6 lat dla byłego szefa Art-B

Data: 2019-12-02 11:07:57
Autor: obserwator1434
6 lat dla byłego szefa Art-B
W dniu poniedziałek, 2 grudnia 2019 12:08:37 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
https://niezalezna.pl/300004-6-lat-dla-bylego-szefa-art-b

Karę 6 lat więzienia wymierzył warszawski sąd okręgowy b. szefowi Art-B, Bogusławowi B. oskarżonemu o pranie pieniędzy. W sprawie chodzi o kwotę 2,7 mln euro pochodzącą z oszustwa dokonanego na szkodę szwajcarskiej spółki. Wyrok jest nieprawomocny.

To nie jest czasem czysty pisoski piar?
Czemu nic się nie przeciska do luda o dalszych losach tych oskarżonych?
Co z tym ludkiem co to go pisy z usa ściągnęły, tego od FOOZu?
jak mu tam? Przywieczerski?

Data: 2019-12-02 21:11:00
Autor: u2
6 lat dla byłego szefa Art-B
W dniu 02.12.2019 o 20:07, obserwator1434@gmail.com pisze:
[...]

no jak abwera nie wie, to ja  tysz nie wiem:)

6 lat dla byłego szefa Art-B