60 min za 29 gr w Tik Taku....

Data: 2009-03-25 19:37:01
Autor: Skylla
60 min za 29 gr w Tik Taku....
Wojna cenowa rozpoczeta - w ofercie Tak Tak pojawila sie usluga, dzieki której za godzine rozmowy abonent zaplaci 29 groszy.
Po starcie taniej oferty Play Fresh, pozostali operatorzy komórkowi przystepuja do ataku - pierwsza z tania oferta wystartowala Era. Uzytkownicy Tak Taka za godzinna rozmowe zaplaca 29 groszy. Godzina za Grosze pozwala uzytkownikom prowadzic swobodne rozmowy ze wszystkimi w sieci Era i w Tak Taku, oraz dzwonic na wszystkie numery stacjonarne w kraju.
Od 26 marca br. polaczenie z wybranym numerem trwajace nawet 60 minut bedzie kosztowalo tyle samo - 29 groszy. Oplata ta naliczana jest za kazda rozpoczeta godzine polaczenia.
Wlaczenie uslugi kosztuje 2 zlote, miesieczna cena uslugi to 1 zl.
Dodaj, że aktywujesz w ten sposób naliczanie godzinowe do Ery i na stacjonarne, bo te 29 gr płacisz tez za każdą złapaną pocztę głosową  na ten przykład. Poza tym ile za 61 minutę, 62 itd? :-).
Pic na wodę a nie konkurencyjba oferta.
S.

Data: 2009-03-25 19:57:25
Autor: Tony
60 min za 29 gr w Tik Taku....
Dnia Wed, 25 Mar 2009 19:37:01 +0100, Skylla napisał(a):

[...]

Tak się wydaje, postanowili wprowadzić ofertę z "magicznymi" 29 groszami.
Ale wprost piszą, że to tylko wewnątrz sieci i na stacjonarne. Więc
traktują ludzi jak idiotów teraz, jakby ludzie nie widzieli różnicy, że
gdzie indziej 29 gr jest do wszystkich (czasem z gwiazdką), bo sami im
wciskają te różnice do sieci i poza sieć przy podpisywaniu abonamentów czy
w cennikach prepaidów.

Pozdrawiam
Tony

Data: 2009-03-25 21:10:30
Autor: ...J...
60 min za 29 gr w Tik Taku....

"Tony" <paulpub2kkk@gmail.com.zamiastkkkdajk> wrote in message news:1dyiiulpvlly1$.z24xac1sq7cf.dlg40tude.net...
[...]

Czy Ty przeczytales uwaznie? 29 gr placisz za rozmowe trwajaca do 60 minut...Tak wiec rozmawiasz 59 min i ubywa ci za to 29 groszy !!!! Nie 29 gr za minute !!!!!
To gdzie  u innych jest te 29 gr do wszystkich za godzine ???? !!!!!

Data: 2009-03-25 21:21:27
Autor: wiatrak
60 min za 29 gr w Tik Taku....

Użytkownik "...J..." <j...@....net> napisał w wiadomości news:gqe33r$6ks$1inews.gazeta.pl...

Czy Ty przeczytales uwaznie? 29 gr placisz za rozmowe trwajaca do 60 minut...Tak wiec rozmawiasz 59 min i ubywa ci za to 29 groszy !!!! Nie 29 gr za minute !!!!!

Żebyś się nie przewiózł, jak twój kumpel przeniesie numer do playa i ci o tym nie powie. Pójdziesz z torbami.

wiatrak

Data: 2009-03-25 23:09:12
Autor: ...J...
60 min za 29 gr w Tik Taku....

"wiatrak" <wiatrak13@yahoo.pl> wrote in message news:gqdrn2$un1$1node1.news.atman.pl...

[...]

Gosciu w Playu to sa tylko dzieciaki i dresy...wiec mi to nie grozi....

Data: 2009-03-26 07:53:36
Autor: Olgierd
60 min za 29 gr w Tik Taku....
Dnia Wed, 25 Mar 2009 23:09:12 +0100, ...J... napisał(a):

Żebyś się nie przewiózł, jak twój kumpel przeniesie numer do playa i ci
o tym nie powie. Pójdziesz z torbami.

Gosciu w Playu to sa tylko dzieciaki i dresy...wiec mi to nie grozi....

Ach, właśnie do mnie idzie starterek... i niedawno kupiłem auto -- z alusami! ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-03-26 08:36:40
Autor: Tomek
60 min za 29 gr w Tik Taku....
....J... pisze:

wiatrak

Gosciu w Playu to sa tylko dzieciaki i dresy...wiec mi to nie grozi....
a po czym gościu, wyciągnąłeś taki głupawy wniosek
az

Data: 2009-03-26 09:58:39
Autor: ...J...
60 min za 29 gr w Tik Taku....

"Tomek" <ankra@nie.pl> wrote in message news:gqfba6$7ih$2news3.onet...
...J... pisze:

wiatrak

Gosciu w Playu to sa tylko dzieciaki i dresy...wiec mi to nie grozi....
a po czym gościu, wyciągnąłeś taki głupawy wniosek
az

Bylem w szkole po corke..ma 10 lat....u niej w klasie 90% ma juz Play Fresh....U starszej 14-tp letniej tez juz polowa albo sie przenosi albo planuje....populacja pryszczatych, dzieciarni w Play gdyby zrobic statystyke zapewne wynosi 90%....Bo nikt powazny z powodu oszczednosci paru groszy nie przenosi numeru...Takie migracje sa tylko wsrod dzieciarni....

Data: 2009-03-26 06:04:28
Autor: opero
60 min za 29 gr w Tik Taku....
On 26 Mar, 09:58, "...J..." <j...@....net> wrote:
"Tomek" <an...@nie.pl> wrote in messagenews:gqfba6$7ih$2news3.onet...
> [...]

zapewne wynosi 90%....Bo nikt powazny z powodu oszczednosci paru groszy nie
przenosi numeru...Takie migracje sa tylko wsrod dzieciarni....

coś w tym jest bo jechałem ostatnio w autobusie i kilku małolatów się
przechwalało jaki ten Play wspaniały :P. Mam nadzieję, że w Orange też
się coś ruszy w najbliższym okresie.

Data: 2009-03-26 06:22:02
Autor: BearBag
60 min za 29 gr w Tik Taku....
czy ja dobrze to rozumiem, ze 29gr/h do wszystkich z ery/
stacjonarnych? do heyah tez?
Czyli wszystkie pakiety typu erajednostki i tanie minuty w sieci
raczej w tym ukladzie nie maja racji bytu ?

Data: 2009-04-07 23:31:15
Autor: Grzexs
60 min za 29 gr w Tik Taku....
czy ja dobrze to rozumiem, ze 29gr/h do wszystkich z ery/
stacjonarnych? do heyah tez?
Czyli wszystkie pakiety typu erajednostki i tanie minuty w sieci
raczej w tym ukladzie nie maja racji bytu ?

Do heyah nie. Erajednostki do wykorzystania właśnie na połączenia do heyah i sms-y. Jednostki terminowe są zamrażane. Jako "drugi" numer do pogaduszek ze stacjonarkami lub erą jest naprawdę świetny, w pewnych warunkach lepszy od playa.

Grzexs

Data: 2009-03-26 10:17:48
Autor: tl
60 min za 29 gr w Tik Taku....

...J... pisze:

[...]

Patrz pan, takie małe, a mądrzejsze od niejednego dorosłego. Może dorośli
nie sprzedali im jeszcze swoich kompleksów, urojeń, lęków?

tl

Data: 2009-03-26 10:25:57
Autor: Tomek
60 min za 29 gr w Tik Taku....
...J... pisze:
[...]

oj chyba sie zatrzymałeś na poziomie córki :) szkoda rozmowy z kimś takim
az

Data: 2009-03-26 12:43:07
Autor: Tony
60 min za 29 gr w Tik Taku....
Dnia Thu, 26 Mar 2009 09:58:39 +0100, ...J... napisaů(a):

...J... pisze:

[...]

A ich rodzice majŕ do wyboru: dzwoniă do nich po 50-70 groszy albo po 5
groszy. Ýaden z nich nie zniýy sić do poziomu 5 groszy, chyba, ýe ma gdzieú
ukryte pryszcze ;p

np. tyůku :] )

Pozdrawiam
Tony

Data: 2009-03-25 21:28:40
Autor: JoteR
60 min za 29 gr w Tik Taku....
"...J..." napisał:

Czy Ty przeczytales uwaznie? 29 gr placisz za rozmowe trwajaca
do 60 minut...Tak wiec rozmawiasz 59 min i ubywa ci za to 29 groszy !!!!
Nie 29 gr za minute !!!!!

To już wiesz, przed kim ludzie spieprzają z Ery do Play? ;->
Bo jak już taki Tiktakowiec się dodzwoni, to będzie mędził przez godzinę o Maryni D., gdyż na myśl o krótszej rozmowie żal mu będzie rzyć ściskał że się 29 groszy zmarnuje ;-)

JoteR

Data: 2009-03-25 23:12:41
Autor: ...J...
60 min za 29 gr w Tik Taku....

"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:gqe45p$ceb$1inews.gazeta.pl...
"...J..." napisał:

[...]

No dzieciarnia to pewnie spiepsza, bo dla dzieciarni to i pare groszy to sie liczy...Wszak co tata da tego kieszonkowego tygodniowo? Ale powazni ludzie maja w nosie jakiegos Flasha....Toz to siec dla wyrostkow i dresow..U mnie w biurze  jak ktos wspomnial o Play Fresh to jak parskneli smiechem to go zmylo taki sobie obciach zrobil....

Data: 2009-03-25 23:15:47
Autor: Skylla
60 min za 29 gr w Tik Taku....
U mnie w biurze  jak ktos wspomnial o Play Fresh to jak parskneli smiechem to go zmylo taki sobie obciach zrobil....
Rozumiem z pierwszego maila sądząc, że w waszym biurze prawdziwy prestiż robi się TikTakiem :-)))))
Wiadomo, że jak się płaci 60 gr zamiast 30 to to świadczy o klasie człowieka...
ROTFL

Data: 2009-03-25 23:30:24
Autor: perszing
60 min za 29 gr w Tik Taku....

maja w nosie jakiegos Flasha....Toz to siec dla wyrostkow i dresow..U mnie w biurze  jak ktos wspomnial o Play Fresh to jak parskneli smiechem to go zmylo taki sobie obciach zrobil....

No niezle dostajecie w tym biurze po garach, ze juz Wam tak po glowach bije.

Radze oprocz zmiany tiktaka na plaja, zmienic tez prace na inna.  Szkoda zdrowia.

p.

Data: 2009-03-26 08:38:10
Autor: Tomek
60 min za 29 gr w Tik Taku....
perszing pisze:

[...]

tylko kto takiego przyjmie :)
az

Data: 2009-03-25 23:37:13
Autor: tl
60 min za 29 gr w Tik Taku....

Użytkownik "...J..." <j...@....net> napisał w wiadomości news:gqea8t$dvo$2inews.gazeta.pl...

[...]

spieprza <-- -  tak to się pisze

Acha i przed następnym "to" - przecinek ... powinien ... być wstawiony.

Reszta w miarę ok. Co do poziomu wypowiedzi ... nie warto komentować.

tl

Data: 2009-03-25 23:43:59
Autor: wiatrak
60 min za 29 gr w Tik Taku....

[...]

Elyta??????? A "elycie" nie przystoi mieć tanio. Elyta lubi prestiż. A "prestiż to Łoryndż"

wiatrak

Data: 2009-03-26 09:55:59
Autor: ...J...
60 min za 29 gr w Tik Taku....

"wiatrak" <wiatrak13@yahoo.pl> wrote in message news:gqe428$vsu$1node1.news.atman.pl...

[...]

Ty widac pryszcz jestes....Wiec co tu z Toba gadac....

Data: 2009-03-26 10:27:23
Autor: Tomek
60 min za 29 gr w Tik Taku....
....J... pisze:
[...]

no widzisz jak wychodzi z Ciebie prostak, tylko tyle potrafisz?
az

60 min za 29 gr w Tik Taku....