6,25% w mBanku

Data: 2009-03-31 05:36:20
Autor: Mariusz Tasarz
6,25% w mBanku
nowa lokata:

http://www.mbank.pl/przewodnik/wykorzystaj/eKONTO1.html?lang=P

nieźle zakręcili w warunkach, lol

Data: 2009-03-31 08:07:31
Autor: witek
6,25% w mBanku
Mariusz Tasarz wrote:
nowa lokata:

http://www.mbank.pl/przewodnik/wykorzystaj/eKONTO1.html?lang=P

nieźle zakręcili w warunkach, lol

"pierwszą mLOKATĘ właściciel rachunku powinien założyć przy pomocy Operatora mLinii;"

A co to za udziwnienie?  Może jeszcze kwiatki przynieść i powiedzieć pocałuj mnie w d...

Niech się sami pocałują. Nigdzie nie będę dzwonił.

Data: 2009-03-31 06:11:47
Autor: Mariusz Tasarz
6,25% w mBanku

Niech się sami pocałują. Nigdzie nie będę dzwonił.

kolejne są też zabawne:

"Uczestnik Promocji w trakcie trwania promocji tj.: w dniach 23 marca
-
15 kwietnia 2009 musi przelac na rachunek w mBanku (eKONTO, eMAX,
eMAX plus) kwote przeznaczona do zdeponowania na lokacie
promocyjnej - minimum 10 000 PLN. Lokata zostanie zało:ona z nowych
srodków Uczestnika Promocji wpłaconych do Banku po dacie rozpoczecia
promocji, tj. które wpłyna na rachunek bankowy Uczestnika promocji nie
wczesniej ni: dnia 23 marca 2009 roku"

a potem dopiero zaczyna się definicja tego co uważają za nowe
środki :)))

Data: 2009-03-31 09:50:16
Autor: bradley.st
6,25% w mBanku
On 31 Mar, 09:07, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:
Mariusz Tasarz wrote:
> [...]

pocałuj mnie w d...

Niech się sami pocałują. Nigdzie nie będę dzwonił.

Niech zgadne: "O, widze, ze nie ma pan jeszcze naszej karty
kredytowej." albo "System mi wyswietla, ze ma pan tylko jedna karte
kredytowa, a wlasnie mamy promocje." albo "Czy mial pan juz szanse
zapoznac sie z szeroka gama naszych ubezpieczen..." :)

Nic tylko usiasc i czekac. Naiwni sami beda dzwonic. :)

Data: 2009-03-31 23:11:03
Autor: Beniowa
6,25% w mBanku

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:gqt4ip$5i7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Mam na 3 miesiecznej 6,2% w DnB Nord. Z automatu. Bez zadnej szczegolnej promocji...
Tez nie zadzwonie...

Beniowa

Data: 2009-03-31 08:09:02
Autor: witek
6,25% w mBanku
Mariusz Tasarz wrote:
nowa lokata:

http://www.mbank.pl/przewodnik/wykorzystaj/eKONTO1.html?lang=P

nieźle zakręcili w warunkach, lol

a jeszcze lepiej
Na drzewo

mLOKATA rekomendacyjna Polecaj i zyskaj
Promocja składa się z 2 etapów.
Pierwszy etap trwa od 16 marca do 15 kwietnia br. to czas, gdy Klienci polecają założenie rachunku swoim znajomym.
Drugi etap, który trwa do 15 lipca br. to czas, na otwarcie mLOKATY rekomendacyjnej w systemie transakcyjnym mBanku.

okres trwania mLOKATY: 3 miesiące
wysokość oprocentowania nominalnego w skali roku:
w dniu uruchomienia promocji: 6,25%
kwota minimalna lokaty: 1 000 PLN
mLOKATA rekomendacyjna nie posiada możliwości automatycznego odnowienia
termin otwarcia mLOKATY rekomendacyjnej: do 15 lipca br.

Data: 2009-03-31 15:13:11
Autor: RobertS
6,25% w mBanku
http://www.mbank.pl/przewodnik/wykorzystaj/eKONTO1.html?lang=P

nieźle zakręcili w warunkach, lol

i po co komu takie kombinacje? nawet nie można przelać kasy z Multi...naprawdę mieszają jak Lukas - ten się specjalizował w takich "akcjach"

RobertS

Data: 2009-03-31 19:42:59
Autor: Sebastian
6,25% w mBanku
RobertS pisze:
[...]

6,25% i takie cyrki? Jak dla mnie to zachęta dla tych którzy trzymają jeszcze gotówkę w mBanku do założenia lokaty np. w Polbanku na 7% bez kombinowania i z w miarę korzystnymi warunkami zrywania lokaty.

Gdyby to były jeszcze najlepsze warunki na rynku to rozumiem, metoda na ściągnięcie nowego kapitału i klientów, patrz Bank Pocztowy. Teraz to sposób na zirytowanie wiernych użytkowników i zachęcanie do znalezienia lepszej oferty.

Sebastian

Data: 2009-04-04 00:24:03
Autor: Cyb
6,25% w mBanku
On Tue, 31 Mar 2009 19:42:59 +0200, Sebastian <nospam@nospam.com>
wrote:

[...]

no dobra, polbank podpada po grecki BFG, ale np. volkswagen tez daje
7% i jakby co podlega pod polski bfg :)

pozdarwiam,,
Cyb

Data: 2009-04-04 12:43:42
Autor: Radzik
6,25% w mBanku
Cyb pisze:
no dobra, polbank podpada po grecki BFG
mi to akurat nie przeszkadza, a wręcz pomaga bo mam lokaty na ponad 50kpln, a tego polski bfg już nie gwarantuje...

Data: 2009-04-04 13:16:43
Autor: sensei
6,25% w mBanku
Użytkownik "Radzik" <radzik@radzik.pl> napisał w wiadomości news:49d739df$1news.home.net.pl...
Cyb pisze:
no dobra, polbank podpada po grecki BFG
mi to akurat nie przeszkadza, a wręcz pomaga bo mam lokaty na ponad 50kpln, a tego polski bfg już nie gwarantuje...

No to sie zdziwisz jak sie dowiesz ze gwarantuje i to w 100%...

Data: 2009-04-04 16:58:09
Autor: Radzik
6,25% w mBanku
sensei pisze:
No to sie zdziwisz jak sie dowiesz ze gwarantuje i to w 100%...
oczywiście chodziło mi o powyżej 50 tys. euro

Data: 2009-04-04 21:44:04
Autor: Cyb
6,25% w mBanku
On Sat, 04 Apr 2009 12:43:42 +0200, Radzik <radzik@radzik.pl> wrote:

Cyb pisze:
no dobra, polbank podpada po grecki BFG
mi to akurat nie przeszkadza, a wręcz pomaga bo mam lokaty na ponad 50kpln, a tego polski bfg już nie gwarantuje...

oczyiwscie kazdy bierze to co lubi, jak ktos ma ponad 50k euro to nie
boi sie wyjazdow do grecji w celu odzyskliwania kasy jakby co :)

jakby ktos szukal lokaty dla np. 10kpln, to jemu w razie czego neizbyt
oplacaloby sie miec w perspektywie jezdzenie do grecji :)

ale oczywiscie gdybam, nie wiem jak wyglada procedura odzyskiwania
kasy z greckiego czy polskiego bfg i czy keidykolwiek to bylo juz
robione :)

pozdarwiam,
Cyb

Data: 2009-04-05 11:39:39
Autor: Radzik
6,25% w mBanku
Cyb pisze:
ale oczywiscie gdybam, nie wiem jak wyglada procedura odzyskiwania
kasy z greckiego czy polskiego bfg i czy keidykolwiek to bylo juz
robione :)
kilka lat temu mieliśmy w Polsce bankructwo banku i BFG wypłaca gwarancje do dziś...

Data: 2009-04-05 19:20:11
Autor: Krzysztof Drewicz
6,25% w mBanku
On 2009-04-05, Radzik <radzik@radzik.pl> wrote:
Cyb pisze:
[...]

A możesz rozwinąć? Nazwa banku, kiedy upadł i jakiekolwiek namiary na
wycinki prasowe, najchętniej odnośnie tych wypłat.

kd,

--
Krzysztof Drewicz
Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej

Data: 2009-04-05 20:18:16
Autor: Bogdan B.
6,25% w mBanku
Krzysztof Drewicz wrote:

A możesz rozwinąć? Nazwa banku, kiedy upadł

Ostatni był Bank Staropolski, jakieś 8 lat temu.

Data: 2009-04-05 23:33:27
Autor: Radzik
6,25% w mBanku
Krzysztof Drewicz pisze:
A możesz rozwinąć? Nazwa banku, kiedy upadł i jakiekolwiek namiary na
wycinki prasowe, najchętniej odnośnie tych wypłat.
Osoby poszkodowane przez Bank Staropolski założyły nawet swoje stowarzyszenie:
http://www.krs-online.com.pl/stowarzyszenie-poszkodowanych-przez-bank-krs-80494.html

A tutaj trochę o bankrutach:
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,6401566,Jak_bankrutuje_bank.html?as=3&ias=3&startsz=x

Bank Staropolski upadł w 1999 roku, a tymczasem w 2004 dalej problemy z "collection":
http://www.pb.pl/Default2.aspx?ArticleId=BF96EA58-68CB-45BB-A44C-7EFD0C16ABD0

A tutaj fragment sprawozdania z działalności BFG za 2006 rok i...:
http://www.kprm.gov.pl/s.php?doc=645

"Bankowy Fundusz Gwarancyjny kontynuował wypłaty środków deponentów Banku Staropolskiego SA w Poznaniu, których roszczenia nie przedawniły się."

Sądzicie, że już zakończył?

Suma sumarum, może skończcie te przepychanki typu polski BFG, grecki (a propos Polbanku), luksemburski (odnośnie poliso-lokat Lukasa) czy jeszcze inny. Wszystkie są siebie warte, a gdyby doszło do jakiegoś bankructwa to odzyskanie swoich pieniędzy niezależnie od właściwości terytorialnej proste i przyjemne nie będzie. Osobiście nie wierzę, aby jakikolwiek bank w Polsce upadł...

Data: 2009-04-07 03:27:11
Autor: Peet
6,25% w mBanku
On 4 Kwi, 12:43, Radzik <rad...@radzik.pl> wrote:
Cyb pisze:> no dobra, polbank podpada po grecki BFG

mi to akurat nie przeszkadza, a wręcz pomaga bo mam lokaty na ponad
50kpln, a tego polski bfg już nie gwarantuje...

Z tego co wiem to jest to limit na jeden bank, idziesz do innego banku
i tam też dostajesz 50k gwarancji.

Data: 2009-04-08 19:48:33
Autor: Radzik
6,25% w mBanku
Peet pisze:
Z tego co wiem to jest to limit na jeden bank, idziesz do innego banku
i tam też dostajesz 50k gwarancji.
sorry, ale ja lubię mieć wszystko pod ręką, a nie w 10 bankach...

Data: 2009-04-01 00:51:27
Autor: xbartx
6,25% w mBanku
On Tue, 31 Mar 2009 05:36:20 -0700 (PDT)
Mariusz Tasarz <m.tasarz@gmail.com> wrote:

nowa lokata:

http://www.mbank.pl/przewodnik/wykorzystaj/eKONTO1.html?lang=P

nieźle zakręcili w warunkach, lol

Prostsze rozwiązanie > Getin KO 6,5% dostępne w razie czego praktycznie
od ręki.

Xenocide

Data: 2009-04-01 03:24:27
Autor: Mariusz Tasarz
6,25% w mBanku

Mariusz Tasarz <m.tas...@gmail.com> wrote:
> [...]

> nieźle zakręcili w warunkach, lol

Prostsze rozwiązanie > Getin KO 6,5% dostępne w razie czego praktycznie

juz dawno zastosowane :)) mBank przeszedł z fazy strzelania sobie w
stopę, w fazę rozśmieszania :)))

6,25% w mBanku