6% terroryzuje kraj!

Data: 2012-05-17 16:31:55
Autor: jadryś
6% terroryzuje kraj!
W dniu 2012-05-17 13:47, Pan hrabia Bobrowski pisze:
"W Polsce działa blisko 20 tys. związków zawodowych, do których należy ponad 6 proc. dorosłych Polaków. Część związkowców pracuje na etacie. Zarabiają sporo, ale nie można sprawdzić, co dokładnie robią, do tego firma, w której są zatrudnieni musi płacić i dbać o wyposażenie ich miejsca pracy. " "W Polsce zawodowy działacz organizacji związkowej zarabia średnio 3,3 tys. zł brutto - wynika z danych portalu Moja Pensja. Po odliczeniu składek emerytalnych i zdrowotnych średnia pensja netto wynosi prawie 2,4 tys. zł. Z danych wynika też, że co drugi związkowiec na etacie otrzymuje wynagrodzenie między 2,3 tys. zł a 5,3 tys. zł".

Jakieś komentarze ze strony zwolenników PiS?

BBR

Komentarz i sprostowanie w dwu kwestiach - po pierwsze okrągłostołowych terrorystów tyranizujących Polaków nie ma aż 6%.. Po drugie - do koga zgłaszasz pretensje w sprawie tak wysokich uposażeń dla związkowców?
I sorry za wtrącenie się mimo tego że pytanie nie było do mnie zaadresowane.

6% terroryzuje kraj!