6 dni czekam na zdjęcie simlocka czy to normalne ? ??

Data: 2010-04-20 00:18:43
Autor: user
6 dni czekam na zdjęcie simlocka czy to normalne ? ??
Zamówiłem pewnemu serwisowi zdjęcie simlocka BB5 z E72.
Czekam już od zeszłej środy i ciąglę te same bajeczki że nie dostali jeszcze z głównego serwera wygenerowanego klucza czy to normalne ??? mogę iść i żądać zwrotu kasy ale czytałem że niektóre firmy które nie mają własnego sprzętu i robią zlecenie maja w regulaminie 1-5 dni choć zazwyczaj kod dostaję sie w ciągu 24 h.
Zaczyna mnie to wkurzać ale z drugiej strony patrze na to z punktu technicznego...

Data: 2010-04-20 08:51:21
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
6 dni czekam na zdj ęcie simlocka czy t o normalne ???
On Tue, 20 Apr 2010 00:18:43 +0200, "user"
<aspamojsedowoli_@gazeta.pl> wrote:

[...]

2 lata temu salon Ery z jednym  E61 siostry po upływie umowy miał
problem. Mieli wygenerowany kod którego próba wprowadzenia spowodowała
przerobienie telefonu w malowniczy przycisk na biurko. Bujali się z
tym ponad 4 tygodnie - nie poradził sobie też autoryzowany serwis
Nokii. W końcu dostałem w zamian nowy E71 bez simlocka bo okazało się
że nie są w stanie nic z moim zrobic. Dostałem nowy telefon mimo ze
było to już po upływie umowy a i gwarancja sie skończyła ale
zablokował go serwisant na moich oczach więc nei mogli ściemniać że to
ja coś nabroiłem. ;-)

Zresztą był to drugi przypadek z problemami przy zdejmowaniu w Erze
simlocka z E61 - mój też się zablokował ael udało im sie go naprawić.

Zdrówko

Data: 2010-04-20 17:54:53
Autor: user

Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> napisał w wiadomości news:dcjqs51taqt9qcnjk787emo1pfltglcajn4ax.com...
[...]

Już się udało, temat zamykam

6 dni czekam na zdjęcie simlocka czy to normalne ? ??