6-latka jechała rowerem Estakadą Kwiatkowskiego

Data: 2011-05-17 00:48:41
Autor: Piotrpo
6-latka jechała rowerem Estakadą Kwiatkowskiego
On 17 Maj, 09:30, Fabian <fabian1234567...@gazeta.pl> wrote:
Gdyńscy policjanci musieli w sobotę interweniować w wyjątkowo
niecodziennej sytuacji. Estakadą Kwiatkowskiego  jechała rowerem...
6-letnia dziewczynka.

Przy okazji - na wjeździe od strony pogórza zniknęły symbole rowerów
na znakach zakazu - to jakaś inwencja urzędnicza, czy inicjatywa
oddolna? W sumie to był bym bardzo zadowolony, gdyby wjazd na estakadę
był dla rowerów dozwolony ;)

Data: 2011-05-17 15:30:46
Autor: piotr pawłowski
6-latka jechała rowerem Estakadą Kwiatkowskiego
znaczy się dziewczynka jechała prawidłowo - nie na pamięć ;))

Data: 2011-05-17 22:17:55
Autor: Wojtek Paszkowski

"Piotrpo" <piotrpo@gmail.com> wrote in message news:d7b37ae0-584a-4529-8358-14b6ad034c2024g2000yqk.googlegroups.com...

[...]

podejrzewam zdecydowanie oddolną, i to sprzed wielu lat

http://picasaweb.google.com/wpaszk/SylwesterHel#5150578068476604130

 - na wjeździe od strony Kwiatkowskiego (od góry) zakaz jest pełny.

Swoją drogą wydawało mi się ostatnio, że odnowili oznakowanie, ale chyba właśnie tylko "górne", dziś wjeżdżałem na Estakadę od dołu i rzeczywiście znak jest nadal podretuszowany.

Gorzej, że podobna "oddolna inicjatywa" robi co chce na drodze wewnętrznej elektrociepłowni między Chylonią a Rumią, stanowiącą niegdyś świetną drogę rowerowo-biegowo-rolkową. Od dłuższego czasu, gdy ktoś zdemolował znaki drogi wewnętrznej, beesiarze jeżdżą tam tłumnie bez żadnych skrupułów i nikogo to nie obchodzi (a właściciela drogi najmniej).

pozdr

Data: 2011-05-18 02:25:37
Autor: Piotrpo
6-latka jechała rowerem Estakadą Kwiatkowskiego
On 17 Maj, 22:17, "Wojtek Paszkowski" <wo...@pocztanawirtualnej.pl>
wrote:
"Piotrpo" <piot...@gmail.com> wrote in message

> [...]

właśnie tylko "górne", dziś wjeżdżałem na Estakadę od dołu i rzeczywiście
Cenna inicjatywa - można się normalnie dostać do Kontenerowej. Chociaż
doszły mnie słuchy o budowie ścieżki i już zaczynam się bać.

[...]
Co to "Beesiarze"?

6-latka jechała rowerem Estakadą Kwiatkowskiego