6,75% w TBP

Data: 2009-03-04 20:07:57
Autor: RobertS
6,75% w TBP
uraczyli mnie dzisiaj takim oto mailingiem:

Szanowny Panie,

Mamy dla Pana atrakcyjną ofertę przygotowaną przez Toyota Bank i program Toyota More. W Pana zasięgu jest jedna z najwyżej oprocentowanych na rynku lokat.
Jeśli do 15 marca wpłaci Pan 5000 złotych na trzymiesięczną lokatę w Toyota Bank to otrzyma Pan oprocentowanie aż 6,75%* oraz gwarantowaną premię 500 punktów Toyota More.
A jeśli znajdzie się Pan w pierwszej 50 osób, które założą lokatę na minimum 5000 złotych, to otrzyma Pan również bon na paliwo Shell o wartości 50 złotych.

Zachęcamy do zapoznania się już dziś z promocyjną lokatą w Toyota Bank oraz pod numerem 0801 900 701 lub +48 22 488 55 05.

Wysokie zyski i nagrody ma Pan na wyciągnięcie ręki.

szkoda, że bonu nie dają każdemu to może i bym się skusił...

RobertS

Data: 2009-03-04 20:10:44
Autor: george
6,75% w TBP

"RobertS" <bob75@xpostx.pl> wrote in message news:gomjiv$1444$3opal.icpnet.pl...
[...]

LOL .. 50 pln za 250K pln depozytów.
no żesz Q... na łeb upadli ?

Data: 2009-03-04 11:13:46
Autor: BK
6,75% w TBP
On 4 Mar, 20:10, "george" <george...@vp.pl> wrote:
"RobertS" <bo...@xpostx.pl> wrote in message

> [...]

> Wysokie zyski i nagrody ma Pan na wyciągnięcie ręki.

> szkoda, że bonu nie dają każdemu to może i bym się skusił....

Que? ^-^ Napewno dobrze przeczytales/zrozumiales?

Data: 2009-03-04 21:42:41
Autor: RobertS
6,75% w TBP

LOL .. 50 pln za 250K pln depozytów.
no żesz Q... na łeb upadli ?

Que? ^-^ Napewno dobrze przeczytales/zrozumiales?

bon na 50 zł za 5kzł depozytu, ale nie gwarantowany tylko dla pierwszych 50...

RobertS

Data: 2009-03-04 22:14:10
Autor: george
6,75% w TBP

"RobertS" <bob75@xpostx.pl> wrote in message news:gomp4k$1pig$2opal.icpnet.pl...

LOL .. 50 pln za 250K pln depozytów.
no żesz Q... na łeb upadli ?

Que? ^-^ Napewno dobrze przeczytales/zrozumiales?

bon na 50 zł za 5kzł depozytu, ale nie gwarantowany tylko dla pierwszych 50...

sorki myślałem że jak znajde 50 osób po 5k ...
anyway .. gówniane

6,75% w TBP