6 latek z przebiegiem 40 tys

Data: 2011-05-16 18:45:04
Autor: Cavallino
6 latek z przebiegiem 40 tys
Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:iqrj1b$qvp$1inews.gazeta.pl...
Witam

Szukam sobie autka i znalazlem sztuke z przebiegiem 40 tys w 6 lat. Malo, ale w pelni udokumentowany. Auto wiecej stalo niz jezdzilo. Pytanie mi sie nasuwa glupkowate chyba - czy bac sie malego przebiegu? Chyba nic sie nie moglo zepsuc od stania?

Od stania nie, ale może mieć trochę usterek o których nikt nie wie.
Sam sprzedaję dziś 9 letnie Punto z przebiegiem 62 kkm, więc czasem było mi dane się zdziwić jak po miesięcznym postoju w garażu odpadł tłumik na pierwszej dziurze, czy po 1 dniu eksploatacji ni z tego ni z owego skończył się komputer silnika.

Ale pewnie gdyby był częściej jeżdżony stałoby się to jeszcze szybciej.

6 latek z przebiegiem 40 tys