[info] 60 lat Diners Club - loteria

Data: 2010-12-27 11:14:08
Autor: xbartx
[info] 60 lat Diners Club - loteria

Stricte informacyjnie.

http://60lat.dinersclub.pl/

Z racji tego, że tych kart nie jest dużo w porównaniu do VISA/MC to szanse są chyba nieco większe na jakąś nagrodę.

--
xbartx

Data: 2010-12-27 12:50:19
Autor: neoniusz
W dniu 10-12-27 12:14, xbartx pisze:

Stricte informacyjnie.

http://60lat.dinersclub.pl/

Z racji tego, że tych kart nie jest dużo w porównaniu do VISA/MC to
szanse są chyba nieco większe na jakąś nagrodę.

Dobra, to teraz pytanie - skad wziac szybko taka karte? :)

Data: 2010-12-27 05:19:16
Autor: MK
60 lat Diners Club - loteria
On 27 Gru, 12:50, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:

Dobra, to teraz pytanie - skad wziac szybko taka karte? :)

Wyslac wypelniony wniosek z strony internetowej + zalaczyc wymagane
dokumenty. Karta przychodzi kurierem w ciagu 4 - 5 dni roboczych od
dostarczenia wniosku. Przynajmniej tak bylo jak ja sie kiedys
ubiegalem o karte. Z tego co pamietam minimalny limit to 15tys pln, a
dochody 90tys z ostatniego PIT rocznego.
Nagrod nie jest tak wiele, wiec nie wiem czy warto wydawac 350pln,
tylko po to zeby wziac udzial w peomocji... chyba, ze tez mozna
otrzymac karte bez oplat.

MK

Data: 2010-12-27 20:23:29
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
xbartx pisze:

Stricte informacyjnie.

http://60lat.dinersclub.pl/

Z racji tego, że tych kart nie jest dużo w porównaniu do VISA/MC

....zwłaszcza, że promocja dotyczy tylko kart prywatnych, a takich to chyba niemal w ogóle nie ma... :-)

to szanse są chyba nieco większe na jakąś nagrodę.

--
MiCHA

[info] 60 lat Diners Club - loteria