6,25% w mBanku

Data: 2009-03-31 08:07:31
Autor: witek
6,25% w mBanku
Mariusz Tasarz wrote:
nowa lokata:

http://www.mbank.pl/przewodnik/wykorzystaj/eKONTO1.html?lang=P

nieźle zakręcili w warunkach, lol

"pierwszą mLOKATĘ właściciel rachunku powinien założyć przy pomocy Operatora mLinii;"

A co to za udziwnienie?  Może jeszcze kwiatki przynieść i powiedzieć pocałuj mnie w d...

Niech się sami pocałują. Nigdzie nie będę dzwonił.

Data: 2009-03-31 06:11:47
Autor: Mariusz Tasarz
6,25% w mBanku

Niech się sami pocałują. Nigdzie nie będę dzwonił.

kolejne są też zabawne:

"Uczestnik Promocji w trakcie trwania promocji tj.: w dniach 23 marca
-
15 kwietnia 2009 musi przelac na rachunek w mBanku (eKONTO, eMAX,
eMAX plus) kwote przeznaczona do zdeponowania na lokacie
promocyjnej - minimum 10 000 PLN. Lokata zostanie zało:ona z nowych
srodków Uczestnika Promocji wpłaconych do Banku po dacie rozpoczecia
promocji, tj. które wpłyna na rachunek bankowy Uczestnika promocji nie
wczesniej ni: dnia 23 marca 2009 roku"

a potem dopiero zaczyna się definicja tego co uważają za nowe
środki :)))

Data: 2009-03-31 09:50:16
Autor: bradley.st
6,25% w mBanku
On 31 Mar, 09:07, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:
Mariusz Tasarz wrote:
> [...]

pocałuj mnie w d...

Niech się sami pocałują. Nigdzie nie będę dzwonił.

Niech zgadne: "O, widze, ze nie ma pan jeszcze naszej karty
kredytowej." albo "System mi wyswietla, ze ma pan tylko jedna karte
kredytowa, a wlasnie mamy promocje." albo "Czy mial pan juz szanse
zapoznac sie z szeroka gama naszych ubezpieczen..." :)

Nic tylko usiasc i czekac. Naiwni sami beda dzwonic. :)

Data: 2009-03-31 23:11:03
Autor: Beniowa
6,25% w mBanku

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:gqt4ip$5i7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Mam na 3 miesiecznej 6,2% w DnB Nord. Z automatu. Bez zadnej szczegolnej promocji...
Tez nie zadzwonie...

Beniowa

6,25% w mBanku