5G co daje Kowalskiemu?

Data: 2020-04-25 11:59:47
Autor: Budzik
5G co daje Kowalskiemu?
UĹźytkownik z z@z.pl ...

Bez teorii spiskowych. Tak z poziomu zwykłego użytkownika.

Co mi da 5G?
Mieszkam w bloku i mam z 5 dostawców netu światłowodami.

Mam telefony w Pleju nie mam problemu w mieście z oglądaniem tv a
nawet udostępniam net na tablet i też na nim da się oglądać czy
jutuba czy UPC. Dwa transfery jednocześnie.

Za to mam problemy na wsi.
Takie miejsce że każdy nadajnik troszeczkę za daleko.

Co mi da wprowadzenie 5G?

Ponoc tradycyjne sieci sa coraz blizej limitĂłw.
A urzadzen i uzytkownikĂłw coraz wiecej.

Ale domyslam sie ze ty to wszystko wiesz.
Bo przeciez wpisanie w googla: 5g zalety to nie jest nic odkrywczego.

prędkość transferu – do 20Gb/s pobieranie i do 10Gb/s wysyłanie
opóźnienie – maksymalnie 4ms, ale możliwe nawet 1ms
obciążenie – nawet 1 milion urządzeń na 1 kilometr kwadratowy
niezawodność – utrzymywanie połączenia w trakcie przemieszczania się z prędkością do 500km/h --
Pozdrawia... Budzik
Jaki jest szczyt odwagi???
Chodzić w turbanie na Manhatanie :-))

Data: 2020-04-25 21:19:11
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 2020-04-25 o 13:59, Budzik pisze:

Ponoc tradycyjne sieci sa coraz blizej limitów.
A urzadzen i uzytkowników coraz wiecej.

Ludzi raczej ubywa a po pendemi nikt normalny nie będzie kupował lodówki z internetem
Tu też są jakieś limity popytu.

[...]

Te cyferki mnie nie rajcują. Mam w domu łącze chyba 120 i co z tego jak jego funkcjonalność jest taka sama jak 10 x wolniejszego.

Czasy archiwizowania już dawno minęły.

Opóźnienia i stabilność to wyjdzie w praniu.

Data: 2020-04-25 21:29:16
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-25 21:19, z wrote:
W dniu 2020-04-25 o 13:59, Budzik pisze:

Ponoc tradycyjne sieci sa coraz blizej limitów.
A urzadzen i uzytkowników coraz wiecej.

Ludzi raczej ubywa a po pendemi nikt normalny nie będzie kupował lodówki z internetem

Problem właśnie w tym, że będą je kupowali. Co gorsza Ty kupując coś nawet nie stricte pod internet nie będziesz wiedział co wysyła i do kogo. Współczesny telewizor ma podłączenie do sieci, ale co wysyła do internetu nie wiadomo.

Tu też są jakieś limity popytu.

Mam ze dwa przestarzałe monitory telewizyjne. Prędzej czy później kupię nowe.

[...]

Ciągle coraz więcej potrzeba, Nie łudź się.

Data: 2020-04-26 11:59:44
Autor: Budzik
5G co daje Kowalskiemu?
UĹźytkownik z z@z.pl ...

Ponoc tradycyjne sieci sa coraz blizej limitĂłw.
A urzadzen i uzytkownikĂłw coraz wiecej.

Ludzi raczej ubywa a po pendemi nikt normalny nie będzie kupował
lodĂłwki z internetem
Tu też są jakieś limity popytu.

W jakim sensie "ludzi ubywa"?
I dlaczego nie mieliby kupować lodówki?

[...]

:)
Ale przeciez nie chodzi o jednego uzytkownika tylko o ogĂłl...

--
Pozdrawia... Budzik
"Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

5G co daje Kowalskiemu?