji, diagnoz specjalistów, zasięgnięcia zdania u instytucji pozarzadowwych i ekologicznych.

DLACZEGO?

A wiem bo to dobry interes ;-)

Data: 2020-04-25 12:15:04
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-25 11:24, z wrote:
[...]

To nie jest tak, że oni już mieli takie małorestrykcyjne normy a my nie i tylko u nas zmieniło się?

Data: 2020-04-25 20:52:50
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 2020-04-25 o 12:15, kk pisze:

To nie jest tak, że oni już mieli takie małorestrykcyjne normy a my nie i tylko u nas zmieniło się?

Kto ONI? Tak u nas się zmieniło bez referendum i łaskawej zgody Komisji Europejskiej

A NIE. Bruksela to ci ONI to zgoda jest DOMYŚLNA ;-)

Data: 2020-04-25 12:54:53
Autor: PiteR
5G co daje Kowalskiemu?
in <news:5ea401ba$0$541$65785112news.neostrada.pl>
user z pisze tak:

Żaden z tych argumentów nie uzasadnia 5G.

ale to nie musi być nikomu uzasadniane

Można dopracować 4G (wifi) i wystarczy dla Twojego "metra" ;-)

no można

Do inwestorów nic mi...
Ale dramatyczne podwyższenie norm to już może mnie interesować.

to się interesuj różne są hobby :)

Data: 2020-04-25 20:57:55
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 2020-04-25 o 13:54, PiteR pisze:

ale to nie musi być nikomu uzasadniane

Jak polskie normy smogowe były za mało restrykcyjne to był LEMANT że jak tak można. ;-)
A tu co? A może referendum skoro obecny rząd jest posądzany o brak mandatu do lawirowania na granicy prawa.

Takie nagłe wielokrotne podniesienie NORM nie jest łamaniem praworządności? ;-)

Można dopracować 4G (wifi) i wystarczy dla Twojego "metra" ;-)

no można

I to 5G będzie stabilniejsze od 4G, wifi czy matkobosko BT?

Nie sądzę

to się interesuj różne są hobby :)

Są tacy co się interesują polską praworządnością.

Ja się interesuję polskimi drakońskimi zmianami dopuszczalnych NORM

Data: 2020-04-25 21:06:35
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-25 20:57, z wrote:
[...]

Mnie też nie wydaje się to właściwe, ale sam rozwój technologii jest nieunikniony.

Data: 2020-04-25 21:12:29
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
To nie jest rozwój tylko powszechne użycie częstotliwości wojskowych.

Rozwojem będzie prawidłowe działanie BT i wyjście W10 z fazy beta ;-)

Data: 2020-04-25 21:21:46
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-25 21:12, z wrote:
To nie jest rozwój tylko powszechne użycie częstotliwości wojskowych.

Rozwojem będzie prawidłowe działanie BT i wyjście W10 z fazy beta ;-)

BT to jakieś kuriozum jest. Mam słuchawki, łączą się z jednym urządzeniem. Nagłośnienie w samochodzie z dwoma. CO to za syf?! To wszystko można zrobić normalnie na sieci Wifi. I to bez punktu dostępowego.

Życzyłbym sobie by moja pralka czy lodówka mogły łączyć się z innymi moim urzadzeniami w sieci niekontorolowanej przez nikogo. O ile oczywiście będą miały co mi przekazaywać. Zupełnie nie jestem zainteresowany by ktoś na drugim końcu świata wiedział co piorę itp itd.

Sens GSM jest taki, że mogę się łączyć ze swoją siecią gdy jestem poza obszarem kontrolowanym przez swoją sieć. Ale robię to przez VPN, postronni nie widzą co ja tam wysyłam. Koncepcja IoT zorientowana na dostarczanie nie wiadomo komu, nie wiadomo czego wydaje mi się kompletnie absurdalna.

Data: 2020-04-25 23:12:04
Autor: mrvtktjv
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 25.04.2020 o 11:24, z pisze:
Żaden z tych argumentów nie uzasadnia 5G.
Można dopracować 4G (wifi) i wystarczy dla Twojego "metra" ;-)
Wi-Fi to w żadnym wypadku nie 4G. Jest co najwyżej Wi-Fi 4, czyli nowa nazwa starej 802.11n.

Data: 2020-04-26 10:38:25
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
Masz racę powinienem postawić przecinek

Data: 2020-05-04 18:15:25
Autor: ąćęłńóśźż
5G co daje Kowalskiemu?
Idzie WiFi 5.

-- -- -
Jest co najwyżej Wi-Fi 4

Data: 2020-04-25 10:16:55
Autor: Trybun
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 25.04.2020 o 10:01, z pisze:
[...]

Teraz pytanie wcale nie jest głupie. Teraz pytasz "po co komu".

Data: 2020-04-25 10:31:52
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
Łał. No tak. Muszę pamiętać że ludzie dzisiaj mają dużo czasu.
Też mam w domu dwóch DOMATORÓW ;-)

Data: 2020-04-25 11:59:48
Autor: Budzik
5G co daje Kowalskiemu?
Użytkownik z z@z.pl ...

To niech sobie 5G postawią na lotnisku i wystarczy.

Na wichurze i tak to nic nie da bo trzeba by budować w huj masztów a
to będzie nieopłacalne.
Po co komu 5G?

No własnie nie trzeba bo urzadzenia sa mniejsze i mozna je stawiac na juz  istniejacej ifrastrukturze.

--
Pozdrawia... Budzik
"Stanęliśmy na skraju przepaści,

Data: 2020-04-25 15:21:11
Autor: RadoslawF
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 2020-04-25 o 13:59, Budzik pisze:

[...]

To jest jedna prawda, można Nadajniki 5G wieszać na istniejących masztach.
Druga prawda twierdzi że muszą stać gęściej więc masztów i tak
trzeba dobudować.

Pozdrawiam

Data: 2020-04-25 15:37:44
Autor: Budzik
5G co daje Kowalskiemu?
Użytkownik RadoslawF radoslawfl@gmail.com ...

[...]

Mowiac o istniejacej infrastrukturze nie miałem na mysli masztów komórkowych. Tam gdzie masz duze zageszczenie ludzi, masz tez budynki i inna infrastrukture która sie do tego wykorzystuje.

--
Pozdrawia... Budzik
Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

Data: 2020-04-25 20:39:23
Autor: RadoslawF
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 2020-04-25 o 17:37, Budzik pisze:

[...]

To masz wygodny dostęp do zasilania, a na dachu i tak musisz
postawić maszt (fakt że mały) a dopiero na nim wieszasz anteny.
Z drugiej strony jak budynek niewielki to potrafią walnąć
maszt na 24 metry.  :-)
https://www.rp.pl/artykul/933359-Maszt-na-dachu-nie-jest-nadbudowa-- nie-wymaga-pozwolenia-na-budowe.html

Pozdrawiam

Data: 2020-04-25 21:05:58
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
Czyli dalej wyimaginowane korzyści są w miastach gdzie już spokojnie wystarcza 4G a po za miastami nic obywatel nie zyska.

DO DUPY Z TAKĄ NOWOCZESNOŚCIĄ

Co na to Komisja Europejska? ;-)

Data: 2020-04-25 21:23:03
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-25 21:05, z wrote:
Czyli dalej wyimaginowane korzyści są w miastach gdzie już spokojnie wystarcza 4G a po za miastami nic obywatel nie zyska.

DO DUPY Z TAKĄ NOWOCZESNOŚCIĄ

Co na to Komisja Europejska? ;-)

Ale tu nie chodzi o to by było ciągle 4G. Technologie rozwijają się nie bez powodu. One muszą rozwijać się by sprostać wymaganiom. Tylko, że akurat w 5G jest mowa o wątpliwym kierunku rozwoju.

Data: 2020-04-25 21:25:33
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
Tłumaczenie że my tylko odpowiadamy na zapotrzebowanie konsumentów zawsze mnie śmieszy ;-)

Data: 2020-04-26 01:59:46
Autor: Budzik
5G co daje Kowalskiemu?
Użytkownik z z@z.pl ...

Tłumaczenie że my tylko odpowiadamy na zapotrzebowanie konsumentów zawsze mnie śmieszy ;-)

A to akurat prawda.
Moze ludzie pare spraw zauwaza dzieki obecnej sytuacji.

--
Pozdrawia... Budzik
udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć."  William Wharton

Data: 2020-04-26 01:59:46
Autor: Budzik
5G co daje Kowalskiemu?
Użytkownik z z@z.pl ...

Czyli dalej wyimaginowane korzyści są w miastach gdzie już spokojnie wystarcza 4G a po za miastami nic obywatel nie zyska.

DO DUPY Z TAKĄ NOWOCZESNOŚCIĄ

Co na to Komisja Europejska? ;-)

A wystarcza 4G? Ponoc pasma pozapychane i blisko limitów, przy wiekszych imprezach problemy z iloscia userów etc.

A tu masz lepsze, szybsze, wydajniejsze i w sumie o mniejszej mocy...

--
Pozdrawia... Budzik
"Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

Data: 2020-05-07 22:22:04
Autor: kangyooni
5G co daje Kowalskiemu?
On Saturday, April 25, 2020 at 12:06:36 PM UTC-7, z wrote:
Czyli dalej wyimaginowane korzyści są w miastach gdzie już spokojnie wystarcza 4G a po za miastami nic obywatel nie zyska.

DO DUPY Z TAKĄ NOWOCZESNOŚCIĄ

Co na to Komisja Europejska? ;-)

Wydaje mi się że, tak jak ktoś tu odpowiedział, chodzi zwyczajnie o podwyższenie pojemności sieci, która powoli zacznie się zapychać streamingiem video.

Z drugiej strony media karmią nas kompletnym pierdololo o pralkach w sieci komórkowej (kto będzie za to płacił, administrował dostępem, jaka jest funkcjonalność tych pralek? Moja LG działa po WiFi i to nie ma wielkiego sensu), o zdalnym przeprowadzaniu operacji w szpitalach (tak k...wa, Hindus będzie operował przez sieć komórkową... czy ktoś przy zdrowych zmysłach mógł pisać takie idiotyzmy? Przecież takie możliwości teoretycznie już są i raczej by to robili przez kabel/szkło a nie jakiekolwiek fale radiowe bez gwarantowanego pasma).
Pozostają auta ale znowu - taka Tesla ma już ogromny zbiór aut "online" i wszystko chodzi po 4G/3G.

Pamiętacie 3G i wielką propagandę, jak to będziemy mieć video-calle? Już wtedy upierałem się że to nie wypali. I nie wypaliło, ile razy przez te 16 lat dzwoniłeś z video NATYWNIE przez 3G/4G? Ja zero. Realnym zastosowaniem 3G było właśnie zwiększenie pojemności i jako-tako sensowny dostęp do internetu.

P.

Data: 2020-05-08 09:59:33
Autor: Budzik
5G co daje Kowalskiemu?
Użytkownik  kangyooni@gmail.com ...

Pozostają auta ale znowu - taka Tesla ma już ogromny zbiór aut
"online" i wszystko chodzi po 4G/3G.

To mnie troche rozbawiło...
Mowisz ze juz teraz jest OGROMNA grupa aut potrzebujacych kontaktu i jeżeli rozwoj motoryzacji poszedłby w strone coraz wiekszej ilosci aut autonomicznych to nijak nie wpłynełoby to na potrzeby sieci?
Zart?

--
Pozdrawia... Budzik
"Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

Data: 2020-04-25 21:02:21
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 2020-04-25 o 13:59, Budzik pisze:
No własnie nie trzeba bo urzadzenia sa mniejsze i mozna je stawiac na juz
istniejacej ifrastrukturze.

Na stodole na wsi postawisz?
Nie postawisz ze względu na opłacalność WŁAŚNIE.

Data: 2020-04-25 21:16:07
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-25 21:02, z wrote:
[...]

Chciałbym zwrócić uwagę, że było już coś takiego jak femtokomórki.

Data: 2020-04-26 11:59:44
Autor: Budzik
5G co daje Kowalskiemu?
Użytkownik z z@z.pl ...

No własnie nie trzeba bo urzadzenia sa mniejsze i mozna je stawiac
na juz istniejacej ifrastrukturze.

Na stodole na wsi postawisz?
Nie postawisz ze względu na opłacalność WŁAŚNIE.

A po co miałbys 5G na wsi stawiac? Ta technologia jest potrzebna tam gdzie jest duzo ludzi i jest potrzebna duza przepustowosc.

--
Pozdrawia... Budzik
"Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

Data: 2020-04-26 15:13:29
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 2020-04-26 o 13:59, Budzik pisze:

A po co miałbys 5G na wsi stawiac?

Chcesz dyskryminować ludzi na wsi?

Tu już mamy pewność że się nie przyda.

W mieście dla zwykłego Kowalskiego? Też się nie przyda.

Ktoś podawał przykład dworca czy lotniska

Jakoś za mało tych plusów dodatnich. Cały czas pamiętając o potrzebie gwałtownego obniżenia norma bezpieczeństwa żeby móc te maszciki ;-) stawiać.

Data: 2020-04-26 17:09:26
Autor: Budzik
5G co daje Kowalskiemu?
Użytkownik z z@z.pl ...

A po co miałbys 5G na wsi stawiac?

Chcesz dyskryminować ludzi na wsi?

Hmm, chcesz budowac metro na wsi?

Tu już mamy pewność że się nie przyda.

?

[...]

Tu pisza ze własciwie nie wiadomo
https://www.gsmmaniak.pl/1068838/100-krotnie-wyzsze-normy-promieniowania-
5g-polska-zdrowie-przekroczenie/

ale ja czytałem ze jest dokładnie odwrotnie: ze teraz ze wzgledu na normy, stawia sie maszty w stosunkowo duzych odległosciach a przez to o duzej mocy.
Stawiajac urzadzenia 5g odleglosci beda mniejsze a zatem i moc mniejsza.

--
Pozdrawia... Budzik
"Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

Data: 2020-04-26 17:59:44
Autor: Budzik
5G co daje Kowalskiemu?
Użytkownik Budzik budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

[...]

tu coś jest na ten temat:
https://innpoland.pl/152267,czy-nalezy-sie-bac-sieci-5g

--
Pozdrawia... Budzik
"Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

Data: 2020-04-26 20:46:17
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
Propagandowa papka.

Z medycznego punktu widzenia jest tak:

Postawmy to i za dwa lata zobaczymy czy nie szkodzi

DWA LATA!

Na takiej zasadzie powinno się ludziom na początku pandemii wstrzykiwać szczepionki na koronawirusa.

Może zadziała / może nie zaszkodzi ;-)

Data: 2020-04-26 20:59:44
Autor: Budzik
5G co daje Kowalskiemu?
Użytkownik z z@z.pl ...

[...]

Czyli twoim zdaniem zmniejszanie mocy nadajników to jest złe posuniecie?

--
Pozdrawia... Budzik
"Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

Data: 2020-04-27 15:22:48
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 2020-04-26 o 22:59, Budzik pisze:

Czyli twoim zdaniem zmniejszanie mocy nadajników to jest złe posuniecie?

Tam gdzie ludzie potrzebują "G" 5G ze względów finansowych nie powstanie

MOC to takie samo zaklęcie jak Napięcie przy prądzie.
Samo nic nie znaczy.

Data: 2020-04-27 17:53:33
Autor: Olaf Frikiov Skiorvensen
5G co daje Kowalskiemu?
Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 27 Apr 2020 15:22:48 +0200  doszła do mnie wiadomość  <5ea6dca8$0$553$65785112@news.neostrada.pl>  od z <z@z.pl>  :
[...]

Nie dość żeś troll, to jeszcze nieuk i błazen.

Data: 2020-04-27 18:36:35
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
Ale masz w zanadrzu jakiś merytoryczny argument?

Przypomnę. Są miejsca obecnie w Polsce gdzie 3 nadajniki są ciut za daleko dla serfowania po necie.

Czy 5G coś im pomoże?

Data: 2020-04-27 19:07:13
Autor: Olaf Frikiov Skiorvensen
5G co daje Kowalskiemu?
Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 27 Apr 2020 18:36:35 +0200  doszła do mnie wiadomość  <5ea70a13$0$516$65785112@news.neostrada.pl>  od z <z@z.pl>  :
[...]

Lepiej już coś tłumaczyć wiadru tasiemców, przynajmniej nie odpowie.

Data: 2020-04-27 19:09:52
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-27 18:36, z wrote:
Ale masz w zanadrzu jakiś merytoryczny argument?

Przypomnę. Są miejsca obecnie w Polsce gdzie 3 nadajniki są ciut za daleko dla serfowania po necie.

Czy 5G coś im pomoże?

Nie, trzeba poczekać 12 lat jak na telefon stacjonarny w PRL.

Data: 2020-04-27 19:07:47
Autor: foder todos os devotos
5G?wien co daje Dupskiemu?
Olaf Frikiov Skiorvensen wrote...
Nie dość żeś troll, to jeszcze nieuk i błazen

Dwuch zaawansowanych neptyków z meliny
okłada się gównami a są dokładnie to samo
warci.

Tfu zaściankowa pruderia z zadupia....

--
foder todos os devotos

Data: 2020-05-04 22:32:58
Autor: ąćęłńóśźż
5G co daje Kowalskiemu?
Pomyśl, dlaczego Twojemu mózgowi bardziej szkodzi Twój telefon niż CB-radio, już nie mówiąc o Warszawie I.

-- -- -
Czyli twoim zdaniem zmniejszanie mocy nadajników to jest złe posuniecie?

Data: 2020-05-06 09:59:37
Autor: Budzik
5G co daje Kowalskiemu?
Użytkownik ąćęłńóśźż a@e.pl ...

Czyli twoim zdaniem zmniejszanie mocy nadajników to jest złe
posuniecie?

Pomyśl, dlaczego Twojemu mózgowi bardziej szkodzi Twój telefon niż
CB-radio, już nie mówiąc o Warszawie I.
Naprawde jest tak ze twojemu mozgowi szkodzi telefon komórkowy?
Kazdy czy tylko twój? Dlaczego? W jaki sposób odczuwasz problemy z działaniem własnego mozgu? Jakie poczyniłes kroki aby przeciwdziałać tym uszkodzeniom?  --
Pozdrawia... Budzik
Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?
Bo z jednej strony Wola i Ochota a z drugiej Brudno i Włochy.

Data: 2020-05-06 13:22:41
Autor: Liwiusz
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 2020-05-06 o 11:59, Budzik pisze:
Użytkownik ąćęłńóśźż a@e.pl ...

[...]

W to, że coś szkodzi jemu mózgowi, to akurat jestem w stanie uwierzyć. Problemy odczuwamy tu wszyscy.

--
Liwiusz

Data: 2020-05-08 17:20:20
Autor: ąćęłńóśźż
5G co daje Kowalskiemu?
Znowu Ci psa nie sprzedali?
I za miliony cierpisz?

-- -- -
Problemy odczuwamy tu wszyscy.

Data: 2020-05-06 16:49:24
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
Tak samo zabija mnie SMOG analogowy ;-).
Nawet w radiu straszą mnie 3 razy dziennie że umrę ;-)

Data: 2020-05-06 16:59:37
Autor: Budzik
5G co daje Kowalskiemu?
Użytkownik z z@z.pl ...

Tak samo zabija mnie SMOG analogowy ;-).
Nawet w radiu straszą mnie 3 razy dziennie że umrę ;-)

Myslisz ze kłamia?

--
Pozdrawia... Budzik
"Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

Data: 2020-05-06 20:37:22
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 2020-05-06 o 18:59, Budzik pisze:

Myslisz ze kłamia?

Myślisz że umrę na SMOOOOOOGGGGG a nie na nadmiar cukru czy chemii w szynce? ;-)

On i tego nie wiedzą czyli KŁAMIĄ ;-)

Data: 2020-05-06 20:59:36
Autor: Budzik
5G co daje Kowalskiemu?
Użytkownik z z@z.pl ...

Myslisz ze kłamia?

Myślisz że umrę na SMOOOOOOGGGGG a nie na nadmiar cukru czy chemii w szynce? ;-)

On i tego nie wiedzą czyli KŁAMIĄ ;-)

Klamaliby jakby mowili ze wiedza.
Ale fakt, ze przed tym tez przestrzegaja.

--
Pozdrawia... Budzik
"Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

Data: 2020-05-07 18:57:37
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
Nie wiedzą na co umrę a wybierają sobie wygodny czynnik do straszenia.

Stop Hybrid. Go JTD ;-)

Data: 2020-05-07 18:59:34
Autor: Budzik
5G co daje Kowalskiemu?
Użytkownik z z@z.pl ...

Nie wiedzą na co umrę a wybierają sobie wygodny czynnik do straszenia.

Stop Hybrid. Go JTD ;-)

Nie za bardzo rozumiem wydzwiek twojej wypowiedzi.
Oskarzasz ICH, konstatujesz rzeczywistosc czy moze odkryłes znaczenie słowa "prawdopodobienstwo"?

--
Pozdrawia... Budzik
Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

Data: 2020-05-07 21:38:32
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
Jeśli ktoś twierdzi że coś wie na 100% a tak naprawdę tylko 70% to jest KŁAMCĄ ;-)

Patrz skuteczność testów genetycznych na koronawirusa.

Data: 2020-05-08 04:59:34
Autor: Budzik
5G co daje Kowalskiemu?
Użytkownik z z@z.pl ...

Jeśli ktoś twierdzi że coś wie na 100% a tak naprawdę tylko 70% to
jest KŁAMCĄ ;-)

A kto tak twierdzi?
Poproszę o zródło danych?

Patrz skuteczność testów genetycznych na koronawirusa.

Acha, czyli  jak ci prognoza pogody mowi ze jest 70% na deszcz a nie pada to czujesz sie oszukany?
To pewnie jakis syndrom ofiary... losu...

--
Pozdrawia... Budzik
"Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

Data: 2020-05-08 21:56:08
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
Jeśli jakiś biurokrata mówi że nie szkodzi, zarządza wprowadzenie 5G i oczekuje skutków za 2 lata a przy okazji podnosi drastycznie normy bezpieczeństwa to jest KŁAMCĄ.

No chyba że założymy że jest kompletnym idiotą i nie miał w szkole fizyki i biologii.

Prognozy pogody to tylko sugestie. każdy o tym wie.

Natomiast twierdzenie że 5G nie szkodzi bez wnikliwych badań to KŁAMSTWO.

Data: 2020-05-09 16:59:29
Autor: Budzik
5G co daje Kowalskiemu?
Użytkownik z z@z.pl ...

[...]

5 postów wczesniej rozmowa zeszła z tematu 5G i weszła na szkodliwośc cukru, chemii etc.

--
Pozdrawia... Budzik
Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

Data: 2020-05-08 17:19:40
Autor: ąćęłńóśźż
5G co daje Kowalskiemu?
Dziękuję za zwrócenie mi uwagi, że budziki mózgu nie mają, a mimo to podtrzymanie tematu

-- -- -
Naprawde jest tak ze twojemu mozgowi szkodzi telefon komórkowy?

Data: 2020-05-09 16:59:29
Autor: Budzik
5G co daje Kowalskiemu?
Użytkownik ąćęłńóśźż a@e.pl ...

Naprawde jest tak ze twojemu mozgowi szkodzi telefon komórkowy?

Dziękuję za zwrócenie mi uwagi, że budziki mózgu nie mają, a mimo to
podtrzymanie tematu

Musisz sie teraz wytłumaczyc:
- jestes ynteligentem ktory do teraz podejrzewał ze budziki maja mozgi i w jakis dziwny sposób powyzsza rozmowa dała ci do zrozumienia ze jest inaczej?
- mowiac budziki, miałes na mysli mnie, Budzika i zszedłes z rozmowa na zenujacy poziom inwektyw?

Jezeli wybierasz opcje a to rzeczywiscie kiepsko z twoim mozgiem, jezeli b to wypierdalaj.

Data: 2020-04-27 13:30:46
Autor: Zarathuistradam Gathathrehouselumsnili
polshevviki dostały CIECZKĘ!
z DUPY wystaje kawałek wrote...
Propagandowa papka.Z medycznego punktu widzenia jest

Spijacze USrael'skiej kutasowki

Wyżeracze szkopskiego gówna

Piłsudski wstawaj i WYRŻNIJ W PIEŃ MOTŁOCH!

--
Zarathuistradam Gathathrehouselumsnili

Data: 2020-04-27 18:11:00
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-26 20:46, z wrote:
Propagandowa papka.

Z medycznego punktu widzenia jest tak:

Postawmy to i za dwa lata zobaczymy czy nie szkodzi

DWA LATA!

Choroby po dłuższym czasie ujawniają się.

Data: 2020-04-27 18:42:25
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?

Choroby po dłuższym czasie ujawniają się.

Chyba że zrobi się test na koronawirusa oparty na starej technologii wykrywającej raka z oszacowanym 40% błędem
Koronawirus będzie dziwnie podobny do naturalnych komórek organizmów i wtedy można wywołać NATYCHMIAST PANDEMIĘ

Moszna? Moszna? ;-)

Data: 2020-04-27 19:09:18
Autor: Olaf Frikiov Skiorvensen
5G co daje Kowalskiemu?
Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 27 Apr 2020 18:42:25 +0200  doszła do mnie wiadomość  <5ea70b72$0$558$65785112@news.neostrada.pl>  od z <z@z.pl>  :

[...]

Błaźnisz się na każdym kroku:
https://www.youtube.com/watch?v=BUKQzLmoPDw&feature=em-uploademail

Data: 2020-04-27 20:02:13
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
"A może mógłby Pan zrobić odcinek nt. skuteczności testów na koronawirusa?,Bo coraz więcej pojawia się wypowiedzi medyków opisujących sytuację, że dodatni wynik badania weryfikowany podczas kolejnego badania dwa dni później daje wynik ujemny?  Dlaczego? Szybkie wyleczenie? Samowyleczenie?
Są też głosy mówiące, że testy identyfikują tylko obecność RNA, które wcale noe musi być wirusem a jedynie jakimß śladem w organiźmie po niegdysiejsxym kontakcie z wirusem? "

Data: 2020-04-27 20:01:02
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
Ten pan odniósł się do POSTULATÓW i przedstawił jak obecna medycyna działa.
Koronowirusa trudno pod mikroskopem odróżnić od ezgosomów.

I najlepsze. Dowodem na to że jest wirus jest PCR którym ma 40% błędów.

_Chodzi cały czas o sposób namnażania charakterystyczny dla tego testu_

Do tego ten pan się nie odniósł

Jest wynik testu i jest on święty ;-)

Namnażanie 60 razy powoduje ZAWSZE wynik DODATNI

I kto tu się KOMPROMITUJE?

Data: 2020-04-27 20:01:33
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
"A tetaz po tym przydługim wstępie będę niezwykle wdzięczny jeśli Pan rozwieje wątpliwość do końca i skutecznie obali hipoteze (bo przecież dowód przez negację czyli przyjęcie za prawdę tylko tego co nie jest niemożliwe jest skrajnie skuteczny), że komórka nie ma zdolności zsyntetyzować tych białek, które uważamy za charakterystyczne dla SARS-COV-2 i dzięki którym możemy tę strukturę nazwać wirusem, a nie egzosomem. (Choć de facto to chyba jednak tylko semantyka to funkcje jednych i drugich są identyczne: przekazują informacje). Zwłaszcza jeśli pamiętamy, że "(cały) wirus replikuje się w komórcr". A jeśli założymy, że komórka może jednak zsyntetyzować każdy z tych łańcuchów, to może spróbujmy pospacerować w kierunku początku dylematu co było pierwsze "jajko czy kura".
W swoim materiale przyjął Pan założenie,,że wirus nie jest egzosomem bo się od niego różni. Ale skoro te (replkikujące się) wirusy powstały w tej samej komórce, w której powstały egzosomy, to dlaczego "wirus" nie może być innym rodzajem egzosomu? Jajko czy kura? Czy pierwszy wirus powstał u zarania świata w bio-kałuży (bo przecież nie w fabryce Forda albo laboratorium genialnego medyka)  i od tamtej  pory skutecznie pasożytuje na biednych komórkach realizując jedyną, egoistyczną zresztą funkcję jaką jest "rozmnożenie", czy może jednak możemy dopuścić hipotezę, że jest tylko specyficznym nośnikiem  informacji, który komórki z jakiegoś powodu wymieniają miedzy sobą jak przysłowiową bio-dyskietkę?

Różnica może niewielka a może istotna. Jeśli wirus jest niezależnym bytem i mutuje tylko na skutek przypadku, to wystarczy się przed nim bronić jak przed śmieciem i nie zawracać sobie nim głowy.
Ale jeśli jest jednak bio-dyskietkami wypuszczanymi w świat przez krzyczącą komórkę, to może warto postawić pytanie z jakiego poeodu komórka replikuje (produkuje?)  taką informację? Problem przestaje być wówczas semantyczny czy fizjologiczny a staje się problemem informacyjnym. Dlaczego? Z jakiego powodu taki proces następuje? To tylko przypadkowa gra precyzyjnie zapisanego i skomplikowanego jak diabli RNA?

Bardzo jestem ciekaw Pana dowodu obalającego hipotezę, że komórki wymieniają się między sobą samodzielnie produkowanymi "egzosomami/wirusami" w celu przekazywania sobie (wadliwej lub nie) informacji.

Nie spieram się z Panem. Ja zwyczajnie pytam. Być może bardzo naiwnie nawet. Ale ponieważ nikt z nas nie wie tego wszystkiego co wiemy my wszyscy, to mam nadzieję, że mogę sobie pozwolić na takie pytanie zanim wyląduję wykopany na schody z plakietką "antyszczepionkowiec" na czole."

Data: 2020-04-27 21:59:58
Autor: Budzik
5G co daje Kowalskiemu?
Użytkownik z z@z.pl ...

Nie spieram się z Panem.

Skad ta pretensjonalnosc?

--
Pozdrawia... Budzik
....i to by było na tyle

Data: 2020-04-28 10:55:47
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
Nie wiem. To cytat. Jak propagandzistom daję w PYSK ;-)

Data: 2020-04-28 09:46:21
Autor: Budzik
5G co daje Kowalskiemu?
Użytkownik z z@z.pl ...

Nie wiem. To cytat. Jak propagandzistom daję w PYSK ;-)

Cytat z kogo?
Nie podałes zrodła...

--
Pozdrawia... Budzik
Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

Data: 2020-04-28 14:32:23
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
Przecież to są cytaty z Olafa linku

https://www.youtube.com/watch?v=BUKQzLmoPDw&feature=em-uploademail

Data: 2020-04-28 15:30:13
Autor: foder todos os devotos
5G?wien co daje Dupskiemu
z DUPY wystaje kawał wrote...
Przecież to są cytaty z Olafa linku
https://www.twojadupa.com/watch?v=CAP!

Nie cytuj tu najgłupszych z neoPRLowskiej
watahy gdybaczy, wodolejów i bałachowców!

ciebie knury z chlewa popędziły, nawet te
mają DOŚĆ BZDUR!

Przejdź się nad sadzawkę i spróbuj z ropuchami
kumkać.......

--
foder todos os devotos

Data: 2020-04-28 15:58:02
Autor: z
5G?wien co daje Dupskiemu
Nikt z Tobą nie rozmawia.

Data: 2020-04-30 23:20:06
Autor: Zapathristrador Gythathrohouseledor
5G?wien co daje Dupskiemu
z DUPY leci rzadki cuchnący płyn wrote...
Nikt z Tobą nie *rozmawia*

Schwuchtel, tu jest tylko tekstowy 'nntp' protokół a nie strumieniowanie 'dlna'!

Schwuchtel, jak tępaków świechtam odchodami, to NIE życzę sobie aby do mnie wracały!

This booby won't understand it anyway!

--
Zapathristrador Gythathrohouseledor

Oto jak kalifat germanistan - SED 2.0 z
łatwością kolonizuje i ograbia neoPRL... http://bit.ly/2HnecAD

Data: 2020-04-26 20:41:08
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 2020-04-26 o 19:09, Budzik pisze:
Stawiajac urzadzenia 5g odleglosci beda mniejsze a zatem i moc mniejsza.

To zupełnie inna częstotliwość. Nikt tego nie wie jak to wpłynie na człowieka.

A z praktycznego punktu widzenia przydatne tylko na dworcach ;-)

Gdyby działało z satelity ;-) to byłoby coś.

A tak kolejny interes do zrobienia jak się częstotliwości zwolniły.

Data: 2020-04-25 09:06:07
Autor: Trybun
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 25.04.2020 o 08:25, z pisze:
[...]

Tak jakoś głupkowato się pytasz jakby w tym kraju ktoś się przejmował Kowalskim..  Gnoje maja jakiś własny interes w czymś to go wprowadzają w życie, realizują, nie to nie. A kowalski to bydło które należy doić na ile tylko można.

Data: 2020-04-25 12:12:26
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-25 09:06, Trybun wrote:
[...]

100% prawdy, ale może mimo wszystko jest coś, co można na tym zyskać.

Data: 2020-04-26 09:09:30
Autor: Trybun
5G co daje Kowalskiemu?

[...]

Odpowiem tak - wielu kowalskich by zyskało gdyby władza zagwarantowała im stabilne 1G czyli gsm/gprs. Jednym słowem niech te żłoby zagwarantują każdemu zasięg podstawowy a dopiero po tym ew ulepszanie/modernizacja.

Data: 2020-04-27 18:03:50
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-26 09:09, Trybun wrote:
[...]

Władza gwarantowała 12 lat czekania na telefon stacjonarny.

Data: 2020-04-28 09:25:30
Autor: Trybun
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 27.04.2020 o 18:03, kk pisze:
On 2020-04-26 09:09, Trybun wrote:
[...]

Bez związku. poza tym tamta władza nie okradała mnie  tak ordynarnie z moich udziałów w państwie.  Handel częstotliwościami radiowymi na zasadzie kto ta więcej przystoi bardziej regulaminom panującym w burdelach a nie w państwie tytułowanym "Obywatelskim".

Data: 2020-04-28 11:20:37
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-26 09:09, Trybun wrote:
[...]

Tak, wtedy nawet do używania CB musiałeś mieć zezwolenie.

Data: 2020-04-28 12:07:31
Autor: Trybun
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 28.04.2020 o 11:20, kk pisze:

[...]

Mamy XXI w, 30 lat po pseudokomunie a ja nadal muszę w zarządzie portu opłacać chęć pomoczenia kija w morzu. W sumie za co oni każą sobie płacić?

Data: 2020-04-28 14:59:21
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-28 12:07, Trybun wrote:
[...]

Ja dokładnie zrozumiałem argument i podzielam, ale zwracam uwagę, że państwo niczego ludziom nie daje czego by im wcześniej nie zabrało.

Data: 2020-04-29 09:56:34
Autor: Trybun
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 28.04.2020 o 14:59, kk pisze:
On 2020-04-28 12:07, Trybun wrote:
[...]

W przypadku telefonii komórkowej i takich obywateli jak ja, państwo nam zabiera nie dając nic w zamian. Technicznie niemożliwe jest dotarcie z przekaźnikami wszędzie? - Jest rozwiązanie gdzie sygnał nie dochodzi niech  operator chętnym udostępnia repeatery zwiększające zasięg.

Data: 2020-04-29 17:59:51
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-28 12:07, Trybun wrote:
[...]

Femtokomórki mniej więcej tak działały. Trzeba było mieć internet by mieć internet.

Data: 2020-04-30 11:01:59
Autor: Trybun
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-28 12:07, Trybun wrote:
[...]

Nie wiem jak to działało, wiem natomiast że dobrej jakości repeater  może być lekarstwem na słaby zasięg. I żadnych internetów nie trzeba, wystarczą- dwie antenki i wzmacniacz.

Data: 2020-04-30 11:09:54
Autor: collie
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 30.04.2020 o 11:01, Trybun pisze:

Nie wiem jak to działało, wiem natomiast że dobrej jakości repeater może być lekarstwem na słaby zasięg. I żadnych internetów nie trzeba, wystarczą- dwie antenki i wzmacniacz.

Tak, bo cały internet jest w repeaterze i tych antenkach.

Data: 2020-05-02 08:55:35
Autor: Trybun
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 30.04.2020 o 11:09, collie pisze:
[...]

Niekoniecznie. GSM nie = internet.

Data: 2020-04-28 11:29:10
Autor: J.F.
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-26 09:09, Trybun wrote:
[...]

A kto mialby dostac ? TVP, ks. Rydzyk, czy domagasz sie swoich 10Hz :-)

Obywatele majacy przydzial i wspierajacy nim wybrana organizacje ... ciekawy pomysl :-)
Ale tak za darmo, czy za pieniadze ? :-)

Tylko potem jednej emerytury bys nie dostal, bo pieniadze z podatkow budzet zasilaja :-)

J.

Data: 2020-04-28 12:05:15
Autor: Trybun
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-26 09:09, Trybun wrote:
[...]

Obywatel, Polak. To pod jego potrzeby władza powinna robić przetargi a nie po to aby z operatora wydoić kasę na swoje potrzeby.  A więc na szali przetargu nie mld zł a zobowiązanie że operator zapewni każdemu chętnemu Polakowi dostęp do swojej oferty.

Co ma emerytura wspólnego z "filantropią " władz?  Emerytura to ogólnie rzecz biorąc  ułamek tego co sam emeryt wypracował.

Data: 2020-04-28 13:23:18
Autor: J.F.
5G co daje Kowalskiemu?
Użytkownik "Trybun"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5ea7ffdb$0$17354$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Ale jak - za darmo ?

Bo ogolnie to jak widac - wladza wygospodarowala troche pasma, i sprzedala operatorom, zeby mogli zadowolic obywateli.

Tylko z czego obywatel bedzie bardziej zadowolony - 5G, 1G, czy wiekszej emerytury ? :-)

Co ma emerytura wspólnego z "filantropią " władz?  Emerytura to ogólnie rzecz biorąc  ułamek tego co sam emeryt wypracował.

Ale zle glosowal, wiec teraz "nie mamy pana plaszcza i co pan nam zrobi" :-)

J.

Data: 2020-04-29 09:58:02
Autor: Trybun
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 28.04.2020 o 13:23, J.F. pisze:
[...]

Niekoniecznie, choć telefon i dostęp do niego to powinno leżeć w gestii  tfu - państwa, w ramach płaconych przez Obywatela podatków.

Władza nie jest właścicielem niczego, gospodaruje dobrem ogólnym i podobno ma być po to aby to właśnie ona sprawiedliwie zadowalała obywateli, wszystkich obywateli a nie jakiś "operator".

Tylko z czego obywatel bedzie bardziej zadowolony - 5G, 1G, czy wiekszej emerytury ? :-)

Zaraz, to ty twierdzisz że klika dopłaca do wypracowanych emerytur?

[...]

A więc trzeba wybierać a nie głosować, na potencjalnie mniejsze zło. Tylko że bez prawa głosu na NIE Obywatel i tak zawsze będzie na łasce tego ścierwa zwanego władzą.  "demokracja", qrwa jego mać.

Data: 2020-04-28 15:04:46
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-26 09:09, Trybun wrote:
[...]

Idziesz bardzo daleko. Wiesz, że spółdzielnie mieszkaniowe nie oferują mieszkańcom ani internetu ani telewizji cyfrowej DVB-C ?

Co ma emerytura wspólnego z "filantropią " władz?  Emerytura to ogólnie rzecz biorąc  ułamek tego co sam emeryt wypracował.

Emerytury nie polegają na wypracowywaniu czegoś. Emerytura państwowa to jak opieka dzieci nad swoimi rodzicami, należy się jak psu buda. Państwo ma łożyć na emerytów z podatków powszechnych.

Data: 2020-04-29 09:58:59
Autor: Trybun
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 28.04.2020 o 15:04, kk pisze:

[...]

To zdaje się nie należy do zakresu ich obowiązków. Moim zdaniem słusznie.

[...]

Pierwszy krok do normalności ZUSu to wywalenie z niego wszystkich tych co są w nim zarejestrowani tylko po to aby brać. Osobiście jestem za emeryturami państwowymi, ale na zasadzie równości, czyli albo wszyscy albo nikt.

Data: 2020-04-29 18:17:24
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-29 09:58, Trybun wrote:
[...]

Jak mieszkać bez telewizji?

Data: 2020-04-30 11:02:25
Autor: Trybun
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 29.04.2020 o 18:17, kk pisze:
On 2020-04-29 09:58, Trybun wrote:
[...]

Spółdzielnia mieszkaniowa to nie dostawca usług radiowo-telewizyjnych.

Data: 2020-04-30 13:51:31
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-29 09:58, Trybun wrote:
[...]

Bez związku. Infrastruktura do dostarczania mediów nie musi a nawet nie powinna być własnością dostawcy. Może ona być zresztą sama w sobie usługą. Sieć lokalna to nie tylko medium do internetu, ale do komunikacji lokalnej.

Data: 2020-05-02 08:56:59
Autor: Trybun
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-29 09:58, Trybun wrote:
[...]

Tylko że to nic nie ma do spółdzielni mieszkaniowej. Władza w kraju ma nadzór nad rozdziałem/podziałem częstotliwości radiowych, jednak robi to źle i niesprawiedliwie dla Obywatela. Tak że zapytałbym kim czy czym jest ta "władza"?

Data: 2020-05-06 20:00:06
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-29 09:58, Trybun wrote:
[...]

Więcej pieniędzy ma sypnąć?

Data: 2020-04-26 10:37:18
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
Amen

Data: 2020-04-26 11:59:45
Autor: Budzik
5G co daje Kowalskiemu?
Użytkownik Trybun LeMxCh@jahu.cb ...

[...]

Serio? Jaka jest obecnie skala braku zasiegu GSM?

--
Pozdrawia... Budzik
"Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

Data: 2020-04-27 09:13:31
Autor: Trybun
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 26.04.2020 o 13:59, Budzik pisze:
[...]

Ja jestem pozbawiony zasięgu przez złodziejskie szumowiny. Płacę podatki a mimo wszystko jedna z drugą złodziejskie mordy robią ze mnie obywatela drugiej kategorii.

Data: 2020-04-27 10:59:59
Autor: Budzik
5G co daje Kowalskiemu?
[...]

Zamkneli cie gdzies w piwnicy? ;-DDD

--
Pozdrawia... Budzik
Wątroba była cały dzień śledziona

Data: 2020-04-27 14:25:49
Autor: LordBluzg(R)
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 2020-04-26 o 13:59, Budzik pisze:

Serio? Jaka jest obecnie skala braku zasiegu GSM?

Dość spora, koło Poznania nadal działają domowe repeatery, bo w domu jest brak zasięgu. Sieć GSM rozwinięta jest w mieście i przy drodze. Jeśli ktoś mieszka 10km poza miastem od drogi głównej to już ma problem w domu. Na parterze brak zasięgu, na piętrze i przed domem 2-3kreski a dom nie jest z grubego betonu. Trybik właśnie tak ma. Mieszka koło Słupcy i od lat psioczy. Nie potrafi postawić sobie repeatera z dobrą anteną. O dobrym LTE może zapomnieć. W wielu miejscowościach masz taki układ, że stoi z 5 BTS, raczej na skraju miasteczka ale w odległosci 3km od BTSa w kamienicy w centrum jest brak zasięgu. Ludzie trzymają telefony na parapecie żeby ktoś mógł zadzwonić. A jakie batalie prowadzą, kiedy jakiś operator chce postawić bliżej BTS :D...skargi, protesty. Nie dogodzisz.

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Data: 2020-04-27 14:44:23
Autor: Olaf Frikiov Skiorvensen
5G co daje Kowalskiemu?
Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 27 Apr 2020 14:25:49 +0200  doszła do mnie wiadomość  <5ea6cf7b$0$542$65785112@news.neostrada.pl>  od LordBluzg(R) <mkawran@poczta.onet.pl>  :
[...]

Wincyj specjalistów od szkodliwości LTE/5G i zostaniemy z telefonami na korbę.

Data: 2020-04-27 15:17:12
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
Ciągle dochodzimy do tego samego wniosku. Trzeba udoskonalić i zwiększyć zasięg oparty na starych DOBRYCH normach ;-)

Jak ktoś chce lodówkę z internetem to łączy ją światłowodem a nie jakimiś przestarzałymi falami radiowymi ;-)

Data: 2020-04-28 19:15:16
Autor: Dąbrowski
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 2020-04-27 o 15:17, z pisze:

Jak ktoś chce lodówkę z internetem to łączy ją światłowodem a nie jakimiś przestarzałymi falami radiowymi ;-)

W moim miasteczku za unijne pieniądze wybudowano sieć światłowodową. Podłączono wszystkich chętnych oprócz mieszkańców jednej ulicy. Niestety mieszkam przy tej właśnie ulicy. Dlaczego nie podłączono? Bo projektant zapomniał ująć w planie dwa dodatkowe słupy. Lodówki do internetu więc niestety nie podłączę.

Data: 2020-04-28 20:39:56
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
Na mojej wiosce kilka lat temu położono światłowód za pieniądze unijne czyli nasze podatki. Położono tylko główne linie bo "gałęzi" już się nie chciało. Cholera wie co się teraz z tymi kablami dzieje bo TP nadal rządzi.

Potrzebuję tam normalny jeden nadajnik 4G.

Data: 2020-04-29 08:14:09
Autor: J.F.
5G co daje Kowalskiemu?
Dnia Tue, 28 Apr 2020 20:39:56 +0200, z napisał(a):
[...]

A kto polozyl ? TP czy wojt ?

Moze trzeba poszukac co z tym dalej ... albo zamowic Orange
swiatlowod.

Pamietam jak przed laty TP na wroclawskim Biskupinie uruchomila "pierwsza swiatlowodowa siec multimedialna".
Bylo uroczyste otwarcie, minister, bankiet, mam wrazenie ze nawet dwa
razy.
A gdzies tak rok pozniej testowo zadzwonilem jak sie do tego
podlaczyc. Odsylano mnie chyba miedzy 10 osobami, i nie trafilem
konkret :-)

Ale pare lat pozniej chyba sie jednak przydaly i telewizje kablowa po
tym puscili :-)

J.

Data: 2020-05-04 19:27:18
Autor: ąćęłńóśźż
5G co daje Kowalskiemu?
Jak ch...
Poprawić komunikację naszych górskich przyjaciół, dla których marzeniem było przeprowadzenie transmisji na żywo ze szczytu Mount Everestu dla swoich bliskich, co umożliwia im właśnie technologia 5G:
www.sport.pl/zimowe/7,64996,25915579,chinczycy-maja-mount-everest-na-wylacznosc-i-z-tego-korzystaja.html

-- -- -
Jaka jest obecnie skala braku zasiegu GSM?

Data: 2020-04-25 10:35:40
Autor: jerzu.xyz
5G co daje Kowalskiemu?
On Sat, 25 Apr 2020 08:25:07 +0200, z <z@z.pl> wrote:

Co mi da wprowadzenie 5G?

Tobie nic, mnie też nic. Operatorom da powiększenie pojemności sieci.
A popierdoleńcom da możliwość orcowania się obrazkami ze speedtesta.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2020-04-25 11:59:47
Autor: Budzik
5G co daje Kowalskiemu?
UĹźytkownik z z@z.pl ...

[...]

Ponoc tradycyjne sieci sa coraz blizej limitĂłw.
A urzadzen i uzytkownikĂłw coraz wiecej.

Ale domyslam sie ze ty to wszystko wiesz.
Bo przeciez wpisanie w googla: 5g zalety to nie jest nic odkrywczego.

prędkość transferu – do 20Gb/s pobieranie i do 10Gb/s wysyłanie
opóźnienie – maksymalnie 4ms, ale możliwe nawet 1ms
obciążenie – nawet 1 milion urządzeń na 1 kilometr kwadratowy
niezawodność – utrzymywanie połączenia w trakcie przemieszczania się z prędkością do 500km/h --
Pozdrawia... Budzik
Jaki jest szczyt odwagi???
Chodzić w turbanie na Manhatanie :-))

Data: 2020-04-25 21:19:11
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 2020-04-25 o 13:59, Budzik pisze:

Ponoc tradycyjne sieci sa coraz blizej limitów.
A urzadzen i uzytkowników coraz wiecej.

Ludzi raczej ubywa a po pendemi nikt normalny nie będzie kupował lodówki z internetem
Tu też są jakieś limity popytu.

[...]

Te cyferki mnie nie rajcują. Mam w domu łącze chyba 120 i co z tego jak jego funkcjonalność jest taka sama jak 10 x wolniejszego.

Czasy archiwizowania już dawno minęły.

Opóźnienia i stabilność to wyjdzie w praniu.

Data: 2020-04-25 21:29:16
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-25 21:19, z wrote:
W dniu 2020-04-25 o 13:59, Budzik pisze:

Ponoc tradycyjne sieci sa coraz blizej limitów.
A urzadzen i uzytkowników coraz wiecej.

Ludzi raczej ubywa a po pendemi nikt normalny nie będzie kupował lodówki z internetem

Problem właśnie w tym, że będą je kupowali. Co gorsza Ty kupując coś nawet nie stricte pod internet nie będziesz wiedział co wysyła i do kogo. Współczesny telewizor ma podłączenie do sieci, ale co wysyła do internetu nie wiadomo.

Tu też są jakieś limity popytu.

Mam ze dwa przestarzałe monitory telewizyjne. Prędzej czy później kupię nowe.

[...]

Ciągle coraz więcej potrzeba, Nie łudź się.

Data: 2020-04-26 11:59:44
Autor: Budzik
5G co daje Kowalskiemu?
UĹźytkownik z z@z.pl ...

Ponoc tradycyjne sieci sa coraz blizej limitĂłw.
A urzadzen i uzytkownikĂłw coraz wiecej.

Ludzi raczej ubywa a po pendemi nikt normalny nie będzie kupował
lodĂłwki z internetem
Tu też są jakieś limity popytu.

W jakim sensie "ludzi ubywa"?
I dlaczego nie mieliby kupować lodówki?

[...]

:)
Ale przeciez nie chodzi o jednego uzytkownika tylko o ogĂłl...

Data: 2020-04-25 16:01:28
Autor: 2late
5G co daje Kowalskiemu?
On 25/04/2020 07:25 AM, z wrote:
[...]

Docelowo pewnie wszystko zmieni ale to nie czary i nie wszystko zmieni sie od razu. Chodzi przede wsystkim o internet rzeczy. Swiatla, urzadzenia wlaczane, sterowane glosem lub zdalnie, automatycznie, smart pralki lodowki, rolety, wlasciwie, co tylko wyobraznia podpowie. Oszczednosci, np. zapali sie swiatlo na sciezce tylko kiedy ktos przechodzi, korzysta.
I w naszym interesie jest to aby ktos tego nie naduzywal.
krotko mowiac, zrobione dobrze, moze pomoc. Pewnie nie nam, ale nastepne pokolenia zupelnie inaczej beda patrzec na swiat i wiele z naszych niepodwazalnych wartosci, moze byc dla nich archaiczne.

Data: 2020-04-25 21:15:03
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-25 17:01, 2late wrote:
On 25/04/2020 07:25 AM, z wrote:
[...]

Dobra, ale po co Ci pralka i lodówka w sieci komórkowej? By ktoś wiedział co kupujesz? Te wszystkie rozwiązania powinny być otwarte i badane pod kątem poufności. Nie wierzę jednak by tak właśnie było.

[...]

Nie będziesz miał nic do gadania. Będziesz traktowany jak się to komuś spodoba. A jak się nie spodoba to Cię nawet odłączą. Teraz wciskają sms'y z informacjami o koronawirusie, ale to pójdzie dalej. Mogą Cię śledzić i ograniczać Ci prawa obywatelskie. Coraz mniejszy to ma sens indywidualny.

Data: 2020-04-26 10:21:14
Autor: 2late
5G co daje Kowalskiemu?
On 25/04/2020 08:15 PM, kk wrote:
On 2020-04-25 17:01, 2late wrote:
On 25/04/2020 07:25 AM, z wrote:
[...]

Podalem kilka przykladow, u siebie mam smart oswietlenie i glosniki i calkiem to jest fajne. Mam tez server VPN na RaspberryPi dzieki ktoremu korzystam ze swojej prawatnej chmury, tzn. slucham sobie muzyki gdziekolwiek jestem z moich domowych zasobow. Bardzoby mi sie przydaly smart rolety ale sa jeszcze troche za drogie.
Ogolnie takie pierdoly ale gdyby siec byla na prawde wszdobylska, wymyslalbym cuda. :)

[...]

I tak i nie.
Na Polsce Swiat sie nie konczy.
Dosc dobrze pilnuje swojej prywatnosci.

Data: 2020-04-26 14:41:41
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 2020-04-26 o 11:21, 2late pisze:
[...]

To wszystko dalej nie wymaga 5G do stacji bazowej operatora.
Nie lepiej poruszać się po swojej Wifi a dalej światłowód?

Twoja prywatna chmura też zadziała na 4G.

Po co 5G?

Data: 2020-04-26 21:57:22
Autor: 2late
5G co daje Kowalskiemu?
On 26/04/2020 01:41 PM, z wrote:
[...]

Musze przyznac ze mogloby to wszystko dzialac szybcie i bardziej niezawodnie. Poza tym to tylko ja, jestem pewny ze mnostwo ludzi ma wile pomyslow jak to wykorzystac. A juz na pewno biznes i rzady. To jest na pewno naturalny krok w rozwoju cywilizacji i zastosowanie pewnie przejdzie najsmielsze oczekiwania, tak samo jak wspolczesny internet zaskoczyl swoich tworcow. Lepszy to kierunek niz latanie w kosmos. ;)

Data: 2020-04-27 15:25:27
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 2020-04-26 o 22:57, 2late pisze:
Lepszy to kierunek niz latanie w kosmos.

Tu bym dyskutował. Człowiek spowodował takie opieplenie klimatu ;-)
i teraz nawet jakby się wszystkie państwa zesrały to nic z tym nie zrobią.
Wniosek: Trzeba szukać nowej Ziemi dla przetrwania gatunku ;-)

Data: 2020-04-27 18:45:12
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-27 15:25, z wrote:
[...]

Moim zdaniem to krowy.

Data: 2020-04-27 18:40:17
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-26 14:41, z wrote:
[...]

Światłowód to nie, jest przewodowy. Ale sieci bezprzewodowych jest więcej niż tylko 5G.

Twoja prywatna chmura też zadziała na 4G.

Po co 5G?

Jak dla mnie to zwykły rozwój jest. Jedyny problem/wątpliwość to te normy promieniowania. Tłumaczenie, że stare są bo z roku 80 poprzedniego wieku więc wymagają zmiany, kuriozalne jest.

Data: 2020-04-27 18:45:40
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 2020-04-27 o 18:40, kk pisze:
Światłowód to nie, jest przewodowy.

Dla odróżnienia od FAL jak najbardziej przewodowy i nie powoduje smogu elektromagnetycznego ;-)

Jak dla mnie to zwykły rozwój jest. Jedyny problem/wątpliwość to te normy promieniowania. Tłumaczenie, że stare są bo z roku 80 poprzedniego wieku więc wymagają zmiany, kuriozalne jest.

Jak takie WPROWADZNIE 5G ma się do badań i okresów testowania w medycynie np. szczepionek?

Trochę to dziwne.

Przypominam. Wprowadzamy a za 2 lata zobaczymy czy nie szkodzi.
To oficjalna wykładnie UE

Data: 2020-04-27 19:07:27
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-27 18:45, z wrote:
[...]

Nie widzę różnicy, na wiosnę ma być gotowa szczepionka.

Trochę to dziwne.

Przypominam. Wprowadzamy a za 2 lata zobaczymy czy nie szkodzi.
To oficjalna wykładnie UE

Aaa. No chorzy.

Data: 2020-04-28 09:30:55
Autor: Liwiusz
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-26 14:41, z wrote:
[...]

A tłumaczenie, że wszędzie indziej są 100x większe, też cię śmieszy?

--
Liwiusz

Data: 2020-04-28 10:58:18
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 2020-04-28 o 09:30, Liwiusz pisze:
A tłumaczenie, że wszędzie indziej są 100x większe, też cię śmieszy?

Ma być mądrze a nie tak jak gdzie indziej.

Data: 2020-04-28 11:27:21
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-26 14:41, z wrote:
[...]

To jest żałosne a nie śmieszne. Mamy 100-krotnie pogarszać normy dlatego, że ktoś chce biznes robić?

Data: 2020-04-28 13:08:16
Autor: Liwiusz
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-26 14:41, z wrote:
[...]

Nie. Ale można pomyśleć, czy to, że od dziesiątek lat mamy normy 100-krotnie niższe sąsiedzi, ma uzasadnienie chociażby w wiedzy naukowej. Z racji tego, że w rejonach przygranicznych nie notujemy jakiejś zwiększonej zachorowalności świadczy o tym, że to nasze normy są "śmieszne".

--
Liwiusz

Data: 2020-04-28 13:53:00
Autor: J.F.
5G co daje Kowalskiemu?
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5ea80ea1$0$549$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Czy nie notujemy, to by trzeba sprawdzic - bo mozliwe, ze nikt nie sprawdza.

Anteny na granicy czesto sie ustawia tak, ze promieniuja do wnetrza kraju, nie na zewnatrz.

No i tam raczej jeszcze nie ma tego 5G, wiec moze nie ma sie co porownywac.

Tym niemniej - sporo ludzi gada z telefonem przy uchu, lyka te 2W (no - sporo mniej) a dlugosc zycia rosnie ...

J.

Data: 2020-04-28 14:07:16
Autor: Liwiusz
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 2020-04-28 o 13:53, J.F. pisze:

Anteny na granicy czesto sie ustawia tak, ze promieniuja do wnetrza kraju, nie na zewnatrz.

Nie sądzę, a samo twoje twierdzenie, ma - wybacz - miałką wartość przekonującą :)
Z ekonomicznego punktu widzenia anteny jak najbardziej powinny siać za granicę, aby zarabiać na przypadkowym roamingu (pod pretekstem udostępniania sieci swoim abonentom, którzy znaleźli się w zagranicznym rejonie przygranicznym).

--
Liwiusz

Data: 2020-04-28 14:46:58
Autor: J.F.
5G co daje Kowalskiemu?
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5ea81c75$0$545$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Przegapiles darmowy roaming w Unii - teraz to sie nie oplaca :-)

J.

Data: 2020-04-29 09:36:26
Autor: Liwiusz
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 2020-04-28 o 14:46, J.F. pisze:
[...]

Po pierwsze opłaca się na styku Unia-Nieunia.
Poza tym opłaca się nadal wewnątrz Unii, bo przecież roaming jest darmowy dla użytkownika, a nie dla operatora.

--
Liwiusz

Data: 2020-05-03 00:56:10
Autor: WAM
5G co daje Kowalskiemu?
On Tue, 28 Apr 2020 14:46:58 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Przegapiles darmowy roaming w Unii - teraz to sie nie oplaca :-)
Nie każdy ma darmowy :) Np prepaidy nie mają.

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2020-05-04 10:21:25
Autor: Liwiusz
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 2020-05-03 o 00:56, WAM pisze:
On Tue, 28 Apr 2020 14:46:58 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Przegapiles darmowy roaming w Unii - teraz to sie nie oplaca :-)
Nie każdy ma darmowy :) Np prepaidy nie mają.

Już chyba nikt nie utrzymał dopłat (były przyznane na rok, a po roku urząd nie dał ich ponownie), więc jest darmowy (tak samo jak darmowy jest w abonamencie, czyli darmowe pakiety gigabajtów w Unii zależne od ceny posiadanych abonamentów/pakietów nolimit itp.).

--
Liwiusz

Data: 2020-05-13 18:45:25
Autor: WAM
5G co daje Kowalskiemu?
On Mon, 4 May 2020 10:21:25 +0200, Liwiusz
<lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Przespałem tą informację - widzę że zmiana była na początku 2020 r. a
po zmianie już nie byłem poza .pl :)
Dzięki za wiadomość!

WAM

Data: 2020-05-07 18:53:12
Autor: ąćęłńóśźż
5G co daje Kowalskiemu?
Jesteś fantastycznym kandydatem do spółkowania w karbie państwa.

-- -- -

Data: 2020-04-28 14:30:14
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?

https://www.dobreprogramy.pl/NIK-ostrzega-nikt-nas-nie-chroni-przed-promieniowaniem-sieci-komorkowej,News,101733.html

Było? to sorry

To stary czy nowy PRZESTĘPCA spreparował tą kontrolę?

Data: 2020-04-28 15:18:33
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-26 14:41, z wrote:
[...]

Kojarzę, że naukowcy mówią, że nie wiedzą bo jeszcze nikt tego nie używał.

Z racji tego, że w rejonach przygranicznych nie notujemy jakiejś zwiększonej zachorowalności świadczy o tym, że to nasze normy są "śmieszne".

To nie ma takiego zasięgu by stosowanie w innym kraju wpływało na ościenne.

Data: 2020-05-06 00:10:29
Autor: ąćęłńóśźż
5G co daje Kowalskiemu?
Mnie śmieszy pozwanie w P0lsce Marlboro za raka płuc i Monstanto za roundupa.
Ci z Czernobyla nie zdążyli pozwać nikogo, też śmieszne.

-- -- -
A tłumaczenie, że wszędzie indziej są 100x większe, też cię śmieszy?

Data: 2020-04-27 18:35:54
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 25/04/2020 08:15 PM, kk wrote:
On 2020-04-25 17:01, 2late wrote:
On 25/04/2020 07:25 AM, z wrote:
[...]

No, ale ... co w nim jest takie smart w porównaniu z X10 z 1975 roku?

i glosniki i calkiem to jest fajne.

Smart oczywiście?

Mam tez server VPN na RaspberryPi dzieki ktoremu korzystam ze swojej prawatnej chmury, tzn. slucham sobie muzyki gdziekolwiek jestem z moich domowych zasobow.

I chciałbyś go nie mieć? Czy o co chodzi?

Bardzoby mi sie przydaly smart rolety ale sa jeszcze troche za drogie.

Dawno już chciałem mieć rolety sterowane elektrycznie. Z mojej pespektyy jedyną przeskodą była mechanika. A dzisiaj to mi się już nie chce.

Ogolnie takie pierdoly ale gdyby siec byla na prawde wszdobylska, wymyslalbym cuda. :)

Przecież masz swój router.

Nie rozśmieszaj.

Data: 2020-04-25 21:20:55
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
Do tego wszystkiego w mieszkaniu nie potrzeba 5G

Data: 2020-04-25 22:17:16
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-25 21:20, z wrote:
Do tego wszystkiego w mieszkaniu nie potrzeba 5G

Nie jest tak, że te wszystkie urządzenia domowe IoT mają się łączyć do sieci komórkowej?

Data: 2020-04-26 08:57:29
Autor: RadoslawF
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 2020-04-25 o 22:17, kk pisze:

Do tego wszystkiego w mieszkaniu nie potrzeba 5G

Nie jest tak, że te wszystkie urządzenia domowe IoT mają się łączyć do sieci komórkowej?

Nie jest. Mają się łączyć do internetu.
Łaczenie z siecią komórkową to jakiś wymysł operatorów.

Pozdrawiam

Data: 2020-04-27 18:50:56
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-26 08:57, RadoslawF wrote:
[...]

No ale jakoś do tego internetu muszą łączyć się. Mało kto chce utrzymywać własną sieć. Realnej perspektywy, że jakaś inna sieć może konkurować z GSM nie widzę.

Data: 2020-04-28 10:18:32
Autor: RadoslawF
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 2020-04-27 o 18:50, kk pisze:

[...]

Jak już wiele osób pisało w tym wątku w domu to mają światłowód
lub inne stałe łącze wielokrotnie szybsze od GSM.
To GSM nie bardzo może konkurować z normalnymi dostawcami
internetu.

Pozdrawiam

Data: 2020-04-28 14:45:49
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-28 10:18, RadoslawF wrote:
[...]

No ktośtam ma sieci multimedialne ale to margines IoT o ile w ogóle IoT jest w tym obszarze.

Data: 2020-04-28 16:01:41
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
To jeszcze raz.

5G w miejscach gdzie nie ma zasięgu a ludzie go potrzebują nie powstanie z powodów materialnych.

Jest NIEPRZYDATNE

Data: 2020-04-28 17:40:32
Autor: foder todos os devotos
5Gówien dla gówniarstwa
z DUPY wisi kawał wrote...
To jeszcze raz.5G w miejscach gdzie nie ma zasięgu a ludzie go potrzebują nie powstanie z powodów materialnych.Jest NIEPRZYDATNE

ty bunkrowcu z epoki kamienia łupanego,
obudź się!

Za kilkadziesiąt miesięcy świat bedzie zasrany
minimum 12'000 trabantów 200 kilowych.

System 's?arlin?' zasra wszystkich minimum
1GB przesyłem danych bezpośrednio do nowej
generacji teleSRAkofonów (multi: terrestrial/sat),

GamGunS daleko zaawansował się w tej
technologii i jako pierwszy zasra świat tym
telebarachłem.

Nie bedą potrzebne jakiekolwiek stałe linie
przesyłowe, każdy wieśniak będzie miał
znacznie lepszy przekaz od mieSZCZOCHów,
ze względu na znacznie mniejszy śmietnik
elektromagnetyczno-statyczny.

Za kilkanaście miesiecy wsadzicie swe teleSRAJe do muzeum między półdupki!

--
foder todos os devotos

Data: 2020-04-28 17:42:46
Autor: z
5Gówien dla gówniarstwa
Nikt z Tobą nie rozmawia.

Nie zauważyłeś tego?

Data: 2020-07-21 13:28:27
Autor: u 2
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu wtorek, 28 kwietnia 2020 10:26:01 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

> [...]
lub inne stałe łącze wielokrotnie szybsze od GSM.
To GSM nie bardzo może konkurować z normalnymi dostawcami

tylko taki debil jak ty może nie zauważyć rewolucji GSM, światłowody się pochowały, nie o przepustowość łącza chodzi

nie pozdrawiam ciebie debilu

Data: 2020-07-22 08:02:17
Autor: J.F.
5G co daje Kowalskiemu?
Użytkownik  u_2 napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ad881bec-9070-42e4-88db-bce0f84afdcdo@googlegroups.com...

> No ale jakoś do tego internetu muszą łączyć się. Mało kto chce
> utrzymywać własną sieć. Realnej perspektywy, że jakaś inna sieć > może
> konkurować z GSM nie widzę.

Ale jakby to mialo wygladac w kwestii IoT ?
Operatorzy z dobrego serca udostepnia niewielki transfer danych, czy klient bedzie musial do kazdego gadzetu karte SIM ?

[...]

Pochowaly jak pochowaly - ciagle sa w uzyciu.

LTE potrafi byc szybkie, ale potrafi byc tez powolne - wifi na kablu to jest to.

A jak sie operatorom uda przekonac, ze kabla nie potrzebujesz - to bedzie jeszcze wolniej.

J.

Data: 2020-08-03 16:46:53
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-07-22 08:02, J.F. wrote:

> [...]

Operatorzy z dobrego serca udostepnia niewielki transfer danych, czy klient bedzie musial do kazdego gadzetu karte SIM ?

Kartę? eSIM chyba.

[...]

Pod strzechy to chyba dopiero dotarly.

LTE potrafi byc szybkie, ale potrafi byc tez powolne - wifi na kablu to jest to.

Kablu ... światłowodowym :-)

A jak sie operatorom uda przekonac, ze kabla nie potrzebujesz - to bedzie jeszcze wolniej.

Większość ludzi już dawno jest o tym przekonana.

Data: 2020-08-04 01:47:59
Autor: watapatatabusana
5G?wien co daje kowalowi?
kk wrote...
Kablu ... światłowodowym

? ??????? ??? ???, albo kabel, albo swiatlowod!

--
https://www.youtube.com/watch?v=Lp3fEze99q0

Data: 2020-04-26 10:58:15
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 2020-04-25 o 22:17, kk pisze:

Nie jest tak, że te wszystkie urządzenia domowe IoT mają się łączyć do sieci komórkowej?

Może i się mają tylko nie widzę powodu merytorycznego i technicznego dla takiego działania.

Urządzenie domowe jest domowe. Łączy się z domowym serwerem/rutrem... nawet staroświeckim kablem który jest pewny i stabilny ;-)
Jeśli jest potrzeba to następuje połączenie na świat.

Tak to do tej pory działa i nie ma powodu zmiany POLITYKI.

Wystarczy dopracować to co jest.

Świadomi użytkownicy nie potrzebują DO DOMU 5G.

A skoro nie ma powodów to zaczynamy wchodzić w teorie spiskowe ;-)

Data: 2020-04-27 19:03:34
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-26 10:58, z wrote:
[...]

No widzisz, sam się z tego śmiejesz. Sieci lokalne nie muszą być przewodowe. Gdyby istniał jakiś motor rozwoju sieci lokalnych to by nie trzeba było myśleć o korzystaniu z prywatnych sieci globalnych takich jak 5G. Ale zobacz jak ten rozwój wygląda.

Wystarczy dopracować to co jest.

Świadomi użytkownicy nie potrzebują DO DOMU 5G.

Świadomi czego? Użytkownicy różne potrzeby mają, i tyle.

A skoro nie ma powodów to zaczynamy wchodzić w teorie spiskowe ;-)

Wiadomo, że tu chodzi o pieniądze, o nasze pieniądze.

Data: 2020-04-28 11:05:32
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 2020-04-27 o 19:03, kk pisze:
Gdyby istniał jakiś motor rozwoju sieci lokalnych to by nie
trzeba było myśleć o korzystaniu z prywatnych sieci globalnych takich jak 5G. Ale zobacz jak ten rozwój wygląda.

TRZEBA BYŁO? Komu TRZEBA? Komu BYŁO? Użytkownikom?

Świadomi czego? Użytkownicy różne potrzeby mają, i tyle.

Wytłumacz swoją potrzebę 5G. Co Ci do tej pory nie działa?
Jakie masz problemy życiowe?

Ja mam takie:
- BT dramat.
- wifi dużo do dopracowania
- win10 ciągle w fazie beta
- Android strasznie zabagniony reklamami
- Smartfony ZA DUŻE. Nie da się tego mobil nie używać.

Wiadomo, że tu chodzi o pieniądze, o nasze pieniądze.
I to jest jedyny uzasadniony merytorycznie argument o 5G. wydoić od nas więcej pieniędzy za szybszy nie potrzebny nikomu transfer

SZACH MAT;-)

Data: 2020-04-28 14:57:54
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-28 11:05, z wrote:
[...]

Komu KOMU?

Świadomi czego? Użytkownicy różne potrzeby mają, i tyle.

Wytłumacz swoją potrzebę 5G. Co Ci do tej pory nie działa?
Jakie masz problemy życiowe?

Ja nie mam problemu 5G, ale rozumiem dlaczego coś takiego powstaje, w czym może być dla kogoś użyteczne.

Ja mam takie:
- BT dramat.

W ogóle nie widzę sensu utrzymywania BT. No i też jest już bliska perspektywa zastąpienia go przez WiFi. Tzn bliska jak bliska, jesteśmy na etapie micro USB, przed USB C, a daleko jest powszechne ładowanie bezprzewodowe.

- wifi dużo do dopracowania

Np?

- win10 ciągle w fazie beta

Te systemy zanikną tak jak zaniknęły na smartfonach. Będzie otwarta platforma uruchomieniowa. Już dawno tak powinno się stać.

- Android strasznie zabagniony reklamami

Jak się korzysta z darmowych programów to jak ma być inaczej. Internet jest zabagniony reklamami z tego samego powodu.

- Smartfony ZA DUŻE. Nie da się tego mobil nie używać.

Żeby mobilnie używać to za małe są. Za duże są by nosić w kieszeni. Tzn jakieś tam są 4,7' ale jakoś inne ich parametry mi nie wystarczają.

Wiadomo, że tu chodzi o pieniądze, o nasze pieniądze.
I to jest jedyny uzasadniony merytorycznie argument o 5G. wydoić od nas więcej pieniędzy za szybszy nie potrzebny nikomu transfer

Na razie chodzi o to by uzależnić. Wydoić jak się uda. Nigdy całkiem nie uda się bo ktośtam będzie miał te DECTy.

SZACH MAT;-)

Klocki lego.

Data: 2020-04-28 16:08:14
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 2020-04-28 o 14:57, kk pisze:
Ja nie mam problemu 5G, ale rozumiem dlaczego coś takiego powstaje, w czym może być dla kogoś użyteczne.

Gdyby nie zmieniano tak drastycznie norma bezpieczeństwa też mogło by mnie to nie interesować.

Ja mieszkam w bloku gdzie teraz śpię, pracuję ciągle przebywam.

Wiesz ile tu jest sieci wifi? 23!

Od 2 lat medycy nie potrafią zdiagnozować moich duszności i bólów w klatce piersiowej.

Gdyby mnie było stać to przeprowadziłbym się na wieś dla testu.

Tak... to nie będzie dowód że mi smog elektroniczny szkodzi.

Tak samo nie ma dowodu że mi 5g NIE ZASZKODZI

Data: 2020-04-28 16:26:52
Autor: J.F.
5G co daje Kowalskiemu?
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5ea838cf$0$31100$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Znikomej mocy.

Od 2 lat medycy nie potrafią zdiagnozować moich duszności i bólów w klatce piersiowej.

I myslisz, ze to dlatego ?

Gdyby mnie było stać to przeprowadziłbym się na wieś dla testu.

Zapowiadaja sie tanie wakacje. Albo jakis camping w lesie ...

Tak... to nie będzie dowód że mi smog elektroniczny szkodzi.

Jesli przejdzie, to moze byc ciekawy przyczynek ... do dalszych badan.

Albo ... wyklej mieszkanie folia aluminiową, chyba bedzie taniej :-)

Tak samo nie ma dowodu że mi 5g NIE ZASZKODZI

99% ludzi nie szkodzi. Raczej nie, bo kto mialby to zbadac ...

J.

Data: 2020-04-28 17:28:18
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 2020-04-28 o 16:26, J.F. pisze:
Znikomej mocy.

SMOG na ulicy też jest znikomej mocy nie widać go a ZAAABBBIIIJJJAAAA ;-)

Data: 2020-04-28 19:44:48
Autor: Olaf Frikiov Skiorvensen
5G co daje Kowalskiemu?
Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 28 Apr 2020 17:28:18 +0200  doszła do mnie wiadomość  <5ea84b93$0$505$65785112@news.neostrada.pl>  od z <z@z.pl>  :
W dniu 2020-04-28 o 16:26, J.F. pisze:
Znikomej mocy.

SMOG na ulicy też jest znikomej mocy nie widać go a ZAAABBBIIIJJJAAAA ;-)

Widzę, trollu, że dalej trollujesz i bełkoczesz.
Odpowiedz na pytanie, jaka jest szansa, że wirusolog amator("badacz" internetowy) odkryje
,,szokujące prawdy" na temat wirusa? Jaka jest szansa na to, że amator, internetowy
"badacz" wpływu pola EM na organizm, odkryje jakieś ,,szokujące fakty" na ten temat?
To ja podpowiem, zerowa.
Garbage in garbage out.
Nawet, jak któryś z nich powie jakąś samotną ćwierćprawdę, to będzie to zwykły przypadek.
Nawet małpa, pisząc odpowiednio długo na maszynie, napisze Hamleta jeśli się długo
poczeka.
Daj sobie spokój z dalszą dyskusją, wróć jak to zrozumiesz.

Data: 2020-04-28 19:56:24
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
O... Tego można zrozumieć.

To chyba dobry znak ;-)

Data: 2020-04-28 19:43:00
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-28 16:08, z wrote:
[...]

No i co z tego. Nie są połączone w mesh. Czyli dowolna sieć komórkowa je przebija.

[...]

No i widzisz, ja z okazji możliwości pracy zdalnej wyprowadziłem się na wieś. I też tu spię, pracuję ciągle przebywam. Nie mam czasu na pójście do sklepu. Czuję się psycznie gorzej niż gdy siedziałem w mieście i łąziłem do tej pracy. Mógłbym wyjść na zewnątrz, gdybym nie pracował. No ale pracuję. Co tam 5G ...

Data: 2020-04-28 19:59:20
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 2020-04-28 o 19:43, kk pisze:
No i co z tego. Nie są połączone w mesh. Czyli dowolna sieć komórkowa je przebija.

Ja nie potrzebuję z nich korzystać.

Co tam 5G ...

Po co Tobie na tej wsi 5G którego nigdy tam nie będzie ;-)

Data: 2020-04-28 22:02:42
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-28 19:59, z wrote:
W dniu 2020-04-28 o 19:43, kk pisze:
No i co z tego. Nie są połączone w mesh. Czyli dowolna sieć komórkowa je przebija.

Ja nie potrzebuję z nich korzystać.

Jak to nie? To może być twoja sieć.

Co tam 5G ...

Po co Tobie na tej wsi 5G którego nigdy tam nie będzie ;-)

Nigdy nie twierdziłem, że mnie jest potrzeby. Było, że ktoś może go do czegoś wykorzystać.

Data: 2020-04-29 08:57:42
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 2020-04-28 o 22:02, kk pisze:
Nigdy nie twierdziłem, że mnie jest potrzeby. Było, że ktoś może go do czegoś wykorzystać.

Wracamy do punktu wyjścia.

Niech ktoś sobie skorzysta. Nic mi do tego.

Ale jeśli żeby ktoś sobie skorzystał trzeba drastycznie ponieść normy bezpieczeństwa TO SIĘ PYTAM O WIELOLETNIE BADANIA POTWIERDZAJĄCE BEZPIECZEŃSTO TEJ TECHNOLOGII.

Data: 2020-04-30 13:53:10
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-29 08:57, z wrote:
[...]

Badania nie muszą być wieloletnie, to by był eksperynment, ale jakieś sensowne naukowe muszą być a nie prstackie stwierdzenia, że nie ma dowodu by komuś zaszkodziło.

Data: 2020-05-01 10:15:03
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
Aby badania były wiarygodne to muszą być wieloletnie i dokładne.
Jak nie to trzeba sobie powiedzieć otwarcie. Robimy biznes a jak komuś się nie podoba to niech pisze na Berdyczów.

Teraz mamy sytuację że "wprowadzimy a za dwa lata się zobaczy czy szkodzi"

Data: 2020-05-08 17:17:40
Autor: ąćęłńóśźż
5G co daje Kowalskiemu?
A dlaczego?

-- -- -
Czuję się psycznie gorzej niż gdy siedziałem w mieście

Data: 2020-04-26 11:14:28
Autor: nadir
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 25.04.2020 o 17:01, 2late pisze:

Oszczednosci, np. zapali sie swiatlo na sciezce tylko kiedy ktos przechodzi, korzysta.

Takie duperele to załatwia znany od dawna czujnik ruchu.

[...]

To następne pokolenie nie zdaje sobie sprawy, że obudzi się któregoś dnia i nie będzie Teleranka.

5G co daje Kowalskiemu?