5G co daje Kowalskiemu?

Data: 2020-04-25 16:01:28
Autor: 2late
5G co daje Kowalskiemu?
On 25/04/2020 07:25 AM, z wrote:
Bez teorii spiskowych. Tak z poziomu zwykłego użytkownika.

Co mi da 5G?
Mieszkam w bloku i mam z 5 dostawców netu światłowodami.

Mam telefony w Pleju nie mam problemu w mieście z oglądaniem tv a nawet udostępniam net na tablet i też na nim da się oglądać czy jutuba czy UPC. Dwa transfery jednocześnie.

Za to mam problemy na wsi.
Takie miejsce że każdy nadajnik troszeczkę za daleko.

Co mi da wprowadzenie 5G?

Docelowo pewnie wszystko zmieni ale to nie czary i nie wszystko zmieni sie od razu. Chodzi przede wsystkim o internet rzeczy. Swiatla, urzadzenia wlaczane, sterowane glosem lub zdalnie, automatycznie, smart pralki lodowki, rolety, wlasciwie, co tylko wyobraznia podpowie. Oszczednosci, np. zapali sie swiatlo na sciezce tylko kiedy ktos przechodzi, korzysta.
I w naszym interesie jest to aby ktos tego nie naduzywal.
krotko mowiac, zrobione dobrze, moze pomoc. Pewnie nie nam, ale nastepne pokolenia zupelnie inaczej beda patrzec na swiat i wiele z naszych niepodwazalnych wartosci, moze byc dla nich archaiczne.

Data: 2020-04-25 21:15:03
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-25 17:01, 2late wrote:
On 25/04/2020 07:25 AM, z wrote:
[...]

Dobra, ale po co Ci pralka i lodówka w sieci komórkowej? By ktoś wiedział co kupujesz? Te wszystkie rozwiązania powinny być otwarte i badane pod kątem poufności. Nie wierzę jednak by tak właśnie było.

[...]

Nie będziesz miał nic do gadania. Będziesz traktowany jak się to komuś spodoba. A jak się nie spodoba to Cię nawet odłączą. Teraz wciskają sms'y z informacjami o koronawirusie, ale to pójdzie dalej. Mogą Cię śledzić i ograniczać Ci prawa obywatelskie. Coraz mniejszy to ma sens indywidualny.

Data: 2020-04-26 10:21:14
Autor: 2late
5G co daje Kowalskiemu?
On 25/04/2020 08:15 PM, kk wrote:
On 2020-04-25 17:01, 2late wrote:
On 25/04/2020 07:25 AM, z wrote:
[...]

Podalem kilka przykladow, u siebie mam smart oswietlenie i glosniki i calkiem to jest fajne. Mam tez server VPN na RaspberryPi dzieki ktoremu korzystam ze swojej prawatnej chmury, tzn. slucham sobie muzyki gdziekolwiek jestem z moich domowych zasobow. Bardzoby mi sie przydaly smart rolety ale sa jeszcze troche za drogie.
Ogolnie takie pierdoly ale gdyby siec byla na prawde wszdobylska, wymyslalbym cuda. :)

[...]

I tak i nie.
Na Polsce Swiat sie nie konczy.
Dosc dobrze pilnuje swojej prywatnosci.

Data: 2020-04-26 14:41:41
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 2020-04-26 o 11:21, 2late pisze:
[...]

To wszystko dalej nie wymaga 5G do stacji bazowej operatora.
Nie lepiej poruszać się po swojej Wifi a dalej światłowód?

Twoja prywatna chmura też zadziała na 4G.

Po co 5G?

Data: 2020-04-26 21:57:22
Autor: 2late
5G co daje Kowalskiemu?
On 26/04/2020 01:41 PM, z wrote:
[...]

Musze przyznac ze mogloby to wszystko dzialac szybcie i bardziej niezawodnie. Poza tym to tylko ja, jestem pewny ze mnostwo ludzi ma wile pomyslow jak to wykorzystac. A juz na pewno biznes i rzady. To jest na pewno naturalny krok w rozwoju cywilizacji i zastosowanie pewnie przejdzie najsmielsze oczekiwania, tak samo jak wspolczesny internet zaskoczyl swoich tworcow. Lepszy to kierunek niz latanie w kosmos. ;)

Data: 2020-04-27 15:25:27
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 2020-04-26 o 22:57, 2late pisze:
Lepszy to kierunek niz latanie w kosmos.

Tu bym dyskutował. Człowiek spowodował takie opieplenie klimatu ;-)
i teraz nawet jakby się wszystkie państwa zesrały to nic z tym nie zrobią.
Wniosek: Trzeba szukać nowej Ziemi dla przetrwania gatunku ;-)

Data: 2020-04-27 18:45:12
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-27 15:25, z wrote:
[...]

Moim zdaniem to krowy.

Data: 2020-04-27 18:40:17
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-26 14:41, z wrote:
[...]

Światłowód to nie, jest przewodowy. Ale sieci bezprzewodowych jest więcej niż tylko 5G.

Twoja prywatna chmura też zadziała na 4G.

Po co 5G?

Jak dla mnie to zwykły rozwój jest. Jedyny problem/wątpliwość to te normy promieniowania. Tłumaczenie, że stare są bo z roku 80 poprzedniego wieku więc wymagają zmiany, kuriozalne jest.

Data: 2020-04-27 18:45:40
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 2020-04-27 o 18:40, kk pisze:
Światłowód to nie, jest przewodowy.

Dla odróżnienia od FAL jak najbardziej przewodowy i nie powoduje smogu elektromagnetycznego ;-)

Jak dla mnie to zwykły rozwój jest. Jedyny problem/wątpliwość to te normy promieniowania. Tłumaczenie, że stare są bo z roku 80 poprzedniego wieku więc wymagają zmiany, kuriozalne jest.

Jak takie WPROWADZNIE 5G ma się do badań i okresów testowania w medycynie np. szczepionek?

Trochę to dziwne.

Przypominam. Wprowadzamy a za 2 lata zobaczymy czy nie szkodzi.
To oficjalna wykładnie UE

Data: 2020-04-27 19:07:27
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-27 18:45, z wrote:
[...]

Nie widzę różnicy, na wiosnę ma być gotowa szczepionka.

Trochę to dziwne.

Przypominam. Wprowadzamy a za 2 lata zobaczymy czy nie szkodzi.
To oficjalna wykładnie UE

Aaa. No chorzy.

Data: 2020-04-28 09:30:55
Autor: Liwiusz
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-26 14:41, z wrote:
[...]

A tłumaczenie, że wszędzie indziej są 100x większe, też cię śmieszy?

--
Liwiusz

Data: 2020-04-28 10:58:18
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 2020-04-28 o 09:30, Liwiusz pisze:
A tłumaczenie, że wszędzie indziej są 100x większe, też cię śmieszy?

Ma być mądrze a nie tak jak gdzie indziej.

Data: 2020-04-28 11:27:21
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-26 14:41, z wrote:
[...]

To jest żałosne a nie śmieszne. Mamy 100-krotnie pogarszać normy dlatego, że ktoś chce biznes robić?

Data: 2020-04-28 13:08:16
Autor: Liwiusz
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-26 14:41, z wrote:
[...]

Nie. Ale można pomyśleć, czy to, że od dziesiątek lat mamy normy 100-krotnie niższe sąsiedzi, ma uzasadnienie chociażby w wiedzy naukowej. Z racji tego, że w rejonach przygranicznych nie notujemy jakiejś zwiększonej zachorowalności świadczy o tym, że to nasze normy są "śmieszne".

--
Liwiusz

Data: 2020-04-28 13:53:00
Autor: J.F.
5G co daje Kowalskiemu?
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5ea80ea1$0$549$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Czy nie notujemy, to by trzeba sprawdzic - bo mozliwe, ze nikt nie sprawdza.

Anteny na granicy czesto sie ustawia tak, ze promieniuja do wnetrza kraju, nie na zewnatrz.

No i tam raczej jeszcze nie ma tego 5G, wiec moze nie ma sie co porownywac.

Tym niemniej - sporo ludzi gada z telefonem przy uchu, lyka te 2W (no - sporo mniej) a dlugosc zycia rosnie ...

J.

Data: 2020-04-28 14:07:16
Autor: Liwiusz
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 2020-04-28 o 13:53, J.F. pisze:

Anteny na granicy czesto sie ustawia tak, ze promieniuja do wnetrza kraju, nie na zewnatrz.

Nie sądzę, a samo twoje twierdzenie, ma - wybacz - miałką wartość przekonującą :)
Z ekonomicznego punktu widzenia anteny jak najbardziej powinny siać za granicę, aby zarabiać na przypadkowym roamingu (pod pretekstem udostępniania sieci swoim abonentom, którzy znaleźli się w zagranicznym rejonie przygranicznym).

--
Liwiusz

Data: 2020-04-28 14:46:58
Autor: J.F.
5G co daje Kowalskiemu?
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5ea81c75$0$545$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Przegapiles darmowy roaming w Unii - teraz to sie nie oplaca :-)

J.

Data: 2020-04-29 09:36:26
Autor: Liwiusz
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 2020-04-28 o 14:46, J.F. pisze:
[...]

Po pierwsze opłaca się na styku Unia-Nieunia.
Poza tym opłaca się nadal wewnątrz Unii, bo przecież roaming jest darmowy dla użytkownika, a nie dla operatora.

--
Liwiusz

Data: 2020-05-03 00:56:10
Autor: WAM
5G co daje Kowalskiemu?
On Tue, 28 Apr 2020 14:46:58 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Przegapiles darmowy roaming w Unii - teraz to sie nie oplaca :-)
Nie każdy ma darmowy :) Np prepaidy nie mają.

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2020-05-04 10:21:25
Autor: Liwiusz
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 2020-05-03 o 00:56, WAM pisze:
On Tue, 28 Apr 2020 14:46:58 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Przegapiles darmowy roaming w Unii - teraz to sie nie oplaca :-)
Nie każdy ma darmowy :) Np prepaidy nie mają.

Już chyba nikt nie utrzymał dopłat (były przyznane na rok, a po roku urząd nie dał ich ponownie), więc jest darmowy (tak samo jak darmowy jest w abonamencie, czyli darmowe pakiety gigabajtów w Unii zależne od ceny posiadanych abonamentów/pakietów nolimit itp.).

--
Liwiusz

Data: 2020-05-13 18:45:25
Autor: WAM
5G co daje Kowalskiemu?
On Mon, 4 May 2020 10:21:25 +0200, Liwiusz
<lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Przespałem tą informację - widzę że zmiana była na początku 2020 r. a
po zmianie już nie byłem poza .pl :)
Dzięki za wiadomość!

WAM

Data: 2020-05-07 18:53:12
Autor: ąćęłńóśźż
5G co daje Kowalskiemu?
Jesteś fantastycznym kandydatem do spółkowania w karbie państwa.

-- -- -

Data: 2020-04-28 14:30:14
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?

https://www.dobreprogramy.pl/NIK-ostrzega-nikt-nas-nie-chroni-przed-promieniowaniem-sieci-komorkowej,News,101733.html

Było? to sorry

To stary czy nowy PRZESTĘPCA spreparował tą kontrolę?

Data: 2020-04-28 15:18:33
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-26 14:41, z wrote:
[...]

Kojarzę, że naukowcy mówią, że nie wiedzą bo jeszcze nikt tego nie używał.

Z racji tego, że w rejonach przygranicznych nie notujemy jakiejś zwiększonej zachorowalności świadczy o tym, że to nasze normy są "śmieszne".

To nie ma takiego zasięgu by stosowanie w innym kraju wpływało na ościenne.

Data: 2020-05-06 00:10:29
Autor: ąćęłńóśźż
5G co daje Kowalskiemu?
Mnie śmieszy pozwanie w P0lsce Marlboro za raka płuc i Monstanto za roundupa.
Ci z Czernobyla nie zdążyli pozwać nikogo, też śmieszne.

-- -- -
A tłumaczenie, że wszędzie indziej są 100x większe, też cię śmieszy?

Data: 2020-04-27 18:35:54
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 25/04/2020 08:15 PM, kk wrote:
On 2020-04-25 17:01, 2late wrote:
On 25/04/2020 07:25 AM, z wrote:
[...]

No, ale ... co w nim jest takie smart w porównaniu z X10 z 1975 roku?

i glosniki i calkiem to jest fajne.

Smart oczywiście?

Mam tez server VPN na RaspberryPi dzieki ktoremu korzystam ze swojej prawatnej chmury, tzn. slucham sobie muzyki gdziekolwiek jestem z moich domowych zasobow.

I chciałbyś go nie mieć? Czy o co chodzi?

Bardzoby mi sie przydaly smart rolety ale sa jeszcze troche za drogie.

Dawno już chciałem mieć rolety sterowane elektrycznie. Z mojej pespektyy jedyną przeskodą była mechanika. A dzisiaj to mi się już nie chce.

Ogolnie takie pierdoly ale gdyby siec byla na prawde wszdobylska, wymyslalbym cuda. :)

Przecież masz swój router.

Nie rozśmieszaj.

Data: 2020-04-25 21:20:55
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
Do tego wszystkiego w mieszkaniu nie potrzeba 5G

Data: 2020-04-25 22:17:16
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-25 21:20, z wrote:
Do tego wszystkiego w mieszkaniu nie potrzeba 5G

Nie jest tak, że te wszystkie urządzenia domowe IoT mają się łączyć do sieci komórkowej?

Data: 2020-04-26 08:57:29
Autor: RadoslawF
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 2020-04-25 o 22:17, kk pisze:

Do tego wszystkiego w mieszkaniu nie potrzeba 5G

Nie jest tak, że te wszystkie urządzenia domowe IoT mają się łączyć do sieci komórkowej?

Nie jest. Mają się łączyć do internetu.
Łaczenie z siecią komórkową to jakiś wymysł operatorów.

Pozdrawiam

Data: 2020-04-27 18:50:56
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-26 08:57, RadoslawF wrote:
[...]

No ale jakoś do tego internetu muszą łączyć się. Mało kto chce utrzymywać własną sieć. Realnej perspektywy, że jakaś inna sieć może konkurować z GSM nie widzę.

Data: 2020-04-28 10:18:32
Autor: RadoslawF
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 2020-04-27 o 18:50, kk pisze:

[...]

Jak już wiele osób pisało w tym wątku w domu to mają światłowód
lub inne stałe łącze wielokrotnie szybsze od GSM.
To GSM nie bardzo może konkurować z normalnymi dostawcami
internetu.

Pozdrawiam

Data: 2020-04-28 14:45:49
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-28 10:18, RadoslawF wrote:
[...]

No ktośtam ma sieci multimedialne ale to margines IoT o ile w ogóle IoT jest w tym obszarze.

Data: 2020-04-28 16:01:41
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
To jeszcze raz.

5G w miejscach gdzie nie ma zasięgu a ludzie go potrzebują nie powstanie z powodów materialnych.

Jest NIEPRZYDATNE

Data: 2020-04-28 17:40:32
Autor: foder todos os devotos
5Gówien dla gówniarstwa
z DUPY wisi kawał wrote...
To jeszcze raz.5G w miejscach gdzie nie ma zasięgu a ludzie go potrzebują nie powstanie z powodów materialnych.Jest NIEPRZYDATNE

ty bunkrowcu z epoki kamienia łupanego,
obudź się!

Za kilkadziesiąt miesięcy świat bedzie zasrany
minimum 12'000 trabantów 200 kilowych.

System 's?arlin?' zasra wszystkich minimum
1GB przesyłem danych bezpośrednio do nowej
generacji teleSRAkofonów (multi: terrestrial/sat),

GamGunS daleko zaawansował się w tej
technologii i jako pierwszy zasra świat tym
telebarachłem.

Nie bedą potrzebne jakiekolwiek stałe linie
przesyłowe, każdy wieśniak będzie miał
znacznie lepszy przekaz od mieSZCZOCHów,
ze względu na znacznie mniejszy śmietnik
elektromagnetyczno-statyczny.

Za kilkanaście miesiecy wsadzicie swe teleSRAJe do muzeum między półdupki!

--
foder todos os devotos

Data: 2020-04-28 17:42:46
Autor: z
5Gówien dla gówniarstwa
Nikt z Tobą nie rozmawia.

Nie zauważyłeś tego?

Data: 2020-07-21 13:28:27
Autor: u 2
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu wtorek, 28 kwietnia 2020 10:26:01 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

> [...]
lub inne stałe łącze wielokrotnie szybsze od GSM.
To GSM nie bardzo może konkurować z normalnymi dostawcami

tylko taki debil jak ty może nie zauważyć rewolucji GSM, światłowody się pochowały, nie o przepustowość łącza chodzi

nie pozdrawiam ciebie debilu

Data: 2020-07-22 08:02:17
Autor: J.F.
5G co daje Kowalskiemu?
Użytkownik  u_2 napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ad881bec-9070-42e4-88db-bce0f84afdcdo@googlegroups.com...

> No ale jakoś do tego internetu muszą łączyć się. Mało kto chce
> utrzymywać własną sieć. Realnej perspektywy, że jakaś inna sieć > może
> konkurować z GSM nie widzę.

Ale jakby to mialo wygladac w kwestii IoT ?
Operatorzy z dobrego serca udostepnia niewielki transfer danych, czy klient bedzie musial do kazdego gadzetu karte SIM ?

[...]

Pochowaly jak pochowaly - ciagle sa w uzyciu.

LTE potrafi byc szybkie, ale potrafi byc tez powolne - wifi na kablu to jest to.

A jak sie operatorom uda przekonac, ze kabla nie potrzebujesz - to bedzie jeszcze wolniej.

J.

Data: 2020-08-03 16:46:53
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-07-22 08:02, J.F. wrote:

> [...]

Operatorzy z dobrego serca udostepnia niewielki transfer danych, czy klient bedzie musial do kazdego gadzetu karte SIM ?

Kartę? eSIM chyba.

[...]

Pod strzechy to chyba dopiero dotarly.

LTE potrafi byc szybkie, ale potrafi byc tez powolne - wifi na kablu to jest to.

Kablu ... światłowodowym :-)

A jak sie operatorom uda przekonac, ze kabla nie potrzebujesz - to bedzie jeszcze wolniej.

Większość ludzi już dawno jest o tym przekonana.

Data: 2020-08-04 01:47:59
Autor: watapatatabusana
5G?wien co daje kowalowi?
kk wrote...
Kablu ... światłowodowym

? ??????? ??? ???, albo kabel, albo swiatlowod!

--
https://www.youtube.com/watch?v=Lp3fEze99q0

Data: 2020-04-26 10:58:15
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 2020-04-25 o 22:17, kk pisze:

Nie jest tak, że te wszystkie urządzenia domowe IoT mają się łączyć do sieci komórkowej?

Może i się mają tylko nie widzę powodu merytorycznego i technicznego dla takiego działania.

Urządzenie domowe jest domowe. Łączy się z domowym serwerem/rutrem... nawet staroświeckim kablem który jest pewny i stabilny ;-)
Jeśli jest potrzeba to następuje połączenie na świat.

Tak to do tej pory działa i nie ma powodu zmiany POLITYKI.

Wystarczy dopracować to co jest.

Świadomi użytkownicy nie potrzebują DO DOMU 5G.

A skoro nie ma powodów to zaczynamy wchodzić w teorie spiskowe ;-)

Data: 2020-04-27 19:03:34
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-26 10:58, z wrote:
[...]

No widzisz, sam się z tego śmiejesz. Sieci lokalne nie muszą być przewodowe. Gdyby istniał jakiś motor rozwoju sieci lokalnych to by nie trzeba było myśleć o korzystaniu z prywatnych sieci globalnych takich jak 5G. Ale zobacz jak ten rozwój wygląda.

Wystarczy dopracować to co jest.

Świadomi użytkownicy nie potrzebują DO DOMU 5G.

Świadomi czego? Użytkownicy różne potrzeby mają, i tyle.

A skoro nie ma powodów to zaczynamy wchodzić w teorie spiskowe ;-)

Wiadomo, że tu chodzi o pieniądze, o nasze pieniądze.

Data: 2020-04-28 11:05:32
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 2020-04-27 o 19:03, kk pisze:
Gdyby istniał jakiś motor rozwoju sieci lokalnych to by nie
trzeba było myśleć o korzystaniu z prywatnych sieci globalnych takich jak 5G. Ale zobacz jak ten rozwój wygląda.

TRZEBA BYŁO? Komu TRZEBA? Komu BYŁO? Użytkownikom?

Świadomi czego? Użytkownicy różne potrzeby mają, i tyle.

Wytłumacz swoją potrzebę 5G. Co Ci do tej pory nie działa?
Jakie masz problemy życiowe?

Ja mam takie:
- BT dramat.
- wifi dużo do dopracowania
- win10 ciągle w fazie beta
- Android strasznie zabagniony reklamami
- Smartfony ZA DUŻE. Nie da się tego mobil nie używać.

Wiadomo, że tu chodzi o pieniądze, o nasze pieniądze.
I to jest jedyny uzasadniony merytorycznie argument o 5G. wydoić od nas więcej pieniędzy za szybszy nie potrzebny nikomu transfer

SZACH MAT;-)

Data: 2020-04-28 14:57:54
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-28 11:05, z wrote:
[...]

Komu KOMU?

Świadomi czego? Użytkownicy różne potrzeby mają, i tyle.

Wytłumacz swoją potrzebę 5G. Co Ci do tej pory nie działa?
Jakie masz problemy życiowe?

Ja nie mam problemu 5G, ale rozumiem dlaczego coś takiego powstaje, w czym może być dla kogoś użyteczne.

Ja mam takie:
- BT dramat.

W ogóle nie widzę sensu utrzymywania BT. No i też jest już bliska perspektywa zastąpienia go przez WiFi. Tzn bliska jak bliska, jesteśmy na etapie micro USB, przed USB C, a daleko jest powszechne ładowanie bezprzewodowe.

- wifi dużo do dopracowania

Np?

- win10 ciągle w fazie beta

Te systemy zanikną tak jak zaniknęły na smartfonach. Będzie otwarta platforma uruchomieniowa. Już dawno tak powinno się stać.

- Android strasznie zabagniony reklamami

Jak się korzysta z darmowych programów to jak ma być inaczej. Internet jest zabagniony reklamami z tego samego powodu.

- Smartfony ZA DUŻE. Nie da się tego mobil nie używać.

Żeby mobilnie używać to za małe są. Za duże są by nosić w kieszeni. Tzn jakieś tam są 4,7' ale jakoś inne ich parametry mi nie wystarczają.

Wiadomo, że tu chodzi o pieniądze, o nasze pieniądze.
I to jest jedyny uzasadniony merytorycznie argument o 5G. wydoić od nas więcej pieniędzy za szybszy nie potrzebny nikomu transfer

Na razie chodzi o to by uzależnić. Wydoić jak się uda. Nigdy całkiem nie uda się bo ktośtam będzie miał te DECTy.

SZACH MAT;-)

Klocki lego.

Data: 2020-04-28 16:08:14
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 2020-04-28 o 14:57, kk pisze:
Ja nie mam problemu 5G, ale rozumiem dlaczego coś takiego powstaje, w czym może być dla kogoś użyteczne.

Gdyby nie zmieniano tak drastycznie norma bezpieczeństwa też mogło by mnie to nie interesować.

Ja mieszkam w bloku gdzie teraz śpię, pracuję ciągle przebywam.

Wiesz ile tu jest sieci wifi? 23!

Od 2 lat medycy nie potrafią zdiagnozować moich duszności i bólów w klatce piersiowej.

Gdyby mnie było stać to przeprowadziłbym się na wieś dla testu.

Tak... to nie będzie dowód że mi smog elektroniczny szkodzi.

Tak samo nie ma dowodu że mi 5g NIE ZASZKODZI

Data: 2020-04-28 16:26:52
Autor: J.F.
5G co daje Kowalskiemu?
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5ea838cf$0$31100$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Znikomej mocy.

Od 2 lat medycy nie potrafią zdiagnozować moich duszności i bólów w klatce piersiowej.

I myslisz, ze to dlatego ?

Gdyby mnie było stać to przeprowadziłbym się na wieś dla testu.

Zapowiadaja sie tanie wakacje. Albo jakis camping w lesie ...

Tak... to nie będzie dowód że mi smog elektroniczny szkodzi.

Jesli przejdzie, to moze byc ciekawy przyczynek ... do dalszych badan.

Albo ... wyklej mieszkanie folia aluminiową, chyba bedzie taniej :-)

Tak samo nie ma dowodu że mi 5g NIE ZASZKODZI

99% ludzi nie szkodzi. Raczej nie, bo kto mialby to zbadac ...

J.

Data: 2020-04-28 17:28:18
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 2020-04-28 o 16:26, J.F. pisze:
Znikomej mocy.

SMOG na ulicy też jest znikomej mocy nie widać go a ZAAABBBIIIJJJAAAA ;-)

Data: 2020-04-28 19:44:48
Autor: Olaf Frikiov Skiorvensen
5G co daje Kowalskiemu?
Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 28 Apr 2020 17:28:18 +0200  doszła do mnie wiadomość  <5ea84b93$0$505$65785112@news.neostrada.pl>  od z <z@z.pl>  :
W dniu 2020-04-28 o 16:26, J.F. pisze:
Znikomej mocy.

SMOG na ulicy też jest znikomej mocy nie widać go a ZAAABBBIIIJJJAAAA ;-)

Widzę, trollu, że dalej trollujesz i bełkoczesz.
Odpowiedz na pytanie, jaka jest szansa, że wirusolog amator("badacz" internetowy) odkryje
,,szokujące prawdy" na temat wirusa? Jaka jest szansa na to, że amator, internetowy
"badacz" wpływu pola EM na organizm, odkryje jakieś ,,szokujące fakty" na ten temat?
To ja podpowiem, zerowa.
Garbage in garbage out.
Nawet, jak któryś z nich powie jakąś samotną ćwierćprawdę, to będzie to zwykły przypadek.
Nawet małpa, pisząc odpowiednio długo na maszynie, napisze Hamleta jeśli się długo
poczeka.
Daj sobie spokój z dalszą dyskusją, wróć jak to zrozumiesz.

Data: 2020-04-28 19:56:24
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
O... Tego można zrozumieć.

To chyba dobry znak ;-)

Data: 2020-04-28 19:43:00
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-28 16:08, z wrote:
[...]

No i co z tego. Nie są połączone w mesh. Czyli dowolna sieć komórkowa je przebija.

[...]

No i widzisz, ja z okazji możliwości pracy zdalnej wyprowadziłem się na wieś. I też tu spię, pracuję ciągle przebywam. Nie mam czasu na pójście do sklepu. Czuję się psycznie gorzej niż gdy siedziałem w mieście i łąziłem do tej pracy. Mógłbym wyjść na zewnątrz, gdybym nie pracował. No ale pracuję. Co tam 5G ...

Data: 2020-04-28 19:59:20
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 2020-04-28 o 19:43, kk pisze:
No i co z tego. Nie są połączone w mesh. Czyli dowolna sieć komórkowa je przebija.

Ja nie potrzebuję z nich korzystać.

Co tam 5G ...

Po co Tobie na tej wsi 5G którego nigdy tam nie będzie ;-)

Data: 2020-04-28 22:02:42
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-28 19:59, z wrote:
W dniu 2020-04-28 o 19:43, kk pisze:
No i co z tego. Nie są połączone w mesh. Czyli dowolna sieć komórkowa je przebija.

Ja nie potrzebuję z nich korzystać.

Jak to nie? To może być twoja sieć.

Co tam 5G ...

Po co Tobie na tej wsi 5G którego nigdy tam nie będzie ;-)

Nigdy nie twierdziłem, że mnie jest potrzeby. Było, że ktoś może go do czegoś wykorzystać.

Data: 2020-04-29 08:57:42
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 2020-04-28 o 22:02, kk pisze:
Nigdy nie twierdziłem, że mnie jest potrzeby. Było, że ktoś może go do czegoś wykorzystać.

Wracamy do punktu wyjścia.

Niech ktoś sobie skorzysta. Nic mi do tego.

Ale jeśli żeby ktoś sobie skorzystał trzeba drastycznie ponieść normy bezpieczeństwa TO SIĘ PYTAM O WIELOLETNIE BADANIA POTWIERDZAJĄCE BEZPIECZEŃSTO TEJ TECHNOLOGII.

Data: 2020-04-30 13:53:10
Autor: kk
5G co daje Kowalskiemu?
On 2020-04-29 08:57, z wrote:
[...]

Badania nie muszą być wieloletnie, to by był eksperynment, ale jakieś sensowne naukowe muszą być a nie prstackie stwierdzenia, że nie ma dowodu by komuś zaszkodziło.

Data: 2020-05-01 10:15:03
Autor: z
5G co daje Kowalskiemu?
Aby badania były wiarygodne to muszą być wieloletnie i dokładne.
Jak nie to trzeba sobie powiedzieć otwarcie. Robimy biznes a jak komuś się nie podoba to niech pisze na Berdyczów.

Teraz mamy sytuację że "wprowadzimy a za dwa lata się zobaczy czy szkodzi"

Data: 2020-05-08 17:17:40
Autor: ąćęłńóśźż
5G co daje Kowalskiemu?
A dlaczego?

-- -- -
Czuję się psycznie gorzej niż gdy siedziałem w mieście

Data: 2020-04-26 11:14:28
Autor: nadir
5G co daje Kowalskiemu?
W dniu 25.04.2020 o 17:01, 2late pisze:

Oszczednosci, np. zapali sie swiatlo na sciezce tylko kiedy ktos przechodzi, korzysta.

Takie duperele to załatwia znany od dawna czujnik ruchu.

[...]

To następne pokolenie nie zdaje sobie sprawy, że obudzi się któregoś dnia i nie będzie Teleranka.

5G co daje Kowalskiemu?