5x BZ WBK mobile

Data: 2011-09-15 02:55:37
Autor: Tomasz [Bubon]
5x BZ WBK mobile
Dostępna jest aplikacja BZWBK24 mobile na 5 systemów operacyjnych
(iOS, Android, Symbian, BlackBerry, Windows Mobile 6.0 i 6.5).
http://blog.bzwbk.pl/2011/09/aplikacja-bzwbk24-mobile-juz-dostepna
Pierwsze wrażenie w miarę pozytywne (Symbian na Nokii e51), szkoda, że
nie można zrobić przelewu na obcy, niezdefiniowany rachunek. Dodałbym
też opcję podglądu blokad na rachunku (operacje kartowe). Całość
chodzi w miarę żwawo mimo, że łączę się przez EDGE.

Data: 2011-09-15 12:05:23
Autor: Jarek Andrzejewski
5x BZ WBK mobile
On Thu, 15 Sep 2011 02:55:37 -0700 (PDT), "Tomasz [Bubon]"
<tompod@gmail.com> wrote:

Dostępna jest aplikacja BZWBK24 mobile na 5 systemów operacyjnych

Czy taka aplikacja coś daje lepszego niż połączenie przeglądarką np. z
Eurobankiem?
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-09-15 12:45:30
Autor: xbartx
5x BZ WBK mobile
Dnia Thu, 15 Sep 2011 12:05:23 +0200, Jarek Andrzejewski napisał(a):

Czy taka aplikacja coś daje lepszego niż połączenie przeglądarką np. z
Eurobankiem?

Daj dostęp do konta więc co może być w Twoim koncie lepszego? Jest to aplikacja mobilna, więc zoptymalizowana/przebudowana do urządzeń na jakich można ją instalować.

--
xbartx

Data: 2011-09-15 16:05:07
Autor: Jarek Andrzejewski
5x BZ WBK mobile
On Thu, 15 Sep 2011 12:45:30 +0000 (UTC), xbartx <bart@hashzero.net>
wrote:

[...]

brak konieczności używania specjalnej aplikacji, obsługa z każdego
telefonu (oczywiście takiego z przeglądarką), a nie tylko takiego z
aplikacją.

aplikacja mobilna, więc zoptymalizowana/przebudowana do urządzeń na jakich można ją instalować.

podobnie jak strona WWW, któa tez może być zoptymalizowana.

Mi chodziło raczej o to, co zyskuję mając taka aplikację w stosunku do
dostępu on-line? Minimalizację transferu? Szybkość wykonywania
operacji?

Data: 2011-09-15 08:19:12
Autor: Tomasz [Bubon]
5x BZ WBK mobile
On 15 Wrz, 16:05, Jarek Andrzejewski <ptja...@gmail.com> wrote:
On Thu, 15 Sep 2011 12:45:30 +0000 (UTC), xbartx <b...@hashzero.net>
wrote:

>Dnia Thu, 15 Sep 2011 12:05:23 +0200, Jarek Andrzejewski napisa (a):

>Daj dost p do konta wi c co mo e by w Twoim koncie lepszego? Jest to

brak konieczno ci u ywania specjalnej aplikacji, obs uga z ka dego
telefonu (oczywi cie takiego z przegl dark ), a nie tylko takiego z
aplikacj .

>aplikacja mobilna, wi c zoptymalizowana/przebudowana do urz dze na
>jakich mo na j instalowa .

podobnie jak strona WWW, kt a tez mo e by zoptymalizowana.

Mi chodzi o raczej o to, co zyskuj maj c taka aplikacj w stosunku do
dost pu on-line? Minimalizacj transferu? Szybko wykonywania
operacji?

Wygoda. Mniej się naklikasz, żeby zrobić przelew zdefiniowany.

Data: 2011-09-16 09:55:00
Autor: Jarek Andrzejewski
5x BZ WBK mobile
On Thu, 15 Sep 2011 08:19:12 -0700 (PDT), "Tomasz [Bubon]"
<tompod@gmail.com> wrote:

[...]

Przez www mam: 2 kliknięcia w menu, wybór rachunku źródłowego, wybór
opcji "z listy", wybór odbiorcy, wpisanie kwoty, zatwierdzenie,
potwierdzenie kodem z tokena, zatwierdzenie.
Niewiele jest do "urwania".
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-09-18 11:00:25
Autor: Pendrive
5x BZ WBK mobile
<tompod@gmail.com>  wrote:

[...]

przeciez dostep przez internet przez przegladarke takze jest

P.

Data: 2011-09-19 09:47:47
Autor: Jarek Andrzejewski
5x BZ WBK mobile

<tompod@gmail.com>  wrote:

[...]

no właśnie. Dlatego drążę: co taka specjalizowana aplikacja daje wobec
www?

Data: 2011-09-15 17:11:35
Autor: xbartx
5x BZ WBK mobile
Dnia Thu, 15 Sep 2011 16:05:07 +0200, Jarek Andrzejewski napisał(a):

Mi chodziło raczej o to, co zyskuję mając taka aplikację w stosunku do
dostępu on-line? Minimalizację transferu? Szybkość wykonywania operacji?

Telefony to już tak jak komputery. Możesz mieć różne przeglądarki i teoretycznie na tych samych telefonach/systemach strona może wyglądać inaczej. Co bardziej istotne zazwyczaj nie działa on poprawnie, jest niedopasowana do ekranu telefonu itd itp. Jeżeli masz aplikację to ona jest dopasowana specjalnie już do systemu/telefonu na jakim ma działać. Będzie starać się wykorzystać maksymalnie jego możliwości aby ułatwić korzystanie z dostępu do konta. Oczywiście może być też minimalizacja transferu ale przede wszystkim chyba stawiają a przynajmniej powinni, na ergonomię i użyteczność.
Każda taka aplikacja jest darmowa, więc jeżeli masz odpowiedni telefon to ściągnij i sam sprawdź czy widzisz jakieś znaczące różnice i czy warto w ogóle z tego korzystać.

Data: 2011-09-16 09:56:13
Autor: Jarek Andrzejewski
5x BZ WBK mobile
On Thu, 15 Sep 2011 17:11:35 +0000 (UTC), xbartx <bart@hashzero.net>
wrote:

Każda taka aplikacja jest darmowa, więc jeżeli masz odpowiedni telefon to ściągnij i sam sprawdź czy widzisz jakieś znaczące różnice i czy warto w ogóle z tego korzystać.

Nie mam nic w WBK, dlatego się dopytuję.
A obsługa Eurobanku via WWW na Operze czy IE w WM 6.5 jest całkiem
znośna.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-09-18 10:09:06
Autor: xbartx
5x BZ WBK mobile
Dnia Fri, 16 Sep 2011 09:56:13 +0200, Jarek Andrzejewski napisał(a):

Nie mam nic w WBK, dlatego się dopytuję. A obsługa Eurobanku via WWW na
Operze czy IE w WM 6.5 jest całkiem znośna.

No tak ale to jest specjalna aplikacja, który z wyglądem dostępu przez www ma czasami niewiele lub zupełnie nic wspólnego.

Data: 2011-09-19 09:48:51
Autor: Jarek Andrzejewski
5x BZ WBK mobile
On Sun, 18 Sep 2011 10:09:06 +0000 (UTC), xbartx <bart@hashzero.net>
wrote:

[...]

wiem, ale pytam: gdzie tkwi "wartość dodana" dla klienta?
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-09-21 09:37:03
Autor: xbartx
5x BZ WBK mobile
Dnia Mon, 19 Sep 2011 09:48:51 +0200, Jarek Andrzejewski napisał(a):

wiem, ale pytam: gdzie tkwi "wartość dodana" dla klienta?

O ile pamiętam BZWBK ma wersję demo, ściągnij, sprawdź i sam oceń. Czy koniecznie musisz to usłyszeć od kogoś innego, bo sam sobie nie ufasz?

--
xbartx

Data: 2011-09-21 13:49:01
Autor: Jarek Andrzejewski
5x BZ WBK mobile
On Wed, 21 Sep 2011 09:37:03 +0000 (UTC), xbartx <bart@hashzero.net>
wrote:

O ile pamiętam BZWBK ma wersję demo, ściągnij, sprawdź i sam oceń. Czy koniecznie musisz to usłyszeć od kogoś innego, bo sam sobie nie ufasz?

Słusznie.

Uruchomiłem, nawet nienajgorzej wygląda.
Mogłaby być nieco przyjaźniejsza: - po wejściu na rachunek trzeba się wycofać, żeby zrobić przelew (a
mogłoby być być w kontekstowym menu zlecenie przelewu)
- dość dziwne wpisywanie kwot: jeśli chcemy wpisać złote bez groszy to
musimy i tak podać 00 na końcu, bo inaczej zamiast np. 123 będzie 1,23

Przyznaję, to może by wygodniejsze niż www.

Data: 2011-09-21 13:05:29
Autor: xbartx
5x BZ WBK mobile
Dnia Wed, 21 Sep 2011 13:49:01 +0200, Jarek Andrzejewski napisał(a):

Przyznaję, to może by wygodniejsze niż www.

No widzisz jak fajnie i jeszcze się inni czytający grupę przy okazji mogą czegoś dowiedzieć. Ciekawe jakby to porównać z aplikacją Rajfiego (jest już od dawna na iOS i chyba teraz od niedawna na Androida), która była już chwalona na grupie. Mille chyba też ma swoją aplikację na telefon. Nie wiem jednak czy w tych przypadkach jest dostęp demo tak jak w BZWBK.

--
xbartx

Data: 2011-09-15 19:04:43
Autor: Ra
5x BZ WBK mobile
wrote:

[...]

jak dla mnie wygoda i szybkość, online zazwyczaj jeszcze klikam tu i tam i patrzę czy może w Inwestycjach leży jakaś kasa o której zapomniałem ;)

5x BZ WBK mobile