60 min za 29 gr w Tik Taku....

Data: 2009-03-25 18:12:15
Autor: ...J...
60 min za 29 gr w Tik Taku....
Wojna cenowa rozpoczeta - w ofercie Tak Tak pojawila sie usluga, dzieki której za godzine rozmowy abonent zaplaci 29 groszy.
Po starcie taniej oferty Play Fresh, pozostali operatorzy komórkowi przystepuja do ataku - pierwsza z tania oferta wystartowala Era. Uzytkownicy Tak Taka za godzinna rozmowe zaplaca 29 groszy. Godzina za Grosze pozwala uzytkownikom prowadzic swobodne rozmowy ze wszystkimi w sieci Era i w Tak Taku, oraz dzwonic na wszystkie numery stacjonarne w kraju.
Od 26 marca br. polaczenie z wybranym numerem trwajace nawet 60 minut bedzie kosztowalo tyle samo - 29 groszy. Oplata ta naliczana jest za kazda rozpoczeta godzine polaczenia.
Wlaczenie uslugi kosztuje 2 zlote, miesieczna cena uslugi to 1 zl.

Data: 2009-03-25 18:42:55
Autor: ms
60 min za 29 gr w Tik Taku....
Użytkownik "...J..." <j...@....net> napisał w wiadomości news:gqdolq$c1k$1inews.gazeta.pl...
[...]

Bida, bylo chyba 99groszy za godzine. Czy nie moga zrobic prostej zasady, bez kalendarzykow, doladowywnia, wykupwyania, zamawania i pamietania o comiesiecznym uzupelnieniu uslugi. Konkretne proste zasady a nie kombinacje..obudza sie na swieta za rok jak z taktaka odejdzie polowa klientow

ms.

Data: 2009-03-26 10:22:43
Autor: J.F.
60 min za 29 gr w Tik Taku....
Użytkownik "ms" <ms@ms.com> napisał w wiadomości news:gqdqeu$7k2$1news.task.gda.pl...
[...]

Biznes polega na tym zeby zarobic, a nie na tym zeby obnizyc cene do granic oplacalnosci :-)

obudza sie na  swieta za rok jak z taktaka odejdzie polowa klientow

Albo i nie, bo konkurencja nie oferuje godziny za grosze :-)

J.

Data: 2009-03-25 19:34:12
Autor: Błażej
60 min za 29 gr w Tik Taku....
Czy oferta ta dotyczy tylko zwykłego TakTak, czy także TakTak Fon?

Podejrzewam, że tylko zwyklego TakTak, bo Fonowcy i tak sa uwiazani.

Pozdrawiam.

Data: 2009-03-25 19:37:01
Autor: Skylla
60 min za 29 gr w Tik Taku....
[...]
Dodaj, że aktywujesz w ten sposób naliczanie godzinowe do Ery i na stacjonarne, bo te 29 gr płacisz tez za każdą złapaną pocztę głosową  na ten przykład. Poza tym ile za 61 minutę, 62 itd? :-).
Pic na wodę a nie konkurencyjba oferta.
S.

Data: 2009-03-25 19:57:25
Autor: Tony
60 min za 29 gr w Tik Taku....
Dnia Wed, 25 Mar 2009 19:37:01 +0100, Skylla napisał(a):

[...]

Tak się wydaje, postanowili wprowadzić ofertę z "magicznymi" 29 groszami.
Ale wprost piszą, że to tylko wewnątrz sieci i na stacjonarne. Więc
traktują ludzi jak idiotów teraz, jakby ludzie nie widzieli różnicy, że
gdzie indziej 29 gr jest do wszystkich (czasem z gwiazdką), bo sami im
wciskają te różnice do sieci i poza sieć przy podpisywaniu abonamentów czy
w cennikach prepaidów.

Pozdrawiam
Tony

Data: 2009-03-25 21:10:30
Autor: ...J...
60 min za 29 gr w Tik Taku....

"Tony" <paulpub2kkk@gmail.com.zamiastkkkdajk> wrote in message news:1dyiiulpvlly1$.z24xac1sq7cf.dlg40tude.net...
[...]

Czy Ty przeczytales uwaznie? 29 gr placisz za rozmowe trwajaca do 60 minut...Tak wiec rozmawiasz 59 min i ubywa ci za to 29 groszy !!!! Nie 29 gr za minute !!!!!
To gdzie  u innych jest te 29 gr do wszystkich za godzine ???? !!!!!

Data: 2009-03-25 21:21:27
Autor: wiatrak
60 min za 29 gr w Tik Taku....

Użytkownik "...J..." <j...@....net> napisał w wiadomości news:gqe33r$6ks$1inews.gazeta.pl...

Czy Ty przeczytales uwaznie? 29 gr placisz za rozmowe trwajaca do 60 minut...Tak wiec rozmawiasz 59 min i ubywa ci za to 29 groszy !!!! Nie 29 gr za minute !!!!!

Żebyś się nie przewiózł, jak twój kumpel przeniesie numer do playa i ci o tym nie powie. Pójdziesz z torbami.

wiatrak

Data: 2009-03-25 23:09:12
Autor: ...J...
60 min za 29 gr w Tik Taku....

"wiatrak" <wiatrak13@yahoo.pl> wrote in message news:gqdrn2$un1$1node1.news.atman.pl...

[...]

Gosciu w Playu to sa tylko dzieciaki i dresy...wiec mi to nie grozi....

Data: 2009-03-26 07:53:36
Autor: Olgierd
60 min za 29 gr w Tik Taku....
Dnia Wed, 25 Mar 2009 23:09:12 +0100, ...J... napisał(a):

Żebyś się nie przewiózł, jak twój kumpel przeniesie numer do playa i ci
o tym nie powie. Pójdziesz z torbami.

Gosciu w Playu to sa tylko dzieciaki i dresy...wiec mi to nie grozi....

Ach, właśnie do mnie idzie starterek... i niedawno kupiłem auto -- z alusami! ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-03-26 08:36:40
Autor: Tomek
60 min za 29 gr w Tik Taku....
....J... pisze:

wiatrak

Gosciu w Playu to sa tylko dzieciaki i dresy...wiec mi to nie grozi....
a po czym gościu, wyciągnąłeś taki głupawy wniosek
az

Data: 2009-03-26 09:58:39
Autor: ...J...
60 min za 29 gr w Tik Taku....

"Tomek" <ankra@nie.pl> wrote in message news:gqfba6$7ih$2news3.onet...
...J... pisze:

wiatrak

Gosciu w Playu to sa tylko dzieciaki i dresy...wiec mi to nie grozi....
a po czym gościu, wyciągnąłeś taki głupawy wniosek
az

Bylem w szkole po corke..ma 10 lat....u niej w klasie 90% ma juz Play Fresh....U starszej 14-tp letniej tez juz polowa albo sie przenosi albo planuje....populacja pryszczatych, dzieciarni w Play gdyby zrobic statystyke zapewne wynosi 90%....Bo nikt powazny z powodu oszczednosci paru groszy nie przenosi numeru...Takie migracje sa tylko wsrod dzieciarni....

Data: 2009-03-26 06:04:28
Autor: opero
60 min za 29 gr w Tik Taku....
On 26 Mar, 09:58, "...J..." <j...@....net> wrote:
"Tomek" <an...@nie.pl> wrote in messagenews:gqfba6$7ih$2news3.onet...
> [...]

zapewne wynosi 90%....Bo nikt powazny z powodu oszczednosci paru groszy nie
przenosi numeru...Takie migracje sa tylko wsrod dzieciarni....

coś w tym jest bo jechałem ostatnio w autobusie i kilku małolatów się
przechwalało jaki ten Play wspaniały :P. Mam nadzieję, że w Orange też
się coś ruszy w najbliższym okresie.

Data: 2009-03-26 06:22:02
Autor: BearBag
60 min za 29 gr w Tik Taku....
czy ja dobrze to rozumiem, ze 29gr/h do wszystkich z ery/
stacjonarnych? do heyah tez?
Czyli wszystkie pakiety typu erajednostki i tanie minuty w sieci
raczej w tym ukladzie nie maja racji bytu ?

Data: 2009-04-07 23:31:15
Autor: Grzexs
60 min za 29 gr w Tik Taku....
czy ja dobrze to rozumiem, ze 29gr/h do wszystkich z ery/
stacjonarnych? do heyah tez?
Czyli wszystkie pakiety typu erajednostki i tanie minuty w sieci
raczej w tym ukladzie nie maja racji bytu ?

Do heyah nie. Erajednostki do wykorzystania właśnie na połączenia do heyah i sms-y. Jednostki terminowe są zamrażane. Jako "drugi" numer do pogaduszek ze stacjonarkami lub erą jest naprawdę świetny, w pewnych warunkach lepszy od playa.

Grzexs

Data: 2009-03-26 10:17:48
Autor: tl
60 min za 29 gr w Tik Taku....

...J... pisze:

[...]

Patrz pan, takie małe, a mądrzejsze od niejednego dorosłego. Może dorośli
nie sprzedali im jeszcze swoich kompleksów, urojeń, lęków?

tl

Data: 2009-03-26 10:25:57
Autor: Tomek
60 min za 29 gr w Tik Taku....
...J... pisze:
[...]

oj chyba sie zatrzymałeś na poziomie córki :) szkoda rozmowy z kimś takim
az

Data: 2009-03-26 12:43:07
Autor: Tony
60 min za 29 gr w Tik Taku....
Dnia Thu, 26 Mar 2009 09:58:39 +0100, ...J... napisaů(a):

...J... pisze:

[...]

A ich rodzice majŕ do wyboru: dzwoniă do nich po 50-70 groszy albo po 5
groszy. Ýaden z nich nie zniýy sić do poziomu 5 groszy, chyba, ýe ma gdzieú
ukryte pryszcze ;p

np. tyůku :] )

Pozdrawiam
Tony

Data: 2009-03-25 21:28:40
Autor: JoteR
60 min za 29 gr w Tik Taku....
"...J..." napisał:

Czy Ty przeczytales uwaznie? 29 gr placisz za rozmowe trwajaca
do 60 minut...Tak wiec rozmawiasz 59 min i ubywa ci za to 29 groszy !!!!
Nie 29 gr za minute !!!!!

To już wiesz, przed kim ludzie spieprzają z Ery do Play? ;->
Bo jak już taki Tiktakowiec się dodzwoni, to będzie mędził przez godzinę o Maryni D., gdyż na myśl o krótszej rozmowie żal mu będzie rzyć ściskał że się 29 groszy zmarnuje ;-)

JoteR

Data: 2009-03-25 23:12:41
Autor: ...J...
60 min za 29 gr w Tik Taku....

"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:gqe45p$ceb$1inews.gazeta.pl...
"...J..." napisał:

[...]

No dzieciarnia to pewnie spiepsza, bo dla dzieciarni to i pare groszy to sie liczy...Wszak co tata da tego kieszonkowego tygodniowo? Ale powazni ludzie maja w nosie jakiegos Flasha....Toz to siec dla wyrostkow i dresow..U mnie w biurze  jak ktos wspomnial o Play Fresh to jak parskneli smiechem to go zmylo taki sobie obciach zrobil....

Data: 2009-03-25 23:15:47
Autor: Skylla
60 min za 29 gr w Tik Taku....
U mnie w biurze  jak ktos wspomnial o Play Fresh to jak parskneli smiechem to go zmylo taki sobie obciach zrobil....
Rozumiem z pierwszego maila sądząc, że w waszym biurze prawdziwy prestiż robi się TikTakiem :-)))))
Wiadomo, że jak się płaci 60 gr zamiast 30 to to świadczy o klasie człowieka...
ROTFL

Data: 2009-03-25 23:30:24
Autor: perszing
60 min za 29 gr w Tik Taku....

maja w nosie jakiegos Flasha....Toz to siec dla wyrostkow i dresow..U mnie w biurze  jak ktos wspomnial o Play Fresh to jak parskneli smiechem to go zmylo taki sobie obciach zrobil....

No niezle dostajecie w tym biurze po garach, ze juz Wam tak po glowach bije.

Radze oprocz zmiany tiktaka na plaja, zmienic tez prace na inna.  Szkoda zdrowia.

p.

Data: 2009-03-26 08:38:10
Autor: Tomek
60 min za 29 gr w Tik Taku....
perszing pisze:

[...]

tylko kto takiego przyjmie :)
az

Data: 2009-03-25 23:37:13
Autor: tl
60 min za 29 gr w Tik Taku....

Użytkownik "...J..." <j...@....net> napisał w wiadomości news:gqea8t$dvo$2inews.gazeta.pl...

[...]

spieprza <-- -  tak to się pisze

Acha i przed następnym "to" - przecinek ... powinien ... być wstawiony.

Reszta w miarę ok. Co do poziomu wypowiedzi ... nie warto komentować.

tl

Data: 2009-03-25 23:43:59
Autor: wiatrak
60 min za 29 gr w Tik Taku....

[...]

Elyta??????? A "elycie" nie przystoi mieć tanio. Elyta lubi prestiż. A "prestiż to Łoryndż"

wiatrak

Data: 2009-03-26 09:55:59
Autor: ...J...
60 min za 29 gr w Tik Taku....

"wiatrak" <wiatrak13@yahoo.pl> wrote in message news:gqe428$vsu$1node1.news.atman.pl...

[...]

Ty widac pryszcz jestes....Wiec co tu z Toba gadac....

Data: 2009-03-26 10:27:23
Autor: Tomek
60 min za 29 gr w Tik Taku....
....J... pisze:
[...]

no widzisz jak wychodzi z Ciebie prostak, tylko tyle potrafisz?
az

Data: 2009-03-25 19:58:46
Autor: wiatrak
60 min za 29 gr w Tik Taku....

[...]

A do łoryndż i minusa dalej 59 groszy. A do Playa, lepiej nie mówić. Poza tym nawet 5 sekund w sieci kosztuje 29 groszy.

wiatrak

Data: 2009-03-25 20:10:16
Autor: Tony
60 min za 29 gr w Tik Taku....
Dnia Wed, 25 Mar 2009 19:58:46 +0100, wiatrak napisał(a):

A do ÂłoryndÂż i minusa dalej 59 groszy. A do Playa, lepiej nie mĂłwiĂŚ.

Chciałeś napisać: do Pauzy ;p

Data: 2009-03-25 23:59:01
Autor: silesiac
60 min za 29 gr w Tik Taku....
Użytkownik "Tony" <paulpub2kkk@gmail.com.zamiastkkkdajk> napisał w wiadomości news:59jbdjytiobf$.1lsmzz1ao2wft.dlg40tude.net...
Dnia Wed, 25 Mar 2009 19:58:46 +0100, wiatrak napisał(a):

A do ÂłoryndÂż i minusa dalej 59 groszy. A do Playa, lepiej nie mĂłwiĂŚ.

Chciałeś napisać: do Pauzy ;p

Czemu do Pauzy? ;-)
serio chcę wiedzieć
sil.

/ w ogóle to nieźle się autorowi wątku oberwało za ten prestiż ;-)))))

Data: 2009-03-26 00:09:30
Autor: JoteR
60 min za 29 gr w Tik Taku....
"silesiac" napisał:

A do ÂłoryndÂż i minusa dalej 59 groszy. A do Playa, lepiej nie mĂłwiĂŚ.

Chciałeś napisać: do Pauzy ;p

Czemu do Pauzy? ;-)
serio chcę wiedzieć

Pogadaj z magnetofonem kasetowym ;->
Stop/Eject, Rec, Play, Rev, FF, Pause i takie tam...
Pokolenie "mp3" juĹź tego nie kojarzy ;-)

JoteR

Data: 2009-03-26 00:12:56
Autor: silesiac
60 min za 29 gr w Tik Taku....
Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości news:gqedjb$s78$1inews.gazeta.pl...
"silesiac" napisał:

[...]

Ty, weĹş mnie zabij, ja nie kumam z tym magnetofonem ;-))))

Data: 2009-03-26 08:41:26
Autor: jg
60 min za 29 gr w Tik Taku....
Dnia Thu, 26 Mar 2009 00:12:56 +0100, silesiac napisał(a):

Ty, weź mnie zabij, ja nie kumam z tym magnetofonem ;-))))

chyba chodzi o to, ze obok klawisza play byl klawisz pause... mialem
szpulowca...

--
jg

Data: 2009-03-26 09:35:34
Autor: silesiac
60 min za 29 gr w Tik Taku....
Użytkownik "jg" <jg@fake.pl> napisał w wiadomości news:1ctcvm1ihzet3.6h1udvg5gcao$.dlg40tude.net...
[...]

A... dzięki.\ w sumie na debila wychodzę heh...
sil

Data: 2009-03-26 12:21:58
Autor: Tony
60 min za 29 gr w Tik Taku....
Dnia Thu, 26 Mar 2009 09:35:34 +0100, silesiac napisał(a):

[...]

Uzupełniając wyjaśnienie (a uśmiechnąłem się) wiatrak orange nazwał oryndż,
plusa nazwał minusem a Play nazwał bez żartu, stąd Pauza.

Ale przecież też pauza jest słowem używanym w każdym odtwarzaczu:
Play/Pause? Bo przycisku stop już nie ma.

Pozdrawiam
Tony

Data: 2009-03-26 12:25:12
Autor: silesiac
60 min za 29 gr w Tik Taku....
Użytkownik "Tony" <paulpub2kkk@gmail.com.zamiastkkkdajk> napisał w wiadomości news:1dfr75nhgzcxt$.hxbvla7njndl$.dlg40tude.net...
[...]

Heh, toś nieźle mi namieszał a ja na głupiego wyszedłem ;-) Siaraaaaaaaa ups
ok eot

Data: 2009-03-26 19:01:41
Autor: osiek
60 min za 29 gr w Tik Taku....
Tony pisze:
[...]

no jak to nie ma stop???? a każdy odtwarzacz CD/DVD/Blue-Ray?????

Data: 2009-03-26 19:38:04
Autor: Tony
60 min za 29 gr w Tik Taku....
Dnia Thu, 26 Mar 2009 19:01:41 +0100, osiek napisał(a):

Tony pisze:
[...]

Pisząc to myślałem o wspomnianych w tym wątku (a niezacytowanych przeze
mnie) odtwarzaczach MP3. Nie mają STOP!

Co do wspomnianych odtwarzaczy przez Ciebie to oczywiście mają stop.

Pozdrawiam
Tony

Data: 2009-04-07 23:34:31
Autor: Grzexs
60 min za 29 gr w Tik Taku....
Pisząc to myślałem o wspomnianych w tym wątku (a niezacytowanych przeze
mnie) odtwarzaczach MP3. Nie mają STOP!

Co do wspomnianych odtwarzaczy przez Ciebie to oczywiście mają stop.

Kurde no, a moja mptrója ma stop! Właściwie STOP/OFF, ale... jest.

Grzexs

Data: 2009-03-26 10:04:08
Autor: Bebe
60 min za 29 gr w Tik Taku....
zastanawia mnie najazd na ludzi korzystających z oferty Play Fresh
czy jest w tym coś złego że zamiast płacić 50 gr za minutę płacę 29?? ale nie tutaj to się od razu robi raban albo wyzywa od pryszczatych którzy za parę groszy zmieniają sięć - to nie jest parę groszy bo w skali roku to sa konkretne oszczędności. Tak samo jak konkretnymi osczędnościami dla osób dzwoniących często na stacjonarne będzie prezentowana wyżej oferta TT

Data: 2009-03-26 12:39:41
Autor: Tony
60 min za 29 gr w Tik Taku....
Dnia Thu, 26 Mar 2009 10:04:08 +0100, Bebe napisał(a):

zastanawia mnie najazd na ludzi korzystajÂących z oferty Play Fresh
czy jest w tym coÂś zÂłego Âże zamiast pÂłaciĂŚ 50 gr za minutĂŞ pÂłacĂŞ 29?? ale nie tutaj to siĂŞ od razu robi raban albo wyzywa od pryszczatych ktĂłrzy za parĂŞ groszy zmieniajÂą siĂŞĂŚ - to nie jest parĂŞ groszy bo w skali roku to sa konkretne oszczĂŞdnoÂści. Tak samo jak konkretnymi osczĂŞdnoÂściami dla osĂłb dzwoniÂących czĂŞsto na stacjonarne bĂŞdzie prezentowana wyÂżej oferta TT

Ja Ci napiszę samą prawdę :)

To podobny spór jak między tym które święta są ważniejsze,
BoĹźonarodzeniowe, czy Wielkanoc. Jeden lubi rybki, drugi akwarium. Chodzi o
to, że (niektórzy) abonamentowcy uważają, że abo jest najlepsze na świecie
i tylko cieniasów nie stać na abo - po cichu denerwując się, że muszą dużo
płacić. Za to prepaidowcy ostro się bronią się przed takim poglądem i
twierdzą, że doładowanie konta nie jest wielkim utrudnieniem i nawet
przypalani żywym ogniem nie przyznają się nigdy, że (prawie) każdemu kiedyś
zdarzyło się zapomnieć doładować konto. A nawet w obliczu śmierci nie
przyznają się, że zdarzyło się, że nie mieli kasy na doładowanie :D Ale że
mają na tym punkcie kompleks, to tym bardziej się odzywają (mały pies
najgłośniej i dużo szczeka). Abonamentowcy tutaj się masowo odzywający mają
za to kompleks podpisanej umowy i droĹźyzny. Normalni abonamentowcy i
prepaidowcy nie wariują i nie drą jak szaleni kotów o wyższość jednego nad
drugim, bo wiedzą, że o gustach się nie dyskutuje. Jeden woli fakturę, inny
doładowania.

To tak uogólniając i wrzucając wszystkich do jednego worka :)

Pozdrawiam
Tony

Data: 2009-03-26 12:51:05
Autor: wiatrak
60 min za 29 gr w Tik Taku....

Użytkownik "Tony" <paulpub2kkk@gmail.com.zamiastkkkdajk> napisał w wiadomości news:14wxajf3jcw15.173qc0iec8hph$.dlg40tude.net...
Ja Ci napiszę samą prawdę :)

To podobny spór jak między tym które święta są ważniejsze,
Bożonarodzeniowe, czy Wielkanoc. Jeden lubi rybki, drugi akwarium. Chodzi o
[...]
za to kompleks podpisanej umowy i drożyzny. Normalni abonamentowcy i
[...]

A ci co mają mixa, to mają rozdwojenie jaźni??? :) Tych to mi dopiero żal.

wiatrak

Data: 2009-03-26 18:38:05
Autor: Tony
60 min za 29 gr w Tik Taku....
Dnia Thu, 26 Mar 2009 12:39:41 +0100, Tony napisał(a):

prepaidowcy (...) twierdzą, że doładowanie konta nie jest wielkim utrudnieniem i nawet przypalani żywym ogniem nie przyznają się nigdy, że (prawie) każdemu kiedyś zdarzyło się zapomnieć doładować konto. A nawet w obliczu śmierci nie
przyznają się, że zdarzyło się, że nie mieli kasy na doładowanie :D

Dzięki za anonimowe podpowiedzi podpowiedzi na priva, są jeszcze
następujące rzeczy wymuszające korzystanie z prepaid:

- zła historia kredytowa lub poważne zadłużenie u dowolnego operatora
komórkowego
- bycie kryminalistą
- bycie bezdomnym (bez dowodu)
- bycie niepełnoletnim (o ile umowy nie podpisze za nas prawny opiekun).

Dla zmiękczenia nieco powstałego obrazu prepaidowca napiszę, że znam osoby,
które nie należą do żadnej z tych grup, tylko zwyczajnie się przyzwyczaiły
do prepaida lub nie lubią wiązać się umowami, szczególnie gdy się
przyzwyczaiły do posiadanej komórki.

Pozdrawiam
Tony

Data: 2009-03-27 09:06:16
Autor: Bebe
60 min za 29 gr w Tik Taku....

Użytkownik "Tony" <paulpub2kkk@gmail.com.zamiastkkkdajk> napisał w wiadomości news:1lwgohbae4cv9.pfexcew2agwp$.dlg40tude.net...

[...]

ja przez 4 lata gniłem w abonamencie.... potem wziąłem prepaida z plusa... /dokładniej mixa/ dawno to było nawet drogo wtedy... ale miało zaletę... środki na koncie można było swobodnie wydawać a nie było rozliczenia minutowego... przydatne w przypadku wysyłania smsów premium /uwielbiam konkursy smsowe- zresztą nie ważne/ okazało się po pewnym czasie że jedyna wada prepaida to brak telefonu za złotówkę a zalet wiele... między innymi ceny połączeń porównywalne z abonamentami droższymi. Wydając na telefon 30 zł miesięcznie mam stawki jak przy abonamencie 3 x wyższym... zakładając że podpisałem umowę na 36 doładowań szybko się okazało że nawet jak się rozpędze i wydzwonię za 100 zł miesięcznie kasę to 1. kontrakt skończy mi się wcześniej 2. mam realną kontrolę nad wydatkami... nie musze dzwonić nigdzie i sprawdzać ile przekroczyłem abonament tylko telefon mi przestanie dzwonić... a w portfelu zawsze znajdzie się miejsce na zdrapkę rezerwową więc nie mam problemów z brakiem środków... dla mnie osobiście prepaid jest idealnym rozwiązaniem i nie wyobrażam sobie powrotu do abonamentu mimo że nie mam problemow z zaległościami z operatorem braku dowodu osobistego czy stałego zatrudnienia... przeciwnie... mam pełną możliwość posiadania abonamentu.

Pozdrawiam wszystkich

Data: 2009-03-27 18:33:56
Autor: sunwick
60 min za 29 gr w Tik Taku....

środki na koncie można było swobodnie wydawać a nie było rozliczenia minutowego... przydatne w przypadku wysyłania smsów premium /uwielbiam konkursy smsowe- zresztą nie ważne/ okazało się po pewnym czasie że jedyna

o! I wlasnie ja dlatego zrezygnuje ostatecznie z abonamentu, ja chce
moc wydzwaniac gdzie chce moje zlotowki, wiecej czasem dzwonie
zagranice niz po kraju, i musze extra doplacac podczas gdy minuty w
kraju przepadaja, to jest paranoja!
Ja mam 5 abonamentow (ja place, inni korzystaja:))) i ostatecznie na
pewno ze wszystkich zrezygnuję jeszcze w tym roku!

Data: 2009-04-08 08:20:23
Autor: wasa20
60 min za 29 gr w Tik Taku....
W abonamentach Ery od 85 pln wzwyż minuty wliczone w abo możesz wykorzystywać
na połączenia z krajami UE bez żadnych dopłat :)

--

60 min za 29 gr w Tik Taku....