60 miliardów złotych - to maksymalne żydowskie roszczenia..

Data: 2009-07-06 22:52:50
Autor: awe
60 miliardów złotych - to maksymalne żydowskie roszczenia..
Nie dalbym im nawet zeta. Nie obchodzi mnie dlaczego i za co  zdychali w obozach. niech placa dojcze. Jedyny dlog jaki maja Polacy to dlug wdziecznosci w stosunku do niemcow. Dzieki II wojnie swiatowej mamy zachodnie wojewodztctwa i brak problemow etnicznych. Palestynczycy moga nam tylko pozazdroscic. Pewnie czekaja na drugiego Hitlera - jak na mesjasza
 awe

Data: 2009-07-06 22:53:20
Autor: awe
60 miliardów złotych - to maksymalne żydowskie roszczenia..
Oczywiscie dlug

Data: 2009-07-06 23:27:19
Autor: ypsilanti

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h2to65$iob$1news.onet.pl...
[...]

   zalosny prlowski polfabrykacie...

   rem

Data: 2009-07-07 11:18:44
Autor: awe

Użytkownik "ypsilanti" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:69901$4a526c37$54702a04$2249news.chello.at...

[...]

sorrki wypraszam sobie takie teksty, ja napisalem sama prawde
awe

Data: 2009-07-07 11:22:46
Autor: colping

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h2v3sf$3ts$1news.onet.pl...

[...]

   prlwski plfbrkci

   ar

60 miliardów złotych - to maksymalne żydowskie roszczenia..