[press] 6-latka jechała rowerem Estakadą Kw iatkowskiego

Data: 2011-05-17 09:30:43
Autor: Fabian
[press] 6-latka jechała rowerem Estakadą Kw iatkowskiego
Gdyńscy policjanci musieli w sobotę interweniować w wyjątkowo
niecodziennej sytuacji. EstakadÄ… Kwiatkowskiego  jechaÅ‚a rowerem...
6-letnia dziewczynka.

Dziecko jadÄ…ce rowerem to widok normalny. Kiedy jednak dzieje siÄ™ to na
jednej z najbardziej ruchliwych arterii w Trójmieście, do tego kilka
metrów nad ziemią, to sprawa zaczyna wyglądać poważnie.

Policję o wszystkim poinformował jeden z kierowców, przerażony że
dziecku lawirującemu między samochodami, może stać się krzywda. Na
miejsce od razu wysłano patrol.

- Na szczęście, dzięki szybkiej reakcji kierowcy oraz policjantów nie
doszło do tragedii. 6-letnia dziewczynka została przewieziona na
komisariat, a następnie przekazana matce - mówi podkom. Dorota
Podhorecka-KÅ‚os z Komendy Miejskiej Policji w Gdyni.

Jak ustalili policjanci, rodzina dziewczynki jest pod opiekÄ… kuratora
rodzinnego, który zostanie powiadomiony o zaistniałej sytuacji. Na razie
nie zdecydowano się jeszcze na postawienie zarzutów, dotyczących
pozostawienia dziecka bez opieki jego rodzicom. Policja cały czas bada
okoliczności sprawy.

http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/6-latka-jechala-rowerem-Estakada-Kwiatkowskiego-n48041.html

Data: 2011-05-17 00:48:41
Autor: Piotrpo
6-latka jecha³a rowerem Estakad± Kwiatkowskiego
On 17 Maj, 09:30, Fabian <fabian1234567...@gazeta.pl> wrote:
Gdyñscy policjanci musieli w sobotê interweniowaæ w wyj±tkowo
niecodziennej sytuacji. Estakad± Kwiatkowskiego  jecha³a rowerem...
6-letnia dziewczynka.

Przy okazji - na wje¼dzie od strony pogórza zniknê³y symbole rowerów
na znakach zakazu - to jaka¶ inwencja urzêdnicza, czy inicjatywa
oddolna? W sumie to by³ bym bardzo zadowolony, gdyby wjazd na estakadê
by³ dla rowerów dozwolony ;)

Data: 2011-05-17 15:30:46
Autor: piotr paw³owski
6-latka jecha³a rowerem Estakad± Kwiatkowskiego
znaczy siê dziewczynka jecha³a prawid³owo - nie na pamiêæ ;))

Piotrpo <piotrpo@gmail.com> napisa³(a):

Data: 2011-05-17 22:17:55
Autor: Wojtek Paszkowski

"Piotrpo" <piotrpo@gmail.com> wrote in message news:d7b37ae0-584a-4529-8358-14b6ad034c2024g2000yqk.googlegroups.com...

[...]

podejrzewam zdecydowanie oddoln±, i to sprzed wielu lat

http://picasaweb.google.com/wpaszk/SylwesterHel#5150578068476604130

 - na wje¼dzie od strony Kwiatkowskiego (od góry) zakaz jest pe³ny.

Swoj± drog± wydawa³o mi siê ostatnio, ¿e odnowili oznakowanie, ale chyba w³a¶nie tylko "górne", dzi¶ wje¿d¿a³em na Estakadê od do³u i rzeczywi¶cie znak jest nadal podretuszowany.

Gorzej, ¿e podobna "oddolna inicjatywa" robi co chce na drodze wewnêtrznej elektrociep³owni miêdzy Chyloni± a Rumi±, stanowi±c± niegdy¶ ¶wietn± drogê rowerowo-biegowo-rolkow±. Od d³u¿szego czasu, gdy kto¶ zdemolowa³ znaki drogi wewnêtrznej, beesiarze je¿d¿± tam t³umnie bez ¿adnych skrupu³ów i nikogo to nie obchodzi (a w³a¶ciciela drogi najmniej).

pozdr

Data: 2011-05-18 02:25:37
Autor: Piotrpo
6-latka jecha³a rowerem Estakad± Kwiatkowskiego
On 17 Maj, 22:17, "Wojtek Paszkowski" <wo...@pocztanawirtualnej.pl>
wrote:
"Piotrpo" <piot...@gmail.com> wrote in message

> [...]

w³a¶nie tylko "górne", dzi¶ wje¿d¿a³em na Estakadê od do³u i rzeczywi¶cie
Cenna inicjatywa - mo¿na siê normalnie dostaæ do Kontenerowej. Chocia¿
dosz³y mnie s³uchy o budowie ¶cie¿ki i ju¿ zaczynam siê baæ.

Co to "Beesiarze"?

Data: 2011-05-17 17:34:31
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[press] 6-latka jechała rowerem Estakadą Kw iatkowskiego
Fabian, Tue, 17 May 2011 09:30:43 +0200, pl.rec.rowery:
- Na szczê¶cie, dziêki szybkiej reakcji kierowcy oraz policjantów nie
dosz³o do tragedii. 6-letnia dziewczynka zosta³a przewieziona na
komisariat, a nastêpnie przekazana matce - mówi podkom. Dorota
Podhorecka-K³os z Komendy Miejskiej Policji w Gdyni.

Lekko mo¿e offtopicznie, ale jestem sk³onny siê za³o¿yæ, ¿e brzd±ca
kierowcy omijali znacznie szerszym ³ukiem ni¿ "normalnego" rowerzystê.
Podobnie jak rowerzystê zim± omijaj± szerokim ³ukiem (t³umaczenie MadMana
by³o takie, ¿e jak zim± kto¶ rowerem popierdziela to pewnikiem wariat. A od
wariatów trzeba z daleka;-)).

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz±.

[press] 6-latka jechała rowerem Estakadą Kw iatkowskiego