5G co daje Kowalskiemu?

Data: 2020-04-25 09:06:07
Autor: Trybun
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 25.04.2020 o 08:25, z pisze:
Bez teorii spiskowych. Tak z poziomu zwykłego użytkownika.

Co mi da 5G?
Mieszkam w bloku i mam z 5 dostawców netu światłowodami.

Mam telefony w Pleju nie mam problemu w mieście z oglądaniem tv a nawet udostępniam net na tablet i też na nim da się oglądać czy jutuba czy UPC. Dwa transfery jednocześnie.

Za to mam problemy na wsi.
Takie miejsce że każdy nadajnik troszeczkę za daleko.

Co mi da wprowadzenie 5G?

Tak jakoś głupkowato się pytasz jakby w tym kraju ktoś się przejmował Kowalskim..  Gnoje maja jakiś własny interes w czymś to go wprowadzają w życie, realizują, nie to nie. A kowalski to bydło które należy doić na ile tylko można.

Data: 2020-04-25 12:12:26
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-25 09:06, Trybun wrote:
[...]

100% prawdy, ale może mimo wszystko jest coś, co można na tym zyskać.

Data: 2020-04-26 09:09:30
Autor: Trybun
5G co daje Kowalskiemu?

[...]

Odpowiem tak - wielu kowalskich by zyskało gdyby władza zagwarantowała im stabilne 1G czyli gsm/gprs. Jednym słowem niech te żłoby zagwarantują każdemu zasięg podstawowy a dopiero po tym ew ulepszanie/modernizacja.

Data: 2020-04-27 18:03:50
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-26 09:09, Trybun wrote:
[...]

Władza gwarantowała 12 lat czekania na telefon stacjonarny.

Data: 2020-04-28 09:25:30
Autor: Trybun
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 27.04.2020 o 18:03, kk pisze:
On 2020-04-26 09:09, Trybun wrote:
[...]

Bez związku. poza tym tamta władza nie okradała mnie  tak ordynarnie z moich udziałów w państwie.  Handel częstotliwościami radiowymi na zasadzie kto ta więcej przystoi bardziej regulaminom panującym w burdelach a nie w państwie tytułowanym "Obywatelskim".

Data: 2020-04-28 11:20:37
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-26 09:09, Trybun wrote:
[...]

Tak, wtedy nawet do używania CB musiałeś mieć zezwolenie.

Data: 2020-04-28 12:07:31
Autor: Trybun
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 28.04.2020 o 11:20, kk pisze:

[...]

Mamy XXI w, 30 lat po pseudokomunie a ja nadal muszę w zarządzie portu opłacać chęć pomoczenia kija w morzu. W sumie za co oni każą sobie płacić?

Data: 2020-04-28 14:59:21
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-28 12:07, Trybun wrote:
[...]

Ja dokładnie zrozumiałem argument i podzielam, ale zwracam uwagę, że państwo niczego ludziom nie daje czego by im wcześniej nie zabrało.

Data: 2020-04-29 09:56:34
Autor: Trybun
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 28.04.2020 o 14:59, kk pisze:
On 2020-04-28 12:07, Trybun wrote:
[...]

W przypadku telefonii komórkowej i takich obywateli jak ja, państwo nam zabiera nie dając nic w zamian. Technicznie niemożliwe jest dotarcie z przekaźnikami wszędzie? - Jest rozwiązanie gdzie sygnał nie dochodzi niech  operator chętnym udostępnia repeatery zwiększające zasięg.

Data: 2020-04-29 17:59:51
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-28 12:07, Trybun wrote:
[...]

Femtokomórki mniej więcej tak działały. Trzeba było mieć internet by mieć internet.

Data: 2020-04-30 11:01:59
Autor: Trybun
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-28 12:07, Trybun wrote:
[...]

Nie wiem jak to działało, wiem natomiast że dobrej jakości repeater  może być lekarstwem na słaby zasięg. I żadnych internetów nie trzeba, wystarczą- dwie antenki i wzmacniacz.

Data: 2020-04-30 11:09:54
Autor: collie
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 30.04.2020 o 11:01, Trybun pisze:

Nie wiem jak to działało, wiem natomiast że dobrej jakości repeater może być lekarstwem na słaby zasięg. I żadnych internetów nie trzeba, wystarczą- dwie antenki i wzmacniacz.

Tak, bo cały internet jest w repeaterze i tych antenkach.

Data: 2020-05-02 08:55:35
Autor: Trybun
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 30.04.2020 o 11:09, collie pisze:
[...]

Niekoniecznie. GSM nie = internet.

Data: 2020-04-28 11:29:10
Autor: J.F.
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-26 09:09, Trybun wrote:
[...]

A kto mialby dostac ? TVP, ks. Rydzyk, czy domagasz sie swoich 10Hz :-)

Obywatele majacy przydzial i wspierajacy nim wybrana organizacje ... ciekawy pomysl :-)
Ale tak za darmo, czy za pieniadze ? :-)

Tylko potem jednej emerytury bys nie dostal, bo pieniadze z podatkow budzet zasilaja :-)

J.

Data: 2020-04-28 12:05:15
Autor: Trybun
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-26 09:09, Trybun wrote:
[...]

Obywatel, Polak. To pod jego potrzeby władza powinna robić przetargi a nie po to aby z operatora wydoić kasę na swoje potrzeby.  A więc na szali przetargu nie mld zł a zobowiązanie że operator zapewni każdemu chętnemu Polakowi dostęp do swojej oferty.

Co ma emerytura wspólnego z "filantropią " władz?  Emerytura to ogólnie rzecz biorąc  ułamek tego co sam emeryt wypracował.

Data: 2020-04-28 13:23:18
Autor: J.F.
5G co daje Kowalskiemu?
Użytkownik "Trybun"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5ea7ffdb$0$17354$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Ale jak - za darmo ?

Bo ogolnie to jak widac - wladza wygospodarowala troche pasma, i sprzedala operatorom, zeby mogli zadowolic obywateli.

Tylko z czego obywatel bedzie bardziej zadowolony - 5G, 1G, czy wiekszej emerytury ? :-)

Co ma emerytura wspólnego z "filantropią " władz?  Emerytura to ogólnie rzecz biorąc  ułamek tego co sam emeryt wypracował.

Ale zle glosowal, wiec teraz "nie mamy pana plaszcza i co pan nam zrobi" :-)

J.

Data: 2020-04-29 09:58:02
Autor: Trybun
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 28.04.2020 o 13:23, J.F. pisze:
[...]

Niekoniecznie, choć telefon i dostęp do niego to powinno leżeć w gestii  tfu - państwa, w ramach płaconych przez Obywatela podatków.

Władza nie jest właścicielem niczego, gospodaruje dobrem ogólnym i podobno ma być po to aby to właśnie ona sprawiedliwie zadowalała obywateli, wszystkich obywateli a nie jakiś "operator".

Tylko z czego obywatel bedzie bardziej zadowolony - 5G, 1G, czy wiekszej emerytury ? :-)

Zaraz, to ty twierdzisz że klika dopłaca do wypracowanych emerytur?

[...]

A więc trzeba wybierać a nie głosować, na potencjalnie mniejsze zło. Tylko że bez prawa głosu na NIE Obywatel i tak zawsze będzie na łasce tego ścierwa zwanego władzą.  "demokracja", qrwa jego mać.

Data: 2020-04-28 15:04:46
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-26 09:09, Trybun wrote:
[...]

Idziesz bardzo daleko. Wiesz, że spółdzielnie mieszkaniowe nie oferują mieszkańcom ani internetu ani telewizji cyfrowej DVB-C ?

Co ma emerytura wspólnego z "filantropią " władz?  Emerytura to ogólnie rzecz biorąc  ułamek tego co sam emeryt wypracował.

Emerytury nie polegają na wypracowywaniu czegoś. Emerytura państwowa to jak opieka dzieci nad swoimi rodzicami, należy się jak psu buda. Państwo ma łożyć na emerytów z podatków powszechnych.

Data: 2020-04-29 09:58:59
Autor: Trybun
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 28.04.2020 o 15:04, kk pisze:

[...]

To zdaje się nie należy do zakresu ich obowiązków. Moim zdaniem słusznie.

[...]

Pierwszy krok do normalności ZUSu to wywalenie z niego wszystkich tych co są w nim zarejestrowani tylko po to aby brać. Osobiście jestem za emeryturami państwowymi, ale na zasadzie równości, czyli albo wszyscy albo nikt.

Data: 2020-04-29 18:17:24
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-29 09:58, Trybun wrote:
[...]

Jak mieszkać bez telewizji?

Data: 2020-04-30 11:02:25
Autor: Trybun
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 29.04.2020 o 18:17, kk pisze:
On 2020-04-29 09:58, Trybun wrote:
[...]

Spółdzielnia mieszkaniowa to nie dostawca usług radiowo-telewizyjnych.

Data: 2020-04-30 13:51:31
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-29 09:58, Trybun wrote:
[...]

Bez związku. Infrastruktura do dostarczania mediów nie musi a nawet nie powinna być własnością dostawcy. Może ona być zresztą sama w sobie usługą. Sieć lokalna to nie tylko medium do internetu, ale do komunikacji lokalnej.

Data: 2020-05-02 08:56:59
Autor: Trybun
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-29 09:58, Trybun wrote:
[...]

Tylko że to nic nie ma do spółdzielni mieszkaniowej. Władza w kraju ma nadzór nad rozdziałem/podziałem częstotliwości radiowych, jednak robi to źle i niesprawiedliwie dla Obywatela. Tak że zapytałbym kim czy czym jest ta "władza"?

Data: 2020-05-06 20:00:06
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-29 09:58, Trybun wrote:
[...]

Więcej pieniędzy ma sypnąć?

Data: 2020-04-26 10:37:18
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
Amen

Data: 2020-04-26 11:59:45
Autor: Budzik
5G co daje Kowalskiemu?
Użytkownik Trybun LeMxCh@jahu.cb ...

[...]

Serio? Jaka jest obecnie skala braku zasiegu GSM?

--
Pozdrawia... Budzik
"Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

Data: 2020-04-27 09:13:31
Autor: Trybun
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 26.04.2020 o 13:59, Budzik pisze:
[...]

Ja jestem pozbawiony zasięgu przez złodziejskie szumowiny. Płacę podatki a mimo wszystko jedna z drugą złodziejskie mordy robią ze mnie obywatela drugiej kategorii.

Data: 2020-04-27 10:59:59
Autor: Budzik
5G co daje Kowalskiemu?
[...]

Zamkneli cie gdzies w piwnicy? ;-DDD

--
Pozdrawia... Budzik
Wątroba była cały dzień śledziona

Data: 2020-04-27 14:25:49
Autor: LordBluzg(R)
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 2020-04-26 o 13:59, Budzik pisze:

Serio? Jaka jest obecnie skala braku zasiegu GSM?

Dość spora, koło Poznania nadal działają domowe repeatery, bo w domu jest brak zasięgu. Sieć GSM rozwinięta jest w mieście i przy drodze. Jeśli ktoś mieszka 10km poza miastem od drogi głównej to już ma problem w domu. Na parterze brak zasięgu, na piętrze i przed domem 2-3kreski a dom nie jest z grubego betonu. Trybik właśnie tak ma. Mieszka koło Słupcy i od lat psioczy. Nie potrafi postawić sobie repeatera z dobrą anteną. O dobrym LTE może zapomnieć. W wielu miejscowościach masz taki układ, że stoi z 5 BTS, raczej na skraju miasteczka ale w odległosci 3km od BTSa w kamienicy w centrum jest brak zasięgu. Ludzie trzymają telefony na parapecie żeby ktoś mógł zadzwonić. A jakie batalie prowadzą, kiedy jakiś operator chce postawić bliżej BTS :D...skargi, protesty. Nie dogodzisz.

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Data: 2020-04-27 14:44:23
Autor: Olaf Frikiov Skiorvensen
5G co daje Kowalskiemu?
Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 27 Apr 2020 14:25:49 +0200  doszła do mnie wiadomość  <5ea6cf7b$0$542$65785112@news.neostrada.pl>  od LordBluzg(R) <mkawran@poczta.onet.pl>  :
[...]

Wincyj specjalistów od szkodliwości LTE/5G i zostaniemy z telefonami na korbę.

Data: 2020-04-27 15:17:12
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
Ciągle dochodzimy do tego samego wniosku. Trzeba udoskonalić i zwiększyć zasięg oparty na starych DOBRYCH normach ;-)

Jak ktoś chce lodówkę z internetem to łączy ją światłowodem a nie jakimiś przestarzałymi falami radiowymi ;-)

Data: 2020-04-28 19:15:16
Autor: Dąbrowski
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 2020-04-27 o 15:17, z pisze:

Jak ktoś chce lodówkę z internetem to łączy ją światłowodem a nie jakimiś przestarzałymi falami radiowymi ;-)

W moim miasteczku za unijne pieniądze wybudowano sieć światłowodową. Podłączono wszystkich chętnych oprócz mieszkańców jednej ulicy. Niestety mieszkam przy tej właśnie ulicy. Dlaczego nie podłączono? Bo projektant zapomniał ująć w planie dwa dodatkowe słupy. Lodówki do internetu więc niestety nie podłączę.

Data: 2020-04-28 20:39:56
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
Na mojej wiosce kilka lat temu położono światłowód za pieniądze unijne czyli nasze podatki. Położono tylko główne linie bo "gałęzi" już się nie chciało. Cholera wie co się teraz z tymi kablami dzieje bo TP nadal rządzi.

Potrzebuję tam normalny jeden nadajnik 4G.

Data: 2020-04-29 08:14:09
Autor: J.F.
5G co daje Kowalskiemu?
Dnia Tue, 28 Apr 2020 20:39:56 +0200, z napisał(a):
[...]

A kto polozyl ? TP czy wojt ?

Moze trzeba poszukac co z tym dalej ... albo zamowic Orange
swiatlowod.

Pamietam jak przed laty TP na wroclawskim Biskupinie uruchomila "pierwsza swiatlowodowa siec multimedialna".
Bylo uroczyste otwarcie, minister, bankiet, mam wrazenie ze nawet dwa
razy.
A gdzies tak rok pozniej testowo zadzwonilem jak sie do tego
podlaczyc. Odsylano mnie chyba miedzy 10 osobami, i nie trafilem
konkret :-)

Ale pare lat pozniej chyba sie jednak przydaly i telewizje kablowa po
tym puscili :-)

J.

Data: 2020-05-04 19:27:18
Autor: ąćęłńóśźż
5G co daje Kowalskiemu?
Jak ch...
Poprawić komunikację naszych górskich przyjaciół, dla których marzeniem było przeprowadzenie transmisji na żywo ze szczytu Mount Everestu dla swoich bliskich, co umożliwia im właśnie technologia 5G:
www.sport.pl/zimowe/7,64996,25915579,chinczycy-maja-mount-everest-na-wylacznosc-i-z-tego-korzystaja.html

-- -- -