60 dni na rezygnację z kk w Multi

Data: 2009-06-08 05:02:10
Autor: adequental
60 dni na rezygnację z kk w Multi
Czesc!

Chcialem tylko zawiadomic, ze w regulaminie (jakby kto nie doczytal,
tak jak ja tego nie zrobilem) wydawania i obslugi kk Multi stoi, iz
zazyczyc sobie nie wydawania wznowionej kk nalezy na co najmniej 60
dni przed uplywem konca jej waznosci.

Ja myslalem (hmm...), ze jest jak w innych bankach, z ktorymi w
kontekscie kk wczesniej mialem do czynienia, 30 dni. A tu maly zonk.

Ale zeby bylo smieszniej, Multilinka mi obiecala na 33 dni przed
zakonczeniem waznosci karty, ze w przypadku przejscia z golda na
aquariusa zadnych oplat nie bedzie... i ani slowa, ze minal termin
rezygnacji z golda. A sciagneli za golda, skubancy... :( arrrgh.

Pozdrowionka,

Data: 2009-06-08 22:02:58
Autor: RobertS
60 dni na rezygnacjÄ™ z kk w Multi

[...]

Mogłeś zastrzec ww. bank nie wydałby nowej i opłaty też by nie było...

RobertS

Data: 2009-06-09 02:45:16
Autor: adequental
> [...]
> tak jak ja tego nie zrobilem) wydawania i obslugi kk Multi stoi, iz
> zazyczyc sobie nie wydawania wznowionej kk nalezy na co najmniej 60

Mogłe¶ zastrzec ww. bank nie wydałby nowej i opłaty też by nie było...

Owszem, moglem, ale jak mnie pani trzy razy zapewniala na lince, ze
nie bedzie oplat, bo w promocji maja przejscie na czarna za friko, to
po co mialem zastrzegac? Co za czasy, zeby bankom nie wierzyc... :( No
ale nic to...

Pozdrowki!

Data: 2009-06-09 18:53:13
Autor: RobertS
[...]

Jakos dawno przestalem ufac roznym multilinkom...albo jest cos na papierze albo tego nie ma. To co powie pracownik niestety nie jest miarodajne ;-(

RobertS

60 dni na rezygnację z kk w Multi