600 pln na prepaid Orange - co z tym zrobic

Data: 2012-10-17 10:16:17
Autor: Deniss
600 pln na prepaid Orange - co z tym zrobic
Mam od paru lat prepaid Idea/Orange.
Jakos nigdy z tego numeru nie rozmawialem zbyt wiele a doladowywac trzeba bylo. I tak przez pare lat uzbieralo sie na koncie 600 pln.
Czy macie pomysly jak ta kwote wykorzystac?
Wiem, ze mozna kupowac jakies uslugi ale to sie slabo kalkuluje bo prowizje siegaja 50% kwoty.

Data: 2012-10-17 11:32:56
Autor: J.F
Użytkownik "Deniss"  napisał w wiadomości grup
Mam od paru lat prepaid Idea/Orange.
Jakos nigdy z tego numeru nie rozmawialem zbyt wiele a doladowywac trzeba bylo. I tak przez pare lat uzbieralo sie na koncie 600 pln.
Czy macie pomysly jak ta kwote wykorzystac?

http://www.orange.pl/kid,4002009262,id,4002010582,title,Konto-wazne-1-rok,article.html

aktywowac i czekac az sie orange skonczy cierpliwosc :-)

Jest chyba jakas usluga do przelewania na inne karty, ograniczona ostatnio ... ale moze da sie sprzedac na allegro.

A za reszte ... moze Naviexpert, moze internet, moze audio/ebooki  ... nowego telefonu to sie chyba kupic za to nie da :-(

J.

Data: 2012-10-17 11:57:10
Autor: dizel
600 pln na prepaid Orange - co z tym zrobic
On Wed, 17 Oct 2012 11:32:56 +0200, "J.F"
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Jest chyba jakas usluga do przelewania na inne karty, ograniczona ostatnio ... ale moze da sie sprzedac na allegro.

http://www.orange.pl/kid,4002009323,id,4002009331,title,przelew-SMS,article.html

Pozdrawiam

Data: 2012-10-17 13:19:09
Autor: rageofhonor

Użytkownik "Deniss" <raciosy@wp.pl> napisał w wiadomości news:507e6957$0$1218$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Teraz już nie trzeba doładowywać tak często by przedłużyć żywotność. Wystarczy doładować raz na rok.
http://www.orange.pl/kid,4002009262,id,4002010582,title,Konto-wazne-1-rok,article.html

Teraz możesz wydłużyć ważność swojego konta na połączenia wychodzące do jednego roku.

Wystarczy, że wyślesz SMS o treści START pod bezpłatny numer 8002, a ważność Twojego konta wydłuży się do jednego roku od dnia wysłania SMS-a.

Wysłanie SMS o treści START po tym terminie wydłuża ważność konta na połączenia wychodzące o rok od dnia wysłania SMS-a.

Data: 2012-10-17 14:42:48
Autor: bolo
[...]

To zacząć dzwonić, smsować, pakiety są. Do tego internet...

Data: 2012-10-19 08:11:18
Autor: tomekols33
600 pln na prepaid Orange - co z tym zrobic
Może pakiet iplaFILM. 1000 filmów na miesiąc za SMS Premium 30,75 zł. http://www.ipla.tv/pakiet/FILM#package_list

Data: 2012-10-19 18:30:20
Autor: bolo
[...]

W ogóle to musiałeś być zdolny i chyba od 12 lat ten numer, bo 50zł przedłuża ważność o rok, a ostatnio był ten kod START i nie trzeba było nic robić, żeby mieć numer.

Data: 2012-10-19 17:55:06
Autor: W
600 pln na prepaid Orange - co z tym zrobic
bolo wystukał, co następuje:

[...]

Po pierwsze primo - 'rozmijasz się z prawdą' - żeby móc dzwonić trzeba było ładować 50pln raz na 3 miesięce, więc z prostej kalkulacji wynika, że już po  trochę ponad 3 latach można uzbierać tyle (zakladamy, że mało dzwonimy). Po wtóre - roczna ważność konta wymaga zorientowania, że taka promocja jest i wklepania kodu a nie jest przyznawana z automatu...

Data: 2012-10-19 21:03:09
Autor: bolo
600 pln na prepaid Orange - co z tym zrobic
Użytkownik "W" <wu@wu.pl> napisał w wiadomości news:XnsA0F1C965DB37Awuathomeat.home...
bolo wystukał, co następuje:

[...]

Skoro mało dzwonimy, to po co potem ładować za 50zł, skoro można i za 25, 10zł?
Już nie pamiętam jak to historycznie wyglądało, ale nigdy nie blokowali kasy jak w simplusie, więc skoro 50zł daje rok ważności, po co ładować więcej jeśli się nie używa?

Data: 2012-10-19 19:56:04
Autor: Pszemol
"bolo" <bolo@polbox.pl> wrote:
[...]

Masz problem z czytaniem? :)
Napisal wyraznie, ze 50zl przedluza waznosc na 3 miechy. Mniejsze kwoty
przedluzaly tylko na 7 lub 30 dni.

Data: 2012-10-20 02:40:41
Autor: Chris94
Dnia Fri, 19 Oct 2012 21:03:09 +0200, bolo napisał(a):

Skoro mało dzwonimy, to po co potem ładować za 50zł, skoro można i za 25, 10zł?

Jeśli o czymś nie masz pojęcia, to najlepiej nie zabieraj głosu, bo się
tylko kompromitujesz!
Po doładowaniu konta za 50 zł było ono ważne tylko 3 miesiące, a nie
rok! W dodatku doładowania po 50 zł były najbardziej ekonomiczne,
doładowania każdą inną kwotą wychodziły znacznie drożej!

Już nie pamiętam jak to historycznie wyglądało, ale nigdy nie blokowali kasy jak w simplusie, więc skoro 50zł daje rok ważności, po co ładować więcej jeśli się nie używa?

A tutaj, to już wykazałeś skrajną ignorancję!
Simplus pieniądze na koncie blokował, ale po doładowaniu konta można
było z tych środków dalej korzystać.
Natomiast w Orange natychmiast po upływie terminu ważności połączeń
wychodzących, operator zerował konto klienta!
Mam nadzieję, że teraz do ciebie dotarło, jakie brednie tu wypisywałeś.

--
Krzysztof
(dawniej używający nicka 'Chris')

Data: 2012-10-20 08:42:29
Autor: Michal Tyrala
On Sat, 20 Oct 2012 02:40:41 +0200, Chris94 wrote:
 Simplus pieniądze na koncie blokował, ale po doładowaniu konta można
 było z tych środków dalej korzystać.

Po pierwszym upomnieniu tak. Ale jak zlales, przychodzilo kolejne i juz
miales saldo=0. Wiem, bo przechodzilem z moim prepaidem ,,ogloszeniowym''.

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-10-20 10:41:28
Autor: Tomek

Użytkownik "Chris94" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał:

[...]

Sam napisałeś brednie. W Orange po upływie terminu ważności połączeń wychodzących użytkownik ma jeszcze 5 dni na doładowanie konta jeśli chce zachować środki na koncie. Doczytaj sobie.

Data: 2012-10-20 13:28:05
Autor: Chris94
Dnia Sat, 20 Oct 2012 10:41:28 +0200, Tomek napisał(a):

Sam napisałeś brednie. W Orange po upływie terminu ważności połączeń wychodzących użytkownik ma jeszcze 5 dni na doładowanie konta jeśli chce zachować środki na koncie. Doczytaj sobie.

Następny, który ma komórkę od roku i wydaje mu się, że wszystkie rozumy
zjadł!
Doczytywać nic nie muszę, bo komórkę w Idei/Orange mam od 13 lat i
dobrze wiem, co jest, a co było.
To co opisujesz działa dopiero od roku lub dwóch, a wcześniej środki
przepadały równocześnie z końcem ważności połączeń wychodzących i to bez
żadnego ostrzeżenia!

Data: 2012-10-20 14:26:28
Autor: Tomek
[...]

Działa od co najmniej 5 lat i jest obowiązującym obecnie przepisem z Regulaminu. A Ty w uporem iAzbeściaka usiłujesz stosować zasadę sprzed 6 lat, która dzisiaj nie ma zastosowania. Weź się chłopie w końcu ogarnij. Jesteś w 2012 roku.

Data: 2012-10-20 14:39:36
Autor: J.F.
Dnia Sat, 20 Oct 2012 14:26:28 +0200, Tomek napisał(a):
[...]

Ale bylo 5 dni na odzyskanie :-)

Działa od co najmniej 5 lat i jest obowiązującym obecnie przepisem z Regulaminu.

Watpie. pamiec tez mi podpowiada rzedu 2 lat.
Ale mozesz odszukac info o pierwszej takiej promocji

A Ty w uporem iAzbeściaka usiłujesz stosować zasadę sprzed 6 lat, która dzisiaj nie ma zastosowania. Weź się chłopie w końcu ogarnij. Jesteś w 2012 roku.

Niektorzy maja komorki dluzej. Moglo im sie uzbierac.
Mogli tez miec jakiegos zetafona.

J.

Data: 2012-10-20 16:04:35
Autor: Tomek

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał:

Działa od co najmniej 5 lat i jest obowiązującym obecnie przepisem z Regulaminu.

Watpie. pamiec tez mi podpowiada rzedu 2 lat.

W 2008 już działało, czyli mamy minimum 4 lata:

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1038634.html#5255908

ale jestem pewny, że jest to co najmniej 5 lat. No, ale nawet jakby 4, to już nie 2 :)

Data: 2012-10-21 16:11:23
Autor: Chris94
[...]

[...]
[...]

Postaraj się zrozumieć, czego dotyczy dyskusja!
Nie dyskutujemy o tym co jest teraz, tylko o regulaminach Orange, które
obowiązywały w przeszłości i które doprowadziły do tego, że twórca wątku
uzbierał na koncie aż 600 zł. Wprowadzenie możliwości odzyskania środków wyzerowanych przez operatora
w niczym nie zmieniło sytuacji klienta który w dalszym ciągu był
zmuszony do regularnego doładowywania konta.
Zmiana w regulaminach Orange, która pozwoliła tego uniknąć, miała
miejsce dopiero 5 października zeszłego roku, czyli 1 rok i 2 tygodnie
temu.
A wciągu tych 5 dni o których piszesz, klient może tylko *odzyskać*
utracone z konta pieniądze, a nie *zachować* je na koncie, gdyż na
koncie tych pieniędzy już nie ma!
Zresztą odzyskanie tych środków też nie następuje od ręki, bo zazwyczaj
trwało prawie dwie doby!

Data: 2012-10-21 18:23:55
Autor: MarekM
W dniu 20.10.2012 13:28, Chris94 pisze:

[...]
Ĺźadnego ostrzeĹźenia!

Usługa "Gwarancja zwrotu" obowiązuje od 12 listopada... 2004 roku. Za 22 dni będzie to już 8 lat, a nie "od roku lub dwóch". Ale ten czas leci, co? ;-)

Pozdrawiam,
Marek

Data: 2012-10-21 19:36:13
Autor: J.F.
Dnia Sun, 21 Oct 2012 18:23:55 +0200, MarekM napisał(a):
[...]

Ale my nie o 5 dniowej gwarancji zwrotu, tylko od kiedy nie trzeba juz
wplacac 200zl rocznie. J.

Data: 2012-10-21 23:59:25
Autor: bolo
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:qtwd4hc1fz5u$.1dw79uuqndam2$.dlg40tude.net...
[...]

Nigdy nie trzeba było, ponieważ 50zł zawsze przedłużało ważność numeru o rok gdy chciało się tylko odbierać!
a do sporadycznych rozmów wystarczało 5 i 25

Data: 2012-10-22 01:17:48
Autor: J.F.
Dnia Sun, 21 Oct 2012 23:59:25 +0200, bolo napisał(a):
[...]

Ale jak bede co tydzien wplacal 5 zl, to bedzie ponad 200 zl rocznie.

J.

Data: 2012-10-22 10:06:47
Autor: Tomek
[...]

To przeczytaj jeszcze raz pierwszy cytat, o jakich utratach środków z końcem okresu ważności połączeń płacze tutaj niejaki Chris94. Od kilku dni wpiera, że utrata po 5 dniach funkcjonuje dopiero od roku albo dwóch, a ja wspomniałem, że co najmniej od 5.

Data: 2012-10-22 13:28:20
Autor: J.F
Użytkownik "Tomek"  napisał w wiadomości grup
[...]

Nikt w tym watku nie powinien sie klocic o jakies 5 dni, tylko od kiedy najtansze utrzymanie konta
kosztuje mniej niz 50zl co 3 miesiace.

P.S. Tato w taktaku uchodowal 400zl, wiec mnie to absolutnie nie dziwi.
Ale to skutek podwojnego doladowania i punktow premia, z ktorych skwapliwie korzystalem i po latach sie zwrocilo :-)

J.

Data: 2012-10-23 01:57:26
Autor: Chris94
Dnia Mon, 22 Oct 2012 10:06:47 +0200, Tomek napisał(a):

[...]

Po pierwsze: Klient środki z konta tracił nie po 5 dniach, lecz natychmiast po
upływie terminu ważności połączeń wychodzących. Natomiast po 5 dniach
klient definitywnie tracił możliwość ODZYSKANIA tych środków.

Po drugie:
Nawet gdyby "Gwarancja zwrotu" funkcjonowała nie od pięciu czy ośmiu
lat, lecz od samego początku istnienia Idei, to i tak nie miałoby to
żadnego wpływu na istotę problemu, o którym dyskutujemy w tym wątku!
"Gwarancja zwrotu" w żaden sposób nie zwalniała klienta od regularnego
doładowywania konta, klient to konto musiał regularnie doładowywać bez
względu na to, czy "Gwarancja zwrotu" obowiązywała, czy nie!
A jeśli konta nie doładował, to swoje środki tracił, również bez względu

Data: 2012-10-21 20:02:57
Autor: Chris94
[...]

Tak jak napisał J.F., pisząc "od roku lub dwóch" miałem na myśli
możliwość przedłużenia ważności konta przez wysłanie SMS-a.
Przecież wprowadzenie "Gwarancji zwrotu" absolutnie nic nie zmieniało w
kwestii konieczności regularnego wykonywania niepotrzebnych doładowań.

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-10-20 09:47:40
Autor: J.F.
[...]

Bo glupi jestes i nie rozumiesz.
Masz widac telefon od roku, i nie wiesz jak bylo wczesniej.

J.

Data: 2012-10-20 13:44:16
Autor: bolo

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:sxurv5ma62d4$.raokth3npwnt.dlg40tude.net...
[...]

Prawie 10 lat w Popie to widać od roku... no jasne. Mam ten numer, właściwie tylko z sentymentu, przenosić nie chcę i nigdy nie topiłem w nim żadnej kasy, starczało 50zł na rok, które zawsze przedłużało ważność, a START działa od 2 lat, w tej chwili mam jeszcze 440dni ważności, trzeba się interesować a nie być pipką o IQ 94.

Data: 2012-10-20 14:22:51
Autor: Chris94
Dnia Sat, 20 Oct 2012 13:44:16 +0200, bolo napisał(a):

Masz widac telefon od roku, i nie wiesz jak bylo wczesniej.

Prawie 10 lat w Popie

Zapewne taka sama prawda jak to, że doładowanie za 50 zł przedłużało
ważność konta o rok.
Kłamstwa i brednie tu wypisujesz w prawie każdym poście!
Do momentu wprowadzenia przedłużania ważności konta SMS-em, najniższy
roczny koszt utrzymania telefonu w prepaidzie Orange (w innych chyba
podobnie) wynosił 200 zł i nie można było tego ominąć!
Wszyscy szukali rozwiązania jak ten koszt zmniejszyć, ale sposobu nie
znaleziono!

START działa od 2 lat

Od dwóch lat? Następne kłamstwo!
Oto treść wiadomości na portalu Telepolis z dnia 2011-10-05:

"Od dziś Orange wprowadza dwuletnią ważność konta na połączenia
wychodzące. W promocji na 2 lata, po jej zakończeniu będzie to rok jako
pozycja w standardowym cenniku."
- http://telepolis.pl/news.php?id=22987
Pisz dalej, ciekawe jakie jeszcze brednie wymyślisz!

Data: 2012-10-20 08:58:51
Autor: Michal Tyrala
On Fri, 19 Oct 2012 18:30:20 +0200, bolo wrote:
> [...]

 W ogóle to musiałeś być zdolny i chyba od 12 lat ten numer,

Wielkie mecyje. Ja nim w TT się pojawil ,,rok waznosci od ostatniego
zdarzenia'' mialem saldo chyba kolo 450zl. Tiktaka mam od 1999 albo
nawet 1998 nawet. Nie wszyscy na tej grupie byli wtedy w przedszkolu ;-)

pozdrawiam,