6 latek z przebiegiem 40 tys

Data: 2011-05-17 08:54:07
Autor: !sp
6 latek z przebiegiem 40 tys

Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:iqrj1b$qvp$1inews.gazeta.pl...
Szukam sobie autka i znalazlem sztuke z przebiegiem 40 tys w 6 lat. Malo, ale w pelni udokumentowany. Auto wiecej stalo niz jezdzilo. Pytanie mi sie nasuwa glupkowate chyba - czy bac sie malego przebiegu? Chyba nic sie nie

Ja mam dupowóz 11 lat i ma na blacie 50 tys. Jestem jego 1 właścicielem. Jeździ co parę dni kilka km. Stoi na dworze.
Sprzedać nie warto, jak się znudzi pójdzie na złom. Jest to rezerwowe auto.

Data: 2011-05-19 13:50:08
Autor: niusy.pl
6 latek z przebiegiem 40 tys

Użytkownik "!sp" <sp@am.er>

[...]

Coraz więcej takich drugich samochodów ludzie mają i neraz jednak puszczają.

6 latek z przebiegiem 40 tys