61 000 min臋艂o ... jak jeden dzie艅 ;)

Data: 2011-06-22 00:31:23
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
61 000 min臋艂o ... jak jeden dzie艅 ;)
Jako, 偶e nasta艂a nowa 艣wiecka tradycja chwalenia si臋 jak kaszani艂o si臋 nowe auto po jakim艣 tam przebiegu po kr贸tce zrelacjonuj臋 list臋 usterek kt贸re wyst膮pi艂y w skodzie roomster 1.4 turbo(?)diesel przez 60 000. My艣l臋, 偶e w艂a艣ciciele kijanek, a dok艂adnie jeden konkretny w艂a艣ciciel konkretnej kijanki mo偶e si臋 zainteresowa膰:

1 skoda z艂apa艂a gum臋

2 do skody si臋 w艂amano

3 skoda oberwa艂a kawa艂kiem uk艂adu hamulcowego, kt贸ry oderwa艂 si臋 od tira na trasie

4 skodzie po dzi艣 odpierdalaj膮 okna, tzn poci膮gam wihajster od okna kierowcy do g贸ry (powinno si臋 samoczynnie zamkn膮膰 do ko艅ca) - okno si臋 otwiera (zachowanie to obserwuje si臋 w ok 5 % pr贸b

5 przetar艂 si臋 w膮偶 "ci艣nieniowy powietrza" id膮cy od/do turbo - skoda straci艂a moc (tu nie wiem czy spad艂 czy si臋 przetar艂, bo w pierwszym momencie  jak to us艂ysza艂em w ASO, zacz膮艂em dr膮偶y膰 jak to mo偶liwe, 偶e si臋 przetar艂 - w sensie czy silnik jest "tak skonstruowany" 偶e m贸g艂  ? W贸wczas aso zacz臋艂o si臋 wycofywa膰 rakiem, 偶e nie , 偶e sie nie przetar艂, 偶e co艣 tam co艣 tam.

6 skodzie "kto艣 w艂o偶y艂 szmat臋 w wydech"

7 skoda zakopa艂a si臋 w piasku i siad艂a podwoziem przez debilizm kierowcy (kr臋cenie w miejscu kier膮 na grz膮skim gruncie + niedelikatne pr贸by ruszenia)

8 ... yyyy nie pami臋tam.

No kurwa, zdziwiony jestem, 偶e "czeski film" przez 60 000 km nie odstawi艂 偶adnej maniany.

Stwierdzi艂em, 偶e next fura s艂u偶bowa to musi by膰 yeti. Tanie w swej klasie, do艣膰 wysokie, odporne na PL warunki. W sumie r贸mster te偶 odporny. Je藕dzi jako "s艂u偶b贸wka" a zawias jeszcze nie puka. Ba , jak nie je藕dzi jako s艂u偶b贸wka - to je藕dzi po wroc艂awiu ... i dalej nie puka.

M贸g艂bym zrobi膰 por贸wnanie do lagun/meganek/tojot ... ale nie spami臋ta艂em wszystkich usterek. Jak boga kocham - cyc mi opad艂 patrz膮c na bezawaryjno艣膰 (dotychczasow膮) tego auta w por贸wnaniu do aut klas臋 wy偶ej (beemka pi膮tka kt贸r膮 mamy z przebiegiem 30 000 PLN sta艂a z po艂ow臋 偶ywota w ASO, ren贸wki maj膮 zrobione kalendarze - kiedy nie stoj膮 w aso).

Gdyby nie ten silnik, pr贸g w baga偶niku i absolutny brak wyciszenia wn臋trza, oraz "stabilno艣膰 偶agla na wietrze" - rzek艂bym, 偶e prywatnie bym se kupi艂 r贸mstera... I je艣li yeti z silnikiem 1,9 jest tak samo "awaryjne" - to zastanawiam si臋 nad kupnem prywatnie.
--
Jak ja kurwa nienawidz臋 PH (DH) z parametrem PAR ni偶szym ni偶 50 %
KURWA !!!

Data: 2011-06-21 22:59:56
Autor: Micha
61 000 min瓿o ... jak jeden dzie ;)
Rafa \SP\ Gil <usenet@motopower.pl> napisa(a):
[...]

spoko :) tez si pochwale :)

moje kryzysowe renault >>za 5.65k pln<< te si prawie nie zepsu硂 przez 39.2kkm, (tylko 縠 liczone gdzie od 500kkm do 540kkm).

Pierwsze 30kkm, nic nawet oleju nie wymienia砮m (bo po co ;) )

Potem 3 rzeczy: nowy termostat, nowe rurki wody, i pude砶o od hamulca BOSCH.

I pierdo硑 w stylu klocki, tarcze i jakie duperelki
w zawieszeniu za 2k czy co ko硂 tego.

normalnie jazda za darmo:
5.65k auto + ~3.5k cz甓ci + 20k paliwo = 29k pln / 39.2kkm WOW :)

i szyby dzia砤j ;)

pozdrawiam.

Data: 2011-06-22 00:12:09
Autor: to
61 000 min瓿o ... jak jeden dzie ;)
begin Rafa艂 \"SP\" Gil
3 skoda oberwa艂a kawa艂kiem uk艂adu hamulcowego, kt贸ry oderwa艂 si臋 od tira
na trasie

Jeste艣 pewien, 偶e to nie by艂 klocek Micha艂a? :D

Data: 2011-06-22 02:22:20
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
W dniu 2011-06-22 02:12, to pisze:

3 skoda oberwa艂a kawa艂kiem uk艂adu hamulcowego, kt贸ry oderwa艂 si臋 od tira
na trasie
Jeste艣 pewien, 偶e to nie by艂 klocek Micha艂a? :D

Yyyyy ... to magnumka nie by艂a ;)

Data: 2011-06-22 00:31:18
Autor: Micha
61 000 min瓿o ... jak jeden dzie ;)
Rafa \SP\ Gil <usenet@motopower.pl> napisa(a):

> Jeste艣 pewien, 偶e to nie by艂 klocek Micha艂a? :D

Yyyyy ... to magnumka nie by艂a ;)

TO NIE BY M覬 KLOCEK ! safrane jest mniejsze od tira :)
i nie nie popsu砮m nissana ! (ale dodge troch tak ;), si przegrza wkolejce po kawe)

ps - co to jest magnumka ?

Pozdrawiam.

Data: 2011-06-22 00:35:11
Autor: to
61 000 min瓿o ... jak jeden dzie ;)
begin  Micha艂
TO NIE BY艁 M脫J KLOCEK ! safrane jest mniejsze od tira :)

Zaraz, zaraz, Tobie te偶 wypadaj膮 klocki? Bo, zasadniczo, chodzi艂o mi o innego Micha艂a, tego od kropki. ;)

Data: 2011-06-22 00:40:58
Autor: Micha
61 000 min瓿o ... jak jeden dzie ;)
to <to@abc.xyz> napisa(a):
begin  Micha艂

> TO NIE BY艁 M脫J KLOCEK ! safrane jest mniejsze od tira :) Zaraz, zaraz, Tobie te偶 wypadaj膮 klocki? Bo, zasadniczo, chodzi艂o mi o innego Micha艂a, tego od kropki. ;)

aaaa.... nie, nie wypadaj, jedyne co mi si urwa硂 to antena FM
na autostradzie bo si na myjni uszkodzi砤.

Zacisk sobie spi硂wa砮m troch bo nie mia砮m czasu klocka wymieni.

Siostra dawno temu urwa砤 t硊mik w lanosie czy czym takim,
ale przywi眤a砤 sznurkiem za wycieraczk - poza tym nic nie odpada硂 w samochodach "w okolicy" :)

pozdrawiam.

Data: 2011-06-22 00:48:37
Autor: Arbiter
61 000 min瓿o ... jak jeden dzie ;)

U縴tkownik ""Rafa \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisa w wiadomo禼i news:itr63r$299$1node2.news.atman.pl...

zrelacjonuj list usterek kt髍e wyst眕i硑 w skodzie roomster 1.4 turbo(?)diesel przez 60 000. My秎, 縠 w砤禼iciele kijanek,

skoda fabia to super autko, te jestem w szoku ile to ma zalet. Jedn z fajniejszych spraw jest zasi阦 - zbiornik 50L, do kt髍ego wchodzi 60L i 1,4TDI w trasie mo縠 spali 3,7 wi阠 1500km. Trz阺ie si mocno ten diesel i ci昕ko jecha np na pi眛ce 70kmh ale poza tym jest spoko. 69KM daje rade lepiej ni benzynowe 90KM

spokojnie mog skod fabi poleci a i z kolegami ostatnio rozmawia砮m, ka縟y skod chwali!! Ten tani samochod nawet ma potr骿ne migni阠ie po dotkni阠iu kierunkowskazu, klimatyzowany schowek, sterowanie temperatur na mi阫ko, klapa tylna sterowana na mi阫ko etc. M體i o Fabii I z 2007

Data: 2011-06-22 00:15:25
Autor: to
61 000 min瓿o ... jak jeden dzie ;)
begin Arbiter
skoda fabia to super autko, te驴 jestem w szoku ile to ma zalet. Jedn卤 z
fajniejszych spraw jest zasi锚g - zbiornik 50L, do kt贸rego wchodzi 60L i
1,4TDI w trasie mo驴e spali忙 3,7 wi锚c 1500km. Trz锚sie si锚 mocno ten
diesel i ci锚驴ko jecha忙 np na pi卤tce 70kmh ale poza tym jest spoko. 69KM
daje rade lepiej ni驴 benzynowe 90KM

Ma jednak dwie wady. Wygl膮da jak kupa (cho膰 to rzecz gustu) i tako偶 je藕dzi (a to ju偶 nie). :>

Data: 2011-06-22 02:25:02
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
61 000 min锚鲁o ... jak jeden dzie帽 ;)
W dniu 2011-06-22 02:15, to pisze:

[...]

Zgodz臋 si臋 z "je藕dzi". Nie zgodz臋 si臋 z wygl膮da. O ile ja twierdz臋, 偶e to wygl膮da rzeczywi艣cie jak g贸wno, tak, kobiety z kt贸rym jestem w konflikcie na ten przyk艂ad (a wi臋c szukaj膮ce okazji do dopierdolenia mi) twierdz膮, 偶e "ca艂kiem,ca艂kiem" ta skoda i nawet bardziej ca艂kiem ni偶 meganki (sic!) ...

O ile ja si臋 z tob膮 zgadzam - to kt贸ry艣 raz z kolei u os贸b nawet kt贸re uwa偶a艂em za wyj膮tkowych estet贸w - r贸mster wg tych偶e wygl膮da OK.

No mo偶e nie ze szmat膮 w wydechu ;)

Data: 2011-06-22 08:43:02
Autor: CeSaR
61 000 mine3o ... jak jeden dzien ;)
Ma jednak dwie wady. Wygl眃a jak kupa (cho to rzecz gustu) i tako
je糳zi (a to ju nie). :>

Wygl眃a jak kupa - to fakt. Szczeg髄nie w wersji kombi.
Ale je糳zi zupe硁ie przyzwoicie, oczywi禼ie je秎i nie chce si jakich rekord體 trasy ni bi :-)
Wspomaganie jest OK, skrzynia pracuje lekko itd.
Cud體 od tego samochodu oczekiwa nie wolno ale jest to zupe硁ie poprawna konstrukcja.
A jestem zdziwiony 縠 to pisz ;-))))

Data: 2011-06-22 10:26:38
Autor: Czarek Daniluk
61 000 mine3o ... jak jeden dzien ;)
W dniu 2011-06-22 08:43, CeSaR pisze:
Ma jednak dwie wady. Wygl锟絛a jak kupa (cho锟 to rzecz gustu) i tako锟
je锟絛zi (a to ju锟 nie). :>

Wygl锟絛a jak kupa - to fakt. Szczeg锟絣nie w wersji kombi.
Ale je锟絛zi zupe锟絥ie przyzwoicie, oczywi锟絚ie je锟絣i nie chce si锟 jakich锟
rekord锟絯 trasy ni锟 bi锟 :-)
Wspomaganie jest OK, skrzynia pracuje lekko itd.
Cud锟絯 od tego samochodu oczekiwa锟 nie wolno ale jest to zupe锟絥ie poprawna
konstrukcja.
A锟 jestem zdziwiony 锟絜 to pisz锟 ;-))))

Ja mog臋 tylko stwierdzi膰 jedno - 艣wiat艂a maj膮 do dupy, je艣li co艣 jad膮ce z naprzeciwka o艣lepia to na 90% b臋dzie to Fabia 1 generacji ;)

Pozdrawiam !

Data: 2011-06-23 23:54:59
Autor: Hipcio
61 000 mine3o ... jak jeden dzien ;)

U縴tkownik "Czarek Daniluk" <"czarek#$#"@nospamcedaniluknospam.com> napisa w wiadomo禼i news:its90g$c9n$1news.onet.pl...

Ja mog tylko stwierdzi jedno - 秝iat砤 maj do dupy, je秎i co jad眂e z naprzeciwka o秎epia to na 90% b阣zie to Fabia 1 generacji ;)

zgadza si, z persopektywy mijnki moze i do dupy, ale z perspektywy kierowcy to jedne z lepszych 秝iate kt髍e spotka砮m w samochodzie. Jedzie si na nich jak na przyzwoitych xenonach - wszystko wida. Rewelacja!

Data: 2011-06-23 23:56:28
Autor: Hipcio
61 000 mine3o ... jak jeden dzien ;)

U縴tkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisa w wiadomo禼i news:its2nf$gof$1news.onet.pl...

Wygl眃a jak kupa - to fakt. Szczeg髄nie w wersji kombi.
Ale je糳zi zupe硁ie przyzwoicie, oczywi禼ie je秎i nie chce si jakich

mo縠 i kombi wygl眃a jak kupa, kiedy te myslalem ze taka par體a d硊ga na pewni 糽e si prowadzi, ale praktyka jest wr阠z odwrotna. Prowadzi si bardzo dobrze i nie ma tendencji do zarzucania etc. Yaris np na zakrecie przy przejezdzaniu przez nier體nosci (np tory) masakrycznie zarzuca ty, fabia kombi nic takiego nie robi.

Data: 2011-06-22 02:20:47
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
61 000 min臋艂o ... jak jeden dzie艅 ;)
W dniu 2011-06-22 00:48, Arbiter pisze:

Ten tani samochod nawet ma potr贸jne migni臋cie po
dotkni臋ciu kierunkowskazu,

KurWA ~!!!!  Zapomnia艂em o tym. Ale jak rozumiem, ta usterka dotyczy ka偶dej skody ????

Co za debil wymy艣li艂 3 migni臋cia, jak ja raz nacis艂em !!!!

Data: 2011-06-22 01:47:00
Autor: Rafa艂 Grzelak
"Rafa艂 \"SP\" Gil" wrote:

> [...]

ka偶dej skody ????

Co za debil wymy艣li艂 3 migni臋cia, jak ja raz nacis艂em !!!!

Pewnie Niemcy... :D

--
Pozdrawiam, Rafa艂.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-06-22 07:27:59
Autor: Lukasz
61 000 min臋艂o ... jak jeden dzie艅 ;)

U偶ytkownik ""Rafa艂 \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:itrcgu$808$1node2.news.atman.pl...
[...]

IMO pomys艂 dobry tylko realizacja powinna by膰 inna- np. lekkie naci艣ni臋cie 3xkierunek, mocne naci艣ni臋cie 1x kierunek - lub odwrotnie. U mnie w Octavce te偶 miga 3 razy, a jak w艂膮cz臋 mocniej kierunek, doczekam do drugiego mrugni臋cia i wy艂膮cz臋 to trzeci raz nie mrugnie. Przeszkadza mi to tylko od czasu do czasu (omijanie rowerzysty, szybki powr贸t na pas), a og贸lnie bardzo mi si臋 podoba, tyle 偶e w swojej OII mog臋 z poziomu komputera t膮 funkcj臋 wy艂膮czy膰..

Lukasz

Data: 2011-06-22 08:08:40
Autor: Axel
61 000 minelo ... jak jeden dzien ;)
"Lukasz" <lukasz@bojUSUNDUZELITERYczuk.net.pl> wrote in message
Co za debil wymyslil 3 migniecia, jak ja raz nacislem !!!!
IMO pomysl dobry tylko realizacja powinna byc inna- np. lekkie
nacisniecie  3xkierunek, mocne nacisniecie 1x kierunek - lub odwrotnie.
U mnie w Octavce  tez miga 3 razy, a jak wlacze mocniej kierunek,
doczekam do drugiego  mrugniecia i wylacze to trzeci raz nie mrugnie.

Jak nacisniesz i przytrzymasz, ale nie doczekasz do drugiego mrugniecia, to mrugnie raz. Przynajmniej tak to dziala w autach, ktorymi jezdzilem.

Przeszkadza mi to tylko od  czasu do czasu (omijanie rowerzysty, szybki
powr髏 na pas),

No to nie mow, ze w tej sytuacji 3 mrugniecia to za duzo.
Mi to najbardziej przeszkadza, kiedy chce podziekowac kierunkami, bo jest to upierdliwe.

--
Axel

Data: 2011-06-22 08:58:33
Autor: Lukasz
61 000 minelo ... jak jeden dzien ;)
U縴tkownik "Axel" <alexb@polbox.BEZSPAMU.com> napisa w wiadomo禼i news:its0ta$nun$1inews.gazeta.pl...
"Lukasz" <lukasz@bojUSUNDUZELITERYczuk.net.pl> wrote in message
Jak nacisniesz i przytrzymasz, ale nie doczekasz do drugiego mrugniecia, to mrugnie raz. Przynajmniej tak to dziala w autach, ktorymi jezdzilem.

u mnie dotrzymanie do drugiego mrugni阠ia daje elekt, przed drugim wali trzema ;)

Przeszkadza mi to tylko od  czasu do czasu (omijanie rowerzysty, szybki
powr髏 na pas),

No to nie mow, ze w tej sytuacji 3 mrugniecia to za duzo.

z rowerzyst przesadzi砮m, z powrotem na pas chodzi mi o to 縠 decyduj si na zmian pasa w潮czam lewy kierunek ale widz szybko zbli縜j眂e si auto: jak wy潮cz to mrugnie 3 razy i go舵 b阣zie ostro hamowa, jak dam prawy to wystarczy砨y raz 縠by poinformowa o zmianie zamiaru..

Mi to najbardziej przeszkadza, kiedy chce podziekowac kierunkami, bo jest to upierdliwe.

to fakt, od tego czasu dzi阫uj raz awaryjkami, ci昕ko te kogo 'pu禼i' na trasie, jak raz cykn w prawo to go舵 wie 縠 go puszczam, jak trzy razy to ju mnie nie chce wyprzedza bo nie wie co kombinuj

Lukasz

Data: 2011-06-22 11:43:17
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
61 000 minelo ... jak jeden dzien ;)
W dniu 2011-06-22 08:58, Lukasz pisze:

to fakt, od tego czasu dzi臋kuj臋 raz awaryjkami, ci臋偶ko te偶 kogo艣
'pu艣ci膰' na trasie, jak raz cykn臋 w prawo to go艣膰 wie 偶e go
puszczam, jak trzy razy to ju偶 mnie nie chce wyprzedza膰 bo nie
wie co kombinuj臋

O !

Data: 2011-06-22 09:51:58
Autor: Robert_J
61 000 min臋艂o ... jak jeden dzie艅 ;)
...tyle 偶e w swojej OII mog臋 z poziomu komputera t膮 funkcj臋 wy艂膮czy膰..

呕eby jeszcze konstruktorzy pomy艣leli o mo偶liwo艣ci wy艂膮czenia tego idiotycznego "dodatkowego" przebiegu wycieraczki po spryskaniu szyby... Ja dostaj臋 kurwicy jak w ciep艂y dzie艅 spryskuj臋 szyb臋, wycieraczki zrobi膮 3-4 cykle i to zetr膮, a po chwili przeje偶d偶aj膮 po ju偶 suchej szybie i rozmazuj膮 syf...

Data: 2011-06-22 07:46:53
Autor: Myjk
61 000 min臋艂o ... jak jeden dzie艅 ;)
Wed, 22 Jun 2011 02:20:47 +0200, "Rafa艂 \"SP\" Gil"
Co za debil wymy艣li艂 3 migni臋cia, jak ja raz nacis艂em !!!!

Mi tego w  M6 brakuje. :P Co to za sygnalizacja manewru jednym nacis艂em?
Nie lepiej ju偶 ola膰 w og贸le? :P

--
Pozdor Myjk

Data: 2011-06-22 07:50:11
Autor: Grejon
61 000 min瓿o ... jak jeden dzie ;)
W dniu 2011-06-22 07:46, Myjk pisze:
Wed, 22 Jun 2011 02:20:47 +0200, "Rafa \"SP\" Gil"

Co za debil wymy秎i 3 migni阠ia, jak ja raz nacis砮m !!!!

Mi tego w  M6 brakuje. :P
Co to za sygnalizacja manewru jednym nacis砮m?
Nie lepiej ju ola w og髄e? :P

Nie gadaj, bo prze潮cznik d硊gich ma rozwi眤any chocia po ludzku. Od siebie - na sta砮, do siebie - migni阠ie. :)

--
Grzegorz Jo馽a    GG: 7366919    JID:grejon@jabber.aster.pl
Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-06-22 08:00:49
Autor: Myjk
61 000 min瓿o ... jak jeden dzie ;)
Wed, 22 Jun 2011 07:50:11 +0200, Grejon
Nie gadaj, bo prze艂膮cznik d艂ugich ma rozwi膮zany chocia偶 po ludzku. Od siebie - na sta艂e, do siebie - migni臋cie. :)

Hm... a w Szkodach to jak jest? ;P

--
Pozdor Myjk

Data: 2011-06-22 08:02:51
Autor: Grejon
61 000 min瓿o ... jak jeden dzie ;)
W dniu 2011-06-22 08:00, Myjk pisze:
Wed, 22 Jun 2011 07:50:11 +0200, Grejon

Nie gadaj, bo prze潮cznik d硊gich ma rozwi眤any chocia po ludzku.
Od siebie - na sta砮, do siebie - migni阠ie. :)

Hm... a w Szkodach to jak jest? ;P

A nie wim. Ale w Traficu - kr髏kie do siebie migni阠ie, d硊gie do siebie na sta砮. Ci昕ko to czasami wyczu.

Data: 2011-06-22 11:44:48
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
[...]

Jak w BMW :) Od si臋 - na sta艂e, do si臋 - migni臋cie ;)

Data: 2011-06-22 11:44:16
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
[...]

HUJ I HAM jeste艣. Nie "dzi臋kujesz" na drodze, to nie zrozumiesz ;)

Data: 2011-06-22 12:07:23
Autor: Myjk
61 000 min臋艂o ... jak jeden dzie艅 ;)
Wed, 22 Jun 2011 11:44:16 +0200, "Rafa艂 \"SP\" Gil"
HUJ I HAM jeste艣. Nie "dzi臋kujesz" na drodze, to nie zrozumiesz ;)

HUJ A TAM zawsze r膮czk膮, wi臋c rozumiem. ;)

--
Pozdor Myjk

Data: 2011-06-23 23:58:19
Autor: Hipcio
61 000 min瓿o ... jak jeden dzie ;)

U縴tkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> napisa w wiadomo禼i news:1k36ixz02u15i.dlgmyjk.org...

Mi tego w  M6 brakuje. :P

w Avensisie nowym tez tego brakuje.
Jest kilka punkt體 wkt髍ym fabia 1 z 2007 jest lepsza od Avensisa z 2010 (np lepsze 秝iat砤, kierunkowskas 3x, klimatyzowany schowek, komputer - chwilowe spalanie)

Data: 2011-06-22 07:51:18
Autor: Seba
61 000 min臋艂o ... jak jeden dzie艅 ;)
Dnia Wed, 22 Jun 2011 02:20:47 +0200, "Rafa \"SP\" Gil" napisa(a):

Co za debil wymy秎i 3 migni阠ia, jak ja raz nacis砮m !!!!

Cieniutka ta prowokacja ;)

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2011-06-22 07:56:35
Autor: huri_khan
[...]

KurWA ~!!!!  Zapomnia砮m o tym. Ale jak rozumiem, ta usterka dotyczy ka縟ej skody ????

Co za debil wymy秎i 3 migni阠ia, jak ja raz nacis砮m !!!!

W oplu (Astra IV, Insignia, Corsa IV) oraz chevrolecie (Cruze) te tak
jest. Natomiast ja sobie to chwal bo jak zmieniam pas to wiem 縠 kierunek
wyra糿ie da zna m骿 zamiar, w przeciwie駍twie do niekt髍ych "miszczuf"
kt髍zy albo wcale nie u縴waj kierunku lub mign jeden raz. --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2011-06-22 08:03:43
Autor: Myjk
61 000 min臋艂o ... jak jeden dzie艅 ;)
Wed, 22 Jun 2011 07:56:35 +0200, huri_khan
W oplu (Astra IV, Insignia, Corsa IV) oraz chevrolecie (Cruze) te偶 tak
jest.

Ale ju偶 si臋 na szcz臋艣cie wycofali z mi臋kkiej d藕wigni kierunku.
To by艂a dopiero pora偶ka do kwadratu.

--
Pozdor Myjk

Data: 2011-06-22 07:44:50
Autor: Myjk
61 000 min臋艂o ... jak jeden dzie艅 ;)
Wed, 22 Jun 2011 00:48:37 +0200, Arbiter
do kt贸rego wchodzi 60L

Jasne, a potem pompa paliwa pada niewiadomo czemu. :P
hint, zalewasz odpowietrzenie zbiornika.

--
Pozdor Myjk

Data: 2011-06-22 12:23:33
Autor: marek
61 000 min臋艂o ... jak jeden dzie艅 ;)
Jasne, a potem pompa paliwa pada niewiadomo czemu. :P
hint, zalewasz odpowietrzenie zbiornika.

rozwiniesz te genialna mysl?

Data: 2011-06-22 13:59:22
Autor: Micha艂 Gut
61 000 min臋艂o ... jak jeden dzie艅 ;)
Jasne, a potem pompa paliwa pada niewiadomo czemu. :P
hint, zalewasz odpowietrzenie zbiornika.

rozwiniesz te genialna mysl?

pompie odccina sie dostep do powietrza, nie moze oddychac i umiera ;)

Data: 2011-06-22 14:38:24
Autor: RoMan Mandziejewicz
61 000 min瓿o ... jak jeden dzie ;)
Hello Micha,

Jasne, a potem pompa paliwa pada niewiadomo czemu. :P
hint, zalewasz odpowietrzenie zbiornika.
rozwiniesz te genialna mysl?
pompie odccina sie dostep do powietrza, nie moze oddychac i umiera ;)

Zbiorniki od lat s hermentyczne a dost阷 powietrza zapewnia zaw髍
podci秐ieniowy w korku. Przew骴 odpowietrzaj眂y ko馽zy si przed
korkiem i jego zalanie nie ma najmniejszego znaczenia.

--
Best regards,

Data: 2011-06-22 14:45:04
Autor: CeSaR
61 000 min瓿o ... jak jeden dzie ;)
Zbiorniki od lat s hermentyczne a dost阷 powietrza zapewnia zaw髍
podci秐ieniowy w korku. Przew骴 odpowietrzaj眂y ko馽zy si przed
korkiem i jego zalanie nie ma najmniejszego znaczenia.

To po co to finezyjne rozwi眤anie w Skodzie? Ta dzwigienka we wlewie paliwa przyznam, 縠 i mnie do舵 powa縩ie zaskoczy砤.

Data: 2011-06-22 15:16:43
Autor: Micha Gut
61 000 min瓿o ... jak jeden dzie ;)
Zbiorniki od lat s hermentyczne a dost阷 powietrza zapewnia zaw髍
podci秐ieniowy w korku. Przew骴 odpowietrzaj眂y ko馽zy si przed
korkiem i jego zalanie nie ma najmniejszego znaczenia.

:) ja prawie zawsze tankuje pod korek, zawsze to 'pare' km wiecej zasiegu:)

Data: 2011-06-22 15:23:59
Autor: RoMan Mandziejewicz
61 000 min瓿o ... jak jeden dzie ;)
[...]

Dok砤dnie. W Lanosie zatankowanie pod korek to 55 litr體 paliwa (49 do
rezerwy) - o 7 litr體 wi阠ej ni normalnie. Przy spokojnej je糳zie
100km dalej a to mo縠 oznacza brak konieczno禼i tankowania w trasie.

W czasach, gdy na A4 stacje benzynowe liczy硂 si na palcach jednej
r阫i starego stolarza by硂 to bardzo wa縩e 100km.

--
Best regards,

Data: 2011-06-24 00:00:18
Autor: Hipcio
61 000 min瓿o ... jak jeden dzie ;)

U縴tkownik "Micha Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisa w wiadomo禼i news:itspvq$gjq$1portraits.wsisiz.edu.pl...

:) ja prawie zawsze tankuje pod korek, zawsze to 'pare' km wiecej zasiegu:)

nie wiem co masz na my秎i pod korek, ale jak nalejesz zwyczajnie fulla a sie wyleje na b硂tnik a nei naciska砮 pindola pistoletem to jeszcze nie jest full. Dopiero jak nadusisz wystaj眂y ko砮k i zaczniesz wlewa, wejdzie ko硂 8l wi阠ej. A to w przypadku diesla ponad 200km, wiec r髗nice czuc

Data: 2011-06-22 07:54:39
Autor: J.F.
61 000 min瓿o ... jak jeden dzie ;)
On Wed, 22 Jun 2011 00:48:37 +0200,  Arbiter wrote:
skoda fabia to super autko, te jestem w szoku ile to ma zalet. Jedn z fajniejszych spraw jest zasi阦 - zbiornik 50L, do kt髍ego wchodzi 60L i 1,4TDI w trasie mo縠 spali 3,7 wi阠 1500km.

Ludzie, ale co wy - po Syberii jezdzicie ze potrzebujecie 1500 km ? Ja rozumiem ze 300km moze troche denerwowac, ale po co komu sie komu
wlec 60-tka cala dobe w trasie, zeby przejechac 1500km na zbiorniku ?
spokojnie mog skod fabi poleci a i z kolegami ostatnio rozmawia砮m, ka縟y skod chwali!! Ten tani samochod nawet ma potr骿ne migni阠ie po dotkni阠iu kierunkowskazu,

A potem sie cos w elektronice popsuje i nowy modul 800zl :-P

klimatyzowany schowek,

Nie jest to znow jakis straszny koszt, choc faktycznie - wiele aut nie
ma, a czasem przydatne.

klapa tylna sterowana na mi阫ko

??

J.

Data: 2011-06-22 08:01:48
Autor: Myjk
61 000 min臋艂o ... jak jeden dzie艅 ;)
Wed, 22 Jun 2011 07:54:39 +0200, J.F.
A potem sie cos w elektronice popsuje i nowy modul 800zl :-P

Gorzej jak wi膮zka elektryczna zgnije, wtedy AFAIR 5k z艂 wymiana. :P

--
Pozdor Myjk

Data: 2011-06-24 00:02:40
Autor: Hipcio
61 000 min瓿o ... jak jeden dzie ;)

U縴tkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo禼i news:0h0307t608133cunlbintvdo8arlo8qb074ax.com...

Ludzie, ale co wy - po Syberii jezdzicie ze potrzebujecie 1500 km ?

jak je糳zisz w trasie i to du縪 to ma znaczenie. Bo np pozwala przejecha d硊縮zy odcinek bez tankowania a jak powyprzedzasz TIRY na d硊zszym dystansie to szkoda sie potem zatrzymywac. Mowie o trasach typu 400km bez zatrzymywania

wlec 60-tka cala dobe w trasie, zeby przejechac 1500km na zbiorniku ?

nieprawda. NIe wleczesz sie 60 by spali dieslem 4/100. fabi mozesz jecha 100 i spali ko硂 4.

klapa tylna sterowana na mi阫ko
??

przycisk elektryczny zamiast drut體

Data: 2011-06-24 08:29:06
Autor: J.F.
61 000 min瓿o ... jak jeden dzie ;)
On Fri, 24 Jun 2011 00:02:40 +0200,  Hipcio wrote:
[...]

No ale to 400km, a nie 1500 ..

wlec 60-tka cala dobe w trasie, zeby przejechac 1500km na zbiorniku ?

nieprawda. NIe wleczesz sie 60 by spali dieslem 4/100. fabi mozesz jecha 100 i spali ko硂 4.

Jakos nie chce mi sie w to wierzyc :-)

J.

Data: 2011-06-24 10:11:42
Autor: Lukasz
61 000 min瓿o ... jak jeden dzie ;)
[...]

zasi阦 auta powinien by taki 縠by nie musia tankowa dwa razy dziennie.
Je秎i codziennie robisz po 2000km to fajnie mie taki zasi阦, je秎i nie to
nie ma potrzeby, ja mam zasi阦 minimalny 600km i wi阠ej ni 600km dziennie
nie robi (pomijam wakacje bo to tylko raz w roku i mo縩a pozwoli sobie na
cz阺tsze tankowania), cz阺to robi眂 w pracy 500 czy 600km nie chc traci
czasu na tankowania - odpoczywam gdy zatrzymam si u klienta lub jak jestem
bardzo zm阠zony - prze秔i si w aucie gdziekolwiek.
Mia砮m wcze秐iej auto na gaz (omega b) - zbiornik w kole, max 300km na
zbiorniku wi阠 po 200km trzeba szuka stacji do tankowania - mocno
wkurzaj眂e - oczywi禼ie je秎i dzieje si na codzie

[...]

teraz nie powiem dok砤dnie ale przy 70-80km/h na 6 biegu Octavia 2.0TDI
140KM pali poni縠j 4l/100km, przy 100km/h na pewno poni縠l 5l/100, a do
140km/h w trasie spokojnie wykr阠asz 秗edni niewiele ponad 6l/100km. Mi
秗ednia spalania wychodzi wi阫sza - do pracy je縟z autostrad do miasta - a powy縠j 140km/h spalanie wzrasta do舵 mocno - przy pr阣ko禼iach zbli縪nych do maksymalnych to ju nawet 10l/100

Lukasz

Data: 2011-06-25 13:18:10
Autor: J.F.
61 000 min瓿o ... jak jeden dzie ;)
On Fri, 24 Jun 2011 10:11:42 +0200,  Lukasz wrote:
[...]

A to jakis wyznacznik ?
Je秎i codziennie robisz po 2000km to fajnie mie taki zasi阦, je秎i nie to
nie ma potrzeby,

A co ty - kierowca bombowca ? po paru godzinach za kolkiem dobrze jest
wysiasc na chwile, rozprostowac kosci, kawe wypic, obiad zjesc.

Nubire trzeba bylo tankowac co 1-2h - to faktycznie bylo uciazliwe :-)

[...]

tez mialem gaz .. wszystko zalezy. Planuje np narty jutro, 2*130km, tankuje dzien wczesniej po drodze albo i nie, wracajac przejezdzam
kolo najtanszej stacji 30km od domu, wiec mi sie usmiecha tankowanie
:-) Ale jade na inna gore - 2*180, mniej wiecej na styk, ale jednak trzeba
wysiadac mokrym, zimnym i tankowac. Spiesze sie do Warszawy na umowiona godzine, 350km .. a tu trzeba
doliczyc 10min na tankowanie, bo potem zabraknie w stolicznych
korkach.

Jade nad morze .. 6h czy 6h10 - zadna roznica.

J.

Data: 2011-06-26 17:38:05
Autor: Lukasz
61 000 min瓿o ... jak jeden dzie ;)
U縴tkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo禼i news:pqfb07taib39dovg05bbpsm2ou9btofkpo4ax.com...
zasi阦 auta powinien by taki 縠by nie musia tankowa dwa razy dziennie.

A to jakis wyznacznik ?

zapomnia砮 doda: IMO

[...]

widzisz, prac mam tak 縠 dodatkowych przerw nie musz robi - zwykle co max 100km zatrzymuj si u klienta gdzie cz阺to mog wypi kaw, przy okazji pracy odpocz辨 (nie jestem przedstawicielem handlowym), a moje niezdrowe przyzwyczajenia ka勘 mi je舵 obiad p蠹nym popo硊dniem, po powrocie do domu

Spiesze sie do Warszawy na umowiona godzine, 350km .. a tu trzeba
doliczyc 10min na tankowanie, bo potem zabraknie w stolicznych
korkach.

Jade nad morze .. 6h czy 6h10 - zadna roznica.

no w砤秐ie, to chyba jest wyznacznikiem - w pracy si 秔ieszysz i ka縟a minuta jest cenna (bo si nie sp蠹nisz na spotkanie albo wr骳isz do domu wcze秐iej i kilka minut d硊縠j po秝i阠isz dziecku), przy wyjazdach weekendowych/wakacyjnych faktycznie zasi阦 auta mi nie przeszkadza

Lukasz

Data: 2011-06-26 18:07:48
Autor: J.F.
61 000 min瓿o ... jak jeden dzie ;)
On Sun, 26 Jun 2011 17:38:05 +0200,  Lukasz wrote:
[...]

No to nie robisz 2000km dziennie :-)

Spiesze sie do Warszawy na umowiona godzine, 350km .. a tu trzeba
doliczyc 10min na tankowanie, bo potem zabraknie Jade nad morze .. 6h czy 6h10 - zadna roznica.
no w砤秐ie, to chyba jest wyznacznikiem - w pracy si 秔ieszysz i ka縟a minuta jest cenna (bo si nie sp蠹nisz na spotkanie albo wr骳isz do domu wcze秐iej i kilka minut d硊縠j po秝i阠isz dziecku),

Spoznienie sluzbowe zle wyglada. W druga strone juz nie ma takiego
cisnienia, szczegolnie gdy sporadycznie o 10 minut chodzi.
A jak to w zyciu - mozna bylo wyjechac godzine wczesniej, ale sie nie
chcialo :-)

J.

Data: 2011-06-22 08:51:01
Autor: LEPEK
61 000 min锟斤拷o ... jak jeden dzie锟 ;)
W dniu 2011-06-22 00:48, Arbiter pisze:
sterowanie temperatur锟 na
mi锟絢ko, klapa tylna sterowana na mi锟絢ko

? Chodzi o sterowanie elektryczne zamiast mechanicznego?

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gda艅ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2011-06-22 06:08:44
Autor: Grejon
61 000 min瓿o ... jak jeden dzie ;)
W dniu 2011-06-22 00:31, "Rafa \"SP\" Gil" pisze:

[ciach]

Jakbym tak podsumowa ostatnie 57 000 zrobione Traficiem (kupiony z przebiegiem 52 000) to:

1. Laweta z Kozienic do Warszawy po wymuszeniu pierwsze駍twa (przeze mnie).

2. Wymiana tylnej klapy i zderzaka - kole zapomnia, 縠 na czerwonym jednak si auta zatrzymuj.

3. Wymiana prawego reflektora i kierunkowskazu - go潮b wystartowa z pobocza.

4. 2-krotna wymiana os硂nki prowadnicy bocznych drzwi - za bardzo 禼i背em zakr阾 w prawo.

5. Jak na razie jedynymi stwierdzonymi usterkami s - zani縜j眂y wska糿ik paliwa, niedzia砤j眂e ogrzewanie lewego lusterka, dzia砤j眂e lub nie pod秝ietlenie pokr阾e klimy.

Jak do tej pory auto nigdy samo z siebie nie odm體i硂 pos硊sze駍twa ani nie stan瓿o na trasie. :)

Data: 2011-06-22 04:36:40
Autor: Micha
61 000 min瓿o ... jak jeden dzie ;)
Grejon <grejon83@gmail.com> napisa(a):
[...]

Prawdziwy pirat drogowy !!!

to mi si udaje tylko auto od spodu za砤twia jak ju co albo ci辨 opony hurtem (na przyk砤da wszystkie 4) albo hurtem felgi.

czy wyrwa przewody albo przywali p硑t, zapa舵 auto w dziurze i wyrwa rzeczy z przodu, czy z czego spa舵 lub przeskoczy i mi m體i 縠 psuje auto...

pozdrawiam.

Data: 2011-06-22 07:02:49
Autor: Grejon
61 000 min瓿o ... jak jeden dzie ;)
W dniu 2011-06-22 06:36,  Micha pisze:

Prawdziwy pirat drogowy !!!

Nic nie poradz, 縠 kto przyzwyczajony do przeskakiwania na czerwonym nagle si przekonuje, 縠 jednka si trzeba zatrzyma :) Na 縴w natur przydrogow te nie mam wp硑wu.

czy wyrwa przewody albo przywali p硑t, zapa舵 auto w dziurze i wyrwa
rzeczy z przodu, czy z czego spa舵 lub przeskoczy i mi m體i 縠
psuje auto...

Wiesz, tylko jak mi na wska糿iku oleju zgas硑 3 klocki to jednak go dola砮m zamiast czeka a si silnik zatrze.

Data: 2011-06-22 07:22:07
Autor: Lukasz
61 000 min臋艂o ... jak jeden dzie艅 ;)
U偶ytkownik ""Rafa艂 \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:itr63r$299$1node2.news.atman.pl...
4 skodzie po dzi艣 odpierdalaj膮 okna, tzn poci膮gam wihajster od okna kierowcy do g贸ry (powinno si臋 samoczynnie zamkn膮膰 do ko艅ca) - okno si臋 otwiera (zachowanie to obserwuje si臋 w ok 5 % pr贸b

podobnie mia艂em w Audi, ale te 5% to w zasadzie nie przeszkadza艂o

6 skodzie "kto艣 w艂o偶y艂 szmat臋 w wydech"

zazdrosny s膮siad? :/

[...]

a to ma wielowahaczowe zawieszenie? bo jak tak to zauwa偶y艂em 偶e takowe lubi nie puka膰, tzn. jak puka to ju偶 jest bardzo zepsute ;) ja swoj膮 skodzink膮 zrobi艂em na razie 20kkm (kupiem 3-latka z przebiegiem 180kkm), jak na razie to tylko tarcze, klocki, opony i lej臋 paliwo.... acha! dwa razy przez te 20kkm straci艂 w trasie moc - tzn tak jakby mu si臋 turbina nagle nie za艂膮cza艂a - wystarczy艂o zgasi膰 silnik i od razu odpali膰 i jecha艂 normalnie- dzia艂o si臋 to wydaje mi si臋 po do艣膰 du偶ym obci膮偶eniu silnika (d艂uga trasa, ci臋偶ka noga)

[...]

c贸偶, mam Kangoo z 2005r. i odpuka膰 jedyne co wymieni艂em to sworze艅 czy co艣 tam takiego - element za 20z艂, poza tym nalecia艂 艣nieg do jakiego艣 z艂膮cza i przy odwil偶y przesta艂 dzia艂a膰 abs - do czasu zlutowania z艂膮cza - bo si臋 popali艂o, no i dw贸ch koleg贸w s膮siada po dachu poskaka艂o bo nie by艂o jak wej艣膰 do kumpla bo nie otwiera艂 - i o dziwo kto艣 to widzia艂 i ich z艂apali- oczywi艣cie zado艣膰uczynienia si臋 nie spodziewam...

Gdyby nie ten silnik, pr贸g w baga偶niku i absolutny brak wyciszenia wn臋trza

blaszak to i wyciszenia nie ma, to samo mam w kangoo - s艂ycha膰 paliwo w zbiorniku ;) my艣l臋 偶e w wersjach cywilnych tego nie ma

Lukasz

Data: 2011-06-22 07:35:58
Autor: Lukasz
61 000 min臋艂o ... jak jeden dzie艅 ;)
U偶ytkownik "Lukasz" <lukasz@bojUSUNDUZELITERYczuk.net.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:itru62$hdk$1inews.gazeta.pl...
c贸偶, mam Kangoo z 2005r. i odpuka膰 jedyne co wymieni艂em to sworze艅 czy co艣 tam takiego - element za 20z艂,

wygl膮da jakbym mia艂 go od nowo艣ci - oczywi艣cie nie ;) nie mam jak sprawdzi膰 ale przejecha艂 u mnie ok. 40kkm, baa nawet klim臋 ma ten blaszak, a za 5 letnie auto z 85KM dieslem da艂em 12.000z艂 :) - dlatego te偶 nie widz臋 sensu w nowych samochodach- prawdopodobie艅stwo usterki jest praktycznie takie same a samoch贸d 3-letni o po艂ow臋 ta艅szy od nowego.

Lukasz

Data: 2011-06-22 07:43:47
Autor: Myjk
61 000 min臋艂o ... jak jeden dzie艅 ;)
Wed, 22 Jun 2011 00:31:23 +0200, "Rafa艂 \"SP\" Gil"
4 skodzie po dzi艣 odpierdalaj膮 okna, tzn poci膮gam wihajster od okna kierowcy do g贸ry (powinno si臋 samoczynnie zamkn膮膰 do ko艅ca) - okno si臋 otwiera (zachowanie to obserwuje si臋 w ok 5 % pr贸b

Czyli to zosta艂o jeszcze z Fabii I ;)) Tylne drzwi nie parciej膮? :P

PS Tymczasem moja Mazda6 mia艂a przy 66 666 km ;) przelotu od nowo艣ci
wymieinone sprz臋g艂o. Ej, przesta艅cie, to nie fair pyta膰 jak to si臋 sta艂o,
bior膮c pod uwag臋, 偶e sprz臋g艂a w M6 CiTD wytrzymuj膮 200 tkm :P

--
Pozdor Myjk

Data: 2011-06-22 07:48:00
Autor: J.F.
61 000 min瓿o ... jak jeden dzie ;)
On Wed, 22 Jun 2011 00:31:23 +0200,  Rafa "SP" Gil wrote:
6 skodzie "kto w硂縴 szmat w wydech"

I to wtedy 34 osoby powiadomily cie o zjawisku w ciagu pol godziny ?
:-)

7 skoda zakopa砤 si w piasku i siad砤 podwoziem przez debilizm kierowcy (kr阠enie w miejscu kier na grz眘kim gruncie + niedelikatne pr骲y ruszenia)

No kurwa, zdziwiony jestem, 縠 "czeski film" przez 60 000 km nie odstawi 縜dnej maniany.

No jak to nie ? przetarty waz od turbo, uszkodzony przelacznik szyb,
szmat jakis napchali do wydechu, no i TCS nie dziala. Ale co sie dziwisz - przeciez to nie czeski film, tylko niemiecki
panzerwagen.

Stwierdzi砮m, 縠 next fura s硊縝owa to musi by yeti. Tanie w swej klasie, do舵 wysokie, odporne na PL warunki.

Wysokie to wada - przewraca sie na zakretach :-)
Poza tym masz wiekszy wybor - seat, VW, audi, ewentualnie bugatti :-)

r髆ster te odporny. Je糳zi jako "s硊縝體ka" a zawias jeszcze nie puka. Ba , jak nie je糳zi jako s硊縝體ka - to je糳zi po wroc砤wiu ... i dalej nie puka.

No ba - bo Krakowska w koncu wyremontowali. Jakbys jezdzil w innym rejonie to bys tak nie chwalil :-)

M骻砨ym zrobi por體nanie do lagun/meganek/tojot ... ale nie spami阾a砮m wszystkich usterek. Jak boga kocham - cyc mi opad patrz眂 na bezawaryjno舵 (dotychczasow) tego auta w por體naniu do aut klas wy縠j (beemka pi眛ka kt髍 mamy z przebiegiem 30 000 PLN sta砤 z po硂w 縴wota w ASO, ren體ki maj zrobione kalendarze - kiedy nie stoj w aso).

Ech co za czasy. Auto sie zachowuje normalnie i to dziwi.
Toz nawet nubira przy 60kkm zaliczyla dopiero jedna lawete.

A podobna awaryjnosc miala tez sierra, tyle ze z przebiegiem x60 kkm, gdzie x nieokreslone ..

J.

Data: 2011-06-22 07:56:58
Autor: Grejon
61 000 min瓿o ... jak jeden dzie ;)
W dniu 2011-06-22 07:48, J.F. pisze:

Wysokie to wada - przewraca sie na zakretach :-)

Etam - Trafic si nie przewraca.

Data: 2011-06-22 10:50:18
Autor: Micha Gut
61 000 min瓿o ... jak jeden dzie ;)
Wysokie to wada - przewraca sie na zakretach :-)

Etam - Trafic si nie przewraca.

idzie odpoczac:)

Data: 2011-06-22 11:51:52
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
[...]

No i kurwa nasta艂a jasno艣膰. Ja si臋 wypierdalam, bo wysoki jestem ;) , a nie, 偶e najebany jak z艂o艣liwie sugeruj膮 ;)

Data: 2011-06-22 08:51:49
Autor: Kub@
61 000 min瓿o ... jak jeden dzie ;)
4 skodzie po dzi odpierdalaj okna, tzn poci眊am wihajster od okna kierowcy do g髍y (powinno si samoczynnie zamkn辨 do ko馽a) - okno si otwiera (zachowanie to obserwuje si w ok 5 % pr骲

Ad. 4 - je秎i jeszcze Ci to trapi to mia砮m to samo w P307. Wystarczy硂 nasmarowanie prowadnic szyby(w ramce). Zbyt ma硑 po秎izg(du縴 op髍) uruchamia czujnik przyci阠ia i szyba sz砤 1 cm do g髍y a potem w d蟪 i tak a dojecha砤 do ko馽a i dopiero da硂 si zamkn辨.

Tak na marginesie ASO czy nie ASO - objaw ten w zak砤dzie specjalizuj眂ym si we francuzach rozponano jako uszkodzenie elektroniki sterowania szyb (300 z cz甓 i robocizna), w ASO panowie, kt髍zy zjedli z阞y na peugeotach spraw rozwi眤ali w 10 minut bez koszt體 :)

Kub@

Data: 2011-06-22 11:53:20
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
61 000 min臋艂o ... jak jeden dzie艅 ;)
W dniu 2011-06-22 08:51, Kub@ pisze:

Ad. 4 - je艣li jeszcze Ci臋 to trapi to mia艂em to samo w P307. Wystarczy艂o
nasmarowanie prowadnic szyby(w ramce). Zbyt ma艂y po艣lizg(du偶y op贸r)
uruchamia艂 czujnik przyci臋cia i szyba sz艂a 1 cm do g贸ry a potem w d贸艂 i tak
a偶 dojecha艂a do ko艅ca i dopiero da艂o si臋 zamkn膮膰.

To jest trop - jak ju偶 szmata jedzie w d贸艂- 偶adne czary , nawet przyciskiem na ni膮 nie dzia艂aj膮 ! THNX !

Data: 2011-06-22 13:20:14
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-06-22 11:53, "Rafa艂 \"SP\" Gil" pisze:
[...]

Bo wiesz, auto czasem trzeba umy膰 inaczej ni偶 deszczem. 呕eby nie zacz臋艂o 偶y膰 w艂asnym 偶yciem. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wroc艂aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-07-17 15:33:50
Autor: jerzu
61 000 min瓿o ... jak jeden dzie ;)
On Wed, 22 Jun 2011 13:20:14 +0200, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
<eikcinek@34xob.lp> wrote:

Bo wiesz, auto czasem trzeba umy inaczej ni deszczem. 痚by nie zacz瓿o 縴 w砤snym 縴ciem. :P

Brud do centymetra jest niegro糿y, powy縠j sam odpada :))

http://www.pixhost.org/show/1066/8110903_dscn7395.jpg

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczy駍ki  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-06-22 14:49:26
Autor: Xiant
W dniu 2011-06-22 00:31, "Rafa艂 \"SP\" Gil" pisze:
[...]

Witam

Nie wiem jaka wersje wyposazenia masz, jezdzilem Roomsterem i nowa Fabia, strasznie plastikowe bylo w srodku ale to firmowki wiec ubogie.
Glosne w srodku, z 4 osobami w aucie juz ciezko przyspieszyc, zamarzaly termostaty (przy -20*C z nawiewu ustawionego na grzanie raz dmuchalo zarem a raz lodowatym powietrzem), w jednej fabii permanentnie zapalala sie kontrolka temperatury, serwis rozkladal rece - rozkrecili juz polowe auta.
Ogolnie bym jednak wybieral Fabie ale w wersji combi, hatcback ma bagazniczek jak na walizke. Roomster prowadzic sie dziwnie, dla mnie bardzo niestabilne auto, wysokie i "buja" :)

Pozdrawiam
Xiant

Data: 2011-06-22 18:07:17
Autor: marek
61 000 min臋艂o ... jak jeden dzie艅 ;)
zamarzaly termostaty

LOL

Data: 2011-06-22 21:37:04
Autor: Marcin Jan
W dniu 11-06-22 00:31, "Rafa艂 \"SP\" Gil" pisze:
[...]

spoko spoko mi tez golfina 1.9 tdi w tym przebiegu nie fika艂 ale jak mu stukne艂o 120 tys km to zacz臋艂y wy艂azi膰 r贸偶ne historie ( pierwsza 1 miesi膮c po gwarancji (320 pln za przeka藕nik,a najdro偶sza 2500 pln za 艂o偶ysko g艂贸wne w skrzyni). A 偶e u mnie w biurze mamy dwa takie z podobnym przebiegiem to musz臋 napisa膰 偶e w tym  drugim te偶 po 120 kkm najpier pad艂 licznik - tak skutecznie 偶e nie da艂o si臋 odpali膰 auta (1.500 pln Aso) kumpel zrobi艂 jeszcze pi臋膰 tysiak贸w km i co艣 wywali艂o dziur臋 w silniku - rozerwa艂o blok. Obecnie stoi w ASO wst臋pna wycena cca 25 tysiak贸w pln :) (tak, tak za uzbrojony silnik a go艂y chyba 21 tys pln). No to zawo艂ali艣my pana z Dekry i zobaczymy co b臋dzie dalej.
pozdrawiam
marcin jan

61 000 min臋艂o ... jak jeden dzie艅 ;)