6,5% na 3 m-ce w GNB!

Data: 2012-10-26 22:03:50
Autor: RobertS
6,5% na 3 m-ce w GNB!
w GO/OO oprocentowanie aktualne to 6,1% (na 4 m-ce) ale jest jeszcze opcja, aby założyć tam lokatę na 6,5% na 3 m-ce

min. kwota to 500 zł, BRAK jakichkolwiek produktów dodatkowych (konta, PSO, obrót kartą czy jakieś wpływy)

oczywiście od momentu spisania umowy 14 dni na opłacenie lokaty

z tego co się dowiedziałem to oferta ma być aktualna do poniedziałku, więc jak ktoś ma wolne środki to może jeszcze ww. lokatę założyć ;-)

RobertS

Data: 2012-10-26 23:42:21
Autor: zlotowinfo
6,5% na 3 m-ce w GNB!
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:k6eqba$2pl$4news.icpnet.pl...
[...]

neobank 6.6 sync 6.5...7.5

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-10-28 21:11:33
Autor: RobertS
6,5% na 3 m-ce w GNB!

neobank 6.6 sync 6.5...7.5

  w neobanku można dostać nawet 9% (niestety tylko raz), a sync 7.5 ale z poleceniem, czy coÅ› siÄ™ zmieniÅ‚o?

RobertS

6,5% na 3 m-ce w GNB!